Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve beanie voor nog een x van harte gefeliciteerd echt geweldig

Mooi gevoel he genieten heerlijk

En super mooie namen heeft die gekregen

Liefs x

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve beanie.

Hier nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie zoon Q.uinten! Verwonder en bewonder hem! De allereerste keer je kind zien en vasthouden is idd de meest mooie en intense belevenis die je maar kan meemaken. Ga lekker genieten van elkaar en pak je rust zodra het kan.

Geplaatst

Dank dames! We genieten intens van onze prachtige Q. Hij is heel makkelijk, alleen luier verwisselen, aan-en uitkleden en in bad gaan vindt hij niet leuk. Hij drinkt netjes zijn flesjes leeg en vindt het heerlijk om bij papa of mama te zijn.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst
Lieve schat gefeliciteerd. Prachtige namen (t.ijn heet eigenlijk v.alentijn :) )

Geniet van je nieuwe leven!

Thanks Sandra! En het komt wel goed met het genieten!

Geplaatst

Beanie lekker aan het genieten zeker blij dat je weer thuis bent?

Hier zo super kwaad man de onze auto heeft gemaakt heeft niet goed zijn werk gedaan hij krijgt nog €400 maar daar haalt die mooi wat van af

Auto raam vloog gister op de weg open heeft die er balkjes onder gedaan en die zijn weg gezakt gelukkig zat Ilana niet achter in ben zo boos dorpel lijst helemaal los barst in de koplamp dat was al eerder nee hoor zat er in grrrr ik bel hem ook maar niet bui moet eerst zakken

Hoest met iedereen ?

Liefs x

Geplaatst

Arme Minoes.... Lekker stoom afblazen hoor! En dan goed op je strepen gaan staan!

Hier idd aan het genieten, het is wel wennen hoor en een geheel nieuw ritme zoeken! Maar het mannetje is zo lief... Heeft natuurlijk zijn momentjes, kan flink mopperen maar eet goed en doet alles wat je van hem verwacht. En hij kan zo heerlijk vol overgave tegen je aan hangen... Kraam is er t/m dinsdag maar manlief heeft ook nog 2 weken vakantie dus we kunnen samen lekker opstarten en in het ritme komen. De nachtvoedingen doen we dan ook nog samen. We voelen ons nog erg onhandig met aankleden/luiers e.d. maar dat komt vast wel goed! Vandaag ook voor het eerst even naar buiten geweest met de kinderwagen, daar leek hij van te genieten (itt het badje....). Nu ligt hij voor het eerst in zijn eigen kamertje, voor een paar uurtjes om te wennen en zodat papa en mama even hun handen vrij hebben. Vannacht wel weer bij ons hoor!

Hoe is het met de andere dames? Tina, hoe voel je je? Wanneer heb je je volgende afspraak weer?

Geplaatst

Heerlijk om te lezen dat jullie zo aan het genieten zijn!

Hoe gaat het met jou en je herstel?

Minoes, wat vreselijk zeg! Ik zou het wel even goed bespreken met hem en idd de prijs wat lager laten uitvallen! Succes :-)

Geplaatst

Hoi dames,

@Beanie: Wat lief jullie mannetje - zag net een leuke foto op fb:) Mooi dat je man nog twee weken vrij is en jullie samen de ritme kunnen vinden. Ik kan me voorstellen dat het nog wat wennen is. Ik ben er ook erg benieuwd naar hoe dat straks bij ons zal zijn. Met mij gaat het verder goed. Vrijdag en zaterdag was weer heel erg met misselijkheid, maar vandaag gelukkig helemaal niets! Ik was zelfs fit en heb heel veel in huis kunnen doen voordat 's middags familie en vrienden voor de verjaardag van manlief kwamen. Ik heb mijn kleidingkast uitgeruimd en heel veel weggedaan. Daardoor hebben we nu de hele inbouwkast in de toekomstige verzorgingskamer van onze ukkies vrij en manliefs spullen hangen bij mij. Heerlijk zo'n opgeruimd gevoel.

2 september heb ik de nekplooimeting en een gewone echocontrole, dus dat wordt een paar uurtjes ukkies kijken:) Ben wel wat zenuwachtig voor de nekplooimeting. Hoop dat er niets raars bij kijken komt.

@Minoesje: Wat een r..z..k die jullie auto (niet) gemaakt heeft. Ik zal zeker niets of tenminste weiniger betalen. Sneu!

Weet iemand hoe het met de andere dames is? Ben erg benieuwd hoe het met Floor is. @Floor: denk vaak aan je!

Geplaatst

Beanie ja is wel even wennen en dat aankleden enz haha dat herken ik zo

Ik weet de eerste nacht toen we thuis waren na 3 dagen ziekenhuis ik huilen ik wil weer terug voelde me zo naar dat het niet zo ging als in het ziekenhuis haha

Tina ooo bah dat misselijkheid gelukkig voelde je vandaag wat beter en is alles schoon wil nou nog ;-)

Ja spannend wel lekker lang naar je ukkies kijken besef je het allemaal al wel

Melis meid hoest met je en je ukkies grote en in je buik;-)

Ja echt wel wat een l.l man lief gaat dit even oplossen ik sta even niet voor mezelf in

Mijn dochter had maar achterin gezeten grrrr word helemaal gek van die gedachten sorry hoor voor mijn gezeur

Oja beanie heb ik je wel op fb? Zie helemaal geen foto's voor bij komen op fb?

• 2 weken later...
Geplaatst

Hey meiden

Hoe gaat het met jullie?

Volgende week vrijdag op vakantie jahoe

Haha en ik kom vanaf op hart van Nederland haha met hoog op de aardbevingen lol Ilana ook

Liefs x

Geplaatst

Ja, het is wel heel erg rustig hier...

Lekker Minoes, op vakantie! Ben jaloers! Je had me dus gevonden op FB...

Tina, ik las dat alles goed is met de drie ukkies... Super! En wat een geweldige aankondiging heb je gedaan... Vooral het bericht watje ervoor had geplaatst riep verwarring op. Leuk gedaan! Is je buik al aan het groeien?

Melis, lekker genieten en vandaag goed kunnen poetsen?

Sandra, bij jou thuis alles weer op orde?

En hoe is het met de rest?

Hier volop aan het genieten... Q. is heel makkelijk en huilt weinig. Hijmkrijgt nu elke 4-5 uur een voeding. Manlief is nog thuis en dat is wel fijn, want ik mag natuurlijk nog een heleboel niet doen. Maandag moet hij weer aan het werk, zal wel raar zijn om dan de hele dag met Q. alleen thuis te zijn!

Geplaatst

Volgens mij hebben we allemaal via andere wegen contact met elkaar waardoor dit topic wordt vergeten!

Minoes, ouwe tv-ster, ik ga zeker ff kijken vanavond! Ik leef regelmatig onder een steen qua nieuws dus Hart van Nederland helpt me altijd een beetje met de dagelijkse gebeurtenissen door te nemen, ik ben benieuwd! Lekker op vakantie, geniet ervan!

Beanie, wat fijn dat Q. het zo goed doet zeg, heerlijk! Hoe gaat het met jou herstel? B. maandag alweer aan het werk, dat gaat snel zeg! Zie je er tegenop om alleen met Q. te zijn?

Spreekt iemand Floor nog weleens? Die is toch deze maand uitgerekend?

Hier alles goed, weinig bijzonders te melden. V.ince is vandaag een middag bij opa en oma geweest en dat zal vanaf nu wekelijks zo zijn. We hebben de opvang opgezegd i.v.m. de kosten en het feit dat ik toch thuis ben zonder werk. Desalniettemin vind ik een middagje voor mezelf wel lekker en hebben we het nu zo opgelost!

Mijn pizza pepperoni komt zo, jammie!

Geplaatst

Ja jammer vind altijd wel even gezellig hier bebben ;-)

Nou volgend mij hebben ze ons eruit gelaten :-( haha scheelt weer dat Gronings haha misschien vanaf

Lekker melis even tijd voor je zelf lekker

Beanie wat een lekker mannetje zeg en ook al zo'n bos haar

Ja ben wel benieuwd naar Floor

Tina ja super leuk zoals je het aangekondigd hebt ;-)

Je groeit als kool zeker ;-)

Liefs

Geplaatst

Hoi meiden,

Ja sorry, de laatste weken waren best spannend en omdat ik idd al heel veel uren achter de pc doorbreng om informatie over alles en nog wat te zoeken schiet het forum er vaker bij in.

@Beanie: wat leuk dat je mannetje zo lief en schattig is - hij ziet er ook echt uit als zo'n lief snoetje:) Wat een schatje. Hoe gaat het met de herstel na je ks? Hoe lang duurt dat normaliter?

@Minoes: hoe nou tv star:)?? Leuk ik heb het niet gezien. Even uitzendig gemist opzoeken of komt het in de late editie?

@Melis: mmhhh pizzaaaaaaa:)) Ik durf niet:( groei idd als kool (maar tot nu eigenlijk alleen qua omvang nog niet echt qua gewicht). Buik zit nu op zo'n 6 maanden:))

Ja wat is met Foor??? Ik dacht dat jullie met haar misschien nog contact buiten het forum hadden. Ik duim heel hard voor haar dat ze een goede bevalling zul hebben en straks haar meisje lekker mag knuffelen.

Zaterdag gaan we een weekje op vakantie. Heel erg zin in. Even met ze tweetjes een beetje relaxen en genieten. We gaan alleen naar Duitsland omdat we aan het einde van de week naar mijn ouders daar gaan omdat mijn halfzusje gaat trouwen. Dus lekker dichtbij.

Geplaatst
Hoi meiden,

Ja sorry, de laatste weken waren best spannend en omdat ik idd al heel veel uren achter de pc doorbreng om informatie over alles en nog wat te zoeken schiet het forum er vaker bij in.

@Beanie: wat leuk dat je mannetje zo lief en schattig is - hij ziet er ook echt uit als zo'n lief snoetje:) Wat een schatje. Hoe gaat het met de herstel na je ks? Hoe lang duurt dat normaliter?

@Minoes: hoe nou tv star:)?? Leuk ik heb het niet gezien. Even uitzendig gemist opzoeken of komt het in de late editie?

@Melis: mmhhh pizzaaaaaaa:)) Ik durf niet:( groei idd als kool (maar tot nu eigenlijk alleen qua omvang nog niet echt qua gewicht). Buik zit nu op zo'n 6 maanden:))

Ja wat is met Foor??? Ik dacht dat jullie met haar misschien nog contact buiten het forum hadden. Ik duim heel hard voor haar dat ze een goede bevalling zul hebben en straks haar meisje lekker mag knuffelen.

Zaterdag gaan we een weekje op vakantie. Heel erg zin in. Even met ze tweetjes een beetje relaxen en genieten. We gaan alleen naar Duitsland omdat we aan het einde van de week naar mijn ouders daar gaan omdat mijn halfzusje gaat trouwen. Dus lekker dichtbij.

Wat heerlijk Tina, lekker een weekje weg!

Nu al een buik van 6 maanden... wow! Hoe voel je je verder? Nog erg misselijk?

Ja, ons mannetje is zo'n lekker ding... We zijn zo gek met hem! Nou ja, je ziet regelmatig foto's voorbij komen op FB ondanks mijn belofte me in te houden met foto's...

Het herstel van de KS is mij eigenlijk 100% meegevallen! Na de KS kreeg ik op de uitslaapkamer een morfinepomp en die heb ik tot woensdagavond gehouden. Dinsdag heb ik hem goed gebruikt, woensdag had ik al bijna geen morfine meer nodig dus het was niet erg dat hij er af ging. Woensdag ben ik ook al 2x mijn bed uit geweest (wat nog lastig was want ik had ook nog een blaascatheter). Donderdag ging de catheter er uit en kon ik douchen en ook zelf Q. gaan verzorgen. Op vrijdag naar huis, en toen was ik eigenlijk weer volledig op de been. Ik moet uiteraard nog rustig aan doen, mag niet zwaarder tillen dan de baby en geen zwaar huishoudelijk werk doen. Maar ik voel me zo goed dat manlief me regelmatig moet afremmen!

Ja, de KS staat jou ook te wachten... Tenminste, ik neem aan dat dat al met je besproken is. In NL worden meerlingen groter dan twee standaard met een KS geboren. Maar je hoeft er echt niet bang voor te zijn hoor! Wat ik zeg, het is mij echt enorm meegevallen! Als je tzt vragen hebt, dan weet je me te vinden he! (het is tenslotte ook mijn werk...)

Geplaatst

Ik heb geen idee of we er in komen eerste editie niet denk in de tweede ook niet haha scheelt weer sta ik ook niet voor Jan met de korte achternaam haha

Tina heeft niks hoor meid je hebt wel andere dingen aan je hoofd ;-)

Ik ben wel benieuwd naar je buikje ;-)

Beanie ja echt een dotje ben er verlieft bij ;-)

Gelukkig is de ks jou ook reuze meegevallen

Ik heb ook geen last gehad ook haast geen pijn stilling gehad viel mij ook reuze mee

Geplaatst

So nog even op de valreep voordat we vertrekken morgen ochtend...

@Beanie: Ja, ik den k dat we ook een ks krijgen, maar ik lees nu vaak op de drieling groep op fb en daar zijn wel ook veel dames die natuurlijk bevallen:0 - ik moet er niet aan denken. :) Fijn dat je herstel so voorspoedig verloopt. Maar wel rustig aan doe, ja! ;)

@Minoes: Ik zal een foto sturen:) Maar je schrikt er van - tenminste ik schrik er van:)

btw: ben ik een watje of is dat normaal dat ik bij inspanningen waar ik normaal niet eens over nadenk ineens helemaal kapot ben??? Ik ben erg kortademig. Weet nog niet zeker of dat uitwerkingen van mijn lichte hooikorts zijn of of dat van de 3 ukkies en de te snel groeiende buik komt.

Dikke knuf voor jullie allemaal!

Geplaatst

Ik ben ook heel benieuwd naar je buik Tina!

Ook ik heb hooikoorts en ben bij de minste inspanning al buiten adem. Eeg kortademig en benauwd, heb nu tijdens de zwangerschap ook bronchitis gekregen. Als ik echt geen lucht krijg, neem ik een pufje Ventolin.

Fijne vakantie!

Geplaatst

Komt me bekend voor Tina! Naarmate mijn buik groeide werd ik meer kortademig... En direct na de bevalling was het weer over!

Geplaatst

Na dan ben ik misschien toch geen watje:) Ik moet 's avonds echt neusspray gebruiken anders begin ik bijna te hyperventileren:( Ben bang afhamkelijk van dat r.tspul te worden...

Weltrusten dames

Geplaatst

Je bent zeker geen watje... Bij mij begon het later maar ja, ik had er natuurlijk maar eentje in mijn buik! Overigens vond ik het wel frustrerend, aangezien ik afgelopen jaar (tot eind mei) echt hard aan mijn conditie heb gewerkt, ik was elke week 2x aan het sporten. En dan hijgen als een karrenpaard als ik de trap op liep! Alsof ik 0,0 conditie had terwijl die beter was dan in tijden!

Weltrusten dames!

Geplaatst

Hey dames

Ja je conditie is nergens te belenen als je zwanger bent

Het is net of je een dikke sigaren roker bent haha

Oooo ben heel benieuwd Tina ;-)

Geplaatst

Melis zwaar hoor ook nog bronchitis gaat dubbel en dwars nu :-(

Hopelijk ben je er wel snel weer van af

Straks verjaardag vanaf met mijn moeders fam uiteten gezellig

En volgende week zitten we op centerparks jahoe

Geplaatst

@ beanie. Heel herkenbaar😉. Ik heb tot april/ mei twee a drie keer per week hard gesport. Samen met manlief nog in de Alpen wezen fietsen en lopen. En nu??? Kan amper de trap op zonder hijgen. 😖

We liggen nu relaxed op ons hotel bedje in een knus klein stadje aan de moezel. Heerlijk even niets, alleen met ze tweetjes over straks filosoferen.😊

Welterusten dames!

@ minoes: heel veel plezier!!! En ook alvast een fijne vakantie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden