Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Sorry. Ik was effe polonaise aan het doen... Gewoon effies alleen. Mwoehahaha. Geniet San!! ;-)) xxx

Straks vanaf pc even meer. X

Eeuh,,sproet... Polonaise ken nie in je eentje....

Wijntje teveel gisteren????

Laat me maar , ben jaloers, wil ook een wijntje...

Xxxx

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Haha! Zo was het bij mij ook! Hij had hulp nodig om erin te komen en vervolgens had hij hulp nodig om eruit gejaagd te worden ;-)) Maar jemig, het is echt het allermooiste moment van je leven als hij ineens op je borst ligt!

Tja, ik ben ook wel te druk geweest met de zieke kat, de pup, zwaar peuterterreur en vandaag amper gedronken... Dus eigenlijk denk ik dat ik wel weet waar het probleem ligt... Vandaag drie keer in tranen uitgebarsten omdat ik zo moe ben en Mini zo druk. Ben gewoon oververmoeid... Dank voor de tip, ben dol op A.auarius (de witte), het sterrenbeeld van Koek en van mij ;-) Mooie reden om het weer eens te halen...

Floor doe ns rustig, joh... Doe net als mij. Ik ga nu badkamer bestellen, al hhb ik nog geen huis, maxi cosi, al hb ik nog geen kind,wat kleertjes scoren, honden uitlaten, vloer dweilen, want die zit dr niet uit, koken, boodschappen doen, koetom, ik doe lekkker rustig aan...

Xxxx

Geplaatst
Eeuh,,sproet... Polonaise ken nie in je eentje....

Wijntje teveel gisteren????

Laat me maar , ben jaloers, wil ook een wijntje...

Xxxx

ja tuurlijk joh...gewoon inhaken en aansluiten ;-)

ik heb zo braaf gisteren thee gedronken. Met een ieniemienie stukje pure chocola en zit nu keurig aan een roggeboterhammetje...

Vandaag naar mijn broertje en zijn man. Mijn zwager is morgen jaren en mijn broertje wordt morgen opgenomen in het Zkh voor een tweede h.ernia operatie...wij zitten op slechte ruggen... ik ben in 2000 ook geopereerd en moet vrijdag naar de n.euroloog voor het akkefietje van de herfstvakantie als jullie je dat nog kunnen herinneren...dus we gaan een verjaardag en een beetje succesfeestje vieren.

Maandag wordt hij geopereerd en ik vind het helemaal niets.....

Zit net te denken sommie, hoe blij ik eigenlijk voor je ben! Zaten per slot van rekening samen op het augustus bankje, en ook Beanie en Floortje...maw....er is nog hoop voor me!!!! Jullie zijn mijn baken in straffe golf en mijn licht in duisternis..................verder geen druk hoor ;-)

xx

Geplaatst
ja tuurlijk joh...gewoon inhaken en aansluiten ;-)

ik heb zo braaf gisteren thee gedronken. Met een ieniemienie stukje pure chocola en zit nu keurig aan een roggeboterhammetje...

Vandaag naar mijn broertje en zijn man. Mijn zwager is morgen jaren en mijn broertje wordt morgen opgenomen in het Zkh voor een tweede h.ernia operatie...wij zitten op slechte ruggen... ik ben in 2000 ook geopereerd en moet vrijdag naar de n.euroloog voor het akkefietje van de herfstvakantie als jullie je dat nog kunnen herinneren...dus we gaan een verjaardag en een beetje succesfeestje vieren.

Maandag wordt hij geopereerd en ik vind het helemaal niets.....

Zit net te denken sommie, hoe blij ik eigenlijk voor je ben! Zaten per slot van rekening samen op het augustus bankje, en ook Beanie en Floortje...maw....er is nog hoop voor me!!!! Jullie zijn mijn baken in straffe golf en mijn licht in duisternis..................verder geen druk hoor ;-)

xx

Schat, dat geldt hier ook... In gedachten zit ik bij jou aan tafel met elke hap sushi en elk lekker glaasje wijn..:) zelfs de thee met choco klinkt aantrekkelijk. Enne, als een ouwe bok als ik het kan, lukt het bij.jou zeker de volgende ronde.

Geplaatst
Schat, dat geldt hier ook... In gedachten zit ik bij jou aan tafel met elke hap sushi en elk lekker glaasje wijn..:) zelfs de thee met choco klinkt aantrekkelijk. Enne, als een ouwe bok als ik het kan, lukt het bij.jou zeker de volgende ronde.

Wat ben je toch een lekker ding! ;-) Kussen voor jou en Semmie!

Geplaatst

Sproet jij gaat ze lekker volgen

En we sluiten aan in jouw polonaise haha met sushi mag je nu nog hebben ;-)

Somtimes doe lekker rustig aan geniet ;-)

Fijne dag iedereen x

Geplaatst

Hi lieverds,

Ik sluit ook aan hoor! Al ga ik qua omvang snel Sometimes achterna vrees ik... Manlief merkte net op: je krijgt echt al een buikje! Is dat niet vroeg??? De schat. Maar ja ook nog te vroeg om zwangerschapskleding aan te schaffen... Maar polonaise met Sproet en Jessica moet nog lukken! Mag het wel binnen? Hier is het alleen maar aan het sneeuwen!

En lieve Sproet, hier nog een die best jaloers is op je wijnuitspattingen... Maar hoop zo voor je dat je binnenkort niet meer mag! Niet lullig bedoel uiteraard, is positief! Maar eerst nog de operatie van je broer... Wat een ellende. Is echt niet fijn. En jij dus ook komende week naar de neurochirurg... Echt balen. Wanneer heb je gesprek met de FA? Eerst even jullie weekend vieren hoor! Geniet er van! Hoe is het trouwens met je nichtje?

Sometimes, het klinkt idd alsof jij een heel rustig weekend hebt! Jeetje, neem je jezelf wel een beetje in acht? We moeten natuurlijk wel ons best doen om het goede voorbeeld voor Sproet te blijven! En idd weer een goede echo, worden jullie er al moe van? Wij zijn er heel erg blij mee! Al heeft hij grote voeten. Merk ik vast pas als hij er voelbaar mee gaat schoppen! Wat ik al zei, manlief heeft ook van die grote voeten, en volgens zijn moeder had zijn opa dat ook. Nou ja, weten we vast waar dat vandaan komt. Als hij maar mijn tenen heeft!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Hè? Mag je dan niet drinken als je zwanger bent? Ik ben gestopt met de dag beginnen met een gin-tonic, maar zo 's middags een flesje wijn mag toch wel? In het weekend twee max. Ik ben dus behoorlijk geminderd en van shag over op sigaretten, vanwege de filter, das veel gezonder volgens mij.... Ja, nu ik het zo bedenk.... Ik zorg echt goed voor mijn buik :-)

Geplaatst

Haha! Heb vandaag alweer mijn haring op voor het cervonzuur, vitamientjes, fruitsalade, makreel voor nog een beetje verse Omega 3 en gebakken groeten. Ik heb geen plaats voor wijn, al zou ik het willen :-) En roken, nee, dat ga ik nu echt nooit meer doen denk ik :-) Geintjuhhh

Geplaatst
Hahahahaha och rode wijn is toch goed voor de bloedvaten haha Ilana krijgt ook elke dag flesje vol kan ze goed op slapen haha

Haha! Ik geef Mini altijd een paar jonge borrels als hij erg druk is :-)

Geplaatst
Hè? Mag je dan niet drinken als je zwanger bent? Ik ben gestopt met de dag beginnen met een gin-tonic, maar zo 's middags een flesje wijn mag toch wel? In het weekend twee max. Ik ben dus behoorlijk geminderd en van shag over op sigaretten, vanwege de filter, das veel gezonder volgens mij.... Ja, nu ik het zo bedenk.... Ik zorg echt goed voor mijn buik :-)

Mij is verteld dat je minstens 2 liter per dag moet drinken.... Maar wat? Dus waarom ben je gestopt met gin-tonic? En wijn is idd heel belangrijk voor goede bloedvaten, dus die kan je beter ook niet overslaan! Ik hoop wel dat je bent overgestapt naar light sigaretten, dat is veeeeeeeel gezonder namelijk.... Je kunt ook van die ultralights nemen, maar die hebben volgens mij weer gaatjes in het filter dus dat is vast weer minder gezond! Al met al zorg je best goed voor je buik dus! Neem je al een jointje voor je gaat slapen? Is bevorderend voor de nachtrust namelijk!

Geplaatst
Maak je nou een grapje?

Haha een drankje met drank zal het Gronings zijn borrel haha[/QUO

Drankje met drank??? Wat is dat .. drank...

Alcohol???

Hahahaha, ik hou je voor de gek, minoes... Lol

Geplaatst

Maar Sommie, die verslaving waar jij het over had, daar ben ik ook niet mee gestopt hoor. Gaat toch rechtstreeks van je neus naar je hersenen? Daar heeft de placenta helemaal niks mee te maken :-) Ik neem juist een beetje meer, want ik ben zo moe de laatste tijd. Ik zat gisteren te googlen en ik las dat kinderen wel wat kleiner kunnen blijven, maar ik denk dat dat onzin is, en als het wel zo is, dan is dat toch juist handig met bevallen?!!!!

Nou, meiden alle gekheid op een stokje, Mw. UltraBewustEnVerantwoord hier! Zowaar weer een beetje geslapen vannacht. Ik heb twee of drie dagen niet getest, maar wil nu weten of de CB naar 3+ gaat springen (dinsdag is het 5 weken), dus ik doe er iedere ochtend een. Het is hier prachtig wit. We zouden naar vrienden, maar één van hun kids heeft buikgriep, dus ik denk dat we maar niet gaan en lekker een beetje sneeuwgrens gaan hebben vandaag. Niet te lang, want de trap af voor koffie was net al een uitdaging.

Ik sprak gisteren nog de IVF arts. Ze zei dat het 'gewoon' lichte overstimulatieklachten zijn en dat dat ook als het mild is behoorlijk onprettig kan zijn. Door het hcg worden de eierstokken weer opnieuw gestimuleerd en die raken dan vergroot en dat geeft klachten. Ook zei ze dat vaak als vrouwen na een gestimuleerde poging met een punctie zwanger raken, ze een enorme terugslag krijgen als er een zwangerschap ontstaat. Ze zei dat het gewoon een heel erg zwaar traject is en dat veel vrouwen dan bekaf zijn als dat lichaam aan het werk moet voor die zwangerschap. Ik vond het zo lief, voelde me eindelijk eens begrepen. Ik herinner het me niet van Mini (die was ook vers), maar toen deed ik ook heel rustig aan, omdat ik toen net burn out was. Nu loop ik de hele dag achter een peuter aan te rennen. Ze zei: 'ja, "rustig aan" krijgt een hele andere betekenis als je een kleine peuter hebt!' De schat! Ze zei ook nog dat de vreselijke vermoeidheid weer bijtrekt na een paar weken, maar dat als je zo moe bent, je gewoon daar echt naar moet luisteren en rustig aan moet doen.dat doen we dus maar, want de dokter zegt het ;-) Misschien dat het me eindelijk lukt! Mijn lieve hulpen zeiden van de week: 'lieverd, loop toch eens rustig, dat is niet goed voor de baby! We zien jouw nooit zitten, je flitst altijd voorbij.' Nou ja, dan weten we ook van wie Mini zijn hyperactiviteit heeft ;-)

Helemaal blij dus hier. Gisteren uitgebreid met Maxi gesproken. De buren willen misschien de pup adopteren, we hebben hem helemaal opgelapt en hij is geweldig, maar we twijfelen of hij moet blijven omdat Mini best druk van hem wordt en hij was al niet de rustigste. Het is voor mij bijna geen doen. Morgen hakken we een knoop door. Verder gaan we een plan(ning) maken om hier een beetje rust in de tent te krijgen, zodat ik iets rustiger aan kan doen. Kortom: een beetje lucht hopelijk!

Fijne dag dames!

Geplaatst

Oh wat een lieve arts!!

Goed luisteren jij ;)

Ik ga er hier maar eens uit. Ontbijt maken voor manlief. Die word vandaag 38 :)

Vanmiddag met alle visite naar de optocht :)

Ook hier alles wit. Prachtig hoor!

Geplaatst

Lieve dames,

San, gefeliciteerd met je man! Ontbijt in bed?

Floor, dat klinkt heel goed. Trouwens wat fijn dat je gisteren nog je IVF-doc hebt gesproken, ipv die hork van vrijdag. Nu ben je hopelijk weer een beetje gerust gesteld? BTW die vermoeidheid duurt bij mij echt wel langer dan een paar weken.... Kan ook aan mij liggen hoor! Maar volgens de gyn is dat alleen maar goed, net als misselijkheid... Alsof we daar zo blij mee moeten zijn!

Maar, zoals nu je planning is klinkt het allemaal heel goed. Idd rust nemen, voor zover het kan. En vwb de pup, ja, misschien is dit niet helemaal het goede moment voor zo'n handenbinder als je er al eentje hebt rondlopen... En als er een goed tehuis voor hem is, en jullie hem ook nog kunnen blijven zien... Daarbij komt dat je wel weet dat jullie hem een goede start hebben gegeven, dat is toch ook een fijn gevoel?

Hier ook een witte wereld... Als ik uit het raam uit de voorkant kijk, zie ik een stukje van het IJ.meer, en de lucht daarboven is werkelijk loodgrijs. Ben benieuwd of er toch nog meer gaat komen hier!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

San, gefeliciteerd met manlief, fijne dag! Is er vandaag nog carnaval?

Floor, kan me goed voorstellen dat je nu met de pup in je maag zit. Wij hadden, voordat we met ICSI begonnen, ook een hond (Duitse Dog a 90 kg) en we hebben toen ook besloten om die ter adoptie af te staan omdat het geen doen is als zwangere/kraamvrouw zo'n gigantische hond uit te laten. Achteraf erg blij dat hij nu een goed plekje heeft elders.

Hier ligt zowaar 10-15 cm sneeuw, blegh! Ben er nu wel een beetje klaar mee, je kan amper de deur uit of wandelen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden