Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wil je wel geloven dat ik zo uit het veld geslagen was dat ik de helft niet meer hoorde?...ik kwam er om te praten over de dip waar ik in zat en dit gebeurde er. Heb volgende week een nieuwe afspraak. En moet het er ff over hebben....

Doet jouw whatsapp het? Mijn verzend niet...!!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja shit joh! Ik snap wel dat je geen zin meer had om te praten over je dip. Je zou een dip van die gast krijgen als je er niet al een had en je zou hem een hele harde dip voor zijn snufferd willen geven!!! Tja, weet je, iedereen is anders, maar ik heb bij diepe en minder diepe dips alles geprobeerd... Praten; pillen; pillen en praten; niet praten en wel pillen; wel praten en geen pillen; veeeeel pillen; veel drank; geen drank; wel werken; niet werken; huilen; opkroppen. Het enige wat werkt is (alleen maar) doen wat je leuk vindt en verplicht iedere dag je bed uit, douchen, schone kleren aan, gezond eten en bewegen in de frisse lucht. Het komt heus goed, maar je hebt gewoon heel erg veel verdriet, omdat je wens nog niet in vervulling is gegaan. Ik adviseer zwangerschap tegen je dip.... Volgens mij is dat ook het enige middel tegen mijn dip, vandaar... Dikke kus lieverd!!!!

Geplaatst

Oh sproet... Wat een blunder!! :((

Idd maar ff melden volgende keer. What a moron!

Oh lieverds. Was er maar een toverspreuk. Dan waren jullie zo uit die k**dip.

Dikke knuffel!!!

Geplaatst

Ach lieverds,

Vind het toch zo kl*t* voor jullie.... Wou dat ik er wat aan kon veranderen.....

Sproetje, lieve Sproetje, wat een ontzettende Arschloch is die ha van jou. Wat een onvergefelijke fout. Was ie te ijdel om z'n leesbril op te zetten? Echt, ik zou die man over z'n tafel getrokken hebben of zo.... Zou het zo voor je willen doen!

Zit hier met tranen in m'n ogen, vind het echt zo erg voor je, dat je je ook nog zo moet voelen.... Kan verder alleen Floor gelijk geven in haar adviezen aan jou... Helaas zul je hier zelf uit moeten komen, samen met je lief... Hoop dat jullie er voor elkaar kunnen zijn en elkaar stevig vast kunnen houden!

Grote knuffel voor jullie beidjes en jullie mannen natuurlijk!

Geplaatst

Jaaaaahhhhh..... Ik vind mezelf ook zo vreselijk zielig! Als ik niet zo ziek was van de Metformine en Deca en niet zo super-ultra-bewust-serieus was, dan ging ik lekker een goede fles wijn opentrekken en misschien zelfs wel stiekem een sigaret roken. Maar nee hoor, niets van dat alles! Mutsie houdt het op groentensap en Rooisbosthee... Morgen uitgangsecho. Ik ga me vergrijpen aan het laatste stuk van het laatste deel van vijftig t.inten. Met koekjes, oeps ga bijna braken, zonder koekjes dus...

Nou meiden fijne avond dus! Ook de meiden die als goed voornemen hebben niet meer mee te bomen :-)

Geplaatst

We zijn met een klein cluppie maar wel zo gezellig ;)

Dan neem ik dat koekje wel voor je floor. En een glas safari jus ;)

Doe jij maar lekker rooibossenen groentesappies drinken ;)

Dikke kus all!!

Geplaatst

Lieve Sometimes,

Hoe is het met jou? Heb weinig van je gezien de laatste dagen.... Helemaal opgeknapt na de migraine? Nu lekker rustig aan aan het doen? Heb je al duidelijkheid over je werk?

Geplaatst

Sproet wat erg zeg! Ik kan me voorstellen dat je van slag was en het stomme is dat je achteraf vaak weet wat je had willen zeggen tegen zo'n idioot.

Floortje goed bezig met de rooibosthee en de groentesapjes! Ben benieuwd hoe het er morgen voor staat.

Beanie hoe is het met jou? En met jou Sandra?

Hier alles okee. Ik heb het goede voornemen om wat kilootjes af te gaan vallen, zo'n 15 ofzo. Ik hoop dat het me lukt, ik wil zooo graag weer in mijn oude spijkerbroeken passen en niet meer in zwangerschaps broeken lopen.

Met Joël gaat het ook lekker. Hij weet nu hoe hij vooruit moeten komen. Echt kruipen is het nog niet maar meer een tijgersluipgang haha erg komisch om naar te kijken.

Fijne dag en voor de meisjes die het nodig zijn een dikke knuf!

Geplaatst

Ha meiden, mijn baarmoederslijmvlies was aan de dikke kant, dus ik moest bloed prikken om te horen of ik 'goed onderdrukt ben' - nou zo voelt het wel!- en hoor morgen hoe verder...

Geplaatst

Oke floor... Daaruit begrijp ik dat het dus dun moet zijn? Zo apart he. Ik heb dat allemaal nooit gehad.

Nou de jongens zijn naar huis... Nou ging die vsn 9 "wel ff met mama babbelen" want die wilt dus hier wonen...........

Krijgen we dat weer!!

Geplaatst

He bah Floor, krijg je dat weer.... Ik hoop voor je dat je morgen hoort dat je gewoon kunt gaan beginnen met stimuleren! Laat je het morgen even weten?

Sandra, wat heerlijk dat je weer wat rust hebt.... Kan die van 9 dat zelf beslissen? En hoe denkt papa daar over? Aan de andere kant is het toch ook wel een compliment, toch? Hij voelt zich dus wel helemaal lekker bij jullie thuis!

Even een vraagje aan de dames die zwanger zijn geweest: hoe deden jullie het met schoonmaken? Wij moesten vandaag echt poetsen (nee geen nesteldrang, gewoon heel erg hard nodig en kon echt niet meer worden uitgesteld) maar manlief die vindt dat ik geen 'zwaar' werk mag doen (stofzuigen, dweilen, meubels op zij schuiven etc.) en ook niet de dampen van schoonmaakmiddelen mag inademen (dus hij doet de badkamer en de wc's). Nu, op dit moment, in de kwetsbare fase, zeg ik okay, maar als ik verder ben kan ik toch best weer wat meer zelf doen? Ik vind het zo zielig anders, hij werkt fulltime, ik zit thuis en dan moet hij in zijn vrije tijd nog gaan poetsen? Hoe losten jullie dit op?

Geplaatst

Lieve San! Bij een uitgangsecho wordt er gekeken of je mooi dun Bms hebt en of je follikels hebt klaarliggen. Dan prikken ze vaak bloed (oa oestradiol). Is dit allemaal zo dan kunnen ze afspreken hoeveel IE je kunt gaan injecteren voor het stimuleren. Het dunne Bms is omdat je dat moet gaan opbouwen tijdens de stimulatie.

Xx

Geplaatst

Beanie, behalve bleek gebruikte ik gewoon alle schoonmaakmiddelen. Ook deed ik alle klusjes gewoon zelf zoals stofzuigen en dweilen, de laatste weken ging het alleen iets minder snel.

Geplaatst

Thx voor de uitleg sproet :))

Beanie. Ook ik deed gewoon alles zelf. Heb wat later in de zwangerschap gewoon nog kasten aan het verschuiven geweest. Kinderkamer geverft, bank gesjouwd. Ik deed het wel voordat manlief thuis kwam. Die verklaarde me steeds voor gek... Maar als ik op hem moest wachten....... Lol

Floor ik heb kaarsje voor je branden naast die van beanie ;)

Geplaatst

Beanie ik deed ook alles zelf..vond het ook niet eerlijk tegenover manlief als ik niks zou doen want hij werkt fulltime en ik op dat moment niet.

Wel lief dat je man zo om je denkt. Ik zou wel uitkijken met inademen als je bijv. chloor gebruikt, maar ik neem niet aan dat je er met je hoofd boven hangt haha.

Op het laatst deed ik de zware dingen niet meer zoals volle wasmanden sjouwen of de stofzuiger naar boven tillen. Deed ik dat wel eens een keer dan werd ik direct teruggefloten door mijn lichaam. Als het te veel wordt dan merk je dat wel.

Floortje ik hoop dat je verder kunt en dat het bms dun genoeg is om door te kunnen gaan.

Geplaatst

Oh en nog ff over die van 9.

Wij zeggen laat maar komen.

Hij mag nog niet zelf beslissen maar als hij 12 is mag hij een voorkeur uiten.

Maar hij heeft gewoon bij zichzelf gedacht ik heb nu 5 jaar bij mama gewoond. Het is niet meer dan eerlijk als ik nu bij papa ga wonen.

En ik jan T.ijn (z'n eigen broertje) niet uitstaan. Ik vind J.amey veel liever. Die zoekt geen ruzie. Dan kan ik hier ook schoolvriendjes maken.

Kind is niet gek hoor. Hij heeft het helemaal uitgedacht. Wij snappen er niks van want 6 weken terug wilde hij nooit meer komen omdat wij zo streng zijn.....

Geplaatst

Sandra blijkbaar heeft hij er toch wel baat bij dat jullie streng(er) zijn. Dat biedt veiligheid voor een kind (Nou praat ik even in mijn rol als pedagogisch medewerker) Kinderen hebben behoefte aan grenzen want zo weten ze precies waar ze aan toe zijn.

Hoe staan jullie er tegenover dan als hij zijn 'plannen' door wil zetten. Heeft ook nogal wat impact op jullie als bestaand gezin lijkt me

Geplaatst

Hey dames

Sorry dat ik zo weinig van me laat horen

Mijn tel en pc zijn stuk

En ben er met mijn hoofd niet bij

Floor heel veel succes

Reageren met dit ding is zo moeilijk

Maar ik denk aan jullie

Iedereen dikke knuf

Liefs

Geplaatst

Minoes, neem de tijd om aan jezelf te denken!

Floor, hoe waren de bloeduitslagen?

Ben ook wat minder actief, heb veel aan m'n hoofd en lekker aan het genieten van Vince.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4974[/ATTACH]

Dit is het goede nieuws! Het slechte nieuws (ook over de poging) volgt... Dit is Loekie, hij is 3,5 maand oud en komt uit een vuilnisbak (ja letterlijk!) in Zuid-Spanje. Hij was er heel erg slecht aan toe, hij heeft geen staart meer en heeft nog allemaal wonden op zijn lijfje die nog aan het genezen zijn, maar hij ligt nu heerlijk met zijn buikje vol te slapen. Beneden... Bij ons... Onze Loekie... Eerst arme Loekie, nu blije Loekie ;-) Hij is heel blij en open naar mensen, en kinderen (!), terwijl hij zo hufterig behandeld is. Ze zijn een maand bezig geweest hem op te lappen en het is echt vreselijk wat mensen daar met honden doen. Maar goed, hij is nu een week in Nederland en sinds drie uurtjes bij ons. We hopen dat onze lieve getraumatiseerde herder hem accepteert, dan mag hij blijven ;-)

Beanie, ik was heel voorzichtig met tillen en sterke schoonmaakmiddelen, maar verder deed ik alles zelf. Moet wel met mijn huishouden met al die beesten en vrij behoorlijk oppervlakte.

San, het is toch wat! Ik vind het ook wel een eer ;-) Hij waardeert jullie rust en regelmaat blijkbaar meer dan hij eerst dacht. Maar wat vind jij?

Geplaatst

Wat een poepie Floor! Ik hoop dat het goed gaat samen met jullie herder (waar ik fan van ben, heb ik eerder gezegd!). Loekie zal ongetwijfeld een goed thuis bij jullie krijgen.... Maar wat een ellendig leventje heeft dat beestje al gehad zeg. Ik hoop dat hij dat bij jullie heel snel kan vergeten! Daarbij kan ik me voorstellen dat het nu ook heel fijn is dat hij jullie aandacht een beetje kan afleiden! En wat vindt Mini er van? Hij is vast helemaal weg van dit lieve kleine hondje, dat kan toch niet anders?

Sandra, dat is idd de hamvraag: wat wil jij? Zie jij dat zitten? En hoe denk je dat zijn moeder zal reageren? Als zij dit perse niet wil, is er dan de komende drie jaar nog geen sprake van?

Alle andere dames, dank voor jullie antwoorden vwb het schoonmaken. Ik denk dat we er een balans in moeten gaan vinden met z'n tweetjes. Idd niet zwaar tillen (mag momenteel nog geen wasmand tillen van mijn schatje...) en voor de rest uitkijken met schoonmaakmiddelen. Misschien moet ik toch maar eens naar E.cover gaan kijken of zo, dan kan ik weer wat meer doen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden