Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Arme Beanie! Rust maar lekker uit!

Arme San, S.afari is zooooo fout! Hoe is het nu me je hoofd? Heb je nog een beetje kunnen slapen of bleef de drank door je arme lijf jagen? Nou, je bent vast weer even genezen nu ;-)

Melis, wat zielig! Veel beterschap!

Minoes, wat klinkt dat allemaal gezellig zeg!!!! Zo knus! En wat aardig van dat vloerkleed! Dus het is helemaal bijgelegd met je schoonmoeder? Fijn hoor, ruzie is nooit leuk!

Sproeteke, meissie! Gaat ie? Was het lekker met broertje? Kon hij je een beetje lekker knuffen??

Hier wat beter dames, geef jullie nog update...

xxx, Floor

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Beanie meid lekker zwaar dus gister avond dus nu lekker geslapen ;-)

Sandra weer beetje bij haha

Floor dus alles gaat weer wat beter

Ja leuk twee bomen heel gezellig

Ja mijn schoonmoeder gaf haar fout ook toe

Liefs fijne zondag x

Geplaatst

Hoi Dames,

Sorry sorry sorry dat ik me weinig heb laten zien de afgelopen week. Ben enorm druk geweest (wie niet). Ik ben inmiddels gestart met de opleiding. Die is leuk maar ook pittig met veel huiswerkopdrachten dus daar ben ik wel een tijd zoet mee.

Melis wat een enorm moeilijke dag heb je achter de rug. Alks je dan ook nog hoort wat waarschijnlijk de oorzaak is geweest...iets wat niet had hoeven te gebeuren. Ik heb zelf zwangerschapsdiabetes gehad en werd streng gecontroleerd steeds. Dat is zeker niet voor niets. Bij veel dorst en veel plassen hadden bij de VK de alarmbellen moeten gaan rinkelen. Onbegrijpelijk!

Even wat anders, maar wat vond je van de primark?

Sandra lekker toch een avondje doorzakken? Ik ben zlef een keertje goed ziek geweest van safari en heb het ook nooit weer gehad:)

Sometimes al bijna op de helft! Willen jullie het geslacht ook weten bij de 20 weken echo?

Floortje is de rust in huize Floortje mini, en maxi al weer een beetje teruggekeerd?

Jessica ook een hoop bedrijfsontwikkelingen bij jou gaande. Wat voor bedrijfje hebben jullie eigenlijk? Wat sneu voor I dat ze 3 tandjes tegelijk krijgt, hopelijk heeft ze er niet al te veel last van.

Beanie wat gezellig twee logeetjes. Tuurlijk ben je kapot na die tijd. Dat hadden wij ook altijd als ons nichtje kwam logeren. Bij een eigen kind groei je er in mee en dat maakt het heel anders.

Joël heeft zijn tweede tandje inmiddels ook door. Ik heb helemaal niks aan hem gemerkt, hooguit dat hij wat meer kwijlde. Verder is hij heel gemakkelijk en vrolijk. Begint al wat te kletsen, heel gezellig.

Ik meld me snel weer, fijne dag iedereen

Geplaatst

Hi meiden, het is toch wat met die tandjes bij Prins V.ince, I.lana en J.oël! De ene tand is drama, de andere heb je amper door en vraag je je inderdaad alleen maar af waar dat kwijlen toch door komt! Ik heb alle middeltjes geprobeerd, maar uiteindelijk hielp gewoon een paracetamol en een lepeltje van N.uby om op te kauwen het beste :-)

Melis, hoe was het in Lelytown? San, spijker in je kop? Ik ben ooit eens als tiener heel teut geworden van mixjes en houd het sindsdien op een wijntje en soms een g.in t.onic. :-) Zelfs toen we een keer met vrienden gingen dansen en op enig moment een 'gon tinic' bestelden (ook alweer een leven geleden) hadden we geen hoofdpijn :-)

Beanie, beetje bijgekomen? Ik vond het altijd zo zwaar als kleintjes kwamen logeren! Als jij hen niet gewend bent en zij jou niet, dan is het echt vermoeiend, zeker als het er twee zijn. Maar ja, 24/7 is ook slopend, alleen heb je dan op enig moment niet meer door dat je leeft, dus dat verzacht de uitputting een beetje ;-) Maar ach, wat is het gezellig toch? Van die kleine wurmpjes op de bank :-)

Sproetje, hoe is het? Lekker een beetje aan het relaxen?

Meiden, ik was vreselijk druk! Met roomservice, beautysalon, roomservice, mijn nagels lakken, zonnebankje, zwemmen met Mini, vanuit bed naar een flatscreen tv kijken in een grote, witte badjas, oh ja en roomservice! Kortom: we waren een weekend weg! Vanuit onze vaste kamer in ons vaste hotelletje hadden we uitzicht op een oude boom en in die boom woont een eekhoorntje. Vanmorgen hebben Mini en ik samen een uur zitten kijken hoe het eekhoorntje steeds de boom in en uit krabbelde en lekker dingetjes zat te eten. Zo vreselijk schattig! Het was heerlijk! Mini vond het zwembad geweldig en ik vond het geweldig even niet bezig te zijn met de dagelijkse beslommeringen, maar op mijn wenken bediend te worden van al het lekkers dat je je maar kunt wensen. Heel decadent, maar heel helend voor de vermoeide ziel :-) Maxi en ik hebben een goed gesprek gehad over het leven in het algemeen en ons leven in het bijzonder. Ontspannen doet goed!

Geplaatst

Melis was het leuk?

Floortje fijn meis :) ben blij dat je lekker hebt knnen ontspannen en kunnen praten :)

Geen houten kop hoor :)

Ik drink noooooit wijn. Vind ik vies ;)

Als ik drink altijd mixjes. Normaal 7-up met amaretto maar die was op dus safari jus. En dat vind ik me toch lekker ;)

Maar ik ben hrt gewoon zoooo niet gewend hihi.

Maar grlukkig nergens last van ;)

Kindjes zijn weer afgeleverd dus we gaan weer rijden nu.

Zwaai zwaai vanuit a.lmere :)

Xxx

Geplaatst

Hi San, wat goed van je zeg! Inderdaad wel een heel goed doel! Hoe is het verder? Is iedereen druk? Ik eigenlijk ook en heb gewoon even een beetje moeite met alles. Dat hele IVF gebeuren grijpt me zo aan. Het is er ook de tijd van het jaar voor, maar toch... Maar goed, blijkbaar zijn jullie allemaal druk! Dikke knuf in ieder geval. X, Floor

Geplaatst

Lieve meiden,

Ja, zo tegen het einde van het jaar gaan we terug kijken hè... Voor sommigen hier is het natuurlijk een topjaar geweest, 2012, maar voor een aantal is dit nou niet direct een fijn jaar geweest.... (vooralsnog reken ik mezelf ook tot die groep, al kan dit zwarte jaar voor mij nog een gouden randje krijgen). Lieve Floor, ik kan zo goed begrijpen dat het allemaal even wat te veel wordt... Deze tijd MOET altijd maar gezellig zijn, leuk met familie en zo.... Maar misschien hebben we alle reden om gewoon niet gezellig te ZIJN en helemaal geen zin om op te zitten en pootjes te geven met de familie. Ohw, wat zou ik graag ergens samen met manlief (en jij mag ook mee met 2x man Floor) op een bergtop zitten, waar niemand anders is, en dan op die manier de feestdagen overleven... Rust en geen verplichtingen...

Sandra, wat een goed idee! Heb nog niks over gemaakt maar ga dat zeker nog wel doen!

Fijne avond dames!

Geplaatst

Hoi beanie, dat heb ik ook hoor. Deze keer helemaal geen zin kerst. Ben veels te moe. Ik hb wel veel om dankbaar voor te zijn, maar toch ben ik niet in stemming. Voel het allemaal als een verplichting, terwijl ik helemaal geen zin heb en gewoon thuis wil zitten.

Maar ja, tis zo weer voorbij en dan is iedereen weer gewoon

:)

Geplaatst

Lieve meiden

Ik heb het zo met jullie te doen

Weer een jaar verder ik snap heel goed dat het met deze dagen te veel word 2013 word gewoon jullie jaar ;-)

Floor lekker weg geweest en bijgekomen?

Laat de boel de boel en denk goed om je zelf dikke knuf

Sometimes voor jou natuurlijk ook heel zwaar sterkte meid en dikke toet

Ansje J ook dikke tanden bikkel

Ik moet zo naar cb later

Geplaatst

Lieve meiden,

Voor sommigen moeilijke dagen zo aan het einde van het jaar. Je staat extra stil bij het feit dat je wens nog niet in vervulling is gegaan. Dat doet deze dagen extra veel pijn. Ik voelde dat ook altijd extra sterk aan het einde van het jaar en het ons nog niet was gelukt om zwanger te worden. Er is dan weer een jaar voorbij en je zit al weer vol vragen of je het komende jaar wel dat geluk mag hebben. Slopend. Daarbij komt nog dat het altijd zo'n verplichting is, het móet gezellig zijn met kerst maar als je je niet zo voelt moet je vaak toch weer een masker van hetgaatprimametmij opzetten. Dat is niet altijd makkelijk.

Ik leef met jullie mee en denk aan jullie!

Liefs Ansje

Geplaatst

Lieve dames,

Om toch nog terug te komen op mijn laatste bericht in dit topic, over hoe 2012 NIET ons jaar werd.... We gaan het voor zover het zich nu laat aanzien toch met een gouden gloed afsluiten.... Vandaag is de dag dat ik mocht (moest eigenlijk, had liever nog even mijn struisvogel politiek volgehouden) testen van het ziekenhuis. En ik heb positief getest.... Twijfelde wel want vond de streepjes veel te licht, maar Floor heeft mee beoordeeld en zij vond ze niet te licht....

Dus vandaag beginnen hier de verlengde wachtweken! Ik denk dat we hier met kerst en oud en nieuw proosten met de Jip en Janneke champagne....

Zo, genoeg ego! Hoe is het met iedereen hier? Ik vind het wel een beetje stilletjes hoor!

Geplaatst

Oh, en lieve dames van FB: mondje dicht hè..... We hebben deze poging heel stil gehouden, en dat willen we volhouden tot minimaal 12 weken! Eerst maar eens zo ver komen!

Geplaatst

Beanie, WOEHOE!!!!! Gefeliciteerd met jullie positieve test, wat een geweldig nieuws zo aan het einde van dit jaar. Ben heel blij voor jullie!!

Alweer bijna het einde van 2012, voor ons het jaar waarin onze grote droom is uitgekomen! Als dingen niet gaan zoals je ze graag wil zien, dingen tegen zitten of je krijgt slecht nieuws, blijf geloven en vertrouwen houden! Positiviteit helpt echt!! Nog elke dag zijn wij enorm dankbaar voor het feit dat wij vader en moeder mogen zijn van een fantastisch mannetje, het grootste cadeau van ons leven!

Sommige meiden zitten helaas (nog) met lege handen op dat vlak, ik wens alle meiden hier heel veel geluk met werkelijk alles, maar voornamelijk de kinderwens, op een dag komt jullie droom uit, daar brand ik een kaarsje voor!!

Hier gaat alles goed, zoonlief is aan de betere hand. We zijn los gegaan met cadeautjes voor V.ince, ben benieuwd wat hij ervan vindt. Vandaag maar weer de P.rimark proberen leeg te kopen, wat moet je anders op je vrije dag?

Fijn weekend alvast meiden!!

Geplaatst

Beanie beanie beanie haha joehoe sorry moest even kwijt

Haha Melis geef die pot geld eens door haha

Wij hebben geen primax ik wil ook

Leuke dingen gekocht dus

Hier ook alles goed kleine gister bij cb geweest 8670 Gr. En 66 cm alles wat goed

Liefs

Geplaatst

Het is dat je ver weg woont Minoes, anders konden jij en I.lana gezellig mee! Een pot geld bij de P.rimark is niet nodig, het is daar echt onwijs goedkoop! Had vd drie tassen vol voor 75 euro ;-)))

Fijn dat alles goed was bij CB, ze groeit lekker zo te lezen!

Geplaatst

Lieve Beanie, Wat lees ik nou???? je hebt een positieve test!!! Wow. Alvast een eerste felicitatie! Op naar een knipperende echo!

Ik duim voor een gezonde en blijvende zwangerschap!

---- breekt weer even uit -------

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal lieve dames! Ben echt wel ontroerd, maar geloof het ook nog helemaal niet! Ben inmiddels bloed wezen prikken, vanmiddag nog de uitslag en dan maak ik ook de afspraak voor de eerste echo... En de bollen voor een week of 3,4 zijn ook in huis, jippie!

Voor de nieuwsgierigen zal ik nog eens mijn testen plaatsten (maar ik hoop niet dat ik iemand hier mee kwets!)

[ATTACH=CONFIG]4918[/ATTACH]

Geplaatst

Lieve beanie, die test is zoveel keer duidelijker als die van mij bij mijn eerste test. Die was 9 dagen na de punctie, maar ook die van 14 dagen was veel lichter. Kon het niet laten, hb het ff opgezocht. Wachtbankjr augustus...Niet onzeker zijn, je ben hardstikke zwanger en nu gaan we duimen voor een mooi plakkertje.of tjes. Hihihihiik ben zoooo blij voor je, lijkt wel of ik het nieuws zelf weer hoor!!!

Liefs xxxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden