Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Yeeeeeee yeeeeeyeeeee!! Van harte Floor, wat een leuk boodschap! Fantastisch. Ik ben heel blij voor je.

Sandra: Hoe gaat het vandaag met je? Is het met de kippensoep nog gelukt?

Ik was gisteren de hele dag met mijn vriendin die op bezoek in de stad:) - creditkaart moet nu even in de kast blijven hihihi. Heel fijn zo'n meidendag. Daarna waren we op de 50e verjaardag van de een zeer goede vriend, maar dat was alleen het inofficiele feest - zaterdag hebben we nog een verrassingsparty voor hem gepland. Spannend. Maar ik merkte gisteren avond om 23 u dat ik echt toataal gesloopt was. Ik moet echt wat rustiger aandoen denk ik.

Hebben jullie al leuke plannen voor het weekend?

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Floortje zit je nog heerlijk op je roze/blauwe wolkje? Wat een opluchting he dat alles goed is.

Tina heerlijk toch zo'n vriendinnendagje!

Joël logeert morgen bij opa en oma, papa en mama gaan even weer wat leuks doen samen!

Geplaatst

Ansje - dat klingt goed - lekker genieten met ze tweetjes:)! Heel veel plezier.

Zo meteen een klant - en ik heb alweer hoofdpijn vreselijk, ken ik normaal niet... grrrr even een uurtje volhouden en dan mag ik instorten:))

Geplaatst

Tina leuk zo'n verjaardags party denk je wel goed om je zelf

En ook leuk vriendinnen dag

Ansje lekker even met jullie twee uit

Wij zijn wezen winkelen in Almere bij primark en andere winkels leuke dingen gekocht met mijn tante mama neefje en daar een vriend van heel gezellig

Morgen gaan we opbezoek bij de vrouw die net haar man is verloren best raar bel wel elke week

Fijn weekend

En Floor voor jou kan die niet meer stuk

Liefs x

Geplaatst

Gezellig! Veel plezier Tina en Ansje!

Minoes, klinkt als een lekker dagje! Sterkte morgen, zal vast niet makkelijk zijn.

San, hoe is het? Beetje te doen allemaal?

Meiden, sorry, beetje stil, maar ik ben een beetje ingestort... Ik denk de ontlading na de spanning voor de echo. Dus wel in het hart hoor, maar mijn berichtje zijn even wat korter :-)

Beanie, gaat het? Maandag toch? Blijft spannend hè?

Xxx

Geplaatst

Lieve floor. Is toch niet gek? Alle emotie komt los!

Gewoon rustig aan doen hoor

Hier nog steeds ziek :(

Vandaag ging het wel beter maar na wat gegeten te hebben weer minder. En had alleen maar soepje! Drinken gaat nu redelijk maar ik snak maar weten!

Geplaatst

Dag lieve meiden,

Allereerst mijn excuses dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar de afgelopen dagen waren hier nogal heftig/druk.

Afgelopen weekend V.ince z'n verjaardag gevierd, hij is erg verwend!

Verder vandaag de mededeling gekregen dat ik boventallig ben verklaard op mijn werk. Mijn functie wordt volledig opgeheven en ze hebben hiervoor een nieuwe functie bedacht. Vrijwel identiek aan mijn functie alleen met een andere naam. Voor de helft van de huidige medewerkers is geen plek, een ieder staat vrij om te solliciteren op de nieuwe functie.

Drie opties; solliciteren met de mogelijkheid aangenomen te worden, solliciteren en afgewezen worden en terugvallen op het sociaal plan of helemaal niet solliciteren en rechtstreeks gebruik maken van het sociaal plan.

Ben er erg druk mee zoals jullie al wel door hadden, ik ben hard aan het nadenken hoe ik dit ga aanpakken. A.s. dinsdag een gesprek en dan komen ze met een concreet voorstel als ontslagvergoeding.

Dikke knuffel voor jullie!!

Geplaatst
Dag lieve meiden,

Allereerst mijn excuses dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar de afgelopen dagen waren hier nogal heftig/druk.

Afgelopen weekend V.ince z'n verjaardag gevierd, hij is erg verwend!

Verder vandaag de mededeling gekregen dat ik boventallig ben verklaard op mijn werk. Mijn functie wordt volledig opgeheven en ze hebben hiervoor een nieuwe functie bedacht. Vrijwel identiek aan mijn functie alleen met een andere naam. Voor de helft van de huidige medewerkers is geen plek, een ieder staat vrij om te solliciteren op de nieuwe functie.

Drie opties; solliciteren met de mogelijkheid aangenomen te worden, solliciteren en afgewezen worden en terugvallen op het sociaal plan of helemaal niet solliciteren en rechtstreeks gebruik maken van het sociaal plan.

Ben er erg druk mee zoals jullie al wel door hadden, ik ben hard aan het nadenken hoe ik dit ga aanpakken. A.s. dinsdag een gesprek en dan komen ze met een concreet voorstel als ontslagvergoeding.

Dikke knuffel voor jullie!!

Ah nee lieve Melis, wat een rotbericht! En wat een rotmoment ook! Nou ja, komt natuurlijk nooit op een goed moment.... Jeetje, moeilijke beslissing hoor. Maar ja, zolang je dat gesprek niet hebt gehad en niet weet wat de regeling inhoudt kun je toch waarschijnlijk nog geen concrete beslissingen nemen.... Maar het is gewoon k*t! Zag je het wel een beetje aankomen? Je had het wel al eerder genoemd, maar is het nu veel sneller gegaan dan je dacht? Shit, wat jammer en een ongelukkige samenloop van omstandigheden dat je deze ronde niet kon voor een cryo... Anders was je nu misschien al wel zanger geweest en hadden ze niks gekunt.... Das dus de situatie waar ik nu in zit, anders had ik inmiddels ook zo'n bericht gekregen! Bahbahbah!

Gaat het trouwens wel goed bij de fysio? Heb je het idee dat je daarmee wel een beetje opschiet?

Lieve Melis, een knuffel voor jou!

Geplaatst

Lieve dames,

Even kort en uit mijn hoofd (batterij laptop is voor de verandering weer eens bijna leeg....)

Minoes, lekker dagje gehad....

Tina, hoe is het met de hoofdpijn?

Ansje, lekker weekend voor de boeg... Geniet er van!

San, arme meid, nog steeds ziek.... Beterschap!

Floor, rustig aan doen hoor!

Zo, ik ga weer lekker tv kijken, we hebben vandaag de nieuwe mediabox gekregen. Is toch wel makkelijker tv kijken dan via de iPad! Trouwens, gisteren gingen we samen W.ie is de Mol kijken, maar we moesten verplicht op 1 schermpje kijken aangezien via H.orizon het signaal op verschillende momenten binnenkwam op 2 iPads. Dus ze liepen achter elkaar aan. Krijg je een soort echo! Heel irritant. Maar nu dus weer gewoon TV.... Wat moet je anders als je alleen maar bezig bent de bank warm te houden?

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Beanie, normaliter heb je ontslagbescherming als je zwanger bent, maar mijn werkgever speelt een smerig spelletje. Want mijn 3 zwangere collega's zijn ook ontslagen, alle medewerkers zijn boventallig verklaard, zowel collega's in de ziektewet als zwangeren.

Ik kan ervoor kiezen om te solliciteren op de functie, maar dit is al de 2e reorganisatie die ik hier mee maak. De rek is er uit bij mij, ik heb geen vertrouwen meer in mijn werkgever.

Manlief en ik durven het niet aan om voor een brusje te gaan zonder dat ik werk heb. Ik zit nog in dubio of ik wel zal solliciteren waarbij ik alsnog aangenomen kan worden en we op die manier wel voor een brusje kunnen gaan, maar dan ben ik doodongelukkig op m'n werk als ik blijf hangen. Maar wie zegt mij dat er niet nog een reorganisatie aankomt? Zekerheid heb je nooit.

Hoe gaat het met alle meiden hier? En kindjes? En mama's in spe?

Geplaatst

Dat kan als ik het goed heb begrepen alleen als een hele afdeling wordt opgeheven of als er faillissement wordt aangevraagd voor het hele bedrijf.... Wat een rotstreek zeg! Kan me voorstellen dat je wel een beetje klaar bent met je werkgever, zeker na die eerdere reorganisatie. Je zit nu wel met een dilemma zeg! Denk er dit weekend eerst maar eens rustig over na... Sterkte iig!

Geplaatst

Ach meid, wat dubbel erg voor je. Hopelijk komt er snel een oplossing in zicht. Is wel verstandig nu even in deze situatie niet nog een emotioneel zwaar traject in te gaan lijkt me. Nogmaals ssterkte!

Door het gezeik op m'n werkgaan we onze brusjes wens uitstellen... :(:(:(
Geplaatst

Oh Melis! Kan je niet even eerst rustig worden en dan alles even op een rijtje zetten en bedenken wat je wilt? Je bent nu natuurlijk in paniek, maar als je daar toch niet meer wilt werken en je kunt ergens anders aan de slag (en ontvangt hier ook nog een goede vertrekvergoeding) dan hoef je je wens toch niet per se uit te stellen? Je bent ook niet zomaar ontvangen hè? Dus neem even de tijd om alles op een rijtje te zetten... Dikke knuffel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden