Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh lieve Tina, ik vind het zo vreselijk rot voor je! Wat zal je vreselijk verdrietig zijn! De kans is gemiddeld ongeveer 20% dus het blijft steeds ik een kwestie van geluk. Ik heb nu al weer 8(!) embryo's teruggeplaatst gekregen, zie mijn handtekening. Sommige vrouwen hebben heel veel mazzel, ik had dat de eerste keer ook, andere vrouwen doen er langer over. Het komt heus goed vrouwtje! Ik vind het vreselijk rot voor je, maar probeer afleiding te zoeken en niet de moed te verliezen... Ik weet dat het moeilijk is, ik heb zelf vorig jaar een vreselijke depressie gehad na mijn miskraam. Houd je taai. Zoek troost, huil uit bij mensen die van je houden, verwen jezelf met iets moois, drink een fles wijn leeg (of saf.ari, pas.soa of weet ik veel wat!), eet een lading sushi, huil weer heel hard en raap jezelf daarna - als je op een ochtend wakker wordt en het voorjaarszonnetje schijnt voorzichtig naar binnen en probeert je kamertje en je hartje te verwarmen - heel voorzichtig weer bij elkaar en ga heel langzaam weer vooruit kijken. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is, want ik heb 8 embryo's teruggeplaatst gekregen. Veel vrouwen zouden al zijn gestopt, omdat het steeds zwaarder wordt, dus ik weet echt hoeveel pijn het doet, maar heus, heb geduld het komt echt goed!!! Liefs en heel veel sterkte, ik denk aan je en als ik in Friesland was, dan was ik je een hele dikke knuffel komen geven! Bij deze doe ik het digitaal! Floor

Geplaatst
Zo ik was het ff zat dus wij hebben gourmet gedaan en als toetje chocolade fondue!!

Mmmmmmmmmmmmm

Floor amen!

Xxx

Na óns de zondvloed!!!

Geplaatst

Neeee Tina.. Wat ontzettend rot voor jullie!! Bah.. ik leef met je mee!!!

Fijn dat jullie even met z'n 2en weggaan. Even lekker de hele dag bij elkaar!

Hopelijk kunnen jullie een beetje de zinnen verzetten.

Dikke digitale knuffel voor jou

Geplaatst

Hi lieve dames, of eigenlijk goede nacht,

Nee Tina, wat een tegenvaller! Het zag er zo goed uit! Echt zo balen en zo k*t. En je doet er helemaal niks aan. Verstandig dat jullie lekker zijn gaan uitwaaien. Ik hoop dat jullie saampjes een fijne dag hebben gehad en het ook samen een plekje kunnen geven.

Arme Minoes, is het nu weer wat beter met je? Wat een moeilijke dag, en dat blijft het...

San, hoe is het met de ziekenboeg? Jij hebt het hele huis weer vol mannen dit weekend zag ik op FB?

Sproetje, hoe is het met jou meis? Al opgeknapt?

Floor, hoe is het met jou? We hebben vandaag al ff contact gehad...

Mir, lekker dagje gehad? Ik reageer morgen ff op je PB! Was een beetje rare dag vandaag....

Sometimes, hoe ist met jou? Afgezien van de mannengriep? Red je het nog een beetje? Wanneer krijgen jullie ook al weer de sleutel?

Nou ja, we zijn nog niet zo lang terug van mijn schoonmoeder (schoonvader is op vakantie in z'n eentje, of eigenlijk op soort van hobbyreis, doet hij vaker). Vanmiddag zijn we in A.mstelveen geweest want we vonden het tijd worden voor weer een nieuwe bedel. Deze keer is het een uiltje geworden, wij wensen Uk veel wijsheid... In A.mstelveen zit een N.oppies winkel en daar zijn we ook heen geweest, heb nog een spijkerbroek gekocht (die is nu bij schoonmama want hij moest een beetje ingekort worden). Ze hebben wel veel leuke kleding maar voor het meeste ben ik nog lang niet zwanger genoeg. Komt vanzelf! Verder manlief gisteren/vannacht ziek: koorts, hoesten, rillerig. En heel zielig. Want man. Nou ja, vannacht lag hij zo hard te rillen en te bewegen in bed dat ik er slecht van geslapen heb. Onder 2 dekens kreeg hij het nog niet warm. Uiteindelijk had hij vanmorgen wel een beetje koorts maar eigenlijk knapte hij na wat ibuprofen wel goed op. Dus deze dag hebben we overleefd.... Ik geloof dat het een snel opkomende griep is, een dagje beetje ziek en dan ook weer snel herstel. Vanavond had hij alleen nog maar een beetje verhoging. Maar ja, zielige man.... Nou moet ik zeggen dat hij wel onwijs lief voor me is nu, dus ik ben nu ook heel lief voor hem... Als meneer een glaasje cola wil, dan krijgt meneer zijn glaasje cola....

Sandra, een GUO is een zeer uitgebreide 20-weken echo. Op indicatie. Bijvoorbeeld als de 12-weken echo afwijkingen liet zien (maar ja die hebben wij nooit gehad) of als er in de familie aangeboren afwijkingen voorkomen. Leeftijd is dus geen indicatie. Als er nou uit de SEO nog wat engs of afwijkends komt dan kan het zijn dat we alsnog voor een GUO moeten. Dus het is te hopen van niet!

Geplaatst

Breek even in:

Beanie, ik heb wel een guo in t vu gehad. Indicatie was icsi- zwangerschap. De echoscopist zei dat t vu alle IVF en icsi zwangerschappen op die manier wilde volgen. Maar veel verschil met de gewone 20w echo is erniet hoor. Heb nl beide gehad. Succes!

En weer weg ;-)

Geplaatst

Ik heb een GUO gehad omdat de broer van Maxi is geboren met t.etralogie van Fal.lot (een viervoudige hartafwijking!), als het deze keer zo ver komt dus weer, want het is echt geen pretje.... Ik hoop dus heel erg dat het goed is. Ze hebben bij Mini de stroom van allerlei vaten gemeten, echt heel grondig. Dat was dus wel fijn, maar heel gericht. Verder denk dat het inderdaad niet zo heel veel verschilt.

Beanie, vraagje! Is er bij dr. Lief 24/7 een ruggeprik mogelijk? Ik ga dat vandaag voor ziekenhuizen van mijn voorkeur in kaart brengen en jouw ziekenhuis staat eigenlijk bovenaan (ik heb nog 2/3 opties).... Alleen heb ik een verschrikkelijk bevallingstrauma (zal de akelige details besparen), dus ik wil nog voor de 20 weken ergens zwart op wit hebben dat ik bij de eerste weeën mag komen voor een ruggeprik, dag én nacht. Niet thuis afwachten, niet even wachten op de Vk en eerst even voelen, niet aankijken, gewoon weeën, rijden, prikken, liggen! Zonder in de hel te belanden!! Ik kan niet nog een keer 'normaal' een bevalling in, want de vorige keer hebben ze me vanwege complicaties naast mij, mij de hele ontsluiting alleen laten doen met een inleiding en vreselijke beenweeën, terwijl ik werd ingeleid wegens uitputting. Kortom: heel erg trauma, ik heb een jaar bijna niet geslapen, want als ik sliep begon het weer.

Geplaatst
Breek even in:

Beanie, ik heb wel een guo in t vu gehad. Indicatie was icsi- zwangerschap. De echoscopist zei dat t vu alle IVF en icsi zwangerschappen op die manier wilde volgen. Maar veel verschil met de gewone 20w echo is erniet hoor. Heb nl beide gehad. Succes!

En weer weg ;-)

Dank je wel Fren! Bij mijn laatste controle bij de fertipoli in het S.laz is er niks gezegd over een 20-weken echo in de vu. Ik zal anders morgen het S.laz maar eens bellen om dit na te vragen. De afspraak voor de SEO staat nu in A.veen, dus die laat ik gewoon staan. En voor de rest zal ik het dan wel horen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst
Ik heb een GUO gehad omdat de broer van Maxi is geboren met t.etralogie van Fal.lot (een viervoudige hartafwijking!), als het deze keer zo ver komt dus weer, want het is echt geen pretje.... Ik hoop dus heel erg dat het goed is. Ze hebben bij Mini de stroom van allerlei vaten gemeten, echt heel grondig. Dat was dus wel fijn, maar heel gericht. Verder denk dat het inderdaad niet zo heel veel verschilt.

Beanie, vraagje! Is er bij dr. Lief 24/7 een ruggeprik mogelijk? Ik ga dat vandaag voor ziekenhuizen van mijn voorkeur in kaart brengen en jouw ziekenhuis staat eigenlijk bovenaan (ik heb nog 2/3 opties).... Alleen heb ik een verschrikkelijk bevallingstrauma (zal de akelige details besparen), dus ik wil nog voor de 20 weken ergens zwart op wit hebben dat ik bij de eerste weeën mag komen voor een ruggeprik, dag én nacht. Niet thuis afwachten, niet even wachten op de Vk en eerst even voelen, niet aankijken, gewoon weeën, rijden, prikken, liggen! Zonder in de hel te belanden!! Ik kan niet nog een keer 'normaal' een bevalling in, want de vorige keer hebben ze me vanwege complicaties naast mij, mij de hele ontsluiting alleen laten doen met een inleiding en vreselijke beenweeën, terwijl ik werd ingeleid wegens uitputting. Kortom: heel erg trauma, ik heb een jaar bijna niet geslapen, want als ik sliep begon het weer.

Lieve Floor, ik app je wel ff! Maar om even reclame te maken: bij dr. Lief in het ZH is zeker 24/7 een epiduraal mogelijk! Anesthesie komt er voor in huis (je wilt niet weten hoe vaak ik daarvoor midden in de nacht mijn bed uit ben gebeld! Maar altijd voor een goed doel dus dat geeft natuurlijk niet)

Geplaatst

Lieve meiden,

Hartelijk bedankt voor jullie lieve en steunende woorden. We hebben de dag gisteren zo goed mogelijk geprobeerd te genieten en plannen te maken. We hebben ook besloten na de laatste cryo - die we door het foutje die ze bij het ontdooien gemaakt hebben nu nog hebben - misschien het zh willen wisselen. Ik heb de afgelopen dagen heel veel gelezen en ik denk dat ik toch de kansen van meer geavanceerder techniek niet aan ons voorbij wil laten gaan. Ik heb me geinformeerd over assited hatching en pipelle en ik denk we willen proberen een second opinion te krijgen voor de derde verse poging. Nu is het zaak een goede alternatief te koeken. We hebben o.a. Dusseldorf en Gent bekeken, maar willen ook nog hier in NL naar wat moeglijkheden kijken.

Floor: xxxx ik heb er geen woorden voor je bericht - alleen : bedankt! Je bent heel lief. En wat sterk van je - 8 tp's! Je hebt het zo verdient nu te mogen genieten.

Allen: ik denk aan jullie en wens jullie een fijne zondag!!

Geplaatst

Beanie Aiai wat zijn er toch veel zieken! Verwen hem maar.. de komende maanden gaat hij dat ook voor jou doen!

Wij hebben een rustige dag gehad. Zijn naar mijn vriend z'n opa en oma geweest. Ze zijn beide 90 jaar. Uniek hoor. Als ik er voor kon tekenen dat wil ik ook graag samen oud worden. Maar ook samen eruit gaan! Tja wie niet..

Maak je niet druk om terug te reageren hoor! Ik ken het hoe het soms loopt en gaat!

Floor.. jeetje wat een verhaal. Ik snap dat je dat zwart op wit wil.. om de rust te bewaren(zover het wil) tot aan die tijd! Je hebt echt een trauma opgelopen!

Je mag dan zoiets ook zeker eisen!!

Tina ik snap dat je verder gaat zoeken bij de ziekenhuizen! Want er is echt nog zoveel meer. Met positieve verhalen ook!! Hier lopen er heel wat rond!

San hoe gaat het bij jullie? Zijn jullie een beetje opgeknapt?

Minoes Wat rot zeg. Het kan je dan ineens zo overvallen en komt het eruit! Hopelijk voel je je al weer iets beter!

Morgen de fertiliteit bellen.. Want ik heb met menzis gebeld en het onmogelijke is gebeurd. Wij hebben nog een behandeling extra gekregen vanwege de zwangerschap bij ivf 1. Toen die tijd ook gebeld en ze zeiden dat het pas vanaf 12weken was. Wij zaten op 11 weken. De FA zei. Gewoon nog een keer bellen en wie weet? En deze dame heeft het uitgezocht en moest het hogerop spelen. Ik zou er over terug gebeld worden. En dat is gebeurd met een positieve mededeling. Wij zijn zooooo blij!!! Dan hebben we iig nog 2 behandelingen te goed!!

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Ben even alles kwijt sorry

Hier ook kop met snot en keel pijn Bleh

Floor denk je beetje om je zelf

Remmir wat fijn nog 2 behandelingen geeft toch soort een rust

Oo tel regeer straks weer

Geplaatst

Hoi dames, hier ook een zieke man. Koorts, zweten, hoesten, you name it. Echt heel zielig. Dus soepies maken, thee mer honing brengen en sinasappeltjes schillen de hele dag..

Floor, ik zou er ook zo tegen aan kijken als ik dat had meegemaakt hoor. Dus lekker onderzoek doen en de dingen regelen zoals jij ze wilt hebben. Tis al zwaar genoeg en het hoeft tegenwoordig geen pijn te doen.

Remmir, wat een goed nieuws. Fijn om te weten dat je nog 2 behandelingen hebt. Dat haalt de druk iets van de ketel. Laten we hopen dat je het niet nodig hebt...

Minoes, meis beterschap. Wat een ellendige griep toch..

Tina, fijn dat je een plan hebt. Het lijkt me een fijn gevoel om zo vooruit te kunnen kijken. Dan hb je weer mogelijkheden en hoop. Het gaat lukken, meid. Tis een lange adem hebben, kijk naar Floor.

San alles weer een beetje normaal bij jullie? Of nog steeds vol zieken..?

Geplaatst

Hallo hallo,

Een goede morgen wens ik iedereen - die moet gewoon mooi worden bij deze staalblauwe voorjaarshemel, de vogeltjes en de felle zon... Ahhh, ja ik denk dat ik nu ook langzaam zin in voorjaar krijg - loslaten van het oude en omarmen van wat zich ontvouwen wil.

Hoe gaat het vooral met de zieken onder ons? Ik hoop erg dat jullie nu snel weer opknappen. Is niet eerlijk al die griep, ontstekingen en andere kwalen.

Remmir. Wat een geweldig goed nieuws! Nog 2 pogingen tegeoed. Dat geeft moed, toch? Hopelijk mag je er snel terecht en heb je maar nog eenetje nodig:)

Floor. Is de drukte nog een beetje vol te houden? Je had een aantal deadlines volgens mij? Sterkte ermee:) En hoe voel je je ? Wat een gekke vraag eigenlijk als je ze bijna dagelijks aan iemand stelt - maar ze is daardoor niet minder oprecht bedoeld, hoor;-)

Minoes. Gaat het met je? Druk?

Sandra - hoe is het bij jullie? Sandra, hoe gaat het met je kleintjes?

Sometimes. Gaat het weer wat met je zieke mannetje thuis? Hoop dat jij niet ook nog ervan getroffen wordt! Let goed op jezelf.

Beanie. Heb je nog wat uitgevonden mbt de GUO?

Hier is het afwachten dat ik morgen het officiele resultaat kan doorbellen en hopelijk ook direct kan vragen wanneer we met de tweede cryo verder mogen. Voelt zo stom. Je weet al dat het negatief is en toch durf ik nog niet de medicatie te staken... hoe deden jullie dat bij een negatief resultaat - tot het einde door nemen?

Ach nog een vraagje: ik wil mijn medisch dossier van ons zh hebben. Weet iemand of dat makkelijk kan of doen ze daar soms moeilijk over? We hebben definitief besloten dat we de nieuwe verse poging of in Gent, Dusseldorf of misschien in Istanbul willen laten doen. Maar voor sommige klinieken moet ik het dossier aanleveren.

Geplaatst

Lieve Tina, het dossier is jouw eigendom volgens mij dus op jouw verzoek moeten ze je dat geven (iig een kopie). Gewoon opvragen dus! En heel verstandig om na te denken over een ander ZH.

Geplaatst

Sometimes ja die ellendige griep bah niks aan sterkte voor je man

Tina ja het is jouw dossier dus je mag er dan toch ook een kijkje in nemen?

Hoest met iedereen

Hier lekker aan de wandel geweest nog steeds verkouden gaat wel weer over haha

Geplaatst

Jee wat een heerlijk weer zeg!

Lekker he minoes dat wandelen. Geeft je gewoon weer energie(ondanks de verkoudheid!) Ik heb een heerlijk stuk gefietst en de omgeving bewonderd (zijn net verhuisd)

Sometimes sterkte met je man! Hopelijk doet de zon het goed tegen de griep!

Tina ik slikte toch tot het laatst door.. Je weet maar nooit of je bij die 1% zit die zo laat hcg aanmaakt! En wat betreft het dossier, moet dat lijkt mij geen probleem zijn! Gewoon vragen of eisen evt!

Fijne avond

Geplaatst

Ik krijg jullie effe niet helemaal bijgelezen... Maar Tina, lieve Tina... Ik weet zo hoe je je voelt... Wij starten later met poging 3 na tp van 5 emmies en geen zwangerschap nog. Ik denk soms ook wel eens dat het nooit zal lukken. Dat mijn kans om moeder te worden alleen maar afneemt.

Maar weet je... We moeten hoop houden! Echt! Dat moeten we. Anders heeft een nieuwe poging niet eens nut. Dus girl! Lets stick together!! We gaan het flikken!!! Echt!!!

Ik ben vanmorgen weer gaan werken. Vakantie is over. Moest vrijdag op karakter spelen. Was wel heel gaaf! Zaterdag was ik kapitaal. Geen hoge koorts, maar hinderlijk genoeg wel een holteontsteking.

Effies op de tuin geweest die ik klaar moet maken natuurlijk voor een meeting met wijn limo en dergelijke.... ;/)

Mis jullie meiden! Maar nu.... Moet ik gaan zwemmen. Blegh.

X

Geplaatst

Lieve meiden, dikke knuffel!

Tina, ze moeten gewoon kopie geven hoor!

Hier een enorme dip meiden, sorry, ben even een beetje minder in de lucht. Ben bekaf, Mini maakt daar vrolijk gebruik van om het zacht uit te drukken, Maxi doet zijn best, maar ach... werk is alleen maar gezeik, heb ik even helemaal geen lol in. Hoe dan ook, ik heb minstens een liter tranen verhuild vandaag, heb het even helemaal gehad. Ga lekker douchen en slapen, meld me als ik weer aanspreekbaar ben.

Dikke knuffel allemaal!

Geplaatst

Tina wat ontzettend kl*te zeg! Ik had het zo anders voor je gehoopt...wat is het toch zwaar allemaal, dikke sterkteknuf!

Floortje ja kinderen voelen je stemming haarfijn aan en reageren daar op, pfoe niet altijd makkelijk...doe maar rustig aan wanneer je kan, Ook af en toe Floor tijd nemen!

Jessica je bent niet ego hoor, ik vind het alleen maar logisch dat dit moeilijke dagen voor je zijn. Jullie eerste kindje zul je nooit vergeten, dit blijft altijd bij je en natuurlijk heb je er nog verdriet om ondanks dat je nu een prachtig meisje hebt. Dikke knuf

Wij vandaag terug gekomen van een heerlijk weekend. We zijn bij de Huttenheugte in Dalen geweest. Veel dingen gedaan, Joël was bekaf van al die indrukken maar hij vond alles wel heel erg leuk. Er was ook een heel groot subtropisch zwembad op het park met veel kleine ondiepe baden voor de kleintjes. Joël genoot en was druk aan het spetteren. Ontzettend genieten van die speciale momenten.

Verder nog gewandeld, gebowld lekker gegeten enz enz . We zijn het park niet afgeweest, er was genoeg te doen.

Meiden fijne avond!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden