Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh ja, het slechte nieuws: mijn Bms is te dik (mijn iPhone maakt er B.MW van: had ik maar een B.MW die té dik is haha ;-) en mijn LH veel te hoog. Dat houdt in dat als ik nu ga stimuleren de follikels te vroeg kunnen springen en dat willen we niet hebben want de boel is verstopt. Dus ik moet door met de deca en hopen dat de deca beter zijn best gaat doen. Bij mini was het precies hetzelfde, dus ik heb de hoop nog niet helemaal verloren. Het schijnt bij pcos vaker voor te komen en ik overtrofezelf gisteren met aantal follikels. de arts zei dat als ze zou gaan tellen, ze makkelijk op 40 zou komen, ja, nog voor de eerste Puregon-spuit. die follikels geven LH af, dus niet zo gek dat dat een heetje hoog is :-) Maar ik moet ook even hcg prikken voor de zekerheid, terwijl ik weet dat ik niet zwanger ben. Voor de zekerheid. Lekker stom dus. Moet ik morgen naar het ziekenhuis... Onzin. Maar goed, het schiet dus niet op. En ik ben zo verrot van de deca ik heb net in mijn tshirt op mijn slippers de hond uitgelaten, zo warm heb ik het en ik heb het gevoel dat mijn hoofd gaat ontploffen!

Melis, V.ince nog steeds aan de beterende hand?

Jessica, vervelend van je pc en tel en waarom ben je er niet bij dan? Gaat het wel goed?

Ansje, mooie woorden over grenzen, Mini mist echt grenzen en dat is nu klaar, we hebben sinds het nieuwe jaar een nieuwe aanpak, want anders neemt hij echt een loopje met ons ;-) We stellen nu echt heel duidelijk grenzen, hoe hard hij ook huilt, schreeuwt, met spullen gooit, etc. En ik wil niet juichen voor ik over de brug ben, maar het lijkt soms al een heel klein beetje te werken...

Beanie, vreselijk hè, dat wachten totde echo? Ik denk aan je hoor! En wat schoonmaken betreft: gewoon naar je gevoel luisteren en doe vooral niet te veel en alles in je eigen tempo!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Beanie, E.cover is echt fijn en lekker spul hoor! Ik heb er hele lekkere allesreiniger van en afwasmiddel. Zelfs mijn hulpen zijn nu om ;-) Gewoon proberen dus!

Geplaatst

Sorry, maar ik heb echt geen energie om te reageren, spijt me...

Floor, L.oekie is echt enorm schattig, hoop hem snel in levende lijven te zien! Succes morgen, ik denk aan je!

Meiden, zoals sommige van jullie weten ben ik echt al maanden constant duizelig met oorsuizen en een vol gevoel in m'n oren. Ik heb werkelijk alles laten checken, maar men kan geen oorzaak vinden. Ik ben het zat, het vreet energie en wordt er zo moedeloos van... Durf soms amper alleen met V.ince naar buiten, bang om weer een aanval te krijgen. A.s. donderdag heb ik een afspraak bij de KNO-arts, hopelijk kan hij/zij iets voor mij betekenen....

Vandaar m'n afwezigheid, take care girls!

Geplaatst

Floor wat een scheetje

Hopelijk doet de medicatie zijn.werk

Beanie wanneer heb je echo?

Melis vervelend meid ik ken het gevoel hopelijk kunnen wat voor je doen

Hier ook beetje op van alles

Iedereen dikke knuf

Liefs

Denk wel aan jullie

Geplaatst

Lieve dames,

Floor, morgen al weer! Dat is mooi, toch? En hoe is de eerste dag met je schattige hondje verlopen? Gaat het goed tussen grote hond en kleine hond? (we zullen er maar geen minihond en maxihond van maken toch?). Ik ga iig zo hard voor je duimen morgen.... (en ik denk morgen maar eens naar de biologische winkel voor E.cover)

Melis, wat vervelend van dat suizen en die duizeligheid... Verstandig dat je nu naar een KNO-dokter gaat! Ik hoop voor je dat ze er snel een oorzaak voor vinden en vooral dat deze oorzaak makkelijk behandeld kan worden zodat jij snel van je klachten af bent. Donderdag dus... Jeetje, dat ze je er al zo lang mee hebben laten rondlopen! Kan me goed voorstellen dat het dan eng is om met de kleine man de straat op te gaan!

Of ik gek word van het wachten? Ja, kun je wel zeggen.... Nog 2 nachtjes slapen (met onderbrekingen omdat ik eruit moet om te plassen, hele rare dromen, vroeg wakker worden etc.) en dan is het woensdag. Volgens mij ben ik dan gewoon niet meer aanspreekbaar tot na de echo. Ik vind het zo spannend maar ook zo eng.... Ben zo bang dat het een leeg vruchtzakje is of zo, of dat er geen hartje zichtbaar is.... Gelukkig gaat manlief mee, die kan me wel waarschuwen of ik wel of niet op het echoscherm kan kijken...

Geplaatst

Floortje wat een snoepie zeg!

Melis sterkte en ik hoop dat de kno arts wat voor je kan betekenen. Duizeligheid is enorm vervelend. Ben je wel aan het werk nu?

Beanie nog twee daagjes, nog ff volhouden meis. Ik hoop dat jullie een prachtig kloppend hartje zien!

Geplaatst

Heb me vandaag ziekgemeld, ik sta te tollen op m'n benen. Autorijden is dan niet echt verantwoord.

Beanie, heel veel succes morgen! Ik duim voor een mooi kloppend hartje.

Geplaatst

Floortje hoe gaat het met de kleine hond? Kunnen ze wat aan elkaar wennen? Schandalig he dat mensen zo met dieren kunnen omgaan :(

Hoe laat had je de echo?

Beanie. Nog 2 daaghes... Nog MAAR 2 daagjes... Maar zo te horen ben je gewoon echt nog hardstikke zwanger hoor!

Ansje hoe is het met joi en je plannen?

Melis meid... Ik hoop echt dat de kno iets jan vinden. Dit is echt niet fijn :(

Sproet! Weer aan het werk? Je losbandige leven weer opzij geEt? Hihi.

Knap meid dat je onsanks de vakantie niet hebt gerookt!!

Wat wil ik? Ik zeg laat hem maar komen. Wij denken nog steeds dat hij bij ons beter af is. Niets ten nadele batuurlijk tegenover de dames uit a.lmere. Maar hier is het lein en persponlijk. Een school van 250 leerlingen. Hij zit daar op een school van 2500 leerlongen. (ca.lei.do.scoop dacht ik). Wij zijn streng maar rechtvaardig. Nee zal ook nee blijven. Ook volgende week.

Xxx

Geplaatst

Beanie toi toi toi !!

Nou z'n moeder had nee gezegd. Ze vond dat hij tenminste zijn basisschool in al.me.re moest afmaken. Daarna gingen ze nog maar eens kijken.

Hij ging haar er wel elke maand aan herinneren zei hij hihi

Nou zit hij in groep 6. Dus hij gaat haar nog helemaal gek maken hahaha

Geplaatst

Hallo lieve schatten, net effe tussen baan 1 en baan 2 zitten bijlezen.... Spannend beanie. Hang in girl!! Xx

Och Melis waar naar nou. Hoop dat de kno je kan helpen. Anders neuroloog of was je daar al geweest? Sterkte meis.

Floortje wij koninginnen langs elkaar heen whatsappen!! Hoop dat je uitslag goed was.???

Ansje, alles lekker meissie!?

Some, moet veel aan je denken de laatste tijd! Hoop dat alles ok is. Minoes. Weer ok pc of mobiel?

En nog een knuf voor San!

Later meer. Moet gaan lesgeven. :-)

X

Geplaatst

Hi lieverds,

Dank jullie wel voor het meeleven... Doet me goed!

Was zo gespannen vanmorgen... Moesten we ook nog een half uur langer wachten... Maar we hebben een mooi kloppend hartje gezien! Met daarnaast nog een veel kleiner en leeg vruchtzakje. Er is een gyn even komen meekijken en die zei dat dat geen probleem is, dit vruchtzakje zal vanzelf opzij worden gedrukt met het groeien van het andere kindje.

Mag nog doorgaan met de utrobollen (tot week 12) en moet dus nu ook starten met de fraxiparine injecties. Op 21 januari mogen we weer... Dan ben ik 8w5d, dit is vlak na het punt dat het de vorige keer is misgegaan.... Dus dat wordt weer een heel erg spannende echo.

Sorry, hou het even ego.... We gaan ff wat eten nu! Maar we zijn voor nu heel opgelucht en voorzichtig ook een beetje blij!

Geplaatst

Lieve Beanie, ik had je al gefeliciteerd, maar nogmaals: wat heerlijk! Ik ben vreselijk blij voor je!

En de bedel, is die voor het kindje, of voor het vruchtzakje?

Hier goed, ik mocht gisteren beginnen met de Puregon. We zullen zien. Verder heel druk en heel moe. Het hoort erbij zullen we maar zeggen. De pup leidt me lekker af en mijn werk vergt ook vrij veel, dus ik houd amper tijd over voor andere dingen.

Sproetje, lieverd, we gaan voor de herkansing. Ik hoorde je niet meer, dus ben gaan slapen, heb zelf ook niet meer geprobeerd.

Melis, hoe is het, ben je vandaag nog thuis? Ik ben benieuwd wat de kno zegt.

San, nou lekker dan! Ach, je ziet wel of hij wel of niet komt toch?

Ga gauw even door.

X

Geplaatst

wow beanie van harte gefeliciteerd joehoe

zit even op pc bij mijn moeder

floor hoest bij jou ?

melis wat rot dat je daar zo'n last van hebt zeg hopelijk gaat snel over

hier weer rot dag gehad gister mijn broertje is helemaal door het lint gegaan bij mama dwars door de raam heen pfff komt door mijn moeder haar man hij moet hem gewoon niet

verder gaat alles zijn gangetje alleen zo moe al

hoest met de andere dames kan helaas hier niet alles terug lezen denk aan jullie

als alles goed is krijg ik volgende week mijn tel terug

en die week erna gaan we op vakantie naar centerparcks

iedereen dikke knuffel

Geplaatst

Beanie, van harte gefeliciteerd met de mooie echo!

Floor, woensdag is mama-dag dus ben idd thuis. Vandaag flink uitgegleden omdat ik misstapte op de stoep, die was er kennelijk nog niet. Fijn hoor die draaiduizeligheid. Thank God dat ik V.ince niet vast had, pfff...

Geplaatst

Floor, succes met spuiten, hoop dat je je beter gaat voelen nu meid. Wat ellendig dat je zo een last hebt van de hormonen. Hopelijk wordt dit het gouden ei.

Sproet, met mij alles ok hoor. Ben voorlopig in de ziektewet, ben veels te moe en krampen om te werken. Gaat goed als ik niet teveel doe. Dus dat doe ik dan maar

Hoe gaat het met jou? Heb je je vorige poging een plekje kunnen geven, voor zover dat mogelijk is? Wanneer ga je voor de volgende poging of weet je dat nog niet?

Minoes , wat erg van je broetje. Nou sterkte dan in deze lastige tijd

Melis, wat een gedoe. Hopelijk vinden ze snel een oorzaak. Zorg voor jezelf hoor..

San, wat een verhaal vannje stiefzoon.

Geplaatst
Beanie, van harte gefeliciteerd met de mooie echo!

Floor, woensdag is mama-dag dus ben idd thuis. Vandaag flink uitgegleden omdat ik misstapte op de stoep, die was er kennelijk nog niet. Fijn hoor die draaiduizeligheid. Thank God dat ik V.ince niet vast had, pfff...

Sorry Melis, ik had niet de combinatie gemaakt met de dag en je mama-dag, ik ben nogal druk met de pup, dus heb amper tijd om te bedenken welke dag het is... Wat akelig! Morgen kno toch? Succes! Gaat B met je mee?

Geplaatst

Floor, geen sorry, weet dat je druk bent! Hoe gaat het met je? En met de mannen? En pup uiteraard? Morgen idd KNO, B gaat met me mee :)

Straks om 21.30 uur programma op sbs, kleine baby's grote zorgen..

Geplaatst

Jessica, jeetje wat erg! Arm broertje van je toch, hij heeft het niet makkelijk! Heeft hij zich niet bezeerd?

Sometimes, goed dat je een beetje luistert naar je lichaam! Je hebt je energie straks natuurlijk ook keihard nodig, dus ik hoop dat het lukt zo veel mogelijk te rusten. Hoe is het met de huizenjacht?

Sproetje, morgen maar weer herkansing? Weet je, de buren hebben hun huis in de verkoop, kom gewoon hier in de straat wonen, dan kunnen we via hetzelfde Wifi netwerk appen, blijven ze ook niet hangen ;-)))

Hier op stimulatiedag 2 alles helemaal volgens schema: Net manlief verrot gescholden, kind bijna achter het behang geplakt en op mijn blote voeten (nog net noet in mijn blote kont :-) de pup laten poepen, omdat ik het zooooooooooo warm heb, dus tja, het gaat eigenlijk zoals gebruikelijk tijdens een stimulatiefase. Het is heel voorspelbaar.... Over een week of twee maak ik geen ruzie meer, heb ik het niet meer warm en zit ik alleen nog maar apathisch naar KV 2x5-jes te staren. Daarna met een beetje pech een week lang een dieet van wijn en tranen en daarna weer over tot de orde van de dag :-))))

Kus meiden,

X

Geplaatst

Melis, heel veel sterkte morgen! Ik hoop zo voor je dat ze snel een oorzaak vinden en vooral dat die makkelijk te verhelpen is! Moet toch echt wat gebeuren als je stoepjes mist e.d....

Floor, ging het goed met prikken? Nu lekker je bedje in meis!

Sometimes, gelukkig in de ziektewet... Niks is zo belangrijk als jouw Semmie op dit moment hoor! Hoe is het met de huizenjacht?

Minoes, wat vervelend dat met je broertje zeg! Gaat het nu weer beter? Wel lekker bijna op vakantie... Waar ga je precies heen?

Sproet, voor jou een dikke kus terug! Hoop dat het een beetje gaat met je.... Wanneer ga je weer naar de HA? Je mag hem nog steeds namens mij (en mijn hormonen) over de tafel trekken!

Sandra, gaat dus niet gebeuren met je stiefzoon... Vind jij het heel erg?

Ansje, hoe is het met jou? En de plannen en opleiding van het thuishuis?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden