Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Idd Tina, belangrijkste is dat de ukkies het goed doen! Wil je de geslachten trouwens weten? Lijkt me zeker in jouw geval wel zo makkelijk... Nog een week of 5 en je weet het!

Minoes, we maken daar al grapjes over! Er zijn in onze omgeving nogal wat meisjes-baby's geboren... Ons jochie is nog zo klein, jouw meisje is echt al groot vergeleken bij Q.! Misschien ooit daten met kindjes er bij?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha beanie op oude fiets moet je leren haha

Ilana is hier met haar leeftijd de enige meid ;-) wel grappig

Van onze zwangerschap cursus is ze de enige meid zo leuk kwamen nog een x samen en zat ze als enige meid tussen al die jongens mijn vriendinnen hebben ook allemaal jongen gekregen zo bijzonder en bij jou anders om ;-)

Geplaatst

Geen groot geheim dat plankje, hoo":) Het is gewoon een kniekussen voor in de tuin - 2.50€ bij de tuincentra. Gaat insnijden en fles er door.:) Ben heel blij met de tips van de drielingsmoeders op fb:)))

Geniaal Tina, die foto! Ik wil ook zo'n plankje! De Difrax-flessen heb ik al!

Even een fotootje van Q. met monster-shirtje, helaas niet heel duidelijk hier:

[ATTACH]5414[/ATTACH]

Geplaatst

WAAAAAATTTT???? Minoesje, is het waar??? Oh meid van harte gefeliciteerd!!! Krijg er kippenvel van. Ben heel erg blij voor je. Hoe lang? Hoe Wat ? Fantastisch. Ze hadden dus wel gelijk in het ZH:)?

Lieve dames even ego ben spontaan zwanger
Geplaatst

Dat is een STREEP:)! Yep. nogmaals - geweldig meid:)

Wat! Minoes! Wat goed! Super! Wow! En zo kan ik nog wel ff doorgaan!

Geplaatst
Dat is een STREEP:)! Yep. nogmaals - geweldig meid:)

Geen twijfel mogelijk, in het donker nog zichtbaar!

Geplaatst

Lief dames bedankt kan het zelf nog niet geloven 7 jaar bezig geweest en dan spontaan ongelofelijk

En lieve dames dat de rest mag volgen

Liefs x

• 2 weken later...
Geplaatst

Lieve beanie ja beetje te stil :-( jammer

Hier gaat alles goed 6 weekjes vandaag alweer gaat snel

Aankomende week echo spannend

Hoest met jou en je kleine knul

Tina hoest met jou en de drieling wanneer heb je 20 weken echo?

Melis hoest met jou?

Geplaatst

Hey toch nog iemand die hier komt kijken:) Inderdaad heel stil hier.

Met mij gaat het goed. Alles groeit en groeit en groeit..... hoe groot wordt het nog haha. Ik heb wel last van bandenpijn, maar ja ook dat hoort er waarschijnlijk bij. Verder zijn we druk bezig met ons huis opruimen, de tuin veranderen, de babykamer behangen en verven etc. etc. etc.

@Minoesje: Hoe is het met jou???? Wanneer heb je het eerste echo? Of was dat al? Hoe voel je je?

@Melis: Jij bent nu aardig ver, hoe voel je je?

@Sproet: Ik duim nog steeds heeeeeeel hard voor je.

@Beanie: nou jou genot mag ik altijd ook op fb volgen:) Hoe voel jij je? Ben je al helemaal hersteld? Je geniet zeker elke dag volop van je mannetje:)

Zo nu met manlief de stad in om een paar grote investeringen te maken... we hebben een nieuwe koelkast nodig en willen naar een droger kijken die we van mijn ouders cadeau krijgen.

Liefs allemaal.

Geplaatst

Zeker stil hier, maar volgens mij spreken we elkaar allemaal via FB of Whatsapp :)

Minoes, wat fijn zeg, alweer 6 weken! Wanneer heb je de eerste echo? Hoe voel je je?

Tina, hoe is het met jou en de drieling? Vervelend dat je last hebt van bandenpijn, zou de pijn erger zijn bij een zwangerschap van een meerling? Een warme douche of een kruik op je buik kan de pijn verlichten! Wanneer heb je de 20 weken echo? Willen jullie de geslachten van jullie wondertjes weten?

Beanie, hoe is het met jou? En met Q.? Al helemaal hersteld van de KS?

Weet iemand of Floortje al is bevallen??

Hier alles goed, heb een heerlijke zwangerschap! Ondanks dat het lichamelijk erg zwaar kan zijn met een peuter van bijna 20 maanden, hoor je mij niet klagen. V.ince beseft heel goed dat er een baby in mijn bui zit, de baby wordt dan ook netjes gevoerd tijdens het eten :)

Dinsdag weer controle bij de vk en dan de rhesusfactor van de baby laten checken.

Fijn weekend dames!!

Geplaatst

Hey dames

Ik mag donderdag a.s voor echo spannend mocht een week eerder komen heel fijn

Dringt hier niet helemaal door ;-) naar de echo hopelijk wel ;-)

Tina ja je groeit vast als kool ben benieuwd naar je buikje ;-)

Melis ja dat geloof ik dat best zwaar is met een kleine van 20 maanden leuk zeg dat hij beseft dat een baby komt ;-)

Geniet er lekker van

Wij gaan gourmetten met de hele fam en vrienden van ons gezellig

Ben alleen moe en standaard klachtjes ;-) heel blij mee altijd goed

Fijne avond

Geplaatst

Hey dames,

@Melis: Ja we willen het geslacht heel graag weten:) Ik had al bij de laatste echo geprobeerd iets te herkennen, maar nou ja het was niet mogelijk. Vrijdag a.s. hebben we het volgende echo - dan ben ik 18+3 - misschien als ze goed liggen... en anders over 3 weken bij de 20 weken echo:)

Oh wat fijn dat je je zo goed voelt! En wat schattig je kleine prins:))) Zo bijzonder dat ze op die leeftijd al door hebben wat er gebeurd, toch? Geniet er maar nog lekker van en ik hoop dat je tot het einde helemaal fit en vrolijk blijft.

@Minoes: Spannend donderdag dus! Laat je weten hoe het was? Ben zo benieuwd:) Kan me voorstellen dat het naar zo lange tijd even wat tijd nodig heeft om door te dringen. Maar donderdag zal dat zeker lukken. Ik duim voor je. Wat betreft de BUIK:) Ja die groeit als een reuzenkool - zie foto in de bijlage:) Soms denk ik echter dat ik te snel groei - ook qua gewicht. Ben nu zo'n 5.5kg aangekomen sinds ik zwanger ben, weet niet of dat normaal is.... Maar ja, het moet er later toch alles weer moeizaam afgetraind worden en dat zal met de drie ukkies zeker lukken - beweging zat.

[ATTACH=CONFIG]5467[/ATTACH]

Geplaatst

Hi dames,

Mooie buik Tina! Had ik ook al op FB gezegd...

Het is wel zo dat we elkaar idd ook via de What's App of FB 'spreken', en jullie zijn natuurlijk ook allemaal te volgen via de uitgerekende topics! Maar ja, een paar andere dames ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar...

Spannend, Minoes, de week de eerste echo! Is het al donderdag? De tijd zal voor jou niet snel genoeg kunnen gaan lijkt me...

Melis, wat fijn dat je zo kunt genieten van deze zwangerschap! Nu nog minstens 10 weken (je zit nu toch op 27?) in je buik houden!

Tina, volgens mij ben je nog helemaal niet zo veel aangekomen voor een drieling hoor! Wat jij nu bent aangekomen hebben genoeg dames van maar 1 kindje! Ben ook benieuwd naar de geslachten van je drie kindjes...

Manlief (en Q.) en ik waren vandaag naar de verjaardag van mijn neef die 50 werd en op loopafstand van ons woont. Lekker weer vandaag, dus Q. in de wandelwagen en wij aan de wandel. Onderweg zagen we een Siamese tweeling lopen. Jeetje, wat naar... Zullen er toch niet heel veel van zijn in NL vermoed ik...

Hier lekker genieten van ons mannetje, hij maakt steeds meer contact. Inmiddels lacht hij steeds meer en maakt hij ook meer geluidjes. Zo lief!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden