Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

San, de behandeling zit erop en voorlopig ben je weer ff klaar toch?! Goed dat je je tandartsvrees hebt overwonnen, ik ben trots op je!!

Ans, ook hier nog even: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Alle andere dames: hoe gaat het met jullie?

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha Ansje gefeliciteerd was al dag te vroeg

Melis spannend zeg maandag afspraak succes

Sandra echt top dat je bent gebleven

En wat goed van J dat zijn eigen naam kan schrijven mooi man

Liefs

Geplaatst

Goeiemorgen dames!

Ansje, gefeliciteerd met je verjaardag! Was het gisteren nog leuk?

Sandra, gewoon gebleven bij de tandarts, goed hoor! En ben je nu helemaal klaar of moet je nog terugkomen? Knap hoor, dat J.amey al zijn naam kan typen! Hij is toch net 5 geworden?

Sproet, gewoon een hele dikke knuffel voor jou!

Minoes, heeft de jongedame vanmorgen wat langer doorgeslapen?

Melis, succes morgen met het intakegesprek! En, heb je al wat verzonnen voor V. zijn verjaardag? Idd wel lastig hoor... Maar houten speelgoed is wel leuk toch? (Als ik een dochter mag krijgen dan krijgt ze denk ik voor haar eerste verjaardag een mooi houten poppenhuis, maar dan wel eentje die je zelf moet afmaken en zo. Ook leuk voor mama dan namelijk!)

Hier loopt de spanning weer heel erg op... Morgen in de middag weer echo. Pffffffff.... Volgens mij kun je me morgen opvegen..... Genoeg last van 'kwaaltjes' maar ik weet gewoon echt niet meer of ik dat de vorige keer niet ook had, voor de echo toen bleek dat het mis was? Echt geen flauw idee. Dus. Het is gewoon ontzettend eng en spannend en ik schijt peuken om het maar eens niet zo heel netjes te zeggen.... Gelukkig is manlief morgenmiddag vrij en kan hij mee naar de echo... Overigens wil hij dat ook, zeker in de beginperiode, mee naar elke echo.

Fijne dag dames! Enne, kleed je maar warm aan als je naar buiten gaat! Hier giert de wind weer lekker om het huis (is nogal snel, we wonen vrijwel aan het IJ.meer, dus snel veel wind) dus het zal wel koud zijn buiten!

Geplaatst

Beanie, ik kan me je stress/onzekerheid en alles wat je nog meer voelt als je aan de echo denkt, zo goed voorstellen! Maar... ik brand een kaarsje voor je en ga een gebedje voor je doen zodat jullie morgen wederom een prachtig hartje horen en een spartelend kindje!

Hoe laat hebben jullie de echo? Ik hoor het graag van je, ben zelfs een beetje zenuwachtig voor jullie!!

Wat betreft een cadeau voor V.ince, daar zijn we nog niet helemaal uit. Floor heeft een leuk idee gegeven, de boerderij van L.ittle P.eople. Maar we houden onze ogen open voor leuke cadeau's voor onze prins!

Mocht iemand hier nog ideeen hebben, ik hoor het graag!

Fijne zondag dames, wij gaan zo een sneeuwwandeling maken in L.aren!

Geplaatst

Beanie spannend zeg op naar super echo

Melis duplo of loopfiets zou even denken nog haha

Ja onze prinses heeft nu beter geslapen

Morgen op vakantie heb er zin in

Liefs

Geplaatst

"Breek in"

Wat een spanning zou dat zijn Beanie.. Kan me er wel een voorstelling van maken... Laat het maar gauw morgenavond zijn!! Ga je naar een verloskundige of nog in het ZH? Mijn kwaaltjes waren toen ineens allemaal weg.. dus kwaaltjes lijkt me goed!!! Hopelijk zal de echo je veel onzekerheid weg nemen!! En dan ook meer genieten en beseffen! Succes morgen!

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Hi dames,

Jessica, fijne vakantie! Geniet er maar van!

Melis, een loopfiets is ook wel leuk... Morgen zijn we om 14.10 uur aan de beurt. Was het maar vast morgen 15.00 uur of zo... (rekening houdend met enige uitloop). Was de sneeuwwandeling lekker?

Remmir, dank voor je berichtje! Morgen is nog op de fertiliteitspoli, ik denk (als het allemaal goed gaat) de voorlaatste keer. Verder ga ik naar de gynaecoloog, wel in een ander ZH. Inmiddels heb ik daar ook al de eerste afspraak gemaakt... Is overigens dezelfde gyn als waar ik de p.ipelle heb laten doen! Klopt het trouwens dat jij morgen een FM hebt? Heel veel succes iig!

Geplaatst

Grappig, wij hebben om 14.15 uur een afspraak. Moet je ook naar het VU?

Heel heel heel heel veel succes morgen lieve Beanie, ik duim voor je/jullie!!

Geplaatst
Hi dames,

Jessica, fijne vakantie! Geniet er maar van!

Melis, een loopfiets is ook wel leuk... Morgen zijn we om 14.10 uur aan de beurt. Was het maar vast morgen 15.00 uur of zo... (rekening houdend met enige uitloop). Was de sneeuwwandeling lekker?

Remmir, dank voor je berichtje! Morgen is nog op de fertiliteitspoli, ik denk (als het allemaal goed gaat) de voorlaatste keer. Verder ga ik naar de gynaecoloog, wel in een ander ZH. Inmiddels heb ik daar ook al de eerste afspraak gemaakt... Is overigens dezelfde gyn als waar ik de p.ipelle heb laten doen! Klopt het trouwens dat jij morgen een FM hebt? Heel veel succes iig!

Ik ga duimen voor een mooie echo met een drukke beeb erin! Fijn dat het een bekende arts is trouwens!

Ja morgen de 2e fm. Hopen dat mijn linkerkant nog mee gaat doen.. Daar zaten 2 kleintjes en de andere kant 4 gelijkmatige follikels. Veel beter dan de vorige keer iig.. Deze week de punctie denk ik!

Geplaatst
Grappig, wij hebben om 14.15 uur een afspraak. Moet je ook naar het VU?

Heel heel heel heel veel succes morgen lieve Beanie, ik duim voor je/jullie!!

Nee, ik kom je niet tegen morgen! We moeten nu weer naar het L.ucas A.ndreas. Ik weet eigenlijk niet of ik nog naar de V.U moet?

Jij ook succes morgen, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en vooral dat je vlot mag beginnen!

Geplaatst
Ik ga duimen voor een mooie echo met een drukke beeb erin! Fijn dat het een bekende arts is trouwens!

Ja morgen de 2e fm. Hopen dat mijn linkerkant nog mee gaat doen.. Daar zaten 2 kleintjes en de andere kant 4 gelijkmatige follikels. Veel beter dan de vorige keer iig.. Deze week de punctie denk ik!

Spannend weer dus! Iig 4 mooie follikels.... en wie weet nog 2 meer, dat is toch prima? Ik duim voor je!

Geplaatst

Beanie heel veel succes straks! Ik zal aan je denken en duim voor een prachtige echo met een prachtig beebje!

Melis jij ook succes vanmiddag spannend hoor!

Jessica fijne vakantie!

Ik heb dit weekend mijn verjaardag gevierd, was heel gezellig.Ben goed verwend, van P heb ik een mooie foto van Joël op canvas doek gekregen. Van Joël een kinderzitje voor op de fiets want ik ben van plan om een mama fiets te kopen. Weet nog niet wat voor een maar suggesties zijn welkom.

Gisteren lekker dagje rustig aan en ontbijt op bed gehad.

Zo ik zal zo ons paadje eens sneeuwvrij maken en kijken of ik de auto meekrijg om boodschappen te doen, heb geen winterbanden.

Geplaatst

Beanie succes meid

Melis ook toi toi toi

Wow Ansje je bent goed verwend

De fiets van lief is mooi en fiets goed

Wij gaan met sneeuw weg we hoeven niet op skie vakantie haha

Liefs

Geplaatst

Woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ben zoooooooo blij!!

Net terug uit het VU, we hebben groen licht gekregen om de volgende cyclus te starten met een cryo tp. Vandaag uitgangsecho gehad en bloed laten prikken.

Vandaag cyclusdag 5 dus halverwege februari aanmelden. Yesssssssss!!!

Beanie, hoe was je echo???

Geplaatst

Hier ook heel blij!!!!!!!

Hartje doet het goed, uk is nu 2,2 cm, armpjes en beentjes zitten er aan en hij beweegt ook al! Super opgelucht dus! Nu ontslagen op de poli fertiliteit en we hebben volgende week de eerste afspraak bij de gyn!

Melis, wat een goed nieuws! Lekker, jij ook weer in de race!

Geplaatst

Joehoe beanie weer een stap verder meid komt helemaal goed dikke toet

Joehoe melis ook al goed nieuws joehoe

Ik zit eindelijk in het huisje wat angst onder weg pffff heel aangekomen

Liefs fijne week

Geplaatst

Beanie whoohooo super!

Melis, wauw jij gaat ook alweer beginnen.....wat gaat het dan ineens snel he? Staat manlief er ook helemaal achter om volgende maand te gaan beginnen?

Hoeveel cryo's hadden jullie ook alweer?

Jessica gelukkig zijn jullie heelhuids op je vakantiebestemming aangekomen! Veel plezier!

Ik heb net een stukje met Joël op de slee gelopen. We waren de straat nog niet uit of hij had het alweer gehad met de kou. Dus na 5 minuutjes alweer thuis. Maarrr hij is in ieder geval op de slee geweest haha

Geplaatst

Sandra, thanks, het gaat nu inderdaad echt snel, bovenverwachting snel!! Heb volgende week maandag nog een belafspraak met de gyn voor de bloeduitslagen.

Ansje, manlief was zelf enorm enthousiast! Vd week waren er vrienden met hun kinderen en toen hun weg waren zei hij; " Kunnen mannen ook rammelende eierstokken hebben/krijgen "? Vond ik zo schattig, hij staat er dus helemaal achter!

We hebben 5 cryo's verdeeld over 3 rietjes, dus in theorie 3 tp-pogingen. Mochten beide cryo's uit een rietje goed ontdooien, dan plaatsen ze er alsnog maar 1 terug. De andere gaat dan verloren.

Wat leuk dat je op de slee bent geweest met J.oel, jammer dat hij het snel zat was :( Hoe oud ben je nou geworden? ;-)))

Ben helemaal happy-de-peppy, we gaan weer beginnen!!

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal, lieve dames! We zijn vandaag toch wel heel erg blij en opgelucht... Volgende week voor de afspraak (en ik neem aan ook echo) bij de gyn vast ook weer heel gespannen, maar voor nu.....

Melis, ik ben zo blij voor je! Wat gaat dat opeens snel he! Volgende maand gewoon alweer op het wachtbankje! In de V.U plaatsten ze toch nooit meer dan 1 cryo terug? Eigenlijk jammer dat ze er dan wel 2 in een rietje stoppen! Wat leuk dat je man ook zo enthousiast is! (Btw: moet je de mijne meemaken... hij is echt zo blij! Kan er maar niet over uit dat een ukje van 2 cm al kan bewegen!)

Jessica, geniet van je vakantie! Is vast wel heel mooi met al die sneeuw!

Ansje, jammer dat J. het te koud vond op de slee.... Nou ja, eigenlijk heeft hij gelijk ook. Ik ben vanmiddag nog naar de fysiotherapeut gelopen, en eigenlijk was dat best heel koud!

Sandra en Sproet, dank jullie wel voor jullie lieve reacties!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden