Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sproetje: Wat ben je toch lief!!! Ja we gaan het 'flikken' zeker weten! 2013 wordt ons jaar!!!!!!!!!! Ik duim heel vast voor ons - allemaal natuurlijk! Weet jij al wanneer je weer begint?

Ach Floor - het is zeker soms helemaal niet makkelijk en al de verplichte zaken die er dan nog bijkomen zoals WERK grrrr helpen zeker niet mee: Osho zegt: "Doe alleen wat je leuk vind. Vind je het niet leuk, doe het dan niet". Dus als we een stuk ver erin slagen alleen maar dingen te doen die ons hart ons aangeeft dan zullen we met alle vreugde en liefde van dit leven kunnen genieten.

Ik weet dat is niet altijd makkelijk, maar wat mij altijd helpt in een momenten waar het erg tegen zit is mijn ogen te sluiten, me van binnen te verbinden met mijn hart en in mezelf uit te spreken wat ik voor deze dag/moment echt wil. Meestal relatieveert dat alle drukte om me heen.

Ansje. Ooohh dat klingt zalig jullie weekendje:) Lekker nog vasthouden het gevoel daarvan en daarmee positief in de nieuwe week starten.

Iedereen wens ik een goede start in deze week en lekker een beetje van de lentezon genieten - voor wie dat mogelijk is. Dat zou het zelfherstellendvermogen ook ten goede komen en alle ziektes verjagen!

Ik heb net gebeld met het ZH. We hebben goed nieuws - ik mag direkt door met de tweede cryo - zodra ik ongi wordt mag ik weer met mijn lievelingspillen progynova beginnen brrrrrr. Maar goed dat is heel fijn dat we niet verplicht een maand moeten wachten. Verder krijg ik ook gewoon een kopie van mijn dossier en kunnen we dus straks wat meer informatie in Belgie, Dus en Istanbul opvragen. Altijd natuurlijk met de hoop dat dat helemaal niet meer nodig zou zijn.:)))

Liefs, xx

Geplaatst

Even een ego bericht.

Ik heb toestemming van Menzis gekregen dat wij recht hebben om nog een vergoedde poging te doen.

De fertiltiteit vroeg om een schriftelijke bevestiging van Menzis. Dus heb ik weer gebeld, maar deze dame doet moeilijk en vind het raar dat de fertiliteit een bevestiging wil! Nu wil ze weer in deze zaak duiken om te kijken of ik wel recht heb op een vergoeding. Ik heb het verhaal vertelt zoals het is. Maar krijg er een rare bijsmaak van. Kunnen hun een toestemming terugtrekken? Je hoort verschillende verhalen of het aantal weken. Straks hebben hun een fout gemaakt?

ik begin dit weekend al met de behandeling. Ik heb met de fertiliteit gebeld en die zei ook mail ons even. En een schriftelijke bevestiging willen wij altijd zei ze!

Geplaatst

Hi dames,

Wat een rust vandaag.... Alleen een bericht van Tina en van Mir! Wat raar Mir, dat de verzekering nu zo reageert! Weet je al meer? Of gaan ze het nu tot de bodem uitzoeken? Waarom wil je ZH nu toestemming van je verzekering? Zij moeten zelf toch ook een poging vergoeden? Of doen ze dat pas als je vergoede pogingen op zijn? Ik niet snap niet. Heb je al in de voorwaarden van je verzekering gekeken waar zij de grens trekken? Van mijn verzekering weet ik dat de grens bij 10 weken na de TP ligt. Overigens: als je echt vastloopt, bij Freya hebben ze een verzekeringspanel waar je je vragen tav verzekeringen kunt voorleggen. Misschien anders een idee om daar navraag te doen?

Tina, als ik alleen maar dingen zou doen die ik leuk vind dan wordt het hier toch een zooitje... Het huis niet schoongemaakt, geen boodschappen gedaan, de was nooit gedaan, nooit warm eten gekookt.... Trouwens dan zou ik helemaal hier niet zijn maar gewoon het jaar rond op vakantie! Helaas, zo werkt het niet..... Zou wel fijn zijn anders! Wat fijn dat je snel weer kunt starten en dat je je dossier zo meekrijgt! Kun je iig vast wat vooronderzoek gaan doen....

Melis, wat goed dat je zo snel al een gesprek hebt! Ik ga zo hard voor je duimen donderdag! Echt super!

Floor, hoe is het met jou vandaag? Voel je je al weer wat beter? Misschien een beetje opgelucht na al die tranen?

Hier idd genoten van het mooie weer. Manlief is alleen nog steeds ziek, gaat ook nogal ten koste van mijn rust. Al dat gehoest en geproest.... Schoonmoeder was vandaag hier en we zijn lekker samen gaan lunchen buiten de deur. Wat een zalig weer was het vandaag! Het was een eindje lopen maar dat was zeker geen straf!

Het geblaf hier van boven wordt minder dus ik ga zo mijn mandje maar opzoeken....

Geplaatst

Hey dames

Tina wat fijn dat je gelijk door mag

Remmir wat fijn de je nu ook bevestiging van menzis hebt gekregen

Beanie moet je een honderd hok voor je man koppen haha

Mijn man wil me ook in hok stoppen haha

Floor hoe gaat het met je

Ansje je weekend klinkt lekker

Sorry voor wie ik vergeten ben dikke knuf

Nou gister hier weer als slecht nieuws mijn vriendin krijgt een tweeling en 's nu 31 en half week zwanger maar nou is de kleinste al twee week niet gegroeid

Als ze vrijdag niet gegroeid is worden ze gehaald echt zo sneu

Hoop dat ze nog de baby shower mee maakt

Gister nou cb geweest nou gewoon allemaal goed 9825 Gr.en 70 cm Hollands welvaart haha

Liefs x

Geplaatst
Hey dames

Tina wat fijn dat je gelijk door mag

Remmir wat fijn de je nu ook bevestiging van menzis hebt gekregen

Beanie moet je een honderd hok voor je man koppen haha

Mijn man wil me ook in hok stoppen haha

Floor hoe gaat het met je

Ansje je weekend klinkt lekker

Sorry voor wie ik vergeten ben dikke knuf

Nou gister hier weer als slecht nieuws mijn vriendin krijgt een tweeling en 's nu 31 en half week zwanger maar nou is de kleinste al twee week niet gegroeid

Als ze vrijdag niet gegroeid is worden ze gehaald echt zo sneu

Hoop dat ze nog de baby shower mee maakt

Gister nou cb geweest nou gewoon allemaal goed 9825 Gr.en 70 cm Hollands welvaart haha

Liefs x

Minoes, fijn dat het zo goed gaat met je kleine. Die groeit lekker, zeg.

Wat sneu voor je vriendin, maar als een van ze niet goed groeit dan zijn ze wss beter af als ze gehaald worden. Niet te veel zorgen maken, he. Jij heb jou portie wel ff gehad de afgelopen tijd. Zorg goed voor jezelf.

Geplaatst
Even een ego bericht.

Ik heb toestemming van Menzis gekregen dat wij recht hebben om nog een vergoedde poging te doen.

De fertiltiteit vroeg om een schriftelijke bevestiging van Menzis. Dus heb ik weer gebeld, maar deze dame doet moeilijk en vind het raar dat de fertiliteit een bevestiging wil! Nu wil ze weer in deze zaak duiken om te kijken of ik wel recht heb op een vergoeding. Ik heb het verhaal vertelt zoals het is. Maar krijg er een rare bijsmaak van. Kunnen hun een toestemming terugtrekken? Je hoort verschillende verhalen of het aantal weken. Straks hebben hun een fout gemaakt?

ik begin dit weekend al met de behandeling. Ik heb met de fertiliteit gebeld en die zei ook mail ons even. En een schriftelijke bevestiging willen wij altijd zei ze!

Remmir, ik hb geen idee, maar wat raar van je verzekering. Het lijkt me geen probleem voor het ziekenhuis als ze mondeling hebben toegezegd om dit even op papier te zetten. Lijkt me normaal. Succes dr mee meid, want is niet fijn om zo onzeker een poging in te gaan.

Xxx

Geplaatst

Tina, succes meid. Je bent een sterke positieve vrouw en ik ga deze poging weer voor je duimen!!

Rest van de meisjes, ik bn het ff kwijt. Succes met wat je aan het doen bent, beterschap voor wie het nodig heeft.en knuffel voor de anderen.

Xxxx

Geplaatst

Hoi meiden,

Remmir: heb je nog wat nieuws van de zorgverzekeraar? Wat een raar gedrag van hun. Ik hoop heel erg voor je dat ze nu niet alles terug willen draaien!!! Sterkte ermee!!

minoes. Wat sneu voor je vriendin. Ik hoop dat alles goed gaat komen. Sterkte voor haar. Hey, maar wat leuk dat je kleine zo mooi en gezond aan het grooien is:) goed dat er ook deze mooie verhalen zijn.

Sometimes. Danke je:). Ik heb er weer zin in - klingt heel raar ik weet, maar het voelt zo. Ik wil gewoon blijven geloven dat we dit jaar nog een mooie, blije ervaring mogen maken:)

Alle andere dames: alles goed bij jullie? Zijn jullie wat aan het genieten geweest de afgelopen 2 dagen van het fantastische weer?

Ik wel. Vandaag wat in de tuin gewerkt - heeeeerlijk! Nu kan de sneeuw (heee???) weer komen volgende week hahahaha.

Zo, ik ga een glasje wijn pakken - ups, sorry heb er even zin in en deze week mag het voor mij nog hihi.

Ik denk aan jullie en alvast trusten allemaal

Geplaatst

Tina ja komt helemaal goed met jou weet het zeker ;-)

Wat goed dat je zo positief bent en blijft je bent echt een topper

Sometimes hoest met jou?

Schiet al op je kan niet wachten zeker

Floor dikke knuffel en toet voor jou

Och gooi er een groeps knuffel in voor iedereen

Ja schrok heel weg van het verhaal van mijn vriendin

Maar ja wat er ook gezegd word we hebben zelf ook genoeg voor de kiezen gehad

Kan er voor haar zijn en luisteren meer kan ik helaas ook niet

Vandaag lekker gekunsteld en gister met oom gestudeerd moet echt weer in komen voel me soms zo dom haha

Wel trusten allemaal x

Geplaatst

Hoi Allemaal.

Wat een rust hier!

Tina jij gaat binnenkort ook weer van start lees ik! Voor de cryo! Spannend!

Floor hoe gaat het met jou?

Beanie bedankt nog voor je bericht!! Hoe gaat het? En met je man? Begint hij een beetje op te knappen? Hopelijk is het hoesten en proesten een stuk minder en kun je weer beter slapen!!

Gister gemaild met de fertiliteit en die zeiden dat het niet voor hun was een schriftelijke bevestiging, maar puur voor mijzelf! Vandaag weer contact gehad met Menzis en wederom de situatie uitgelegd en deze vrouw zei dan is het duidelijk. Dus de vergoedde poging gaat gewoon door... pffff. Pak van mijn hart!

Ik heb de hele dag de telefoon bij de hand ,want Mijn schoonzusje was gister uitgeteld.. Wij vertelden toen in aug dat onze ivf was mislukt, terwijl hun daarna nog moesten vertellen dat ze al 13wk zwanger was. Erg dubbel voor hun, maar ook voor ons! En nu is ze al uitgeteld.. waar blijft de tijd soms!

Fijne avond allemaal

Geplaatst

remmir - gelukkig maar dat het goed gekomen is met de zorgverzekeraar! Pfff. Nu positief naar voren kijken:)!! De tijd vliegt daadwerkelijk om. Zo weet ik nog dat we besloten hebben de MMM toch in te gaan - 1.5 jaar geleden... en nu zit ik vlak voor de vierde tp... ongelofelijk.

Ja, idd ik ga direct door met onze tweede en laatste cryo. Die hebben we nu nog omdat zij bij de laatste ronde het foutje gemaakt hadden en alleen eentje ontdooied hebben ipv twee. Ik hoop dus dat deze ook goed ontdooiet en we straks toch nog onze kans krijgen. Ik ben vandaag dan ook ongi geworden - sneller als ik dachte - en mag dus morgen alweer met de progynova starten! Gaat nu heel snel....

Dikke knuffel voor iedereen!

xxx

Geplaatst

Lieve meiden!

Mir fijn!

Even snel: alle kwalen weg, dus vreselijk onzeker... Eigen ferti wilde me (uiteraard) niet ontvangen en ben niet eens meer ruzie gaan maken. Ziekenhuis hier liet me meteen komen. Alles goed met het kindje. Het bewoog zelfs al. Ze zeiden mijn onzekerheid heel goed te begrijpen na 8 embryo's en een miskraam en dat verdwijnen van klachten ook onzeker maakt (hoewel het niks hoeft te betekenen). Volgende keer gewoon meteen weer komen was het advies. Zo vreselijk lief! Ze hebben me ook zo vreselijk lief ingevangen toen ik die miskraam had, dus het voelt echt goed!

Ben wel beetje van slag al een paar dagen en heel druk, dus daarom zo weinig hier, maar ga morgen even uitgebreid op iedereen reageren!

Tina, bikkel, op naar je cryo!

Sproet, wat ben je stil! Niet verzopen in t zwembad?

San, geen zieken meer?

Sommie, dikke kus voor jou en Semmie ;-)

Ansje en Minoes, hoe is het met de lieve meiden uit het noorden? Beetje oké met J en I?

Snel Mini naar bed brengen (heeft vandaag niet geslapen)!

X

Geplaatst
Ff een snelle kus.... Vakantie is voorbij. Dus druk. Maar ook twee keer al wezen zwemmen. 35 banen. ;-)) morgen meer!! Xx

Aha, hier was je dan! Weer aan het zwemmen zeker!? :-)) Zit nu zo te zwoegen op deadlines, volgende week live vergaderen ;-(((, maar ben je niet vergeten hoor!!!

Geplaatst

Hallo lieve vrouwen.

Ik wilde jullie eventjes een felicitatie uitspreken - omdat toch vandaag internationale vrouwendag is:-)))! Op ons!!

Ik hoop dat jullie straks in het weekend wat minder drukte ervaren en de ziektes ook overal het land weer verlaten hebben. Ik moet nog even doorwerken - heb morgen weer college. Heb trouwens vandaag voor mijn studie een geweldige boek uitgelezen dat ik iedereen die ooit te maken heeft met verdriet en/of verlies zou willen aanbevelen. Het heet: "Met mijn ziel onder de arm - tussen welkom heten en afscheid nemen" van Riet Fiddelaers-Jaspers. Prachtig en zo herkenbaar.

Geplaatst

Tina en Floor, gefeliciteerd dat jullie vrouw zijn.

En uiteraard de rest ook.

Ik proost op baarmoeders, niet functionerende eierstokken, dichtgeslibde eileiders, PMS, 7 dagen durende menstruaties, wegblijvende menstruaties,hormooninjecties, huilbuien, neerslachtigheid, supertampons, maandverband met vleugels, meervoudige orgasmes, vriendinnen, zussen, moeders, oma's en bovenal forumvriendinnen met volle wijnglazen en sushi en nep jip en janneke champagne, positieve testen en een goed hart.

Geplaatst

Daar op proost ik mee:))) hahaha! Geweldig

Ik proost op baarmoeders, niet functionerende eierstokken, dichtgeslibde eileiders, PMS, 7 dagen durende menstruaties, wegblijvende menstruaties,hormooninjecties, huilbuien, neerslachtigheid, supertampons, maandverband met vleugels, meervoudige orgasmes, vriendinnen, zussen, moeders, oma's en bovenal forumvriendinnen met volle wijnglazen en sushi en nep jip en janneke champagne, positieve testen en een goed hart.

Geplaatst

Hihi, wat lief! Je vergat nog, rugweeën, buikweeën, beenweeën, 'al-tijd-is-kort-jak-je-ziek'...., inknippen, baarkrukken, stuwing, hechtingen en 'onderkantje' (zoals mijn Kraamhulp het noemde :-) Had vannacht weer totale paniekaanvallen over bevallen, dus zo kom ik er op ;-) Oh ja en ik vergat nog: heel veel grapjes! Want zonder humor was de wereld al lang vergaan! Dikke kus!

Geplaatst

Dames Ik ben te laat voor Internationale vrouwendag maar wat maakt het uit? Proost op ons allen!

Het hele jaar door! We flikken het toch maar steeds om beter uit de bus te komen dan die mannen ;)

One for all and all for one! (Doen we hier aardig goed dacht ik ;) )

Knuffel! !!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden