Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja San, we gaan genieten, van alles wat we hebben en alles wat nog komt!

wel pas vanaf morgen, want ik ben er achter gekomen dat champagne met deca en drie uur slaap niet zo'n geweldige combi is :-))) Vandaag blijven we dus in bed met een grote stapel films!

X

Geplaatst

De beste wensen voor 2013 meiden!!

V.ince vond het vuurwerk prachtig! Hij keek zn ogen uit.. Jammer genoeg wel weer naar de HAP geweest. Mannetje heeft nog steeds koorts, slaapt bijna dehele dag en wil amper eten. Ook melk is er lastig in te krijgen :-( Heb opnieuw een antibiotica kuur gekregen, mogelijk oorontsteking want V heeft wel een loopoor. Slapen is drama, behalve als hij bij mij zit/ligt/hangt. Vreet nogal energie..

Ik duik mn bedje in, ff wat slaap bijtanken. Weltrusten dames!!

Geplaatst

Lieve dames,

Voor allemaal een schitterend, mooi, liefdevol en warm 2013! Waarin onvervulde wensen eindelijk uitkomen, waarin het geluk ons allen toelacht...

En op naar de date!

ps ik ga voorlopig nog even wachten met een ticker.... Misschien durf ik die wel helemaal niet aan te maken. Eerst maar eens de eerste periode door, is al spannend genoeg!

Geplaatst

Ohhhhhh!!!! Ik was er natuurlijk een tijdje niet, dus heb ik de fantastische nieuws gemist!!! Lieve Beanie: van harte gefeliciteerd!!!!!! Wat een geweldig nieuws! Ik wens je van harte het allerbeste.

Lieve dames,

Voor allemaal een schitterend, mooi, liefdevol en warm 2013! Waarin onvervulde wensen eindelijk uitkomen, waarin het geluk ons allen toelacht...

En op naar de date!

ps ik ga voorlopig nog even wachten met een ticker.... Misschien durf ik die wel helemaal niet aan te maken. Eerst maar eens de eerste periode door, is al spannend genoeg!

Geplaatst

Dames we zitten gewoon al op pagina 100 :)

Mooi begin voor een nieuw jaar :)

Oh en Beanie. Dat vertrouwen komt wel!!

Melis wat #&/-%# dat V nog niet lekker is. Hoef je niet te vragen of je het in de gaten houd want natuurlijk doe je dat. Maar wat moeilijk is het als hij niet wilt eten en drinken.

Beterschap voor het kereltje!

Floor, het gaat hem worden die 2013. Ik voel het in m'n tenen. ;)

Hier de verjaardag van mijn vader gevierd. Ik had arretjescake gemaakt en maltesercake (de snoepjes niet de hond hahaha) en heb de recepten al uit kunnen delen hihi

Verder zitten we nu darten te kijken. Ik hoop dat van gerwen wint. Hij staat nu met 2-0 voor in sets maar bij taylor weet je het nooit. Heb zelf ook jaren gedart en het blijft leuk :)

Xxx

Geplaatst

Hallo, hallo! Ik wens natuurlijk alle lieve meisjes een heel fijn jaar! Met veel reden om (al dan niet alcoholvrije) bubbels te drinken :-) Mijn goede voornemen is me minder zorgen maken en minder stressen en loslaten.... Ohhhhhmmmm! Mini is nog anderhalf jaar thuis voordat hij naar school moet en we gaan er gewoon één lange vakantie van maken! Ruim ik daarna de puinzooi wel weer op!

Lieve Beanie, die ticket maken we wel als je bevallen bent en ik ben hoogstpersoonlijk komen controleren of die kleine tien vingers en teentjes heeft, goed? :-)) Lekker laten, we weten het toch wel hoor!

Ik zou 30 januari zijn uitgerekend, nu weet ik waarschijnlijk rond die datum of nummer 7 is blijven zitten... Hm, op naar de cakemix, ik ga er niet over piekeren!

Fijne dag!

Geplaatst

Ja, is iedereen spiegies afwezig? T'is wel erg rustig hier! (maak ik mezelf ook schuldig aan hoor....). Maar ja, heb ook niet zo veel te vertellen...

Hoe is het met alle zieke kindjes? Zijn ze al opgeknapt?

En hoe is het met alle meisjes? De oliebollen en champagne al weer gezakt?

Floor, hoe is het met jou en je hormonen? Morgen toch uitgangsecho als ik het goed heb? En hopelijk morgen starten met de puregon? Hoop het zo voor je....

Hier duurt het wachten zo lang........ word er een beetje moedeloos van......

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Ja dit schiet op ;)

Ook hier schuldig. Wij hebben de hele week de jongens en das DRUK! ;)

Beanie wanneer is de echo? Wachten is vreselijk. Maar meis. Je moet nog mibstens 7 maanden wachten tot je frummel mag vasthouden hoor hihi

Floor. Morgen de uitgangsecho? Wat doe ze nou dan precies? Ik heb die namelijk nooit gehad.

Lukt het relaxen een beetje?

Nou hier dus de jongens. Mijn god wat zijn ze vervekend!! Pffff het is bijna zaterdag... Het is bijna zaterdag... Het is bijna zaterdag...

Is het al bijna zaterdag???

Morgen naar een turnclinic met epke sobderland. Hopen dat ze daar wat energie kwijt kunnen.

Met s.terre gelukkig alles weer in orde. We zijn nu over op 3 flessen. Fruit groente en sinds gister een boterham!! :) ze vind het heerlijk :)

Ze is nog geen 6 maanden (das dinsdag pas) maar ze loopt lekker voor en het cb kan me rug op ;)

Xx

Geplaatst

Oh Beanie, ja het is vreselijk spannend! Je vertrouwen moet gewoon langzaam gaan groeien de komende maanden...

San, wat pittig, ja lieverd, het is bijna zaterdag!

Even klagen hoor: Mini is zwaar aan het peuterpuberen en ik kan hem wel achter het behang plakken!!! Vandaag ben ik drie keer in tranen uitgebarsten en heb hem een tik op zijn billen gegeven. Hij luistert gewoon niet... Van oma en papa mag hij altijd alles en nu is hij weer met mij na de vakantie en veel bezoekjes van oma en nu denkt hij 'bekijk het maar!' Ik dus boos op oma en Maxi, maar Maxi is gelukkig wel al thuis, dus hij neemt het van mij over. Mini heeft niet geslapen vanmiddag, dus hopelijk gaat hij er vanavond een keer op een normale tijd in! Brrrrrr, heb het even gehad!

X

Geplaatst

Lieve dames,

Arme Floor, een puberende (IPad maakt er purerende van...) peuter en dat in combi met de hormonsters.... Gelukkig maar dat Maxi nu even Mini-dienst heeft!

Jeetje Sandra, hele huis vol mannen! Maar wel een kleine meid die groeit als kool en zelfs al brood eet.... Ja, het is vast wel al bijna zaterdag! Al heb ik hier weer die hele speciale klok hangen, die draait namelijk tegen de klok in.... Dus het duurt nog een eeuwigheid tot het zaterdag is! We zullen het er maar helemaal niet over hebben over hoe lang het nog duurt voor het woensdag is.... Dan is de eerste echo. Ik kijk er naar uit maar zie er ook erg tegen op.... Ben zo bang.... Volgens mij gaan we woensdag echt niet durven te kijken....

Geplaatst

Oh floor. Wat vreselijk. Jij mag de puinzooi opruimen van maxi en oma :(

Ik duim voor een goede nachtrust!!

Oh beanie. Wat moeilijk he? Maar het gaat echt goed komen! Kaarsje brand hier nog!

Geplaatst

Nou Beanie, het is dat hij om 17.30 in slaap is gevallen, maar anders had ik hem misschien wel gepureerd! We zijn sushi gaan halen, maar door de Metformine smaakt het me helemaal niet :-( Maar goed, geeft Maxi lekker meer, hij blij!

Wat duurt het wachten lang hè? Ik vind het zo rot voor je! Hoe laat moet je woensdag? Ik hoop dat het vertrouwen bij jullie beiden een beetje groeit na een goede echo.

San wat een gekkenhuis voor je! Ik vind het een wonder dat je überhaupt tijd hebt om af en toe een berichtje te plaatsen! Maar goed, veel plezier morgen! Ik zag trouwens dat jouw favoriet toch had verloren bij darten... Arme San!

Nou, van die Metformine krijg je letterlijk 'de sch..t', dus dat belooft een gezellig nachtje te worden... Binnen een week zijn de ergste bijwerkingen achter de rug, de we gaan er gewoon voor :-) In ieder geval begint de buikpijn al lekker toe te slaan, dus ik verheug me op de nacht ;-((

X

Geplaatst

precies San, lekker laten kletsen dat consernatiebureau. Ze zijn maar in één ding goed en dat is jonge moeders vreselijk onzeker maken. Althans dat geldt voor mijn vrienden van het CB :-) Lekker doen wat goed voelt! X

Geplaatst

Is dat zo'n rotspul joh? Dan ben ik toch blij met de gonal en cetrotide. Ik heb niet veel last gehad gelukkig.

Ik hoop dat hij de nacht doortrekt meid. Ik ben 2 en ik zeg nee? Die fase? Die duurt nog wel een paar jaar helaas :(

wij gaan filmpje kijken :)

Xxx

Geplaatst

Hi San! Metformine regelt de suikerhuishouding. Mensen met diabetes krijgen het ook. Ik moet het extra slikken vanwege mijn pcos, tegen overstimulatie. Ik ben al een week later begonnen, omdat het toch binnen 48 uur schijnt te zijn ingewerkt, maar ik moet opbouwen naar 4 tabletten per dag... Pfff. Verder nog de Deca en hopelijk vanaf morgen de Puregon. Ach, alles is beter dan Progynova, dat neem ik echt nooit meer. Het is vreselijk ongezond en ik word er moordzuchtig van. Dus lang leve de verse pogingen!

Mini was tussen 00.30 en 3.00 wakker... Ja, hij wilde brandweer man Sam kijken en dat mocht dus niet van mij... Stoute mama...

Geplaatst

Arme Floor, het valt niet mee he.... Tot wanneer moet je de metformine gebruiken? Is dat tot de punctie? Heb je met de pcos eigenlijk ook een verhoogd risico op zwangerschapsdiabetes? Stoute mama? Nee hoor, verstandige mama! Is toch geen tijdstip op op te zijn? (okay dan, mama's met pasgeboren baby's en zwangere (aanstaande) mama's uitgezonderd....

Lieverd ik ben zo hard voor je aan het duimen dat je iig morgen met de puregon mag beginnen.... Hoe ziet de planning er verder uit? Wanneer wordt de punctie verwacht?

Sterkte vandaag meis!

Geplaatst

Oh jeetje meid... Wat een berg meds toch weer! :(

Nou dit word gewoon je laatste keer ;) punt.

En idd. Geen tijd om wakker te zijn en zeker niet om tv te kijken... Lekkere dwaas.

Nog 1 dag nog 1 dag!!! ;)

Geplaatst

Haha, arme San! Hoe is het bij E.pke? Zit je lekker van dat mooie lichaam en wat het allemaal kan te genieten? Morgen is het zaterdag lieverd! Dan heb je weer rust ;-))

X

Geplaatst

Halllloooooo lieverds!!

Floortje!!! Hormoonmonsterkoningin! Hoe'st?? Ik moet heul hard aan je denken. Prik je wel een beetje leuke gaatjes in je buik? Dat als je drinkt het er evt wel gietergewijs uitkomt en niet zo rommelig? Ach schatje, het lijkt me superzwaar met peuter. Denk aan je schatje. Whatsapp je strakjes voor een veldsterkte. (

Beanie, zwanger lekker ding! Voel je je lekker lieverd? Dat hoop ik zo veel!!

Hier. Ben nog steeds niet m'n happy self. Dus ik was gisteren naar de HA. En die feliciteerde me. Met m'n zwangerschap. Echt waar. .....

Hoe erg.

Ik ben er nogal van slag van geweest. Hij had de papieren verkeerd gelezen. Best kut. Ik nog ' nou, was het maar zo'n feest...' Bah. Maargoed. Ik ben nog steeds vakantie aan het vieren. Veel met vrienden afspreken. Het nadeel in het onderwijs is dat je vrijwel nooit vrij hebt behalve in de schoolvakantie! En dat is dan ook ernstig genieten. Veel musea, veel kroegen en allerlei leuks.

Ik zal vanavond ff m'n laptop aanslingeren en die datumprikker weer opgooien ok?

De rest van de meisjes, san, melis, ansje, minoes, hilly, tien, en jullie aaaaalllleeeeeemaaaall. Dikke kussen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden