Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beanie vervelend als je zo misselijk bent ik was tot 16 week nog even dus haha

Dikke knuffel meid en jullie ukkie springt van de week flink in de ronde

Ja kleren kopen doet veel goed

Alleen helaas van korte duur haha hou anders geen geld over ;-)

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik sta voor de klas. Weekend heerlijk gefietst met m'n lief. Was fijn. Sterf nu van de pijn in m'n rug helaas. Blij dat er naar gekeken gaat worden. Jazeker Beanie laat ik het allemaal meewegen. Maar allerbelangrijkste is nu m'n amh.

Dikke kus voor jullie allemaal.

Bijna vakantie dan kan ik weer war uitgebreider reageren. :-)

Geplaatst

Vanmorgen naar de dierenarts met onze zwarte herder van een jaar of 9... Ik wilde gewoon een check, want ze heeft toch een beetje de leeftijd voor 'probleempjes'. Ik had ineens heel erg het gevoel dat ik het nú wilde, dus vorige week een afspraak gemaakt... Zo'n hond kan het niet zeggen als hij een beetje pin heeft of zich niet helemaal lekker voelt. Ze hebben dus een echo van haar buik gemaakt en een tumor in haar milt gevonden. Normaal gesproken worden die krengen pas heel laat ontdekt en is de prognose vaak behoorlijk slecht, maar deze is nog klein gelukkig, dus heeft ze een redelijk goede prognose. Meestal laten mensen niet preventief een echo maken, dus ze ziet ze eigenlijk nooit zo klein. Nu moeten we dus beslissen of we haar laten opereren. Als we dat doen is de prognose goed, maar stellen we wel een fitte hond bloot aan een zware buikoperatie. Als we het niet doen krijgt ze vroeger of later ernstige complicaties met heel erg veel pijn en zal ze dan alsnog (met spoed) geopereerd moeten worden (die dingen knappen namelijk!), of moeten inslapen... Tja, wat doen je dan hè. Mijn lieve, knappe, oude meisje, mijn maatje ;-) Ik denk dus dat we haar deze of volgende week maar direct laten opereren en dan hoop ik maar dat ze begrijpt dat ik het doe om haar pijn te besparen en haar nog een paar hele mooie jaartjes te geven ;-) Ik hoop zo dat ze nog héél lang mee kan...

Geplaatst

Ik zou ook voor een operatie nu kiezen - nu heeft ze nog meer energie. Laat je de tumor eerst nog groeien vraagt dat ook heel veel van de hond aan energie. Heel veel sterkte ebn hopelijk dat ze snel weer rond spingt! xx

Geplaatst

Nee Floor! Jullie prachtige lieve hond (zoals je weet ben ik fan van haar)! Intuïtie dat je aanvoelde dat er wat was? Het lijkt mij een verstandige keuze om nu te gaan opereren, nu is ze in een goede conditie en zal ze ook veel sneller herstellen. Als je afwacht dan is dat allemaal de vraag.... Misschien is ze best een beetje boos als ze geopereerd is maar dat vergeeft ze je heus wel weer, jij bent toch altijd lief voor haar en verzorgt haar goed?

Sterkte iig en een knuffel voor jou en de hond!

Geplaatst

mmmmhhh de zenuwen worden steeds gespannender naar mate we dichter bij morgen en de - hopelijk - tp komen. Ik ben trouwens benieuwd hoe dat bij jullie (bij cryo tp's ) gegaan is? Ik moet nu nog progynova en sinds zaterdag al de lutinus (progesteron) gebruiken. Na de tp moet ik ook beide door blijven gebruiken?? Was dat bij jullie ook zo?

Ik ben zo gespannen. Hopelijk ontdooien onze twee beide goed... Ik weet niet eens wanneer ze ze ontdooein - pfff belachelijk hoe slecht ik altijd luister. We hebben gewoon een afspraak voor morgen 16u gekregen, maar ik weet niet eens of we vooraf nog gebeld worden...

Hoe is het verder met iedereen?

Sproet: hebben jullie nog geen vakantie? Wat vervelend dat je rug je zo dwaas zit. Arme meid. Hopelijk wordt het snel wat beter.

Sandra: Hoe was Parijs:)?? Hebben jullie genoten?

Geplaatst

Och lieve Floor ik zou haar ook laten opereren ze is nu nog fit en dan gaat ze zoizo een paar jaar langer mee sterkte meid

Happines spannend meid ik duim me rot succes

Sproet lieverd zit je ook niet mee hopelijk kunnen ze snel wat aan doen sterkte

Liefs

Geplaatst

Lieve Tina,

Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar er is er vast in ieder geval ééntje goed! Maar als je niet goed hebt geluisterd heb je een prachtig excuus om even te bellen ;-) Misschien kunnen ze je nu al meer vertellen... Nooit geschoten is altijd mis ;-)

Sterkte!!

Geplaatst

Ja, ik kan waarschijnlijk beter bellen - net geprobeerd grrrr het secretariaat is alleen tot 12 uur bezet belt u morgen ochtend nog eens mevrouw. :)) Nou ja, dus afwachten nog even.

Geplaatst

Lieve Sproet,

Wat ontzettend vervelend van je rug... Ga je vandaag wel zwemmen? Kan ook juist goed zijn, of nu niet? Weet je al wanneer je de MRI hebt?

Knuffel!

Geplaatst

mmmhh noem mij stom, maar ik heb niet eens een mailadres:-() geeft niet - morgen ochtend om 8uur bel ik wel.

En mailen? Bij mij reageren ze altijd heel snel op mails... Hè wat vervelend!
Geplaatst
mmmhh noem mij stom, maar ik heb niet eens een mailadres:-() geeft niet - morgen ochtend om 8uur bel ik wel.

Suffie! Nou, lekker op tijd je bedje in en op naar een mooie terugplaatsing morgen!!! X

Geplaatst

Hup Tina, lekker je bedje uit. Lekker een beetje poedelen, leuke outfit aan, want strakjes ga je je kindje(s) ophalen! Dat je er wel een beetje knap uit ziet bij jullie eerste ontmoeting! Nou meisje, ik hoop dat je een beetje hebt geslapen en ik duim voor prachtige embryo's.

Geplaatst

Goedemorgen lieve dames,

Bedankt lieverds!! Jullie zijn erg lief!

Veel slaap was het niet, maar dat geeft niet. We hebben net gebeld in het ZH en JAAAA we worden om 16u verwacht voor de tp! Ze kon niet zeggen of het 1 of 2 zijn, maar weet je dat zien we dan wel. Als het maar gelukt is:)))) Ben zo blij nu!!

Goed tip Floor - ik ga even wat leuks aandoen voor de eerste ontmoeting:) Heb er zin in. Zeg - ik zie soms foto's van de emmies hier op het forum en vroeg mij af of ze die van het ZH krijgen of eventjes zelf genomen hebben vanaf de scherm? Sorry ik kan echt buitengewoon stomme vragen stellen, ik weet:))) Maar ik heb het gevoel dat ik deze keer ook zo'n beeld wil want dan kan ik hem later aan de kleine laten zien:))) als ze/hij groot is.

Dames tot heel gauw

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden