Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een goed gevoel moet dat zijn Jessica! Geniet er maar van! Knuffel voor jou. En trouwens, een beetje goed nieuws kon je deze week toch ook wel gebruiken?

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh dat klinkt inderdaad erg positief Minoes :):) Maar hoezo nog 18 maanden dan? Is de schuld dan ingelost? Superfijn voor jullie!!

Lieve bomen, deze boom gaat slapen, morgen al om 8 uur in het zkh zijn!

Fijne avond en sweet dreams voor straks

Geplaatst

Sorry dat ik even zo inbreek... Ik werd vanavond gebeld door mijn vriendin. De hele dag bleek er al iets mis te zijn, maar ik kon haar niet ter woord staan tijdens mijn werk... Ze belde vanavond en vertelde me dat een vriendin van ons vandaag zelfmoord gepleegd heeft. Ik ben zo kapot. Drie kinderen die achter blijven. Ze was een zo lieve vrouw. Ze heeft zo verschrikkelijk gevochten tegen haar zieke en vreselijke man die haar psychisch mishandeld heeft totdat ze geen weg eruit meer wist. Ik begrijp het niet. Hoe kan dat toch. Tranen. Alleen maar tranen. Sorry, ik moest dat even kwijt.

Bedankt.

Geplaatst

Minoes, fijn voor je!

Tina, wat vreselijk. Ja, dat is afschuwelijk hè, dat mensen zo ziek kunne zijn dat ze echt geen uitweg meer zien. Ik kan me voorstellen dat je overstuur bent. Sterkte!

Melis, succes zo! Hoe lang moeten die tests nog?

Hier is Mini al vrolijk aan het rondspringen. Hij wil naar het zwembad. Nou, we gaan naar de psz en dan slapen! Weer een kat gepiest... Op een groot kussen boven op zolder waar ze op slapen.... Pffff, leuk zo'n pup :-(( Is de pup zindelijk, gaan de poezen zeiken....

Geplaatst

Och Sandra wat een ellende zeg

Weet niet zo goed wat ik zeggen moet ze is nog zo jong de stumper zo'n jongen lekker misbruik van heeft gemaakt

Sterkte schat

Geplaatst

Goedenmorgen, bedankt voor jullie medeleven. Na een heel onrustige nacht zullen we vandaag met onze vrienden bij elkaar komen om te kijken wat we voor haar laatste weg nog voor haar kunnen betekenen. Verschrikkelijk allemaal dat het zo ver komen moet en je voelt je ook zo machteloos dat je het niet kan voorkomen met ze'n allen.

Sandra: Fijn dat het gesprek goed verlopen is. Hopen dat ze er weer helemaal van bovenop komt en vooral bij haar kleintje mag blijven op lange termijn.

Ik ga vandaag een kaarsje branden voor iedereen die dat nodig heeft. Ik laat wel later weer wat van me horen. Een zonnige dag voor jullie allemaal.

Geplaatst

Tina, heel veel sterkte en een knuffel. Hou je haaks, hoe moeilijk het ook is....

Wat moet je door een ongelofelijke hel gaan om zo'n beslissing te kunnen nemen...

Geplaatst

Happinez, wat heftig zeg!! Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Beanie, hoe voel je je?

San, spannende tijden voor je nichtje dus. Waar blijft haar dochtertje zolang zij in de crisiopvang zit?

Floor, hoe gaat het met jou? En Mini en Maxi? Vandaag was de laatste test, volgens de kinderarts is hij er over heen. Hij weigerde weliswaar de melk te drinken, maar omdat hij roomkaas en danoontjes eet en daar geen last van krijgt gaan ze er vanuit dat hij er over heen is.

Verwacht volgende week mn menstruatie, hoop dat het VU plaats heeft om me te helpen.

Geplaatst

Hey melis. Mijn nichtje woonde nog bij haar ouders in huis. Daar blijft de kleine gewoon.

Nou hopen dat het idd zo is dat hij erover is.

Hier net echo van sterre d'r heupjes gehad. Die waren niet voldoende dus ik wacht nu op röntgenfoto

Xxx

Geplaatst

Had ik dat hier niet verteld? We waren op 6 mnd controle op cb. Daar had ik een vervangend arts. Nou zegt ze echo is gemaakt. Echo? Welke echo?

Ze werd behoorlijk boos op haar collega's. Omdat mijn broer en ik beide in een spreidbeugel hebben gezeten moeten ze dit normaal bij 3 maanden controleren met een echo.

Alleen de echoscopist zag nu links iets waardoor hij een foto nodig had.

Ik mag morgen bellen voor de uitslag. En anders vrijdag.

Geplaatst

Potverdorie Sandra dat meen je niet gatver wat een sukkels ik hoop dat de foto goed is hoplijk valt het mee

Melis gelukkig blijft de kleine bij opa en oma sterkte voor kleine meid

Liefs

Geplaatst

Jeempie, wat een hoop verdrietige dingen hier. Sandra, je nichtje, wat een verdriet meis. Hoop dat ze er met hulp bovenop gaat komen. Dat kan, wil ik je uit persoonlijke ervaring vertellen! Kusje voor je sterrenkind. X

Tina, meis toch, wat een gruwelijk bericht. Het spijt me vreselijk voor je. Hoop dat je vriendin haar zielenrust heeft gevonden hoe moeilijk ook voor de omgeving of nabestaanden. Ik schrijf het net hierboven. Ik weet er alles van als patiënt maar ook als nabestaande. Ik denk aan je lieverd. Dikke zoen voor jou.

Melis, spannend meis! Hoop dat de VU ruimte heeft. Anders wil ik het wel doen hoor. ;-) nu zo vaak meegemaakt, denk zomaar dat ik het ook kan nu! :-)) fingers crossed.

Sommie, ga je lekker vrouw?? Hadden wij nu al eens een buikfoto gezien? Nee toch? Ah toe toe....?

Beanie, hoe is het lieve? Zit je erwtje lekker bij je? Wanneer de volgende echo?! Heb vol trots jou als voorbeeld aangehaald bij de Huisarts vandaag. Het is beanie gelukt. Dan heb ik toch ook kans, kweelde ik ;-)).

Ansje...ga je lekker meid? EHBO in de knip?

Minoes, ben het een beetje kwijt. Gisteren de uitvaart van de vriendin van je moeder en jouw oom werd toch vandaag begraven? Wie was dan de meneer waar je van de week bent gaan afscheid nemen? Pittige dagen heb je achter de rug in ieder geval.

Floortje. Jou heb ik niets meer te zeggen. Zwanger. Dus hier schijten onze wegen!! Bwahahawhahaa!! Vond ik leuk. Zei een groep 7 leerling vandaag tegen me. Juf, onze wegen schijten hier want ik ga verhuizen. Zo grappig. Kinderen. Humor. Voel je je lekker lieverdje?? Denk aan je!

Hier. Nou. Mijn nichtje heeft gisteren een tumor ter grootte van een grote kiwi uit haar hoofd laten halen. Ze houden haar de komende dagen in een kunstmatig coma en dan mag ze volgende week naar huis. Die zin hè....? Daar klopt geen kont van. Maar het is de waarheid. Ze hebben haar pannetje gelicht. Houden haar dagen in coma en ze mag komende week naar huis. Vaag! Aight. Maargoed.

Volgende week vrijdag voor m'n rug naar de neuroloog. Spannend. En de week daarop naar de FA. Daar zie ik naar uit. Was lekker effe die pauze maar klaar mee!

Dikke zoenen van mij voor jullie!! Lofjoegirls!!!

Geplaatst

San, hoop dat het goedkomt voor je nichtje. Wel fijn dat ze uberhaupt opgevangen wordt in de crisisopvang. Sterkte.

Tina, wat een verhaal, meid. Hoop dat jullie toch nog wat kunnen doen of betekenen. Voel je niet schuldig, mensen die zo in de knoop zitten met zichzelf zijn hele goeie acteurs. Dit zeg ik uit eigen ervaring. Je had het waarschijnlijk niet kunnen voorkomen, omdat ze niet gekozen heeft voor hulp op die manier.

Heel veel sterkte voor jou, de vrienden en andere nabestaanden.

Floor, al aan het overgeven? ;)

Sproetie, nee, ik hb nog geen buikfoto geplaatst. Ik hb geen camera die panorama view heeft..;) dus ik kan niet helemaal op de foto , hihihihi

Beanie, hoe is het met de misselijkheid? Volgens mij hb jij vrijdag weer echo, toch? Je gaat hard nu, echt zo top!!!

Eeh, melis alles goed? Wanneer nu precies starten? Spannend hoor.

Minoes, sterkte nogmaals, lastige week voor jou, meid

Ansje, dikke knuffel en succes

Oja daphne, hoe gaat het met jou?

Sorry als ik iemand vergeten bn, is nie expres...:)

Knuffels xxxx

Geplaatst

San, hoe was het? Uitslag van de röntgen? Dus de kleine blijft bij opa en oma? Dat is in ieder geval fijn, want zo'n kleintje uit de vertrouwde omgeving halen is natuurlijk waardeloos!

Sometimes, als ze een walrus kunnen fotograferen, dan ga jij ook wel lukken hoor! We gaan heus het dolfinarium niet bellen!

Tina, het is vreselijk, kan niet anders zeggen!

Minoesje, nog steeds blij en opgelucht? Goed zo! Sterkte hè nog deze zware week!

Ansje druk? Was het leukemie je broer?

Melis, die kleine boef van jou nou ja, als roomkaas en danoontje oké is dan zal het wel toch? Of maak je je zorgen? Ik hoop ook dat jouw ziekenhuis plek heeft, want las vandaag op een van de wachtbankjes een bericht van iemand die nu voor de zoveelste keer moet wachten. Een goede vriendin van mij zit er ook en heeft het ook al eens meegemaakt. Het is wel het beste ziekenhuis qua resultaten, dus je geduld wordt wel beloond met de beste kwaliteit! :-)

Beanie, we liepen elkaar weer lekker mos vandaag. Maar ik voel me echt niet lekker, dus morgen maar herkansing, want ik ga zo mijn bedje in, althans daar lig ik à in, maar zo tandjes poetsen en tukken!

Zo nou, dan heb ik, iedereen die ertoe doet gehad! dan schijten hier dus onze wegen voor vanavond ;-)

Tja, Sproet wil niks meer met mij te maken hebben, dus ga ik niet zeggen dat ze lief is en supercool! En dat ik het een bizar verhaal vind va haar nichtje en haar sterkte wens. Ik ga ook niet zeggen dat ik haar succes wens bij de neuroloog en nog meer bij de FA! En ik ga ook niet zeggen dat ze hartstikke zwanger de zomer in gaat en dat Beanie en ik haar gaan overtuigen Pipelle te doen! Dat ga ik allemaal niet zeggen, dat denk ik alleen maar, tot ze weer wat met me te maken wil hebben :-) Dikke knuf Sproeteketje! :-)))

Geplaatst

Jeetje hangt er wat in de lucht

Sproet wat erg van je nichtje

Ze komt zoizo bij en mag dan ook zo weer naar huis wat ze tegenwoordig wel niet kunnen

Sterkte meid

Floor gekkie nog steeds lekker zwanger en al veel klachtjes

Tuk ze

Beanie zwanger meid hoe gaat het met je groei je al

Sometimes ik wil ook foto van buik please zet bambie face op haha

Geplaatst

Melis bijna tijd voor jou om te beginnen spannend meid toi toi toi

Ansje en diploma gehaald

Daphne wanneer moet jij naar het ziekenhuis vrijdag toch succes

Voor wie ik ook vergeet sorry

Morgen crematie zie er tegen op word heftig pfff

Lekker optijd op bed

Ga niet naast mijn moeder zitten dan ga ik ook

Liefs

Geplaatst

Dag lieve dames,

Wat een heftigheid hier vandaag....

Lieve Jessica, heel veel sterkte deze moeilijke dagen. Ik hoop dat je je goede gevoel van gisteren ondanks alles nog een beetje hebt vast kunnen houden.

Lieve Floor, ga jij maar lekker slapen. Volgens mij hadden we al besloten dat het morgen ging worden, toch? Maakt ook helemaal niet uit! Slaap lekker!

Lieve Sometimes, hoe is het met jou? Als jij geen buikfoto wilt plaatsen, gewoon lekker niet doen hoor! Je hebt gelijk, vrijdag weer echo... Vandaag de 11 weken bereikt. Vind het nu wel weer heel spannend worden hoor... Ben vandaag zowaar wat/iets minder misselijk en meteen stress! Maar ja, kan ook gewoon zijn dat ik het ergste achter de rug heb! Probeer maar op mijn ukje te vertrouwen en hoop dat hij vrijdag nog veel drukker is dan vorige week!

Lieve Sproeteke, wat heftig van je nichtje. Kan het zijn dat ze haar laten slapen om te voorkomen dat er zwelling gaat optreden? Maar het kan best zomaar zijn hoor, dat ze volgende week al naar huis mag! Wat lief dat je me als voorbeeld hebt aangehaald. En jij gaat gewoon het voorbeeld volgen en ook lekker zwanger worden. En dat ga je ook tegen je FA zeggen. En je gaat gezellig met Floor en mij mee (mits je tegen die tijd weer met Floor praat) naar dr. Pipelle. En je krijgt van mij ook een stripje aspirine in de goede dosering. Het gaat goed komen meis! Maar allereerst natuurlijk succes bij de neurologie meneer!

Lieve Sandra, wat irritant dat het allemaal zo moeilijk gaat met die echo etc. Is de kans groot dat ze in een spreidbroekje moet? Overigens geloof ik niet dat dat een heel groot drama is, het is vooral lastig.... Maar ja, alles voor de toekomst toch? Dat ze er dan vooral geen last van krijgt! Enne, is je mannetje al een beetje over de teleurstelling van de voetbaltraining heen? Is ook wel heel erg knullig zeg.... Wat Floor al zegt, helemaal mee eens. Wat fijn dat het kindje van je nichtje gewoon in de eigen thuissituatie kan blijven. Ik hoop dat het allemaal snel goed komt voor je nichtje en vooral dat iedereen er sterk uit komt!

Lieve Melis, jij vandaag goed nieuws over de voeding van je kleine grote man. Is ook wel een karakter, lekker z'n fles weigeren.... En gelijk heeft hij! Gelukkig weet je het zelf ook prima, anders was je toch nooit gaan experimenteren met danoontjes etc.? En bijna weer van start... Ik hoop zo dat de V.U een plekkie voor je heeft! Idd goeie slagingscijfers ('mijn' ziekenhuis valt overigens ook onder deze cijfers), maar daardoor ws ook extra drukte.... Maar ik zeg: voor Melis maken jullie maar lekker de ruimte!

Lieve Ansje, was het leuk bij je broer? En begrijp ik goed dat je een EHBO examen hebt moeten doen?

Lieve Tina, nogmaals heel veel sterkte bij alles...

Lieve Daphne, hoe is het met jou vandaag?

Hoop dat ik zo'n beetje iedereen heb gehad....

Hier gaat het allemaal zo z'n gangetje. Wat ik al eerder schreef, wel nog steeds onzeker. Maar gelukkig weer bijna echo. Heb wel het gevoel dat mijn buik begint te groeien... Moet es even kijken welke broeken ik nog wel pas en welke inmiddels niet meer. Misschien een goed excuus om als de echo vrijdag goed is zaterdag te gaan shoppen?

Tijd om manlief aan te gaan sporen om te gaan koken! Uk krijgt honger!

Dikke zoen voor allemaal lieve meisjes hier!

Geplaatst

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie steunende woorden allemaal! Dat doet me echt wat - ook ken ik jullie alleen maar digitaal.

Het was een hevige dag, met veel gesprekken en nog meer vragen, maar het was fijn met vrienden nu bij elkaar te zijn. We weten nog niet wanneer het begrafenis is.

Ik heb even snel een beetje terug gelezen:) Beanie: ik ben zeker dat je het ergste achter de rug hebt en nu straks echt mag genieten:)! Floor:neem maar lekker je rust en rust maar goed uit - je hebt je kracht nodig nu daar je harstikke zwanger bent!

Minoes: Sterkte meid - jij hebt er een zware gang morgen. Ik denk aan je.

Sometimes: Danke je!!! Ik weet dat je gelijk hebt, amar het voelt toch zo naar. Ben blij dat we elkaar nu kunnen steuen. Nogmaals bedankt! Buikfoto's:) Als ze niet meer op een beeld passen - gewoon een filmpje van maken hahaha.

Sandra: Heb je al een uitslag van het roentgen?

Sproet: Lieverd, dank je, ja het is niet te voorkomen en we hoepen idd dat zij haar rust nu zou vinden. Wanneer ga je weer starten??

Melis: Ik duim voor je dat je snel weer mag beginnen! Spannend allemaal.

Daphne: Hoe is het?

Morgen een lange dag en vrijdag naar het ziekenhuis voor de echo - ben er door alles even helemaal niet meer bij geweest... Ik zal vandaag ook proberen vroeg te gaan slapen. Ik wens jullie het allerbeste en alvast trusten.

Geplaatst

Jeutje, wat is het lastig (als je een dag niet op t forum hebt kunnen kijken) om iedereen persoonlijk een berichtje terug te sturen!! Moet er nog ff handig in worden!!

Lieve Happinez, wat een vreselijk bericht over je vriendin!! Arme kids.. :(

Lieve Sproet, ik hoop dat je nichtje er snel weer boven op is! Klinkt als best een heftige operatie!! Hoe oud is ze??

Lieve Minoes, heel veel sterkte morgen bij de crematie!!

Lieve Sandra, wat slecht zeg!! Hoop dat de uitslag mee zal vallen!!

Lieve Beanie, 11 weken alweer!! Wat gaat dat snel!! Fijn dat je vandaag wat minder last had van de misselijkheid!! Hopelijk blijft dat nu zo!! Vrijdag echo?? Spannend!! Fijn om dan weer ff in je buik te kunnen gluren!!

Lieve Floor, weet je al wanneer je je eerste echo hebt? Misschien heb je dat al een keer verteld, maar dan heb ik t gemist!! Alvast sorry ;) Hihi En welterusten!! Morgen fris weer op!!

Heb mijn best gedaan, sorryyyyy als ik iemand vergeet!! Doe het niet expres.. ;)

Hier gaat t de goede weer op. Moe van een drukke dag op t werk (kinderdagverblijf), maar voel me weer een stuk beter dan afgelopen weekend!! Ondanks dat we de ene ouder en collega na de andere krijgen met het bericht dat ze zwanger zijn, dat blijft steken!!! Zeker omdat ze allemaal SUPER snel zwanger zijn.. Grrrrrr

Fijne avond everybody!!! Lfssss XX

Geplaatst
Dag lieve dames,

Hoop dat ik zo'n beetje iedereen heb gehad....

Hier gaat het allemaal zo z'n gangetje. Wat ik al eerder schreef, wel nog steeds onzeker. Maar gelukkig weer bijna echo. Heb wel het gevoel dat mijn buik begint te groeien... Moet es even kijken welke broeken ik nog wel pas en welke inmiddels niet meer. Misschien een goed excuus om als de echo vrijdag goed is zaterdag te gaan shoppen?

Tijd om manlief aan te gaan sporen om te gaan koken! Uk krijgt honger!

Dikke zoen voor allemaal lieve meisjes hier!

Beanie, jij gaat volgens mij pas zwangerschapskleding shoppen al je 40 weken echo goed is ;-) Hihi! Bijna vrijdag!

Geplaatst
Beanie, jij gaat volgens mij pas zwangerschapskleding shoppen al je 40 weken echo goed is ;-) Hihi! Bijna vrijdag!

Hihihi... Volgens mij durf ik met 40 weken wel eens te gaan nadenken over een kamertje, naam en kinderwagen... Eerder echt niet hoor! En ik denk dat ik voorlopig nog wel in een pyamabroek van B. pas... Dat is toch prima? Hoef ik ook niks te kopen want dat durf ik toch niet!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden