Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Snif ik wil ook sneeuw ligt niks nopes nadas

Hoest met iedereen

Sandra hoest met de kleine pop

Beanie hoest met jou en ukkie

Melis v al bijna een jaar gaat de tijd toch snel

Sometimes hoe gaat het met jou meid en de kleine ukkie hoe lang moet je nog ?

Sproet wanneer gingen jullie van start ben even kwijt

Ansje hoe bevalt je opleiding?

Hier gaat het goed kleine meid alleen ziek verkouden en hoesten

Volgende week op vakantie heerlijk kan niet wachten

Met mijn broertje gaat het ook weer beter

Wie ik vergeten ben sorry

Liefs

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier 036 (Almere ;-)) hahaha.. Komisch hoor Sproet, zo noem ik de steden ook vaak! Hoe is het met je?

Minoes, V.ince is over een paar weekjes inderdaad jarig en wordt hij alweer 1 jaar, waar blijft de tijd??? Maaaaaar.... Niet alleen V.ince is dan jarig, ook J.oel van Ansje20 is dan jarig. Onze mannetjes zijn op dezelfde dag geboren :D:D:D Vervelend dat I.lana zo ziek is, beterschap voor haar!!

Beanie, mooi verwoord over de stilte op het forum, ben het helemaal met je eens!! Maar ik vind wel dat je gewoon je gevoelens kwijt kan hier hoor, daar kwets je echt niemand mee! Hoe voel je je?

Hier weinig bijzonders te melden. Druk bezig met de voorbereidingen voor V.ince z'n eerste verjaardag. Vandaag heb ik een hyperventilatie test gehad in het zkh ivm aanhoudende draaduizeligheid. De paniek sloeg toe bij mij toen ze mij bewust liet hyperventileren, ik werd er zo naar van! Wel is duidelijk geworden dat ik hier iig geen last van heb in de chronische vorm. Volgende week een gehoortest, ben benieuwd!

Ondertussen alweer 1,5 week gestopt met roken en zelfs 3 kg afgevallen, wat wil je nog meer! Ben trots op mezelf en dat ga ik vieren met een chocolade reep, hihi!

Geplaatst

Okay, Okay, ik heb een beetje overdreven met 3 cm.... Hierbinnen 020 ligt denk ik een cm of 10 inmiddels. Maar vanmorgen viel het echt wel mee, was maar een dun laagje. Vanmiddag is er aardig wat bij gevallen.

Gelukkig maar, Melis, dat je klachten nu serieus onderzocht worden! En klopt het dat je as maandag intake in de V.U hebt?

Jessica lekker bijna op vakantie... Leuk vooruitzicht! Alleen moet eerst ff je meisje opknappen!

Sproet, gewoon lekker genieten van de sneeuw hoor! Zal nu wel heel mooi zijn in de duinen!

Hier slaat de misselijkheid helaas toe... Wat dat betreft ben ik echt blij dat ik nu (ziek) thuiszit. Heb zetpillen gekregen en die halen de scherpe randjes er wel af. Verder gewoon erg onzeker, de vorige keer ging het omstreeks deze tijd mis. Aanstaande maandag heb ik weer een echo, dus tot die tijd blijf ik in spanning zitten.... Ik heb het wel aangedurfd om de eerste afspraak bij de gyn te maken. Dat is in een ander ziekenhuis, loopt even een beetje raar maar dan weet ik tenminste zeker dat er geen gat valt als ik word ontslagen bij de fertipoli. Goed.... Laat eerst maandag de echo maar goed zijn!

Geplaatst

Melis ik dacht de kleine van ansje maart jarig is op de zelfde dag speciaal zeg dus bijna twee verjaardagen speciaal lijkt me

Wat rot dat je zo duizelig bent van die paniek aanvallen ken ik helaas de ene x beter dan de andere

Maar als het chronisch is kunnen ze er wat aan doen?

Ja ik vind ook je moet en mag gewoon alles zeggen dan ben je op je plek

Floor dikke toet

Beanie ja dat je het helemaal op de zenuwen hebt helaas blijft het gevoel maar word wel beter dikke knuffel

Ja heb andere neus druppels en het word al beter

Liefs

Geplaatst

Beanie, wij hebben a.s. maandag idd ons cryo intake gesprek, ben heel benieuwd. Nu m'n zusje 14 weken zwanger is, lijkt manlief toch wel bij de draaien qua termijn waarop hij een tp wel ziet zitten (i.v.m. het leeftijdsverschil). Jij bent toch ook onder behandeling in het VU? Vervelend dat je je zo misselijk voelt, ik gok dat je een meisje krijgt ;-)) Hoe ver ben je nu? Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen, het tweede trimester is volgens de boekjes de beste periode om zwanger te zijn. Vergeet je niet te genieten?

Minoes, het is inderdaad vreselijk om continue duizelig te zijn, de ene keer erger/heftiger dan de andere keer. We zullen zien wat de uitkomst zal worden. Las ik nou goed dat jullie op vakantie gaan? Waar gaat de reis naar toe?

Geplaatst

Wat een verschil qua hoeveeheid sneeuw. Hier helaas niets gevallen, vind het ook altijd wel mooi behalve als je de weg op moet.

Ik heb het idee dat het Nederland altijd een beetje overvalt als er zoveel sneeuw valt, op sommige dingen kun je je toch voorbereiden maar in Nederland blijkbaar niet. Ik verwacht nog eerder dat retourtje maan sneller gaat gebeuren. haha

Melis knap van je dat je gestopt bent met roken en dan ook nog 3 kilo kwijt! Wauw. Beloning heb je wel verdiend. Wat gaan jullie doen met V zijn verjaardag? Iets speciaals?

Ik ben benieuwd wat ze volgende week zeggen over jullie cryo tp. Aan welke termijn voor tp zat je man te denken? En jij?

Jessica fijn dat het bij jullie weer beter gaat en heerlijk even een weekje er tussen uit volgende week! Je was vast in de war met mijn uitgerekende datum, die was 6 maart.

Beanie spannend he meid, logisch dat je bang bent en het spannend vind. Het is tenslotte een keer eerder mis gegaan..dat blijft toch altijd bij je. De misselijkheid is wel een goed teken hoor, de hcg doet goed zijn werk in je lichaam. We duimen met je mee voor een goede echo!

Ik weet zo snel niet meer wie het vroeg, maar het ging over mijn opleiding. Die gaat goed. Als alles volgens plan verloopt wil ik in april van start gaan. Voor het zover is zal er nog wel heel wat werk verzet moeten worden. Van aanvraag doen bij de gemeente, inschrijven bij de KvK tot pedagogisch beleidsplan en ondernemingsplan schrijven. Heul veul werk dus haha, maar wat de opleiding leuk maakt is dat hij heel praktisch is en alles wat je nodig bent en moet weten voor je eigen onderneming komt aan bod.

We hebben ook een leuke groep cursisten, daar heb je ook veel aan.

Geplaatst

Melis we gaan naar centerparks huttenheugte midweek

Ansje ja zal daar door wel komen haha dus twee jongens op de zelfde dag

Ik was die het vroeg ja gaat heel veel werk in zitten iets op zetten

Ik ga eind deze maand thuis studie doen hopelijk kunnen we snel van start met zorgboerderij

Liefs

Geplaatst

Hi dames,

Melis, wel weer spannend hoor! Heb je enig idee van wachtlijsten e.d.? Wat fijn dat je man er nu ook positiever over denkt, 2 jaar is toch een mooi leeftijdsverschil? Wat goed trouwens dat je bent gestopt met roken! Is trouwens nu toch niks, met die sneeuw, om elke keer naar buiten te moeten...

Op zich loopt mijn traject in het L.ucas A.dreas, alleen het labgedeelte was in de V.U, waar ik dus alleen voor de TP hoefde te komen. Ik hou mezelf nu ook maar voor dat misselijkheid nu goed is, hoort bij de duur.... Ben vandaag precies 8 weken. Of het een meisje wordt? Zou leuk wezen, net zo leuk overigens als een jongen! Dus dat maakt me niks uit. Voor nu is het belangrijker dat we eerst de volgende echo overleven....

Ansje, in april al van start met het thuishuis.... Dat gaat ineens snel! Zo te zien heb je het er druk genoeg mee. Alleen maar leuk toch?

Jessica, lekker op vakantie. Is de kleine meid al weer wat beter? En jij gaat dus ook bijna starten met je opleiding. Wat een leuk idee, die zorgboerderij. Waar willen jullie die beginnen?

Geplaatst

Beanie alweer 8 week super zeg komt helemaal goed

Ja met ons meisje gaat het alweer wat beter alleen ze roggeld nog wat of hoe je het ook schrijft

Geplaatst

Ja achter in onze boerenschuur voor jongens en meisjes zo als mijn broertje een licht verstandelijke beperking en die niet zo maar in de maatschappij kunnen en daar gaan wij ze bij helpen

Liefs

Geplaatst

Beanie, de tijd gaat echt hard! Vergeet ook niet te genietwn van deze bijzondere (en onzekere) tijd!

Minoes, mooi initiatief! Heel veel succes ermee :):)

Vandaag weer bij HA geweest voor mn kleine man ivm zn oren, hij blijft ermee kwakkelen :-(

Geplaatst

Hallo meiden,

Natuurlijk, iedereen is druk. Maar ik zit nu wel middenin een behandeling, die ook nog eens niet de goede kant op gaat. Ik had het wel leuk gevonden als daar ook een beetje reactie op was gekomen terwijl jullie allemaal zo druk waren. Want het is niet bepaald makkelijk als je voor je 7e embryoterugplaatsing moet gaan vechten. Maar iedereen is zo druk, dat ik 's morgens voor de echo snikkend in het topic zat te kijken, want behalve een app van San was iedereen zo vreselijk druk. Daardoor voelde ik me nogal alleen... en verdrietig. Ach, het zullen de hormonen wel zijn hé ;-)

Maar ik snap helemaal dat jullie vreselijk druk zijn. Ik ben dat ook. Dus helemaal prima.

Ik meld me wel weer na de behandeling om weer mee te bomen.

Floor

Geplaatst

Lieve Floortje,

Ik vind het heel naar voor je dat jij dit zo voelt nu en dat het voor jou nu lijkt of we er niet genoeg voor je zijn. Je zit in een enorm pittige tijd, boordevol hormonen en dan kun je alle steun gebruiken, daar heb je ook helemaal gelijk in en als iedereen dan ook nog eens zo druk is...ja dan kan ik me voorstellen dat je dat niet leuk vindt. (understatement) De kl*te hormonen maken ook dat je alles nog 10 keer zo erg voelt.

De enige verklaring die ik kan bedenken van het soms niet zo veel op elkaar reageren is denk ik dat iedereen hier in dit topic ergens anders staat en dat daardoor op elkaar reageren lastig kan zijn.

Maar ja dat neemt jouw gevoel nu niet weg denk ik...ik wil je een een dikke troostknuffel geven en ik hoop dat je met ons mee wilt blijft schrijven.

Liefs Ansje

Geplaatst

Lieve Floor,

Ik wil hier ook nog even op reageren. Ik vind het erg vervelend als je het idee hebt dat er weinig met je wordt meegeleefd. Wat Ansje al aangeeft, is dat er soms ook weinig op elkaar wordt gereageerd omdat we in verschillende stadia van de behandeling staan... Plus, soms wisselen de onderwerpen snel of is men idd druk met andere dingen, waardoor sommige dingen gewoon niet de aandacht krijgen die ze wel verdienen.

Dat ik je maandagmorgen geen succes heb gewenst, dat spijt me en dat had ik wel moeten doen. Ik heb wel maandagmiddag bij je geïnformeerd hoe het was gegaan. Soms vind ik het ook lastig, ik wil niet alles op het forum zetten omdat ik niet altijd weet wat je wel of niet kwijt wilt.

Lieverd, ik hoop dat het nu snel gaat voor je, dat je morgen een goede meting hebt en dat je achteraf alleen maar kunt lachen om die k*t-hormonen die een loopje met je namen.... En dat je heeeeeeeeeeeeeel snel niet meer boos bent op mij of op ons!

Ook van mij een dikke troostknuffel!

Geplaatst

Lieve lieve floor sorry meid

Ik snap je heel goed dat gevoel heb ik ook wel en dan trek ik me ook terug

En voor jou de zo gekoesterde wens die zo veel hobbel heeft en de rot hormonen en rot ziekenhuizen en iedereen om je word met een knip in je vingers zwanger

Ik hoop en duim dat dit hem word hele dikke knuffel

En vind het knap dat je wel uit kanjer wat je bent

Heel veel succes

Liefs

Geplaatst

Ik heb Floortje afgelopen week gesproken. Ik krijg het allemaal ff niet echt lekker op het forum these Days...

Moet eerlijk zeggen dat omdat ik ff pauze heb genomen ik het forum soms heel confronterend vind. Het feit dat het hier thuis gaat tussen een kindje of kinderloos blijven is me soms te veel. Hier hebben jullie kinderen. En hoe lief ik jullie ook vind. Soms is dat confronterend. Ik ben vreselijk blij met jullie kids, zwangerschappen maar soms is dat confronterend. Niets meer en niets minder. Als ik hier op het forum lees word ik continu geconfronteerd (dat woord hè.....) met dat ik geen mama ben. ;-) ik wil niet egoïstisch over komen want ik gun het jullie zo vurig en toch doet het godvergeten veel pijn. Niet om zielig te zijn maar volgens mij waren beanie en ik de laatste die kinderloos waren en last time i checked was beanie onwijs zwanger. Dus als ik dan ff reken: plus 3 min 4 gedeeld door 6 1 opsteken, 7 af laten glijden en daar de pi tot de wortel van de 21ste macht..... Ben ik de enige kinderloze loser nog! Dus!

Floortje weet dat ik ontegenzeggelijk veel aan haar denk.

Beanie weet dat ik ontzettend heul blij voor haar ben!

Ik leef mee met Sometimes. Gaat geen dag voorbij dat ik ff aan je denk.

Moet ik lachen om brekebeen minoes.

San met al haar kids en heen en weer gereis!

Melis met haar kleine man, cryo tp en duizeligheden.

Ansje met haar thuishuis.

En de meiden die wat minder actief zijn.

Maar ik kan het emotioneel niet aan alles dagelijks te lezen. Ik vecht tegen overgewicht voor het eerst in m'n leven. (Hier spreekt een voormalig eetstoornis patiënt). Ik wil perse niet roken. En ik wil misschien in de zomer nog 1 keer die malle molen in. Maar ik denk aan jullie! Veel!!

En lieve Floor. Jou whatsapp ik gewoon en jij mij en dan proberen we 20x langs elkaar heen te bellen!! Dat kunnen wij namelijk.

Dikke kussen, Sproetje.

Geplaatst

Lieve sproet wat je zegt ia zo waar

je staat met lege handen en dag doet zo'n pijn

En tuurlijk ben je blij voor ons maar maakt de pijn niet minder juist helemaal niet

We gunnen jou het ook zo hard om mama te worden eerst pauze en dan komt jouwn tijd

En dat overgewicht komt ook wel goed heeft tijd nodig ik heb je niet op foto's gezien maar volgens mij ben je leuke toffe meid

Oja melis wat rot dat v nog met Zijn oren zit dat is het ergste wat er is dikke toet en voor iedereen die het nodig heeft

Liefs

Geplaatst

Lieve Sproetje,

Heb je al een appje gestuurd.... Vind dit echt zo moeilijk voor je! En ik hoop dat je snel een manier vindt om uit dit dal omhoog te krabbelen... Als jij eenmaal weer wat lekkerder in je velletje zit, dan komt het ook wel goed met je overgewicht.... Btw, het kan voor jou voelen als overgewicht, terwijl je gewoon een prachtig gewicht hebt! Wat ik zo zie op je foto's op FB is dat laatste het geval.... Lieverd, als je een goede BMI hebt, dan is dat alleen maar gunstig voor het zwanger worden! Echt waar! Als je BMI te laag is dan is dat ongunstig!

Ik weet ontzettend goed hoe lastig het is om je niet alleen lichamelijk maar ook in je hoofd aan te passen aan meer kilo's... Maar nogmaals, als jij lekker in je vel zit dan is je gewicht echt minder belangrijk!

Wat ook zo moeilijk is, is dat met de laatste IVF het eind van je droom in zicht kan komen.... Aan de andere kant, niks doen is ook geen optie! Het is zo moeilijk meis, het is echt een proces dat je door moet. Dat je gevoelens van jaloezie hebt naar anderen, die wel kinderen hebben of zwanger worden, is dat ook zo begrijpelijk. Lieverd, ik gun je zo een zwangerschap en de misselijkheid die ik nu voel en ook de onzekerheid.... Maar om te beginnen eerst die 2 streepjes op een test....

Het is denk ik heel verstandig dat je eerst een pauze neemt, je moet je er zowel geestelijk als lichamelijk goed genoeg voor voelen voor je weer een poging gaat doen. Jij bent een hele mooie, sterke vrouw, je gaat er komen, is het niet linksom, dan is het wel rechtsom! Een hele grote knuffel voor jou!

Geplaatst

Sproet ook voor jou een dikke knuffel meis, voor jou is het ook niet makkelijk. Iedereen heeft zo zijn eigen verhaal en eigen redenen om niet altijd actief te zijn hier..en daar moet natuurlijk ook ruimte voor zijn vind ik. Het is heel dubbel natuurlijk allemaal...je wilt met iedereen meeleven hier maar vooral voor jou Sproet kan ik me voorstellen dat het confronterend is. Je gunt iedereen een kindje en het is bij velen van ons ook gelukt en bij jou (nog) niet. Dat doet hardstikke veel pijn. En als je dan de leuke verhalen leest van ons is dat voor jou ook wel eens slikken. Dat begrijp ik heel goed. Jij wil ook zo graag en we gunnen je het allemaal meis. Als ik toch eens toverstokje had....

Geplaatst

:respect:

For all of us!

Ieder huisje heeft zijn kruisje word er wel eens geroepen.

Lieve sproet, voor jou respect omdat je ondanks het feit dat je je zo voelt, toch hier komt vertellen hoe het zit. Je bent eerlijk, maar altijd geinteresseerd naar anderen.

Floor, respect voor jou. Ondanks al je 200.000.000 miljoen testen ondertussen ga je gewoon voor tp 7. Je hebt een pracht van een zoon. Maar jullie zijn nog niet compleet. Dat komt. Jullie zijn vechters!

Melis, voor jou respect. Zelf niet helemaal lekker, niet wetende waar het vandaan komt. Afgelopen maandag gewoon voor een gesprek over jullie cryo geweest. En je geniet zo heerlijk van V.

Ansje, Jullie zoon bijna een jaar en je wilt gewoon in deze moeilijke tijden je eigen bedrijf opstarten. Respect :)

Minoes, respect. Jullie droom eindelijk uitgekomen. Vanaf die tijd kwakkel je ook met je gezondheid. Je broer waar het ook niet altijd soepeltjes loopt. Nu lekker op vakantie met je gezinnetje ;)

Beanie, zo lang gewacht, nu eindelijk is jullie droom daar. Onzekere tijden nog doordat het de vorige keer mis ging. Maar toch zet je door. Alles uit de kast gehaald. En het word gewoon beloond ;)

Respect voor alle dames. We zijn een bijzonder clubje bij elkaar meiden. Laten we dat zo houden.

We moeten alles tegen elkaar kunnen zeggen. En ik denk dat we dat ook wel doen ;)

xxx

Geplaatst

Nou Sandra bedankt zit hier te janken jeetje meid als ik het zo lees hebben we allemaal ons eigen kruisje hAha

Je bent een topper jij niet te vergeten heeft ook veel voor je kiezen gehad je meisje die zo ziek was kerst die heel anders had moeten verlopen nou zit je ons op tebuuren

Mee zijn een geweldig ploegje met ups en downs maar we moeten elkaar helpen

jullie zijn allemaal toppers dikke toet

Geplaatst

Sandra, heel erg mooi verwoord, respect voor jou dame!

Sproet, heel goed dat je aan jezelf denkt en even afstand neemt van het forum. Kan me heel goed voorstellen dat het confronterend is, al die zwangeren en dames die wel een kindje hebben gekregen. Het is en blijft oneerlijk als je zelf (nog) met lege handen staat, maar ik ben ervan overtuigd dat voor jou/jullie de zon ook gaat schijnen!

Wat dat betreft hebben we best een bijzondere samenstelling in dit topic; jonge dames en wat oudere, mama's in spe, hoogzwangere dames en zij die nog pril zwanger zijn, midden-in-de-poging-dames, mama's, mama's die voor een brusje gaan... Mooie samenstelling!!

Geplaatst

Lieve Sandra,

Wat heb je dat ontzettend mooi en goed onder woorden gebracht....

Maar: vlak jezelf ook niet uit! Sandra, het grootste gezin van allemaal. Maar wel tijd hebben om leuke dingen te doen, cupcakes te bakken, naast je drukke baan! En dat het allemaal niet vanzelf gaat heb je zelf ondervonden met de kerstdagen, toen je met de kleine meid in het ZH zat... Respect voor jou!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden