Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat lief.... Werd net gebeld, HCG is 220! Dus een mooie waarde! Eerste echo is gepland voor 9 januari.... (termijn is dan 7 weken volgens mij).

Deze testen zijn van vanmorgen, 16 dagen na de punctie, dus iets later dan die van jou Sometimes!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Beanie wauw....nou ik vind je testen duidelijk hoor! Wat een mooi nieuws zeg! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

Melis helemaal into the primark haha, het is echt spotgoedkoop daar he? En ze hebben leuke kleding voor jongetjes!

Geplaatst

Beanie!!!! Weet je dat die test superduidelijk is en dat de waarde super is?!!!! Je bent zwanger, natuurlijk moet je het blijven, maar liefje geniet van het feit dat die streep er is. Die dikke streep!

Meiden... Ik ben sinds 2.40 wakker... Kon niet slapen, moest hele tijd aan Beanie denken en lag maar te draaien. Toen kwam om 5.30 Mini. We hebben boodschappen gedaan, kerstkaarten geschreven en Mini heeft oneindig geknuffeld en gezoend met mijn oma van 88, en ik ben kapot. Hopelijk gaat Mini nu slapen en wij dus ook even...

Beanie meisje, alle vrouwen die wel met echte champagne toosten op het nieuwe jaar, zullen dat doen met hoop in hun hart omdat jij ze net nog hebt laten zien dat het kan. Het kán (ook na 'tig' pogingen en teleurstellingen) en jij bent ons sprankje hoop in deze donkere, sombere dagen!

Meisjes, op naar de P.rimark, wat het ook is... Ik hoor mijn moeder er ook steeds over :-) We leven maar één keer toch? Smijt er een paar tientjes tegenaan en geef wat minder uit aan het kerstdiner, we zijn toch bijna allemaal te dik :-) Wij eten eerste kerstdag snert! Ik doe niet mee aan dat gedoe. Lekker gezellig koekjes bakken, wijntje drinken en snert eten. No stress, Just fun! X

Geplaatst

Ansje, het is spotgoedkoop bij Primark, alleen was het vandaag gigantisch druk! Ik heb geen geduld om dan te wachten dus ik ben weer weg gegaan. Primark zal er volgende week ook nog wel zijn ;-))

Beanie, wat een mooi HCG, de testen zijn ook erg duidelijk!! Om je een voorbeeld te geven, mijn HCG was 'slechts' 175 bij de bloedtest, geen zorgen dus. JE BENT GEWOON ZWANGER!! Spannende de eerste echo, op naar een mooi kloppend hartje!

Sproet, hoe is het met jou?

Geplaatst

Wat ontzettend fijn voor je Beanie! Van harte!

Dank jullie wel allemaal lieve dames! Ben echt wel ontroerd, maar geloof het ook nog helemaal niet! Ben inmiddels bloed wezen prikken, vanmiddag nog de uitslag en dan maak ik ook de afspraak voor de eerste echo... En de bollen voor een week of 3,4 zijn ook in huis, jippie!

Voor de nieuwsgierigen zal ik nog eens mijn testen plaatsten (maar ik hoop niet dat ik iemand hier mee kwets!)

[ATTACH=CONFIG]4918[/ATTACH]

Geplaatst

Lieve Beanie, lieve meiden,

Ik ben echt heel heel heel blij voor je lieve beanie! Zoals ik al in whatsapp zei. Echt heel gelukkig voor je! Tuurlijk doet het me pijn dat ik nog met lege handen sta maar je bent m'n voorbeeld, m'n hoop en nogmaals. Ik ben zo zo blij voor je. De emotie die ik de afgelopen twee weken voel gun ik niemand. Echt niemand. Dus deel je blijdschap alsjeblieft en laat ons superblij zijn voor je!!! Xxx

Geplaatst

Sproetje, lieverd! En volgend jaar wordt gewoon ons jaar! Want NIEMAND gunnen we het om zich zo te voelen als jij de afgelopen weken (en ik een paar weken eerder). Ook onszelf gunnen we het niet :-) Statistisch gezien zijn we aan de beurt!!!! We slepen elkaar er wel doorheen :-) Honderduizendhelevettedikkekussen xxxxxx Volgend jaar nemen we de wereld over (als de aarde niet toch straks nog vergaat...)

Geplaatst

Heerlijk om het zwangere nieuws van Beanie te lezen, geeft een ieder weer goede moed om door te gaan!!

Ben heel erg blij voor je Bean, het is je/jullie van harte gegund!!

San, knuffel terug!!

V.ince en ik hebben net lekker Thaise nasi bij mn moeder gegeten, hij zat enorm te smikkelen! Thaise nasi met vissaus en kipfilet, het ging erin als zoete koek! Als dank kreeg ik zojuist een heerlijke poepluier en rolde hij het hele aankleedkussen vol, zelfs van dat soort momenten kan ik genieten!

Geplaatst

Nou ja, ik kreeg net ernstig op mijn kop van Melis dat ik niet negatief mag zijn (sohohorrrrrrry, zes terugplaatsingen en één officiële en één niet officiële miskraam verder en 15 kilo zwaarder zonder buik met inhoud, in combinatie met zeikweer werkt vreemd genoeg niet echt extreem op mijn gelukshormonen, suffe ik toch!), dus heb ik het heft maar in eigen hand genomen (beetje wazig, want nog steeds niet geslapen). Maar goed, na het geweldige nieuws van Beanie heb ik dus een mail gestuurd om te kijken of het lukt om eventueel maandag nog een P.ipelle te doen... Zou precies uitkomen, want de eerste pillen zitten er deze week weer in, 27e eerste deca en dan gaan we weer knallen. Tja, ik word over een maand 34, waarom wachten als we toch weten dat we nog een keer gaan? Ik had het nog niet eens gemeld, maar we hadden natuurlijk deze week de uitslagen van alle onderzoeken en konden meteen door.

Maar goed, wie weet krijg ik dus ook nog een P.ipelle voor de terugplaatsing en ga ik in het nieuwe jaar Beanie op de hielen achtervolgen... :-) En anders bewaren de de Beanie-treatment voor de cryo's :-)

Dag meiden!

X

Geplaatst

Thanks San, ben apetrots op mn rollende drol ;-))

Ik ga een hete douche nemen en lekker in bed tv kijken!

Truste meiden, tot morgen! Knuffel xxx

Geplaatst

Oh lieve dames,

Jullie maken me echt aan het huilen vandaag! Ik ben voorzichtig blij maar en erg dankbaar voor jullie lieve woorden....

Floor & Sproet, idd jullie zijn hierna aan de beurt! En volgens mij zijn er nog een paar die zitten te wachten wanneer ze aan de beurt zijn... Ik gun het iedereen! Alleen niet die vreselijke onzekerheid die toch ook meteen om de hoek komt kijken.... Maar vandaag mag ik ff genieten van de mooie bloeduitslag....

Melis, wat een mooie foto op FB! Echt een lekker mannetje hoor!

We zijn vanmiddag lekker gaan shoppen, hebben kerstcadeautjes voor elkaar gekocht.... Ik heb van manlief zo'n Pandora armband gekregen, met 3 bedeltjes. Het idee is om elke keer als we een mijlpaal behalen, er weer een bedeltje aan toe te voegen. Nu hebben we een bedel die bestaat uit 2 vlinders er aan gehangen (eigenlijk 2 bedels), die staan voor de 2 miskramen. En een bolletje met hartjes, die staat voor onze verbondenheid. Ik vond dit wel mooi en symbolisch, en vind ook dat we er op moeten proberen te gaan vertrouwen dat het deze keer goed zal gaan...

Geplaatst

Oh beanie nou ben ik aan het janken :) wat mooi symbolisch :)

Wij hrbben hier james zijn verjaardah. 5 alweer :)

Het word heel erg rustig vandaag maar das niet erg. Het zijn drukke dagen geweest.

Sproet wat een stikgave foto op fb zeg!! :) das nou echt passie :)

Fijn weekrnd ladies!

Geplaatst

Gaaf hè die pica!!! Ik zal m Floortje effe whappen komende week.

Hier eindelijk vakantie. Meteen door met kerstinkopen want daar is natuurlijk nul komma geen tijd voor eerder. Dus. Ik vecht me door de gekte heen. En verder effe rustig. Ben kapot! .:-)

Geplaatst

Floortje hoe was het??? Das een mooi kerstcadeau alvast :)))

Lieve meiden, hele fijne kerst toegewenst :)

Veel liefde en geluk voor allemaal :)))

Xxx

Geplaatst

Hi lieve San en Beanie, het is helemaal goed gegaan! Ik ben helemaal happy. Was gisteren wel ziek, heb echt de afgelopen tijd veel te veel gewerkt en gedaan en gisteren ging ineens weer even het licht uit, maar Maxi heeft me - half slapend - heen er weer gereden en het was binnen een minuut gebeurd. Nu gaan we een planning maken voor het nieuwe jaar om te kijken of mijn zorgtaken een beetje minder kunnen, want het is vervelend om steeds in te storten. Vandaag gaat het wel weer wat beter, maar zodra mijn ouders zijn geweest voor de koffie, duik ik mijn bedje in met een lekker kerstfilm en een pot thee. Sinds mijn burn out kan ik gewoon heel slecht op mijn energie rekenen en dat is gewoon balen. Zo zouden we gisteren naar mijn vriendin en de baby gaan en 's avonds wat drinken bij andere vrienden en dat moesten we dus wéér afzeggen... Maar goed, de P.ipelle een klein flexibel buisje, je voelt het niet eens, erin, eruit. Toen keek ze en zei: 'ik doe het voor de zekerheid nog een keer'. Daar ging ze weer en klaar was het. Mini vond de dokter stout en snapte ook niet waarom we geen bloed gingen prikken, maar hij vond het ook reuzeinteressant!

Lieve Beanie, wat een bijzondere kerst is dit voor jou! Een mooier cadeau bestaat niet!

Lieve San, rust lekker uit en geniet van je gelukkige, complete gezinnetje en alle wondertjes die jullie hebben gekregen.

Sproetje, lieverd, vanmorgen vond ik toch dat ik in het bijzonder even aan ons mocht denken. We hebben ons verdorie uit de naad gewerkt (nou ja, gespoten en geslikt) dit jaar, maar zijn helaas niet beloond. Onze wens is niet in vervulling gegaan. Nog niet!!! En we hebben elkaar en volgend jaar zitten wij gewoon met een baby aan de borst bij de kerstboom aan de druivensap in plaats van een lekkere Bourgogne ;-)

Lieve Melis, geniet samen met lieve B en Prins V.ince. Je eerste kerst als moeder, heel bijzonder hoor. Maak er wat moois van!

Minoesje, geniet lekker daar in het hoge noorden ;-) Het wordt bij jullie vast weer ladingen vol familie en een hoop lekker eten en gezelligheid. Veel plezier en een kerstknuffel voor I.lana.

Ansje, maak er mooie dagen van en geniet van J.oel. Ook voor jullie de eerste kerst samen.

Hilly, Sometimes, Tina, ik zie jullie hier niet meer zo heel vaak voorbij komen, maar jullie ook het beste gewenst.

Liefs,

Floor

Geplaatst

Lieve Floor wow wat super dat het allemaal goed is gegaan joehoe

En nu lekker rustig aan en aan je zelf en gezin denken

Hoest met de andere dames

Hier gister de schrik van mijn leven

Ilana werd wakker en spuugde maar ze slikte het weer in en toen verslikte ze zich en bleef er in dus op haar zei ook niet dus tilde haar op en toen ik bij de kamer deur stond werd ze slap ik gelijk mijn man roepen ik dacht is voorbij was ook een vinger knip en ze was weer bij maar ooo wat ben ik geschrokken ben helmaal uit mijn doen

Nog bij huisartsen post geweest n alles gelukkig goed breath holding nog iets heeft ze zette de boel gelijk weer op stelten haha moest echt even kwijt

Maar ondanks alles wens ik iedereen een super kerst

En de mensen die nog steeds helaas met lege handen staan steek ik een kaars aan en dat het volgend jaar allemaal anders mag zij

Dikke knuffel Jessica

Geplaatst

Oh jessica wat zul jij geschrokken zijn!! Hopen dat het noet npg eens gebeurd!

Floor wat fijn dat het goed ging! Hihi die mini ;) lekker jong!!!

Sproet en floor. Een extra kaarsje voor jullie en dat al jullie dromen volgend jaar uitkomen!

Beanie jij kan geen betere kerst hebben :)

Melis minoes ansje net als ons de eerste kerst met de kleine. Hoe speciaal!!

Hier een zieke s.terre. 38.5 vanmorgen. Moet vreselikk hoesten. Doet haar ool vreselijk pijn. Is net op svhoot in slaap gevallen.

Leuk zo'n eerste kerst :((

Dikke knuffel vanuit H.alsteren!!

Xxx

Geplaatst

[ATTACH]4924[/ATTACH]Lieve lieve vrouwen.

In zo'n korte tijd zo in m'n hart gesloten jullie!

Wens jullie prachtigs voor het komende jaar.

Dankjullie dat jullie er zijn.

Kussen, Sproetje!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden