Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

belachelijk! Overal ligt sneeuw en hier nauwelijks een milimeter poeder en dat terwijl ik juist zo vreselijk gek ben op sneeuw! Ik ben gek op dikke pakken sneeuw, om in te wandelen om door te lopen om over te rijden en wij zijn getrakteerd op een lullig poedertje waar de straat, de auto's het gras gewoon doorheen komt... niet ok...;-) Nou hadden wij het laatst natuurlijk maar ik kan er niets mee. Dat we in zo'n klein landje wonen en dat jullie in de sneeuw zitten en ik niet...kan ik niets mee. Jullie hebben al kinderen, doe mij nou die sneeuw jongens! Ghehehe! :-))

Heerlijk avondje gehad gisteren, we zijn eerst eventjes bij mijn broertje en zijn man langsgeweest, heerlijk geborreld. Toen waren we om ongeveer 19 uur thuis en wisten we niet goed wat we gingen doen, dus hebben we heerlijk op de bank filmpjes liggen kijken...zalig die ontspanning. Mooie docu gezien gisteren ook nog die ik van het forum had over een fertiliteits team in Engeland, echt een aanrader...kijk maar eens eventjes ...mocht het nou niet lukken om m te downloaden kan ik altijd proberen m te wetransferren naar jullie... Klik hier voor het draadje over de docu op het forum, echt de moeite waard.

Vandaag mijn lessen voorbereiden en met mijn lief naar de stad alwaar hij moet spelen met zijn bandje ;-) Kortom...een avondje gezelligheid weer ;-)

Mooie zondag lieverds! xx

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sometimes haha ik dacht al word ik gek is dat Gronings haha nee dus ken geen goed Gronings dus wist niet haha

Floor ja ik zou ook kiezen voor adoptie jullie hebben de pup helemaal opgelapt

Fijn dat het goed met ukkie gaat en dat lichte overstimulatie is

Sandra gefeliciteerd met je mannetje

Fijne dag

Melis zo jullie hadden ook grote hond wel mooi hou van grote honden wij hadden vroeger mastino's reu was ook 90 kg

Sproet wij hebben ook sneeuw haha vind ook lekker

Straks onze meid halen en dan lekker wandelen

Was een gezellig avondje gister alleen weer naar huis he Bleh niks aan

Fijne zondag iedereen

Geplaatst
belachelijk! Overal ligt sneeuw en hier nauwelijks een milimeter poeder en dat terwijl ik juist zo vreselijk gek ben op sneeuw! Ik ben gek op dikke pakken sneeuw, om in te wandelen om door te lopen om over te rijden en wij zijn getrakteerd op een lullig poedertje waar de straat, de auto's het gras gewoon doorheen komt... niet ok...;-) Nou hadden wij het laatst natuurlijk maar ik kan er niets mee. Dat we in zo'n klein landje wonen en dat jullie in de sneeuw zitten en ik niet...kan ik niets mee. Jullie hebben al kinderen, doe mij nou die sneeuw jongens! Ghehehe! :-))

Heerlijk avondje gehad gisteren, we zijn eerst eventjes bij mijn broertje en zijn man langsgeweest, heerlijk geborreld. Toen waren we om ongeveer 19 uur thuis en wisten we niet goed wat we gingen doen, dus hebben we heerlijk op de bank filmpjes liggen kijken...zalig die ontspanning. Mooie docu gezien gisteren ook nog die ik van het forum had over een fertiliteits team in Engeland, echt een aanrader...kijk maar eens eventjes ...mocht het nou niet lukken om m te downloaden kan ik altijd proberen m te wetransferren naar jullie... Klik hier voor het draadje over de docu op het forum, echt de moeite waard.

Vandaag mijn lessen voorbereiden en met mijn lief naar de stad alwaar hij moet spelen met zijn bandje ;-) Kortom...een avondje gezelligheid weer ;-)

Mooie zondag lieverds! xx

Ik wil die docu ook zien, maar kan het niet openen :-((( Ikke beetje digibiel, kan jij me helpen?

Geplaatst

Hoi allemaal..

Mega drukke dagen gehad.. Terwijl ik nog graag mee wou schrijven -;)

Maar lees goede adviezen hier!! Als je op google gaat zoeken over drank tijdens zwangerschap kom je vast hier in dit topic uit!!

@ Sandra Gefeliciteerd met je man!! Ontbijt op bed? Fijne dag vandaag. Tis mooi weer voor de optocht! Ik heb niet kunnen lezen hoe jij verkleed gaat???

@Floor.. Wat fijn dat je die arts gesproken hebt! Bevestiging en begrip heb je juist nodig in deze onzekere tijden. En een plan maken geeft al een rustig gevoel!

En een pup is idd ook drukte. En als mini al druk is dan heft dat elkaar op. Vrienden van ons hebben om die reden ook de pup weg gedaan. Ze werden er zelf ook erg onrustig van.. En dat moet niet de bedoeling zijn! HEt zou wel een mooie oplossing zijn als die naar de buren mag! Kan mini er heen als hij dat wil! En jullie uiteraard ook!

@ Beanie.. Wat hebben jullie dan een mooi uitzicht zeg!! Ben je nog steeds erg misselijk?

@ sproet.. Balen dat er bij jullie zo weinig ligt! Het geeft altijd zo'n heerlijk fris gevoel die sneeuw.. Maar ja als het straks dooit lopen wij alle drek naar binnen en jij niet! Scheelt alweer dweilen.. Zijn jullie ook wintersport gangers?

Ik heb gister een wintersport geboekt. Volgende week zondag vertrekken. Mijn vriend had zijn hoofd er niet na staan.. Omdat wij eigenlijk niet zouden gaan vanwege een gelukte ivf. Nu dat niet zo is wil ik heel graag weg en hij heeft een naar gevoel erbij. Ik weet zeker dat als we een maal op de ski/board staan hij het geweldig vind.

Allemaal een fijne zondag!

Geplaatst

Hoihoi Remmir!

Wintersport. Nope. Ik niet. Van vroeger ontstaan. Kom uit een gezin van musici en we moesten altijd voorzichtig zijn met onze handen... Toen kreeg ik H.ernia en zat het er helemaal nooit meer in. ;-)

Lekker vooruitzicht in ieder geval joh!

X

Geplaatst
Hoihoi Remmir!

Wintersport. Nope. Ik niet. Van vroeger ontstaan. Kom uit een gezin van musici en we moesten altijd voorzichtig zijn met onze handen... Toen kreeg ik H.ernia en zat het er helemaal nooit meer in. ;-)

Lekker vooruitzicht in ieder geval joh!

X

Doe normaal! Ik heb dat gedicht een tijd geleden hier gepost! Toen we besloten weer voor IVF te gaan terwijl we zouden stoppen! Twee zielen één gedachte! Wat is het toepasselijk hè?

Geplaatst

Dat gedicht had ik in mijn agenda geschreven, vlak na mijn laatste testdatum... Idd om aan te geven dat er een hoofdstuk afgesloten moest gaan worden. Maar ja, het liep dus ff anders!

Geplaatst

Lieve meiden

ik heb nog niet teruglezen kunnen, was gisteren de hele dag weg voor de studie en 's avonds 3 uur op de A6 vastgestaan ivm sneeuw grrrrr dus eerst heel laat thuis.

Wilde jullie even een lieve groet sturen. Ik laat morgen weer wat meer horen. Waarschijnlijk is morgen het begrafenis van onze vriendin. Dat wordt nog eens erg heftig.

Zo meteen vrienden in huis - afscheid nemen van haar. Heel zware week geweest, maar we willen het nu met een etentje bij ons afsluiten. Wel erg verdrietig allemaal.

Ik wens jullie nog een fijne avond!

Dikke knuffel voor iedereen!

Geplaatst

Nou, de pup is geadopteerd door de buren, als het niet gaat of ze vinden hem toch niet leuk, dan komt hij terug. Verder hier nu moe en niet in opperbeste stemming, dus ga maar tukje doen!

Jeetje Tina, sterkte, dat je nog puf hebt voor een etentje. Sterkte.

San, hoera voor je mannetje!!!!!

Geplaatst

Tina sterkte meid heftig allemaal dikke knuffel

Floor wow dat is snel gegaan met de pup hopelijk klikt het met de buren

Ga jij maar lekker vroeg je mandje in

Had vanmiddag hier gelezen maar kon niet reageren dus kan ineens met tel niet terug lezen

Sorry

We zijn lekker bank aan het hangen

Even gezelli

Fijne avond meiden

Liefs

Geplaatst

Sterkte morgen lieve Tina!! Zal aan je denken.

Mijn kleine broertje gaat morgen onder het mes. Ben er licht onrustig onder... Vind het allemaal maar eng...!

Mijn nichtje daarentegen mag dinsdag naar huis!!

Geplaatst

Tina heel veel sterkte morgen

Sproet jij ook mag ik vragen waar aan je broer geopereerd word?

Fijn dat je nichtje naar huis mag

Floor wat had je een knal test weet moest ik even zeggen

Liefs

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hartelijk bedankt voor jullie lieve woorden en steun. We zijn nu weer thuis. Het was een groot drama. Niet te geloven... Weten jullie, het is niet alleen dat deze lieve meid veel te vroeg en op deze verschrikkelijke manier uit het leven is genomen, maar er blijkt van alles aan der hand te zijn in die familie en er komen steeds narere verhalen naar voren. Ik werd er misselijk van.

We hebben vandaag de dienst voor haar gehouden, maar ze wordt er nog niet cremeert, omdat de broer uit Mexico nog nader onderzoek eist. Het lijkt wel een bizare verhaal uit een film.

Sorry mijn ego verhalen allemaal de afgelopen dagen en bedankt voor jullie luisterend oor.

Sproet - wat erg voor je broertje dat hij al de tweede keer een opreatie moet ondergaan. Sterkte en snel beterschap! Wel fijn dat je nichtje weer naar huis mag - hoe is het met haar? Was toch wel een zware ingreep, lijkt mij?

Sandra: wat fijn dat de foto's van de heupen goed zijn!

Hoe is het met de zwangeren onder ons;)? Voelen jullie zich een beetje? Beanie? Nog er misselijk of gaat dat weer wat beter? Floor? Sorry, heb ik waarschijnlijk gemist - heb je al je officile bloedtest gehad? Kan je het al wat geloven? Sometimes? Druk bezig;)?

Remmir: Ik zie dat je wintersport geboekt hebt? Snap je heel goed. Als ik in november de tweede mislukte poging achter de rug had, heb ik er ook voor besloten even afstand te willen en zijn we in december ook weg gegaan. Is ook belangrijk je zinnen even te mogen verzetten. Hopelijk dat je vriend er straks ook wat afleiding van zal ervaren.

Minoes: hoe is het met je?

Als ik iemand vergeten ben mijn excuus! Is niet mijn bedoeling. Ik wens jullie een fijne dag!

Knuffel van mij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden