Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames wat waren jullue nog laat wakker.

Sproet wat heb je het druk meid . Loop je jezelf niet voorbij???

Hele dikke knuffel voor jou!

Sometimes fijn dat het wat beter gaat. Bloeden gelukkig klaar. Nu genieten (ondanks wat krampjes)

Floortje wat ben je rustig meid. Even rustmoment aan het pakken voor jezelf? Hoest nu tusden jou en maxi?

Melis hoe is het met V? Werkt de AB?

Minoes hoe is het bij jou? 5 tanden(!!) las ik! Arme meisje!!

Beanie red je het nog meisje? Kaarsje brand hier hoor voor je.

Wie vergeet ik??? Sorry als dat zo is!

Hier rustig dagje. Ik vrij, kind 1 naar school, kind 2 gefrustreerd in de box en vanavond komrn kindjes 3 4 en 5.... Lol

Xxx

Geplaatst

San, wat is het antwoord op de vraag? Kon er zelf zo snel niet opkomen. Als ik dat zo lees, heb je een druk weekend voor de boeg, veel plezier!! V.ince heeft 5 dagen AB gehad en zijn extreme hoest is iig minder, ook lijkt hij geen last meer te hebben van z'n oren. Thanks!!

Sometimes, fijn te lezen dat het wat beter met je gaat. Voel je de kleine al? Hopen dat je de rest van je zwangerschap kan gaan genieten!!

Beanie, hoe is het met je? Wanneer mag/ga je testen? Knuffel!!

Floor, hoe is het? Hebben jij en Maxi het alweer bijgelegd? Hoe is het met Mini? N.a.v. ons etentje bij het pannenkoekenrestaurant hebben we besloten om V.ince z'n 1e verjaardag daar te gaan vieren met alles visite. Komen jullie ook?

Hier alles welletjes, mama is een beetje snotterig! Papa slaapt na een nachtdienst en zoonlief is op het kdv. Mama gaat zo even op pad om kerstcadeautjes in te slaan en onze nieuwe P.rimark een bezoekje brengen, tenminste als er geen rij staat...

Fijne dag meiden!!

Geplaatst

Lieve sproet ja je hebt ook zoveel voor je kiezen gehad denk je wel goed om je zelf

Sandra ja 5 daarom had ze ook zo'n last echt zielig

Jou mijn is ook echt een scheet die foto's op fb echt lief

Melis dus even kerst inkopen doen bij de nieuwe primax hebben wij niet zo'n winkel jammer

Dus kleine man is op kdv even handen vrij en man lief ligt te slapen

Sometimes wat fijn dat je geen bloedingen meer hebt geeft vast een fijn en rust gevoel

Hier huis aan het schoonmaken

En ons zelf haha

Fijne dag meiden

Liefs

Geplaatst

Hi lieve dames,

Minoes, ik las het op FB: 5 tanden tegelijk! Ja, daar zal je meisje zeker last van hebben... Succes er mee! En is je huis weer helemaal schoon?

Melis, wat fijn dat V. weer opgeknapt is! Maar nu jij verkouden...

Sandra, wat lief dat je een kaarsje brandt... Jij hebt per vanavond weer een hele volle bak! Gaan jullie nog wat leuks doen?

Sometimes, bijna 20-weken echo... Spannend!

Sproet, neem lekker je tijd he! Nog een week en dan vakantie... Wat ga je allemaal doen? Behalve vast kerst vieren met familie, maar dat zal wel gelden voor de meesten hier....

Hier gaat de tijd langzaam.... Ik ga testen op de testdatum! Dus dat duurt nog wel even....

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Haha San, dat kruipen klinkt wel heel schattig! En het raadsel: ik heb géén idee! Vertel!

Sproetje, lieverd, wat leuk dat je je weer even meldt! Ach, die drukte leidt ook lekker af toch?! En dan straks lekker samen wijnen onder de kerstboom! Die tranen zullen dan wel weer komen. Het is gewoon helemaal niet leuk! Ik vind het ook stom, voor jou en voor mij! We hebben een shitty jaar gehad gewoon! Mij heeft het maar één ding opgeleverd: ruim 10 kilo extra!!!

Melis, wat een goed idee!!! Leuk hoor! Ik laat je nog even weten of wij komen, want ik heb een beetje moeite met drukte/groepen, dus denk er even over na. Maar anders doen we het gewoon nog even dunnetjes over...

Minoesje, hoe is het nu met jou? Gaat het allemaal een beetje daar?

Sometimes, toch wel krampen? Getsie, doe maar rustig aan!

Knuf meiden! X

ps. Tja, ik ben moe, moe, moe en druk. Oh ja en moe...

Geplaatst

Ik ga lekker koffie doen met m'n broertje. En straks komt m'n vriendinnetje haar nieuwe liefde showen. ;-) geniet van jullie weekend lieverds. Xxx

Geplaatst

Mag bijkomen van een kerstdiner gisteravond ook? Okay, op water dan, maar was wel laat voor ik in mijn bedje lag....

En zo huis opruimen en nog wat boodschappen doen. We krijgen hier vanaf 5 uur ons neefje en nichtje.... Dus vanavond zullen we ook wel gesloopt zijn! Ze worden vanavond laat weer opgehaald door hun papa en mama. Tot die tijd maar kijken of ze willen slapen in ons bed... Als we vragen hebben of tips nodig, dan klop ik bij de ervaren mama's aan vanavond, is dat goed?

Geplaatst

Hey dames

Sproet leuk dat je zusje langs komt met haar nieuwe flam leuk zeg

Hoest met je zelf

Floor dus nog steeds niet je zelf balen zeg hoest met maxi heb je hem nog wat om de oren geworpen haha

Sandra dus lekker aan de bak ben heel benieuwd

Melis dus lekker op pas geweest met Floor en de Fam.

Hier huisje lekker schoon morgen krijg ik eerste visite voor mijn verjaardag en dinsdag echt jarig

Heb vloerkleed van schoonouders gekregen echt hele mooie

Ja Ilana 5 tanden best heftig voor ons beide en vooral voor haar zelf

Ga even vanaf taarten maken en dan ben ik er klaar voor

Jullie nog wat doen verder het weekend?

Liefs een dikke knuf voor iedereen

Geplaatst

Beanie op dag zelf testen goed bezig wel heel spannend

Dus je huisje is ook weer aan de kant

En vanaf twee (b)engeltjes bij je op viste leuk zeg fijne avond

Geplaatst

Beanie, wat leuk dat je nichtje op visite komt! Tips/adviezen mag je uiteraard altijd vragen, al is het misschien een beetje mosterd na de maaltijd op dit tijdstip. Hoe is het met je? Hoe voel je je? Misschien heb ik er overheen gelezen, sorry, maar wanneer is de testdatum?

Sproet, hoe is het met jou lieverd?

Minoes, vijf tanden al? Wauw! Zijn ze ook al helemaal door? V.ince heeft nog maar 3 ondertanden, die zijn wel al helemaal door!

Vandaag wezen shoppen in Amstelveen, manlief was na 4 uurtjes slaap (ivm nachtdienst) opgestaan om wat leuks te gaan doen met z'n allen. Manlief heeft nieuwe schoenen gescoord en ik een nieuwe telefoon. Hele omschakeling omdat ik een flink aantal jaren een trouwe A.pple gebruiker ben, dan is een S.amsung wel ineens wennen!

Verder zijn we er net achter gekomen dat V.ince de zesde kinderziekte heeft, z'n hele romp zit onder de uitslag en hij heeft 39 graden koorts. Verder merkt je niet aan hem dat hij ziek is. Schijnt vanzelf weer over te gaan dus daar vertrouwen we dan maar op.

Morgen lekker naar de kerstbraderie in L.elystad, zie ik je daar San?? ;-)))

Fijne avond meisjes!!

Geplaatst

Neefje en nichtje liggen nu samen voor pampus op de bank, ze willen niet in een vreemd bed in een vreemd huis etc. slapen. Verder gedragen ze zich voorbeeldig! Over anderhalf uur komen papa en mama ze weer ophalen... Ik denk dat ze tegen die tijd wel in slaap gevallen zijn. Het zijn schatjes hoor! Wel handenbindertjes, moet de een plassen, moet de ander ook meteen en dan weer de eerste poepen, en dan weer de ander... We kunnen er wel om lachen hoor! Dus wel lijken het allemaal wel redelijk goed te redden hier! (met dank aan wat DVD's....)

Melis, wat vervelend dat de kleine man de zesde kinderziekte heeft! Hij valt wel van het een in het ander.... Maar wel lekker geshopt in A.mstelveen! Daar gaan wij tegenwoordig ook heen, veel makkelijker dan naar het centrum van A.msterdam!

Nou staan de twee apen weer te dansen voor de TV.... Hoe krijgen we ze in slaap?

Testen is over een week... Nog even geduld dames! Tot die tijd voel ik niks of wil ik er geen waardeoordeel aan geven... Ben veel te bang voor een negatief resultaat, dan is het definitief over en uit...

Fijne avond! Zal het hier nog rustig worden?

Geplaatst

Korte update: manlief zit tussen de twee apenkoppen op de bank en leest een sprookje voor.... De kleine meid (2,5 jaar) zit er lekker door heen te babbelen... Heerlijk korte inspanningsboog! Zo schattig! (Maar ook heel rustig als ze straks weer naar huis gaan...)

Geplaatst

Melis wat lekker even met jullie 3 weg

Ja lijkt mij ook wennen van Apple naar Samsung

Wat zielig dat die zo ziek is geef hem maar dikke knuffel

Beanie dus twee kleine draken in huis haha och als ze maar lekker rustig zijn

Ja zal wel heel rustig zijn als ze weg zijn

Nog een week dan mag je testen op naar positieve vibe ik gooi hem er in

Ja Ilana heeft zo'n last van haar tanden dikke spuit luiers rooie wangen zijn er nog niet helemaal door ben benieuwd of ze er allemaal direct door komen je ziet ze zo dik zitten

Tweede kerstboom staat er ook

Fijne avond nacht en weekend nog

Geplaatst

Melis helaas! Zou wel erg gezellig zijn :)wat sneu de 6de ziekte :( hoe komt hij daar zo aan? Gelukkig heeft hij zelf niet zo'n last.

Minoes, waar heb je die 2de boom staan? Gezellig hoor 2 bomen :)

Beanie toppertje!! Slapen ze al? Ik doe het kaarsje even uit voor de nacht maar morgen gaat hij gewoon weer aan ;)

verder ben ik moe en dronken dus ik ga naar bed.

Heb voor het eerst in 2 jaar zeker, 4 glazen safari jus op en ben nu bezopen zoals ze dat zo mooi zeggen :)

Maar het was wel weer gezellig met de kindjes hihi

Dikke kus meiden!!

Xxx

Geplaatst

Sandra ouwe snoepertje haha ik kan ook niet zoveel meer op laaste x 6 week geleden 4 pasoa jus op stond ook te draaien haha

Dus je hebt het gezellig gehad leuk man 😉

In de keuken tweede boom

Liefs

Geplaatst

Oh gezellig joh, in de keuken!! Onze keuken is helaas te klein daarvoor :(

Ik drink echt nooit! Ik zei wel 2 jaar maar ik denk eerder 4. Ik dronk niet ivm een eventuele zwangerschap ;) die maar nooit kwam....

En de safari werd steeds meer en de jus steeds minder hihi

En nu ben ik moe maar mijn ogen willen niet dicht ;)

Is ook spanning van detandarts van vanmorgen... Ja ik mocht weer. Was ook bijna zo weer buiten :(((

Sleep tight don't let the bed bugs bite :)

Xxx

Geplaatst

Haha ja lekker is dat dan he dan voel je hem wel zitten haha

Ja echt leuk boom in de keuken die is kunst kamer is echt die in de keuken word voor Ilana als ze straks groter is mag ze hem zelf op tuigen zitten Disney ballen bij in zo leuk maak morgen wel foto met ligt

Nou niet laten prikken mijn hele arm zit er onder grrr jeuk haha

Och meen je baarde tandarts op zaterdag lekker dan wat hebben ze gedaan heb je veel last?

Sleep whell 😉

Geplaatst

Goeiemorgen dames,

Jeetje, Sandra, dat was gisteren al weer dat je naar de tandarts moest.... Maar je stond dus snel weer buiten? Is het nu meegevallen? Moet je nog een keer terug of voorlopig niet meer? In ieder geval een gezellige avond gehad, zo te lezen! Helemaal goed toch?

En Minoes, lekker aan het voorbereiden op je verjaardag! 2 kerstbomen in huis, hadden wij vorig jaar ook! We hadden vorig jaar een nieuwe grote kunstboom gekocht, omdat we vorig jaar waren verhuisd en het nieuwe huis veel groter is dan het oude. En in zo'n grote huiskamer valt een klein boompje helemaal weg. Het kleine boompje heb ik toen in de entree gezet, dat is een ruimte van ik denk 8 m2, drie treden lager dan de huiskamer. Was wel heel gezellig als je binnenkwam! Weet nog niet of we dat dit jaar weer gaan doen.... Vandaag eerst maar eens beginnen met de grote, of misschien doen we dat pas aan het eind van de week... We zien wel!

Sproet, gisteren een gezellige dag gehad?

Hier werden gisteravond om een uur of 12 die twee boeven opgehaald. Ze werden drukker en drukker... Nou ja, we hebben het overleefd maar waren echt kapot! Ze zijn echt vreselijk leuk hoor, het is zo leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelen! Ze zijn van een oudere broer van manlief, en we zien ze heel regelmatig dus we kennen ze wel redelijk goed. Toch was dit de eerste keer dat we gingen oppassen... Zal vast nog wel vaker gaan gebeuren! Over een kleine 2 weken gaan we met ze (en met oma geloof ik) naar de dierentuin! Ook helemaal leuk!

Fijne dag allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden