Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve dames,

Gelukkig Sandra, dat het weer de goede kant op gaat! Ik zag een heel lief en vrolijk meisje op fb! Wat een lekker ding is ze toch... Nog maar een nachtje en dan heb je beide kindjes weer bij je! Gaat alles goed met J.amey?

Even ego: ben vanmorgen voor een tweede HCG-meting geweest. Vanmiddag telefoon met de uitslag: 3810. Doc zei dat het voor dit moment niet beter kan!

Geplaatst

Oh beanie wat goed :))))

Ik ben blij! Hoe waren de non alcoholidche bubbels met kerst?? Hebben jullue het al verteld of nog steeds stil?

Ze is echt super vrolijk. Maar ze blijft slecht drinken....

Bah :((

Geplaatst

Wow beanie super zeg wanneer heb je echo gefeliciteerd meid

Sandra balen dat ze niet goed drinkt

Hier ook even ego Ilana rolde vanmiddag zo om was aan het strijken en ze lag op haar buik ik hoorde ineens pok en ja hoor Mvr lag op haar rug haha

Liefs

Hoest met de andere dames?

Geplaatst

Lieve dames, ook weer ff berichtje van mij.

@ beanie wat een ontzettend goeie waarde meid, echt fantastisch. Hoop dat je genoten hbt van de jip en janneke champagne.

@ San wat een ellende, maar gelukkig gaat het weer beter. Hang in there.

@ floor lieverd, 2013 wordt het voor jou, ik weet het zeker. Fijn dat de pipelle gedaan kon worden en op naar een fantastisch resultaat

@ sproet, lief forum(vriendinnetje, wT gun ik jou toch ook graag het moederschap. Hoop dat 2013 ook voor jouveen vruchtbaar jaar wordt.

@ minoes, lieverd veel geluk met je meisje hoor. Dikke kus

Ff ego , mijn kerst was helaas minder, nachtje in ziekenhuis wegens migraine aanval door oververmoeidheid. Gelukkig weer thuis nu.

Had paracetamol met infuus gekregen en nu zetpillen voor thuis.

Bah voel me nu ff goed, maar licht deed verschrikkelijk pijn aan ogen.

Om de 4 uur 1000mg om het in de hand te houden.

Knuffels ook voor de meisjes die ik vergeten ben.

Geplaatst

Lieve dames,

Sandra, jammer dat ze slecht drinkt maar gelukkig dat ze iig vrolijk is! Morgen lekker weer naar huis, naar je mannen toe!

Jessica, weer een mijlpaal! Leuk toch, om te zien hoe ze zich ontwikkeld en steeds groter wordt!

Sometimes, echt rustig aan gaan doen hoor! Je bent nu duidelijk over je grens heen gegaan.... Denk om jezelf en om de kleine Semmie... Heb je inmiddels al eea met je werkgever kunnen regelen?

Om eerlijk te zijn vond ik de kinderbubbels alleen maar mierzoet... Mijn smaak is inmiddels een beetje aan het veranderen, dus het wordt moeilijker! Nou ja, ik ben dankbaar en hoop dat ik de komende ongeveer 8 maanden alcoholvrij mag drinken! We hebben dinsdag met de schoonfamilie wel geproost op ons 'lichtpuntje'. Voor de rest weten niet heel veel mensen het.

Geplaatst

Hè wat fijn Sandra! Hoop dat ze snel opknapt en vannacht rustig doorkomt!

Woooohooooo beanie! Fijn meissie! Heel fijn. Blij voor je.

Lief Sometimes! Dikke knuf voor jou en hopelijk gaat de migraine snel over!

Ik doe leuke dingen. Van lunchen met vrienden tot morgen heerlijk naar het museum, en naar C.arnivale. Daar verheug ik me al een jaar op. Drie dagen per jaar. Verder de 30ste spelen in een café hier in 070. Akoestische show. Veel zin in. Doen we normaal nooit maar zo als laatste iets van het jaar wel leuk.

Kerst was gezellig. Jullie ook??

Kussen van mij!!

Geplaatst

Zuursrof is er terug op :( Ze sliep heel rustig maar de ka wilde graag 92 zien en dat red ze niet in d'r slaap :((( ze zit rond 87/88

Als ze wakker is rond 95/96

xxx

Geplaatst

San, hoe is het nu? App zo wel even! Je bent vast gesloopt!

Beanie, meisje wat een geweldig nieuws! Dit lijkt echt de goede kant op te gaan!

Sometimes, jeetje wat een schrik zeg! Dat is niet best! Ik hoop dat het echt nu de druppel voor je is en dat je meer rust neemt! Straks met die kleine wordt de eerste tijd ook superzwaar, dus probeer alsjeblieft je energie een beetje te sparen. Ik ben ook uitgeput bevallen en dat is geen fijne start. Neem je rust lieverd, dat is het allerbelangrijkste nu! Kan je de huizenplannen niet even parkeren en je ziekmelden en echt even helemaal rust nemen? Ik hoop het voor je!

Hilly, jeetje, dan is het niet zo gek dat de innesteling niet lukt. Eerst maar alle waarden opkrikken!

Sproetje! Rust je lekker een beetje uit? Fijn dat de kerst leuk was! Voel je je al een beetje beter? Je had van die drukken dagen op school enzo? Ik hoop dat je lekker een beetje geniet!

Jessica, wat schattig! Omrollen is het begin van kruipen, dus wacht maar, nu staat je over een tijdje wat te wachten :-))

Ansje en Melis, alles goed bij jullie en met de kleintjes?

Hier voor het eerst iets beter! Ik neem mijn rust en Maxi helpt in huis. Vanmorgen werd ik voor het eerst sinds tijden wakker en vroeg ik me niet af hoe ik het in hemelsnaam moest redden tot de n.espressomachine (misschien moet ik hem naast mijn bed gaan zetten). Goed teken dus. Verder gisteren eerste deca (dokter Mini helpt met 'plikken'), morgen laatste Duphaston, waar ik echt moordzuchtig van word (dat heb ik met al die hormonen, komt zeker door de pcos). Hele lading pillen: prenatal; omega 3 700; ijzer; extra foliumzuur; D 3 1000 i.u. En ik doe een zonnebankkuur! Een wat? Ja! Het helpt voor de vit D en bij mij hebben ze speciale vit D lampen. Ik zie er uit als een foute soapster of een derderangs zanger, maar ik weet zeker dat het werkt! Verder heeeeeeel gezond aan het eten en helemaal rook, drink, schadelijke stoffen vrij! Zelfs het schoonmaakmiddel is van e.cover. Op mijn kopje koffie 's morgens en een druppeltje bleek in de plee na is hier alles helemaal verantwoord en bewust. Nou meiden, dat gaat een gezond kind worden! We zijn 'gereed voor de landing' (zit Mini nu naar te kijken)! 2 Jan gaat Maxi weer werken en daar zie ik echt tegenop. Het is echt lekker als hij een beetje werk uit handen kan nemen. Mini os vreselijk aan het peuterpuberen, dus de dagen zijn echt zwaar momenteel.

Zo weer even bij!

x

Geplaatst

Nou jeetje, drukke boel hier zeg! San, hoe is het met S? Ik hoop dat het vannacht helemaal goed gaat en dat ze morgen lekker naar huis mag!

Beanie, hoe voel je je? Slaat de misselijkheid al een beetje toe? Laat je maar lekker vertroetelen door je mannetje! Ik tel mee af naar de eerste echo...

Hier onverwacht bezoek gehad en het was heel gezellig! En één glas heerlijke witte wijn gedronken met nog heerlijkere sushi! oh, wat lekker! En oh, wat hoop ik dat dat binnenkort voorlopig niet meer kan ;-) Nu bekaf, dus snel heel lekker slapen.

X

Geplaatst

Hi lieve dames,

Het is idd wel heel erg rustig.... Iedereen nog in de kerst-modus?

Floor, zo te lezen een lekkere avond gehad! Met een heerlijk glas wijn.... Weet je, normaal vind ik op z'n tijd een glaasje wijn wel lekker, maar als het zo uitkomt. En nu ik weet dat het voorlopig niet mag, (hopelijk) heb ik er af en toe juist zin in... Zo stom! Nou ja, ik heb het er uiteraard graag voor over om voorlopig geen wijn te drinken!

Nee, niet echt misselijk, soms in vlagen, maar eerder regelmatig een soort van 'hol' gevoel van binnen. Verder kan ik 23 uur per dag slapen voor mijn gevoel, alleen word ik 's morgens steeds heel vroeg wakker en lig dan een tijd te woelen. Dus nu maar even mijn bed uit, kopje thee, biscuitje tegen het holle gevoel en dan zo weer mijn mandje in en hopelijk doorslapen tot minstens 9 uur!

Sproetje, klinkt goed! Lekker veel afleiding! Ik wil zo graag morgen naar jullie optreden maar manlief is terughoudend, hij is zo bang dat er wat met ons 'boontje' gebeurt.... Ik weet nog niet of ik hem kan ompraten.... Zeker als ik lees dat jullie verder vrijwel nooit akoestisch spelen wil ik graag komen! (het is wel typisch hoor, het lijkt wel of hij meer 'last' heeft van mijn prille zwangerschap dan ik. Maar dat zal ook wel, lontje is af en toe wel heel kort...)

Sandra, laatste bericht op FB ziet er veelbelovend uit! Ik hoop zo dat jij vandaag lekker weer naar huis mag! Terug naar normaal... Beter voor iedereen toch! Maar het allerbelangrijkste is en blijft natuurlijk dat de kleine meid goed opknapt!

Andere dames, veel liefs!

Geplaatst

Zuurstofvrije nacht gehad dames!! Nu fingers crossed dat we weg mogen!!

Sorry dat ik zo ego ben meiden :(

Oh melis hou je V wel in de gaten meis?? Zo begon het bij sterre ook xxx

Geplaatst

He fren. Drinken is gelukkig (!!) geen probleem geweest. Ze is wel nog benauwd maar ik heb gister eens anders gedaan. Ik heb haar als laatste een grorntehap gegevrn ipv melk. Melk maakt natuurlijk slijm aan wat in de luchtwegen gaat zitten. En ik denk dat dat gisternacht het probleem was want ze had wel piekrn boven de 90. En vannacht is ze eigenlijk niet onder de 94 geweest. De grens was 90 :))

Hoe doet fiene het nu thuis!

Xx

Geplaatst

Wat goed! Dan mag S vast ook vandaag naar huis!

F was gister bekaf toen we thuis waren, wilde niet drinken eb heb ik direct in bed gekieperd. Heeft toen bijna 4 uur geslapen. Daarna 1/3 groentehap, maar maar 80cc melk. Desondanks geslapen van 1845 tot 730 uur!! Net een hele fles op zonder problemen. Lijkt erop dat we weer richting 'normaal' gaan!

Geplaatst

Sandra, thnx voor je advies, ik hou hem zeker goed in de gaten!! Vannacht 135cc melk, net 120cc melk, 75cc appelsap gemengd met ors en net een half potje fruit.

Hap gebeld en die zeiden aan de bel trekken bij de volgende signalen; geen tranen bij het huilen, sufheid, plasluiers. Dat is niet aan de orde bij V.ince. Ga zo lekker met hem wandelen, komt het slijm hopelijk goed los door de frisse lucht.

Hoe gaat het nu met S.terre? Knuffel

Geplaatst

We hopen dat ze mee mag :) ze is zuurstof vrij nu al 24 uur :)

Kijk das mooi :) maar hou hem maar goed in de gaten. Wij zijn maandagochtend met sterre naar de ha gegaan. Niks aan de hand, gewoon verkoudheid. Woensdag zaten we hier. Koorts, benauwd en gelijk in slaap vallen na de fles. S.terre heeft al die tijd wel gewoon gedronkrn dus maar ook niet gespuugd. Het kostte gewoon teceel energie voor haar.

Xx

Geplaatst

Wat een ellende hé een ziek kindje, vind het zo zielig! Hij is verder niet benauwd, ga meerdere malen per dag het gevecht aan om zn neus te sprayen met zoutoplossing en de neuspeer.. Ook douchen we twee keer per dag om te stomen..

Ben benieuwd hoe hij zo wakker wordt...

Geplaatst

Oh, meiden! Het is toch wat al die zieke kindjes! Ik hoop dat ze allemaal opknappen en lekker fit het nieuwe jaar in kunnen! Ik weet nog dat wij vorig jaar met het Noro-virus op bed lagen (althans als we niet op de plee zaten, of met ons hoofd in een emmer hingen). Vreselijk was dat en Mini had het ook, dus om en om hem vasthouden en verschonen en naar de wc rennen. Het is gewoon een rottijd met al die virussen en bacteriën! Heel veel beterschap allemaal!

Sproetje lieverd, hoe is het? Ik had geen oppas, maar had bedacht Mini gewoon mee te nemen! Absoluut on-Hollands, maar ik heb daar altijd maling aan; waarom moet je altijd je kind dumpen als je wat leuks gaat doen, ze gaan echt niet dood van een keer laat naar bed! Hij hoeft niet de volgende dag naar school ofzo. Het commentaar van mensen neem ik dan wel voor lief. Maar goed, gisteren dus onverwacht bezoek tot 24 uur en ik ben kapot. Ik lig op bed met een kop thee. We zouden naar de dierentuin, maar het gaat echt niet. Zo even de hond luchten en dan tukken met Mini. Ik vrees dat het het welbekende deca-effect is, want ik heb gisteren ook al een badpak besteld, omdat ik het zo warm heb... Opvliegers, hoofdpijn, bekaf, misselijk, Maxi die fungeert als boksbal... Etc. Kan nu al niet wachten tot de Puregon er in mag, want dan wordt het beter... Kortom: als ik zo ben redden we het niet! Baal ik van want het zou ons tweede uitje zijn in 2,5 jaar... Maar ja, in ons geval moet je geen (sociaal) leven willen hebben als je (nog) een kindje wilt... Pfff... Het beloven pittige weken te worden...

X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden