Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sorry best wel een ego verhaal!

Floor hoe gaat het met jou? Heb je nog erg last van de steken?

En Beanie hoe gaat het met jou?

Happinez Succes met je studie

Ansje Ga je voor jezelf beginnen? Wat gaaf en stoer zeg! Mag ik vragen wat je gaat doen/beginnen?

Sometimes dank voor je reactie.. Het lucht altijd op.. Hopelijk gaat het goed met je! Je schiet al mooi op!

Melis hopelijk heb je nog even lekker kunnen uitslapen vanochtend!

Iedereen een fijne avond

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zooooo!

Polonaise achter de rug San? Vervelend dat het eindigde met ruzie. Altijd naar.

Ansje, klinkt goed zeg!! Spannend.

Beanie!! Lekker aan het zwangeren?? Denk aan je. X

Tina, je bent lief. Hoop dat je met de jouwen over de zelfdoding van je vriendin kunt praten. Xx

Sommie, hoe is het met m'n favoriete 5-maanden (?) zwangere forumvriendinnetje??

Floortje!!! Ik ga je straks ff bellen. X

Melis, bijna de jaardag van je prinsje!! Ben je er een beetje klaar voor??

Hier. M'n nichtje is thuis en gaat lekker. En m'n broertje is thuis en gaat lekker.

Ze laten je kennelijk tegenwoordig nog net niet zelf de ok af wandelen. ;-)

M'n broertje gaat de reva in. Het gaat wel goed komen. Het is een hoop ziekenhuizen bij ons op het moment. M'n moeder was gevallen een week op vijf terug en moet twee keer pw verzorgd worden door wondverzorging.

Gedoe

Ikzelf vrijdag naar de neuro en 25ste naar de FA. Ik hoop vrijdag vooral te horen dat ik naar de sportschool mag. Wil graag sporten. Start maandag met zwemmen!! Samen met m'n vriendinnetje. Zin in!!

Kussen voor jullie allemaal. Xx

Geplaatst

Lief Sproetje! Fijn, iedereen een soort van oké... Nu jij naar neuro en FA en dan word je even opgelapt en zwanger gemaakt, of andersom. Ik mis jou ook zo, ook al wil je niks meer met me te maken hebben :-))) Die kleine en grote stinkerd zitten nog samen met hun grote en kleine billen een een lavendelbad, maar die komen er nu uit en dan begint het drama met aankleden en slapen. Als ik daarna niet kotsend in slaap stort bel ik je nog even en anders probeer ik het morgen!!! Maar dan stuur ik je nu vast dikke kussen :-)

andere meiden ook dikke knuffel! Ik stort weer in, dus computer gaat even uit!

Geplaatst

Hi lieve dames,

Welterusten Floor! Jij ligt waarschijnlijk al heerlijk te snurken!

Sproeteke! Wat fijn dat alles goed is met broer & nichtje! Heel goed. Jij vrijdag naar de neuroloog... zwemmen is goed! Wil ik eigenlijk ook gaan doen maar hier in deze geweldige pittoreske nieuwbouwwijk is (nog) geen zwembad... En ook bijna naar de FA! En wel goed luisteren naar Floor hoor, al praten jullie niet meer met elkaar!

Lieve Mirjam, wat een verhaal weer! Waarom zouden ze niet nog een poging willen doen? Je bent toch zwanger geweest van de eerste poging? En ze hebben er zelf een verprutst, dus eigenlijk wordt dit gewoon je derde poging! En dat wordt dus ook scheepsrecht, net als bij Sproet! En ook al vrij snel weer een afspraak bij de FA... Maar eerst lekker naar de sneeuw. Heel verstandig! Lekker genieten van je wijntjes, hoofd leegmaken en ontspannen!

Tina, klinkt goed al dat sporten! Ik was ook braaf aan het sporten (2x per week bij de fysiotherapeut in het kader van de revalidatie van mijn knie operatie in juli) maar na de punctie en na de TP heb ik het sporten even over geslagen. Ik geloof een week na de TP niet gesport en toen weer rustig aan opgepakt. En nu sport ik (met een enkele uitzondering, als ik erg misselijk ben sla ik wel eens over) nog steeds 2x per week, iets meer duur en iets meer letten op dat mijn hartslag niet al te erg oploopt!

Sandra, back to normal? Gaat het goed met de kleine meid? Geen last meer van haar oortjes? Je hebt groot gelijk dat je wat zegt van taalgebruik in bijzijn van de kids.... Ik vind het ongelofelijk hier op straat soms te horen wat de meest kleine kindjes zeggen! Nou is hier een deel van de 'probleemgezinnen' gehuisvest, veel alcoholmisbruik (vermoed ik) en huiselijk geweld (weet ik zeker). Ik geloof dat we hier snel weer weg moeten! Zeker nu met die kleine op komst!

Melis, wat fijn dat je vanmorgen lekker mocht uitslapen! Maar ik zag op FB dat hij je daarna nog wel te grazen heeft genomen? Lastig!

Ansje, goed van je te horen! Klinkt allemaal heel goed en je bent lekker bezig volgens mij! Ik hoop zo dat het allemaal voorspoedig gaat en dat je heel veel kindjes gaat krijgen om op te passen... Super! En al bijna een heel belangrijke dag vieren.... Geldt natuurlijk ook voor Melis!

Sometimes! Ik geloof dat ik je kan feliciteren met een huis??? Las ik ergens anders... SUPER! Alles komt goed!!! Het zal nog even doorbuffelen worden maar binnenkort wonen jij en je mannetje straks gewoon samen in hetzelfde huis waar ook ruimte is voor je mooie babykamer! Lief, je aanbod van de angelsound... Enerzijds wil ik het wel, anderzijds is mijn gyn geen voorstander en mijn man ook niet. Idee was meer een keer te luisteren om me op mijn gemak te stellen.... Mag anderzijds ook niet klagen, heb 25 februari al weer de volgende echo! Ik hoop dat ik uk gewoon al heel snel kan voelen!

Minoes, alles goed met jou?

Wij zijn vandaag heel moedig geweest! We zijn naar de P.renatal geweest en ik heb een broek gekocht... En we zijn bij I.kea geweest en daar heb ik een soort 'hangende' knuffel gekocht, ballonnen met beestjes er onder. Heel vrolijk, voor op de babykamer. En gisteren heb ik een afspraak gemaakt voor een pretecho in week 25! Ik ging ff kijken op de site van dr. P.apa (zit hier om de hoek bijna) en ik zag dat hij in mei nog maar een paar dagen had dat het kon... Dus nu hebben we een afspraak op manlief zijn verjaardag. We hebben opa en oma gevraagd ook mee te gaan.... Maar ik vind dat we wel heel stoer zijn geweest!

Geplaatst

Beanie, dr. Papa is fan-tas-tisch!! Die man is zo goed in zijn werk, niet normaal. Tijdens de zwangerschap laat hij je kennis maken met je baby en legt alles tot in de puntjes uit, onwijs bijzonder!!

Het duurt nog even, maar alvast heel veel plezier, het wordt heel bijzonder!

Wij hadden met 14 weken een echo bij hem en hij kon ons toen al vertellen dat we een zoon kregen. Ook kan hij grotendeels alle controlepunten van de 20 weken echo rond die termijn al doen, een hele geruststelling!

Geplaatst
Beanie, dr. Papa is fan-tas-tisch!! Die man is zo goed in zijn werk, niet normaal. Tijdens de zwangerschap laat hij je kennis maken met je baby en legt alles tot in de puntjes uit, onwijs bijzonder!!

Het duurt nog even, maar alvast heel veel plezier, het wordt heel bijzonder!

Wij hadden met 14 weken een echo bij hem en hij kon ons toen al vertellen dat we een zoon kregen. Ook kan hij grotendeels alle controlepunten van de 20 weken echo rond die termijn al doen, een hele geruststelling!

Dus misschien toch morgen ook maar eens kijken of jij ergens begin maart ook een plekje heeft.... Kan idd wel al veel geruststelling geven! Ik had idd alleen maar positieve verhalen gelezen over dr. P.apa, is voor ons dus ook op loopafstand en we hadden ons al voorgenomen dit te doen... B. zijn moeder is bij haar 4 andere kleinkinderen meegeweest met de 20 weken echo maar dat willen wij echt niet. Nu kunnen opa en oma samen mee en is het als het goed is alleen maar leuk! Overigens beginnen we ook wel erg nieuwsgierig te worden naar het geslacht... We dachten beiden steeds een meisje maar nu we die lange beentjes en grote voeten hebben gezien hebben we beiden het gevoel gekregen dat het een jongetje is! Niet dat het wat uitmaakt, beide even gewenst en welkom!

Geplaatst

Beanie, wat dapper ben jij zeg! Heel goed gedaan! Papa is helemaal wauwiedepauwie! Ik denk dat ik ga kijken of we deze keer twee keer kunnen als het goed blijft gaan! Mooie dvd met foto's en film, echt een aanrader! Heel ervaren ook, hoewel er vast ook andere goede zijn. Heel leuk in ieder geval. Ik heb nog steeds een foto van Mini staan die Papa heeft gemaakt en moet die nog steeds op canvas laten printen. Hij lijkt er echt op, zo grappig, dat weet je pas achteraf.

Hoe het verder gaat? Top! Helemaal niet misselijk en ook geen last van de hormonen en slapeloosheid... Ik had gewoon even mijn wekker gezet om een berichtje te posten ;-) Jemig hé, dit had ik niet bij Mini. Maxi en Mini liggen te tukken, maar ik lig alweer een uur wakker... Grrrrrrr.... Als dit 40 weken gaat duren overleef ik het niet. 's Avonds lig ik om 20 uur voor pampus en nu lig ik misselijk Sultana's te eten in bed, gemengd met kleine slokjes water en thee!

Ojeetje! Maxi wordt wakker... Ga maar gauw mijn telefoon uit doen, hij heeft blijkbaar last van het licht ofzo.....

Knuffel!

Geplaatst

Heb je nog wat kunnen slapen floor??

Gelikkig geen kwaaltjes maar jeetje, om 3 uur wakker liggen word je ook niet vrolijk van zeg!! Dat noem ik toch een behoorlijk kwaaltje!

Beanie wat goed zeg!! Ik heb geen ervaring over dr papa maar hoor alleen maar goede verhalen!! En al wat zelf gekocht! Echt super!!!

Geplaatst
Heb je nog wat kunnen slapen floor??

Gelikkig geen kwaaltjes maar jeetje, om 3 uur wakker liggen word je ook niet vrolijk van zeg!! Dat noem ik toch een behoorlijk kwaaltje!

Beanie wat goed zeg!! Ik heb geen ervaring over dr papa maar hoor alleen maar goede verhalen!! En al wat zelf gekocht! Echt super!!!

Hi San, was cynisch bedoeld :-) Ben kotsmisselijk, hoofdpijn, heel erg moe, moet steeds huilen en slapen is een drama! Ik hoopmdat dat het goede tekenen zijn, dan is het het allemaal waard!!! Ik blijf zo onzeker, ik herken mmezelf amper. Ondertussen vanmiddag vergaderen en daar staat mijn hoofd helemaal niet naar. Maar ja, het is niet anders...

Mijn huisarts belde vanmorgen, om me te feliciteren en te vragen hoe is me voel. Dat vond ik echt lief. Ik heb haar nog niet zo

lang als huisarts, want ben overgestapt, omdat ik met de andere een conflict kreeg, maar ik vond het zo lief en ben blij dat ik nu bij haar zit!

Hoe is het met S? Helemaal opgeknapt? En is het bijgelegd met jullie vrienden of ligt manlief nog steeds dwars? Wat is zijn bezwaar? Is hij gewoon even klaar met ze? Trekt wel weer bij toch?

Knuffel voor Minoes, maar ook voor de andere dames!

X

Geplaatst
Beanie, wat dapper ben jij zeg! Heel goed gedaan! Papa is helemaal wauwiedepauwie! Ik denk dat ik ga kijken of we deze keer twee keer kunnen als het goed blijft gaan! Mooie dvd met foto's en film, echt een aanrader! Heel ervaren ook, hoewel er vast ook andere goede zijn. Heel leuk in ieder geval. Ik heb nog steeds een foto van Mini staan die Papa heeft gemaakt en moet die nog steeds op canvas laten printen. Hij lijkt er echt op, zo grappig, dat weet je pas achteraf.

Hoe het verder gaat? Top! Helemaal niet misselijk en ook geen last van de hormonen en slapeloosheid... Ik had gewoon even mijn wekker gezet om een berichtje te posten ;-) Jemig hé, dit had ik niet bij Mini. Maxi en Mini liggen te tukken, maar ik lig alweer een uur wakker... Grrrrrrr.... Als dit 40 weken gaat duren overleef ik het niet. 's Avonds lig ik om 20 uur voor pampus en nu lig ik misselijk Sultana's te eten in bed, gemengd met kleine slokjes water en thee!

Ojeetje! Maxi wordt wakker... Ga maar gauw mijn telefoon uit doen, hij heeft blijkbaar last van het licht ofzo.....

Knuffel!

Floor, dan mag je me bellen hoor... Dan liggen Semmie en ik toch ook nog wakker naar het plafond te staren. :)

Geplaatst

Arme floor, hoop dat je snel iets beter gaat voelen, schat.

Beanie, je mag ook bij mij komen luisteren, geen probleem. Zeg het maar als je het niet meer aan kan. En wat goed dat je wat hebt gekocht... Ach het komt met kleine beetjes en schokjes en wordt beter met de tijd. Geloof me. Ik kijk nu naar de paar spulletjes die ik heb gekocht en die er ook staan en kan njet geloven dat al die kleine kleertjes bedoeld zijn voor mijn beebie, die over een kleine 2 maanden komt..

Sproet, ben bijna 7 maanden nu, je loopt achter, hihihih 29 weken...

Hoe gaat het met je? Spannende tijden weer voor je. Jouw tijd nu, geloof me. Dikke knuffel

Ansje, veel succes met je thuishuis, je bent zo bevlogen, kan niet anders dan goed gaan..

Remmir, meis, lekker op wintersport en dan weer verder. Ik ga weer voor je duimen

Tina, dikke knuffel ,zomaar..;)

Minoes, meis, zorg beetje voor jezelf, je had een zware week.

Hmmm andere meissies, xxxx

Geplaatst

Hi lieve dames,

Wat een rust hier vandaag... Iedereen ingesneeuwd?

Lieve Sometimes, dank voor het aanbod! Als het nodig is dan ga ik je PB-en! Nu valt het nog mee hoor.... Maar ja ik weet niet hoe dat volgende week is! En idd, het is wel speciaal, al die lieve kleine spulletjes... Ik ben vandaag nog ff de stad in gegaan, heb voor manlief voor V.alentijn een cadeautje gekocht (mutsje/rompertje/broekje maat 50, is misschien te klein? maar daar ging het niet om!). Zo schattig! Ben benieuwd wat hij er straks van vindt (hij is nog niet thuis). Btw is trouwens wel heel lastig om iets 'unisex' te vinden, alles is of meisje of jongetje! Dus de rest komt wel als we weten wat het is... Heb overigens ook nog een spijkerrokje en een dunne broek gekocht bij C&A. Dacht dat dit samen 20 euri was, vond ik al best goedkoop, maar toen ik ging afrekenen ging er nog 50% van af! Dus ik was mooi goedkoop uit. Nu nog een paar shirtjes (kan ook later) en een vestje/trui, en dan kan ik echt voorlopig vooruit denk ik! Ben best trots op mezelf dat ik dat allemaal durfde!

Lieve Minoes, grote knuffel voor jou! Doe maar lekker rustig aan!

En ook een knuffel voor Sandra.

Lieve Floor, wat een ellende.... Heb je vandaag ook meteen zetpillen gevraagd aan je HA? Is idd wel heel lief dat ze belde! Dat heeft mijn HA nog nooit gedaan... Is wel op de hoogte hoor! En als ik hem spreek dan leeft hij ook wel erg mee!

Over dat 's nachts wakker liggen: komt me bekend voor, zal het er bij horen? Ik moet er 's nachts vaak uit om te plassen. Na de eerste keer val ik wel weer makkelijk in slaap, na de tweede is het vaak lastig. Of soms lig ik wakker met een heel 'hol' gevoel in mijn maag, dan moet ik echt wat eten. Ik spiek dan ook regelmatig op het forum... Misschien moeten we een NACHTBANKJE gaan openen? Voor zwangeren met slaapproblemen, en voor jonge moeders die voeden of huilende kindjes hebben?

Fijne avond allemaal lieve dames!

Geplaatst

Beanie, even snel, Maxi geeft wel even de doppler af hoor! Volgende week... Komt goed.

Net klaar met vergaderen en tig mails sturen, kan echt niet meer uit mijn ogen kijken... M

Geplaatst

Lieve dames. Ik meld me even af voor komend weekend.

Manlief en ik zijn tot zondag in parijs! We brengen morgenvroeg de kindjes weg en dan vertrekken we!!!

De eerste keer in 5 jaar zonder kids weg... ZIN IN!!!

dikke knuffel allemaal!

Geplaatst
Lieve dames. Ik meld me even af voor komend weekend.

Manlief en ik zijn tot zondag in parijs! We brengen morgenvroeg de kindjes weg en dan vertrekken we!!!

De eerste keer in 5 jaar zonder kids weg... ZIN IN!!!

dikke knuffel allemaal!

Wat leuk, San. Nou veel plezier in de stad van de liefde..!!! :)

Geplaatst

Sommie!!!! Wat doe je als Sultana's niet helpen en je hoofd rondjes blijft tollen om zijn as? En dan heb jij ook nog Semmie die je ligt te schoppen... Zodra ik in slaap val ben ik mailtjes aan het sturen... Te veel mails gestuurd vanavond, dus ik tik in mijn slaap gewoon door... Pfff... Het nachtbankje is officieel wat mij betreft, hoewel jij zo te zien zowaar een keer slaapt! Hoop ik maar in ieder geval ;-))

Geplaatst
Sommie!!!! Wat doe je als Sultana's niet helpen en je hoofd rondjes blijft tollen om zijn as? En dan heb jij ook nog Semmie die je ligt te schoppen... Zodra ik in slaap val ben ik mailtjes aan het sturen... Te veel mails gestuurd vanavond, dus ik tik in mijn slaap gewoon door... Pfff... Het nachtbankje is officieel wat mij betreft, hoewel jij zo te zien zowaar een keer slaapt! Hoop ik maar in ieder geval ;-))

Dan moet je opstaan en een lief berichtje sturen naar je forumvriendinnetje..:)

Vooral niet in bed liggen en blijven malen..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden