Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo zielig met zo'n hond. Hij kan het je ook allemaal niet vertellen. Gelukkig ken je je hond en lees je het wel af van haar. Niet te veel verwennen.. Straks wordt ze nog ziek van al dat lekkers ;-)

Wij willen waarschijnlijk deze zomer een dalmatier pup!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goeiemorgen dames,

Floor, ik hoop dat je hondje vandaag verder opknapt! Zo zielig he..... Is ze niet boos op je? Ik ga iig ontzettend hard voor je duimen dat de uitslag goed is! Hoe is het met jou? Met de klachtjes? Slaap je weer wat beter?

Minoesje, vandaag minder brak? Nog last van de fysio van gisteren? Ik heb er ook vaak last van als ik ben geweest maar meestal is het de volgende dag al weer wat beter!

Mirjam, het is precies wat Floor zegt, de meeste NL fertiartsen zijn sceptisch. Als je wat anders wilt, aanvullende medicatie of wat dan ook, moet je dat op een andere manier regelen (via de HA bijvoorbeeld). Al zijn er bewijzen voor dat behandelingen helpen, in NL moet dat eerst onderzocht worden. En het lijkt er vaak op dat Nederlands onderzoek is gericht op bewijzen dat buitenlands onderzoek niet klopt. In plaats van eigen onderzoeken, iets met toegevoegde waarde, is het vaak negatief zeg maar.

Dames, fijne dag vandaag! Hoop op een beetje zon... Ben toe aan voorjaar....

Geplaatst

Oh arme sproet!!! Lekker in je bedje blijven liggen met thee en verse kippensoep. Veel beterschap meid!!!

Floor hoe is het met je meisje? Niet teveel pijn gehad vannacht? Nu hopen dat jullie op tijd waren en ze nog flink wat jaartjes heeft!

2 weekjes is al vlot mir. spannend!!!!

Hier een meisje wat nog steeds bijna niet eet en drinkt. Geen koorts. Gelukkig wel weer plasluiers. Vabaf zondag nog maar 1 poepluier. Ben er 3 pd gewend :(

Ik vraag me af of het nog ziek zijn is of nu grwoon een sprong. 8 maanden schijnt best een heftige te zijn....

Ze is wel vreselijk vrekouden nu. Maar heb een neuszuiger van otrivin. Sat ding is geweldig!!!!

Verder is ze 's nachts erg onrustig en huikerig. Slaapt ook het liefst op de buik nu. Dus mama slaapt amper... ;)

Verder gaat het prima!!! Hahaha

Geplaatst

Nog even lieve dames,

Veel beterschap voor de ziekenboeg! Hoe gaat het met jou San? Je schrijft hier alleen over je meisje... Wel vervelend hoor, hoe is de nacht met haar geweest? Van sprongetjes ed heb ik geen verstand....

En arme Sproet, je omschrijft het leuk. Geen last gisteren van gehad bij het stilliggen onder de MRI?

Nogmaals, veel beterschap en nu geen nieuwe zieken heer hoor! Zijn er zo wel weer genoeg!

Dikke zoen voor allemaal!

Geplaatst

hoi dames,

Sorry, ben wat druk geweest gisteren en vandaag, we blijken helemaal opgelicht te zijn met de koop van onze tweedehandsauto (hebben we al een jaar, maar toch). Het blijkt dat die een enorme schade gehad heeft en de vooreigenaar ons gewoon geflsht heeft! Vreselijk! Nu moet mijn man vrijdag met een nieuwe opdracht beginnen en hij is echt afhankelijk van een goed auto - dus even alles uitzoeken wat we hieraan kunnen doen.

beanie; vreselijk deze vermoeidheid:) Ik moet er ook geregeld 's nachts mijn bed uit, maar val ook gelukkig weer snel in slaap. 's ochtends kom ik er gewoon niet uit - helemaal niet ik, hoor. Hopelijk kan je een beetje rust overdag nemen.

Mir. Wat leuk dat jullie over 2 weken mogen beginnen en dat zij verder alles voor goed bevonden hebben. Wat betreft alternatieve behandelingen moet je toch volgens mij jouw eigen gevoel en intuietie volgen. Wordt de p.ipelle eigenlijk vergoed of moet je dat zelf betalen? Wat betreft de kippensoep - misschien moeten we een nieuwe afspraak met ze allen maken, dan maak ik verse soep:)))))

Minoes. Wat een geweldig plan! Een zorgboederij! Ik vind je heel knap en hoe je dat alles regelt!!! TOP meid. Ik hoop dat je snel een positief bericht van de gemeente ontvangt.

Floor. Wat fijn dat je meiske bevrijd is van de akelige tumor! Ik hoop dat ze heel snel weer met je kan gaan wandelen en springen en jullie straks weer helemaal blij gaat maken. Het zjn zooooo lieve zielen herders...

Sproet: och meid, nee toch niet ziek zijn! Laat je maar goed verwennen en veel vitamintjes eten, drinken! Beterschap xx

San. Hoe is het bij jullie? Gaat het weer wat beter met je kleine meid?

Hier aangekomen op WD9 en na twee dagen van ontzettende onzekerheid en pessimisme heb ik sinds gisteren so iets van: ik wacht het gewoon tot maandag af en ga ook dan eerst testen. Waarom zou ik me nu al vreselijk voelen de komende 5 dagen en die stomme pillen verder gebruiken als het een neg test is als ik dat ook beter een dag van tevoren kan doen... Het maakt toch geen verschil. Dus sorry voor het zeuren van de afgelopen dagen:) ik test deze keer gewoon op de aangegegevn tijd (beter gezegd een dagje vroeger omdat ik dinsdags altijd heel vroeg de huis uit moet). Ik ben gewoon nog 4 dagen zwanger:)

Zo, nu ff naar de auto dealer:) optie 1: auto nu niet meer repareren en ip daarvan inruilen voor een andere... to be continued

Geplaatst

Sproet beterschap meid!

Sandra wat sneu voor je kleine meid..ik hoop echt dat ze snel weer opknapt. Ik vind het altijd zo zielig voor die kleintjes als ze ziek zijn, je kunt altijd zo weinig voor ze doen en voelt je zo machteloos.

Tina, wat kl*te zeg, denk je in goed vertrouwen een goede auto te hebben gekocht...ik hoop dat er nog iets te doen valt. Knap dat je kan wachten met testen tot maandag.

Mirjam welkom terug logisch dat je verdriet om die rotbehandelingen altijd bij je blijft, óók op vakantie. Nu straks er weer met vol gas weer tegenaan.

Jessica wat fijn dat de gemeente akkoord is! Kunnen jullie van start met de zorgboerderij. Top dat je dit allemaal doet.

meiden fijne dag!

Geplaatst

Het dames

Sproet beterschap meid

Sandra he bah kleine mei knapt dus nog niet echt op beterschap meid voor jullie prinses

Floor och gossie jullie lieve hond hopelijk knapt ze snel op ook beterschap voor jullie

Hoe gaat het met je zelf

Wanneer heb je weer echo?

Ben ook niet nieuwsgierig mag graag alles weten haha

Tina meid zo denk ik ook ben je zwanger tot het tegen deel is bewezen je bent gewoon hartstikke zwanger

En je zeurt niet

Ansje hoest bij jou meid

Beanie nog steeds brak dikke toet

Geplaatst

Hey beanie... Hoe het met mij gaat? Autopilot ;)

Miijn keel ziy nog dicht waardoor ik al een week niet meer als soep en vla kan eten. Leuk met een praatberoep. Aan het einde van de dag lul ik met een stuk schuurpapier in mijn mond. De groffe soort! Maar verder prima hoor ;)

Thx for asking! Xxx

Geplaatst

Meiden ben er even een paar dagen niet. We gaan met schoonouders een lang weekend weg omdat ze 40 jaar getrouwd zijn. Zin in!

Ik meld me weer als ik maandag thuis ben en dan hoop ik goed nieuws van Tina te lezen :)

Geplaatst

Hi lieve dames,

Veel beterschap voor alle zieken hier....

Arme San, dat schiet ook niet op met jouw keel! En hoe is het met de kleine meid?

Ansje, waar ga je heen? Veel plezier iig!

Tina, lekker testen wanneer jij wilt! Ik was ook van het kop in het zand steken, hoe langer ik niet testte hoe langer ik er iig nog in kon geloven dat er een mogelijkheid zou zijn dat ik zwanger zou zijn.... Het kan echt nog alle kanten op! Ik hoop ook maandag een heel vrolijk bericht van je te krijgen!

Floor, hoe is het met jou? En hoe is het met je lieve hond? Gaat het al weer wat beter met haar vandaag? Knapt ze al wat op?

Sproet, lekker onder de wol? Is er wel iemand die voor je zorgt? Misschien toch die kippensoep van Mir eens proberen? Is misschien voor Sandra ook wel een goed idee!

Ik kwam er gisteren achter dat ik helemaal niet in aanmerking kom voor een GUO. Was op zoek naar een nummer in de V.U wat ik moest bellen om een afspraak te maken en op de website vond ik info waarin stond wanneer je wel en niet in aanmerking voor een GUO komt. Ik dus duidelijk niet, dus ik heb niet eens meer gebeld (zo dol ben ik nou ook weer niet op de V.U, heb er ruim anderhalf jaar gewerkt en ben bepaald niet gecharmeerd geraakt van dit ZH. Ben overigens wel positief over de fertiliteitskliniek, maar ja die is dan ook helemaal apart van de V.U!). En aangezien ik gisteren toch mijn eigen ZH moest bellen om de volgende echo afspraak te verzetten (paar dagen naar voren, goh, wat vervelend), heb ik ook maar meteen ff gevraagd waar ik dan de SEO moest laten maken. Gewoon in eigen ZH dus... Vandaag een afspraak gemaakt. Jawel. Ik, afspraak voor een 20-weken echo? Dat kan toch helemaal niet? Nou ja, laten we zeggen dat het nog steeds zo onwerkelijk is....

Geplaatst
Ansje wat heerlijk!!!

Mag ik even vreselijk vloeken! Nu zit Jamey met een keelontsteking!!!

Ben het nu echt wel zat hoor!!!!

Dat had ik dus even over het hoofd gezien.... Wat ontzettend k*t! Jij ziek, en nu ook 2 zieke kindjes? Sterkte meis! En vooral heel veel beterschap voor jullie alledrie!

Geplaatst

Oke wat is een guo?

En natuurlijk jij een 20 weken echo! Das namelijk al over een paar weekjes :) welcome to earth ;)

Sterre is gekykkig aan de beterende hand. Alleen eten wilt ze echt nog niet en drinken iets of wst. Alhoewel ze op het kdv wel heel potje groenten op heeft...

IK WIL ZOMER!!!!!!!

Geplaatst

Good morning

Jeetje Sandra, jij - je kleintjes - worden nu wel echt geplaagd. Sterkte voor jullie allemaal. Gelukkig dat het met S.terre al wat beter is.

Ansje. je bent vast al weg:) maar ook van mij nog heel veel plezier!!! Genieten van een heerlijk weekend. En ja ik hoop maandag hier met goed nieuws te posten:)

beanie. ja, ja, ja ! 20-weken, geweldig toch :) - ach het wordt straks steeds werkelijker voor je, daar ben ik zeker van! Goed dat je voor het verder onderzoek in je eigen zh terecht kunt.

Floor. hoe is het met jullie lieve hond? Gaat ze al wat opknappen naar dezware OP?

Sproet, Minoes. hoe is het met jullie?

Wij waren de hele dag gisteren kwijt met onze rot auto grrrrrrr. Vreselijk dit verhaal. Maar ja, het is zo als het is en ik wil me nu ook niet met deze dingen bezig houden eigenlijk. We hebben besloten nu nog even zo lang het gaat met die auto door te rijden en dan langzaam om ons heen te kijken naar een andere. Jammer, maar ja het is niet anders.

Vandaag druk aan de studie - moet echt wat inhalen van de laatste dagen :-0 dus, ik wens iedereen een fijne dag!

Liefs, xx

Geplaatst

Lieve Sproet, ikke stress, daarom even radiostilte geweest, maar hele dikke kussen terug! Hoop dat optreden leuk is ondanks ziekte...

San, lieve meid, balen... Vind het zo zielig voor jou en de kids. Ik wil ook zomer!!!!!

Beanie, jammer van de GUO! Ik dacht dat je via mevrouw dr. Leuk had geregeld dat je een GUO kreeg, of dat het mocht wegens je leeftijd... Jammer!

Tina, lekker dat jij zo rustig bent, maar ik begin nu toch wel vreselijk nieuwsgierig te worden zeg!! Sta op het punt naar Friesland te rijden met een stapel tests!!! (was vorige week nog een lang weekend in Friesland, had toen een stapel moeten brengen!)

Andere meiden, dikke knuffels! Minoes, Ansje, Mir, denk wel aan jullie hoor, maar gekkenhuis hier...

Volgens mij heeft ie-der-een, maar dan ook echt íedereen juridische crisis. Ik zat vanmorgen om 6.30 al een mail te schrijven om iemand te adviseren. Allemaal schrijnende gevallen en allemaal mensen met weinig geld, dus Tante Betje hier doet natuurlijk alles gratis en voor niets... Met liefde, want ik vind het gewoon altijd zo rot voor mensen als ze in de problemen zitten, zeker als ze dreigen hun baan te verliezen in deze tijd, maar eigenlijk heb ik natuurlijk een gaatje in mijn hoofd ;-) Maar ja, als ik een marktconform uurtarief zou rekenen, dan zou ik die mensen weer niet kunnen helpen. Bovendien ben ik ook wel een beetje roestig, want ik ben net weer begonnen na mijn burn out, dus het is voor mij ook oefening. Gelukkig merk ik dat ik het wel snel weer oppak... Je doet het er niet om, maar soms baal ik toch wel een beetje als ik er echt veel tijd in heb gestoken (meestal is dat niet zo hoor, maar het komt soms wel voor: laatst heb ik echt meerdere brieven geschreven en ben ik er echt wel ruim twee dagen mee bezig geweest) en er kan niet eens een bedankje, een kaartje of een doos Merci van - wat is het, 3 euro? - vanaf. Ondertussen ook nog mijn betaalde werk en we kregen vandaag prachtige verwarmingsombouwen geïnstalleerd, dus een beetje stress en vreselijk veel last van mijn rsi, dus ga maar niet te veel tikken, want heb mijn handjes volgende week ook weer hard nodig vanwege een deadline. Tussendoor steeds kleine wandelingetjes met mijn hondenmeisje en ik knuffel haar héél veel!

Meiden, een heel fijn weekend en een hele dikke knuffel voor jullie!

Geplaatst

Floor hahaha, ja dat was wel lachen geweest als je die stapel had langs gebracht:) Maar wees gerust: een hele winkellading tests staat hier al in de startblokken. d.day is voorgetrokken - zondag ga ik een test doen. Ik zal er tot dan geen oordeel proberen aan te koppelen:) Maar de nieuwsgierigheid stijgt stetig. Ik zal het laten weten of we 'omo wit of bont' gaan wassen.

Laat je goedmoedigheid niet te veel gebruiken, denk om jezelf en je ukkie:)

liefs, xxx

Geplaatst

Och Sandra het is wat bij jullie hopelijk knappen jullie allemaal snel wat op beterschap lieverd

Ansje heeeeeeel veel plezier

Tina ik hoop ook heel erg op goed nieuws maandag ;-)

Dus ook druk studie hier ook haha

Floor hoest met jullie meisje?

Hier rot dag kwam er pas bij kapper achter begon spontaan te huilen Ilana zit in sprongetje dus vannacht wakker vanmorgen en daarna weer heel vroeg en al huilen en jengelen

Anders was ons ander kindje vandaag 2 jaar geworden dus daar had ik last van

Sorry voor mijn ego berichtje

Fijn weekend dames

Hier vanaf tuperware party gezellig

Liefs x

Geplaatst

minoes. ach meid wat vervelend dat je je rot voelt en je meisje ook nog niet lekker is. Laat je maar afleiden bij de tupperware party:) en hopelijk voel je gauw weer beter.

Sterkte, xx

Geplaatst

Oh Minoes!! Meisje toch, wat verdrietig! Heel veel sterkte! Huil maar lekker mag best.... Knuffel I maar lekker veel. Denk er weer even nóg meer aan hoe bijzonder ze is. Ik kwam er op mijn 'uitgerekende datum' achter dat ik zwanger was, dat was pas bijzonder. Wat is nou een mooiere troost? X

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Hoe is het hier? Rustig:) Ik hoop jullie zijn leuke dingen aan het doen! Ik ga me ook even het weekend eruit trekken, want we hebben afleiding nodig:

Vanochtend toch maar een testje gedaan en zoals verwacht.... omo wit. Het is zo jammer en je twijfelt erg aan jezelf wat er niet goed is met je, ondanks ik natuurlijk weet dat het gewoon pech is en niets anders. Maar het voelt niet eerlijk. Ik twijfel soms of ik überhaupt nog kansen maakt...

Hoeveel tp's hebben jullie gehad voordat je zwanger werd? Bij mij was het nu de derde - 2 x vers 1 x cryo.

Meiden: we gaan ergens de strand opzoeken en lekker uitwaaien, met ze tweetjes zijn en nieuwe moed voor de volgende ronde verzamelen.

Heel fijn weekend iedereen!!

xx, t

Geplaatst

Meisje toch. Leef met jullie mee. Ga maar lekker uitwaaien.

Xxx

Ik hb 2 tp gehad, dus wij hebben heel veel geluk gehad. Voor jullie gaat het ook vast komen. Eerst maar ff ontladen en opladen.

Echt kl.. voor je, ik dacht dat het goed zat. Xxxxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden