Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Rotsen die ver uit de branding staan op sat moment hahaha zover als hij kan hihi.

Maar kom wel goed hoor. Ieni-mini wacht met smart op je! ;)

En ik verzin wel wat te schilderen als het miet, kamers zat hihi

Hier maar weer wat wasjes gedaan en opgeruimd... en nu zit ik!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Floortje: is het zo erg???? Dat je je 'grote' man er gewoon uitschopt? Of in ieder geval er mee dreigt? Hoe lang moet je nog doorgaan met die hormonsters? T'is dat het voor het goede doel is, maar anders.... dit keer geen decaheksje maar progynova-heksje! Heftig hoor, ik benijd je niet... Al moet ik er natuurlijk ook weer aan geloven! Gelukkig niet het lange schema dus, heel wat korter deca, dat vind ik geen straf!

Tja, vwb het vliegen: ik denk dat daar idd wel het verschil in zit. Wij doen het zelf... Hebben het dus ook zelf in de hand. Ook de beslissing of je het wel of niet doet. Niet overgeleverd zijn aan de piloot die je idd niet kent! Wij zijn zelf de piloot! Al heb ik ook wel eens meegevlogen in een tandem, de eerste keer voor ik zelf begon en een tweede keer als passagier in een tandem bij een vriendje van me, die de tandemopleiding deed en alleen mocht vliegen met een gebrevetteerde piloot als passagier. Het was de bedoeling dat ik toen een opdracht zou krijgen, ik hoopte dat ik in paniek mocht raken of zo, alleen was de instructeur dat vergeten. Helaas. Volgens die vriend had hij me dan overigens gewoon een klap verkocht... Lekker dan!

Maar even voor de goede orde: als je behoefte hebt stuur maar een PB-tje hoor!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Zoooo dames, zijn we een beetje lief voor onze geduldige wederhelften...;)???

Heksjes...

Hier alleen maar liefde als ik tegen hem zeg dat het zijn schuld en die van die dokter is dat ik me nu zo misselijk voel. En dat hij me sinasappels moet brengen omdat ik anders heel erg misselijk wordt.

En ook een kopje thee, voor de misselijkheid. Maar verder ben ik gewoon aardig en zwanger..;)

Oja en dat ik niet kan slapen, net als nu is ook zijn schuld evenals het tien keer opstaan om te plassen..

Liefs van mij

Geplaatst

Whahaha! Alles is liefde! Alles is liefde! Voor iemand zoals jij! Je bent echt ontzettend zwanger!!! Geniet ervan en buit je man maar uit hoor ;) dat is toegestaan nu ;)

Ik probeer wakker te worden... jamey is gister tot 11 aan het spoken geweest. Ben benieuwd of die wakker wilt worden. Ik ga eerst madammeke maar eens wakker maken voor flesje....

Fijne dag meisjes! Vandaag krijgt ons meisje prikjes en daarna ga ik een roze tripp trapp halen. Gekocht via marktplaats :)

Geplaatst

Sandra je hebt helemaal gelijk even eruit

Sometimes haha ja hij moet gewoon doen wat jij zegt haha

Ik moet zo naar de rechtbank word bewindvoerder of mijn broertje en ja daarvoor naar rechtbank voor het eest in mijn leven haha bah vroeg uit

Wat een pokke weer sorry hoor voor mijn geklaag haha

Fijne dag

Geplaatst

Sometimes een roze (zwangerschaps)bril, San een roze stoel, Beanie straks een roze vlieger (als ze een meisje krijgt) en daar huppelt dan Feeks Floor met haar Progynova donderwolk doorheen! Haha!

Wel fijn dat je zo vreselijk zwanger bent Sometimes, laat je maar lekker verwennen.

San sterkte met de prikjes, ik vind het altijd zooooo zielig, maar ze zal wel lekker slapen vanmiddag.

Jessica, sterkte bij de rechtbank, ik hoop dat er niet een hele vervelende reden is waarom je bewindvoerder moet worden over je broer.

Hier lekker niet geslapen, de Progynova hakt er lekker in! Een vriendin zou komen spelen met haar zoontje, maar ik heb maar afgezegd, trek ik nu echt even niet. Ik zit te wachten op een enorme lading boodschappen van Albert en ga lekker koken en cocoonen vandaag en mijn kind verwennen met lekkere hapjes en de hond uitlaten met een dikke jas aan! Bestel gewoon nog een grotematen soepjurk ergens, dan kan er nog wel een pastaatje bij vanmiddag ;-))) Mini had ook een slechte nacht, ik moest hem steeds knuffelen. Hij ligt nu nog naast mij te snurken, maar steeds als ik net in slaap viel, werd hij wakker. Ben gesloopt! Lang leve het zwarte goud! Drink mijn koffie wel met melk tegenwoordig, want even op het maagje letten hè? Maar geen koffie onder deze omstandigheden, nee, dat lukt niet!!

Ah, daar is Mini, mijn schone slaper. Ik ga hem een even helemaal platknuffelen!

X

Geplaatst

Niet te plat he! Anders is het zo lastig kleren kopen!!

Vind het echt super vervelend dat je er zo'n last van hebt! Wou dat ik wat kon doen. Ff gezellig lunchen ofzo. Maar je woont zo ver weg!!!!! :(

Hilly idd, leef je nog?? Hou je het nog vol?

Blondine nog verlies gehad?

Roos hoe is het met je meis?

Melis gaat het nog een beetje?

Ik mis er een hele hoop maar ik ben een redelijk groot vergiet.....

SORRY!!!!

Geplaatst

Floor meid jeetje zit je niet mee hier een dikke klap zoen haha

Sandra lekker wandelen in dikke jas lekker

Waar wonen jullie allemaal dan?

Mijn broertje heeft geestelijke beperking en besteld zo dingen uit het niks en dan kunnen ze zien dat die onder wind staat en niks kan maken hij wil ook pistool kopen nou hij zou maar doen pffff

Geplaatst

Floortje de feeks;) hoe is het nu? Ik heb wel met je te doen hoor als ik je verhalen zo lees. Gelukkig hou je er wel een gezonde dosis humor op na (je schrijft er leuk over:) Ik was ook zo'n verschrikkelijke heks toen ik deca gebruikte. Inderdaad maar soepjurken bestellen, comfort gaat even voor mooiheid haha.

Heerlijk lekker cocoonen, daar is het echt weer voor.

Sandra succes met je kleine meid, prikjes zijn altijd heel vervelend. Toen mijn zoontje prikjes kreeg hield ik het echt niet droog. Zo was hij het ene moment vrolijk en dan in een keer tjak die spuiten er in..brúllen natuurlijk. Echt heel zielig, maar ja je doet het voor een goed doel. Ik neem altijd koude natte washandjes mee zodat de pijn iets verlicht werd. Dat hielp wel.

Jessica succes bij de rechtbank vandaag.

Hilly hoe gaat het?

En met jou Blondine?

Geplaatst

Jeetje minoes, das best heftig! Is het wel al zeker dat je bewindvoerder word?

Zit nu te wachten... wel al gewicht gekeken en lengte. Dat was 5410 en 57,8 en is nu 5905 en 62,3! En dat op 4 voedingen! ;)

Geplaatst

Ja het is nu officieel gelukkig

Ja hij is zoizo een hele zorg epilepsie pdd-nos verstandelijke beperking ja hij is mijn alles ga voor hem door vuur

Sandra groeit dus goed ;-)

4 voedingen nou ons vreetzakje 6 haha

Liefs

Geplaatst

Hi lieve dames,

Allereerst Roos, wat balen... Maar je hebt idd wel duidelijkheid nu. Niet dat dat iets goed maakt of zo, het is gewoon k*t, dat weten we allemaal hier!

Floor, wat een ellende. Je schrijft er zeker met humor over! Ik hoop dat je je vermaakt met mini platknuffelen vandaag! Roze vlieger??? Ik dacht meer aan blauw... (zou dat een voorteken zijn mocht het de volgende poging lukken??).

Jeetje Minoes, wat heftig! Maar je bent er dus echt voor je broer... Dat is het belangrijkste!

Sandra, de kleine goed gegroeid... En heb je vandaag ook nog geschilderd?

Ben net terug van de eerste dag 6 uur werken.... Vannacht echt beroerd geslapen dus nu gesloopt! Wel weer lekker met de auto gegaan, tot grote frustratie van mijn man want hij moest nu met het OV! Om het goed te maken heb ik hem beloofd om hem vanmiddag op te halen in Weesp, scheelt hem zo weer een half uur reistijd! Heb vandaag ook even de poli fertiliteit gebeld, sta idd op de lijst voor december... moet nu met mijn eerste menstruatie met de pil beginnen. Das lang geleden!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Verdorie Roos, ik vind het zo erg voor je, dit was helemaal niet de bedoeling!

Jessica, jouw broertje boft maar met zo'n lieve zus die zo van hem houdt en voor hem door het vuur gaat!

San, wat een bikkel, die kleine meid van jou! Of eerder, een smikkel, haha! Lekker dat ze zo gegroeid is, ligt ze nu lekker te slapen? Mini was altijd heel moe van die prikjes. Ik smeerde ook arniflor (zeg ik het goed?) tegen vallen en stoten, dat hielp ook erg goed!

Geplaatst

He Roos wat jammer :-( Sterkte hoor!

Ja dames, laatste wachtdag en ik wacht nog steeds... Geen spoortje bloed hier (niet gehad ook), maar goed ik gebruik natuurlijk die bollen, dus ik durf nergens vanuit te gaan... Verder lijkt het alsof ik de bloedvaten in mijn onderbuik/schaambeen harder voel kloppen.. Dat klinkt vast heel raar, maar zo voelt het echt.... Verder super-emo, een rommelende buik en een beetje rooie wangetjes... Ik tel echt de uren tot ik morgen bloed mag prikken en dan een paar uur later de uitslag heb.. Pffff... Ik word gek van al die mogelijke signalen en onzekerheid!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden