Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve sproet, ik kan me bijna geen voorstelling maken van je verdriet. Ik zou liegen als ik zei dat ik weet hoe je je voelt. Maar lieverd, ik leef wel met je mee. En ik kan me wel voorstellen hoe vurig je wens voor een kindje is en hoe bitter de pil is als het weer niet lukt. Hoe oneindig verdrietig en wanhopig je je moet voelen bij tijd en wijle. Ik wilde dat ik iets kon doen om je te helpen, maar weet in ieder geval dat je in mijn gedachten ben en dat ik iedere keer voor je heb geduimt. Ik hoop dat jouw wens en die van Floor en Melis en ieder MMM meisje in vervulling mag gaan. Jullie zijn stuk voor stuk dappere meiden met een groot hart, vol met liefde, wachtend om gedeeld te kunnen worden.

Dus dikke knuffel.xxxxx

Geplaatst

Sometimes, bedankt voor je lieve woorden! Klinkt misschien gek, maar ik wil de gelukswensen graag doorgeven aan de dames die tot op de dag van vandaag nog net lege handen staan. Ja, wij willen graag een tweede kindje, maar we hebben het geluk al en zijn gezegend met een gezonde zoon.

Is er nog behoefte aan een date op 3 februari? Ik wil het e-mailadressen gedoe best op me nemen. Alleen heb het idee dat er niet heel veel animo voor is :-(

Geplaatst

Wat mij betreft verplaatsen we de date naar een periode wat later in het jaar. Ben al blij als ik een keer een weekend niks heb.

Ik weet niet hoe de rest erover denkt?

Geplaatst

Voor mij ook geen probleem om de date te verschuiven naar het voorjaar.

Ansje, wat vraag jij als cadeau voor J zn verjaardag? Wat ga je zelf geven? Ik vind het erg lastig...

Geplaatst

Melis vind ik ook.

P en ik liepen laatst tegen een duploboerderij aan, die leek ons wel leuk.

En ik denk ook dat we duplo, kleertjes of iets van mega bloks vragen aan familie/vrienden en misschien ook nog wel wat tegoedbonnen van h.ema of p.renatal ofzo. Kunnen we zelf nog wat uitzoeken voor 'm. Ik vind qua speelgoed 1 jaar ook wel een lastige leeftijd. Ze vallen net overal een beetje tussen.

Hoe staat het met jullie voorbereidingen voor Prins V zijn verjaardag? Hoe pakken jullie het aan verder?

Wij nodigen wel een heleboel mensen uit maar verder gaan we niet iets heel speciaals doen ofzo. Ik zat nog te denken aan een mooie verjaardagstaart met foto en dan voor Joël zijn eigen taartje die hij op mag eten.

Geplaatst

Lastige leeftijd voor speelgoed!

Wij hebben zo'n 30 mensen uitgenodigd op z'n verjaardag. Voor V zelf gaan we een klein taartje voor hem kopen waar hij zelf mee kan doen wat hij wil. Voor de visite hebben we een marsepeinen/fondant taart besteld met een aantal verdiepingen, in het thema W.oezel & P.ip. Verder ook geen gekkigheid hoor. We zijn van plan om cadeaubonnen te vragen. Ik vind het allemaal erg lief bedoeld, maar 9 van de 10 cadeau's zijn niet onze smaak (qua kleding dan) of speelgoed waarmee volledig de plank wordt misgeslagen. Zonde, dus vandaar het verzoek om bonnen cadeau te doen!

Ben al druk aan het Googlen voor een hip idee om te trakteren op het kdv.

Iemand hier nog leuke traktatie ideeen voor op het kdv?

Geplaatst

Traktatie iedeeën genoeg hier, heb in mijn carriere als pedagogisch medewerker al heel wat voorbij zien komen welke richting zit je aan te denken? Gezond? Cakejes? Woezel en pip thema?

Geplaatst
Melis vind ik ook.

P en ik liepen laatst tegen een duploboerderij aan, die leek ons wel leuk.

En ik denk ook dat we duplo, kleertjes of iets van mega bloks vragen aan familie/vrienden en misschien ook nog wel wat tegoedbonnen van h.ema of p.renatal ofzo. Kunnen we zelf nog wat uitzoeken voor 'm. Ik vind qua speelgoed 1 jaar ook wel een lastige leeftijd. Ze vallen net overal een beetje tussen.

Hoe staat het met jullie voorbereidingen voor Prins V zijn verjaardag? Hoe pakken jullie het aan verder?

Wij nodigen wel een heleboel mensen uit maar verder gaan we niet iets heel speciaals doen ofzo. Ik zat nog te denken aan een mooie verjaardagstaart met foto en dan voor Joël zijn eigen taartje die hij op mag eten.

De boerderij van Little People is heel tot!

Geplaatst

Laat de ideeën maar horen Ansje :)

Floor, die boerderij ziet er idd leuk uit!! Misschien ga ik die zelf wel voor Vince kopen. Ga er maar niet vanuit dat de visite zo'n bedrag gaat/kan/wil uitgeven.

Geplaatst

Maxi van floor... Neeeeee wij gaan niet voor niet voor nummer 6!! Brrr hihi

Ojee. Ik weet al niet meer wat ik j.amey heb gegeven met zijn eerste... Shame on me.

Heb ook geen traktaties moeten maken toen want hij ging nog niet naar kdv...

Volgens mij was het een houten blokkenkist... Denk ik....

Xxx

Geplaatst

Zulke lieve woorden. En vwb cadeaux? Mooi houten speelgoed!! We hebben hier zo'n geweldig houten speelgoed winkel. Hou ervan!

De date... Laten we wat beter weer afwachten en dan ergens bij een pannenkoeken boerderij gaan zitten. Binnenkort maak ik n nieuw lijstje? Xx

Geplaatst

Goed idee Sproet, we zien wel een nieuwe datum voorbij vliegen ;-)) Hoe voel je je?

Ik ben al vanaf 6 uur wakker en de heren liggen beide nog te snurken, wat een luxe!

Jullie nog plannen voor het weekend?

Geplaatst

Nou Melis, hier komen wat ideetjes:

Doosjes rozijntjes en dan de zijkanten beplakken met wat je maar wilt, bijv woezel en pip.

Een kartonnen varkenskopje maken met een danoontje als neus

Luchtballon; ballon opblazen, vastzetten met twee rietjes aan een bekertje, bekertje kun je vullen met wat je maar wilt. Volgns mij hebben ze ook wel w&p bekers te koop.

Fruitspiesjes en dan vastzetten op een halve meloen

Cupcakes doen het ook altijd goed, je hebt tegenwoordig zulke leuke toppings

Ik heb zelf eens kleine bad eendjes/diertjes gekocht(xenos) en aan elke eendje een doosje smarties of rozijntjes vastgemaakt met cadeaulint. Je kan ook kleine knuffeltjes gebruiken.

Soepstengels met een klein vingerpoppetje erop.

Ik kan nog wel heeel lang doorgaan dus als je nog meer ideetjes wil roept u maar :-)

Over feesten gesproken..dit weekend vier ik mijn eigen verjaardag, morgen echt jarig maar vier het vandaag. Ik zal es wat gaan doen voordat iedereen komt.

Tot later!

Geplaatst

Lieve Sandra, even de tanden op elkaar! Volhouden, je kunt het!!! Niet weglopen! Want dan ga je nooit meer terug!

Sterkte meis, het komt goed!

Geplaatst

Sandra sterkte meid toi toi toi

Ansje lees ik het goed? Jarig gefeliciteerd

Mvr was om half 5 wakker alweer pfff gelukkig nog wel even inslaap gevallen

Het is koud lekker

Fijn weekend

Liefs

Geplaatst

Sandra, wat goed dat je, ondanks dat je zo vreselijk bang bent voor de tandarts, toch bent blijven zitten Wat voor behandeling heb je gekregen?

Ansje, had ik jou al bedankt voor alle suggesties voor de traktaties? Hoe was je verjaardagsfeestje vandaag? Veel plezier morgen, weet niet of je dan ook visite krijgt.

Beanie, wanneer heb je weer een echo?

Maandag intake voor de cryo, spannend!!

Geplaatst

Gewoon kies vullen en tamdsteen verwijderen.. Man man man.

Ansje alvast gefeliciteerd voor morgen!!

Jamey wilt nu even zijn naam typen! (5 jaar)

J.amey H.elmus

Knapperd :) bijna in 1 x goed

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden