Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hi meiden, we hebben er twee mee naar huis :-) Van de 8 eicellen waren er 6 bevrucht, ik kan het gewoon bijna niet geloven... We zitten nu te eten en daarna ga ik lekker slapen, want ben bekaf van de emoties! Melis, take care hè...

Floor, gefeliciteerd meid!! Zie je nu wel!!! Het gast helemaal goedkomen, nu lekker 9 maanden zwanger zijn..

Xxxx

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wow Floor dat word een tweeling geloof me

Wow en wat zei ik bijna allemaal bevrucht topper

Lekker slapen en broeden en goed eten en relaxen en je vertand komt naar 1 jaar wel weer haha;-)

Melis meid hoest?

Geplaatst
Floor, gefeliciteerd meid!! Zie je nu wel!!! Het gast helemaal goedkomen, nu lekker 9 maanden zwanger zijn..

Xxxx

Hi vrouw, stuur je net een bericht in het andere topic :-) Liefs

Geplaatst

KNO-arts kan me niet helpen, er is lichamelijk volgens haar niets met me aan de hand. Voor de zekerheid heeft ze me toch doorgestuurd naar de neuroloog, daar heb ik volgende week vrijdag een afspraak staan.

Kreeg het advies om meer te ontspannen en meer los te laten, i.p.v. alles te 'moeten'.

Floor, echt geweldig dat er zoveel bevruchtingen waren en je 2 emmy's bij je draagt! Komende weken zullen slopend worden qua zenuwen, maar dit kan jij aan! Over een aantal dagen test jij gewoon positief, dan kan niet anders!

Geplaatst

Floortje dat is mooi nieuws, en nu maar goed voor je tweeling zorgen! :-)

Melis nu weet je nog niet veel meer dus...balen. Wel goed dat ze je doorsturen, dan kun je in ieder geval dingen uitsluiten.

Ben je nog veel duizelig dan?

Geplaatst

Het komt en gaat, er is geen pijl op te trekken.

Ik probeer het nu los te laten en als ik me weer bagger voel het maar te accepteren. Vooralsnog is het dus niet lichamelijk, misschien wordt ik wel leip, haha.

Merk wel dat ik dingen goed wil doen en dat ik dingen die ik 'moet' doen ook echt af moet hebben voordat ik rust heb. Klinkt een beetje dwangmatig als ik het zo terug lees, maar ik heb de boel graag netjes en op orde.

Ach, zo hebben we allemaal wat. Vd week maar 's ff chillen in de sauna ofzo :-)

Geplaatst
Het komt en gaat, er is geen pijl op te trekken.

Ik probeer het nu los te laten en als ik me weer bagger voel het maar te accepteren. Vooralsnog is het dus niet lichamelijk, misschien wordt ik wel leip, haha.

Merk wel dat ik dingen goed wil doen en dat ik dingen die ik 'moet' doen ook echt af moet hebben voordat ik rust heb. Klinkt een beetje dwangmatig als ik het zo terug lees, maar ik heb de boel graag netjes en op orde.

Ach, zo hebben we allemaal wat. Vd week maar 's ff chillen in de sauna ofzo :-)

Ja, doe maar lekker dagje sauna ofzo! Goed oppassen hoor, als het dwangmatige erger wordt naarmate je vermoeider raakt is het niet goed... Dan moet je echt even rust nemen. Luister naar Tante Betje, want ik ben ervaringsdeskundige en gun niemand een dikke burn out.

Geplaatst

Leip; check!

Ik slaap ook gigantisch veel, zoveel dat de duizeligheid ook daarvan kan komen. Mbt de dwangmatigheid heb ik me voorgenomen om dingen los te laten. Behalve voor mezelf en Vince zorgen moet ik niks en iedereen heeft altijd een keuze!

Dus in mn pyama zit ik met mn kleine directeur op de grond te chillen tussen alnhrt speelgoed, rete gezellig!

Mijn make up spiegel voor door de kamer geslingerd, want nirt-speelgoed en spullen van papa en mama zijn veel interessanter dan speelgoed.

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Geplaatst

Deze leipo maakt ook giga spelfouten met m'n telefoon, jemig de pemig!! Excuses le moi, het is de schuld van m'n tel. Of m'n ongeduld en het snel 'moeten' typen? LOL!!

Komt nooit meer goed, whahahaha!!

Geplaatst

Hi dames!

Lekker chillen op de vroege morgen....

Melis, enerzijds fijn dat ze niks hebben kunnen vinden, aan de andere kant ook frustrerend want dan kunnen ze er ook niks tegen doen! Maar idd, lekker aan jezelf gaan denken en aan de echt belangrijke dingen van het leven! En wat geeft het dan dat je telefoon spelfouten maakt? Denk dat wij er wel overheen lezen! Of snappen wat je bedoelt!

Floortje! Heb net al wat geschreven in het andere topic.... Hoe is het vandaag met je? Zeker nog steeds euforisch? Dat was ik iig wel de dagen na de laatste TP... Ga je vandaag starten met de a.scal? Doen hoor! O ja, om de dag een hardgekookt eitje eten! Schijnt ook goed te zijn! En granaatappelsap (bah)... en frambozenbladthee (heb ik naar gezocht maar zulke exotische dingen zijn op IJ.burg echt niet te koop). Lieverd, dit gaat echt goed komen! Binnenkort kunnen we ons eigen topic openen om te klagen over misselijkheid, steekjes in de zij (dat heb ik al een tijdje, is dat bandenpijn? Heel laag, in de liezen eigenlijk, en vnl bij bewegen en niezen en zo. Mijn baarmoeder zou gekanteld zijn, dus dan moet er wat meer gebeuren of zo?). Wanneer ga je beginnen met testen? Waar kunnen we het volgen? Afgelopen zomer vond ik je topic daarover zo hilarisch...

Jessica, weer terug van vakantie? Zo te horen hebben jullie het heerlijk gehad en heeft de kleine meid ook genoten! Heel goed en fijn! Dat hadden jullie verdiend!

Rest van de dames: hoop dat alles goed gaat!

Plannen voor het weekend? Niks spannends.... Zo dadelijk maar weer eens een grote pan groentensoep brouwen (broccoli vandaag), dat eet ik tenminste en is goed in te vriezen, dus handig. Vanmiddag gaan we naar A.mstelveen want ik mag weer een bedel uitzoeken voor aan de armband (ivm de echo van afgelopen maandag). En ik MOET echt een nieuwe BH gaan kopen want het normale maatje past gewoon echt niet meer.... Morgen vrees ik dat het een hele luie dag gaat worden. Maar daar wordt het geloof ik ook wel het weer voor!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Wat een leuk idee! Hoe heette dat topic ook alweer? Ik ga het naar boven halen en weer een vroegtestdagboek bijhouden! Haha! Had een hele doos besteld bij S.ensitest, maar blijf toch liever bij 'mijn' KV 2x5, dus we zijn via de groenteboer onderweg naar de dealer :-))

Geplaatst

Leipo Melis, (hihi) het komt vast weer goed :-) heerlijk toch chillen met je kleine vent. Doen wij ook wel es zo'n pyamadagje.

Beanie lekker rustig weekendje en heerlijk soepje maken. Heerlijk toch een beetje aanrommelen in huis.

Wij hebben vanmiddag verjaardag van vrienden. Nu even wachten totdat Joël wakker wordt voor we weg kunnen.

Tot later!

Geplaatst

Haha melis lekker genieten van je pyjama dagje

Floor dus we gaan optijd mee maken wanneer je gaat testen spannend zeg ik duim duim duim

Beanie haha grote boobies

Dus ook lui dagje lekker

Ansje dus lekker op verjaardag

We zijn weer thuis snik

We gaan eerst nieuwe loopstoel halen nog even schaatsen dan lekker even naar mijn oom en tante blijven we ook eten ben benieuwd

Morgen hebben wij relax dagje haha

Vanmorgen lekker uitgeslapen

Iedereen fijne zaterdag

Liefs

Geplaatst

Wauwiedepauwie! Ik kan het bijna niet bijhouden hier! Nou ik heb dus vanuit bed verjaardagsgewebshopt! Ik heb een tijdje geleden een Duitse webshop ontdekt van mijn favoriete lingerie, nacht- en huis- en casualkledingmerk (hier niet te krijgen!) en ik heb daar eens even de halve voorjaarscollectie besteld :-) Drie shirts met lange mouwen, drie met korte mouwen, drie 'metzonder' mouwen, en drie lekkere broeken! Zwart, grijs en allemaal mooie, lieve, zachte pastelkleurtjes! Laat die lente maar komen, ik ben er helemaal klaar voor! Ik ga de hele dag in mijn hippe yoga/casual outfitjes (had laatst al hele coole laarzen gekocht) de honden uitlaten en op de crosstrainer staan! Niet dat ik hier ook maar een levende ziel tegenkom in het bos, het is hier nogal stil, en de honden en Mini onteresseert het ook geen bal, maar ik ga gewoon heel vaak in de spiegel kijken :-) En het is fijn voor Maxidepaxie en die is ontzettend chagrijnig dat hij zo veel moet doen, dus die kan wel wat vrolijke pastelkleurtjes gebruiken :-) Oh ja, en voor hem heb ik drie t-shirts besteld, want ik voelde me een beetje schuldig. Maar ja, hij wordt ook wel weer jarig en dan ga ik voor hem verjaardagswebshoppen :-) Nou, ik heb mijn ei weer gelegd, dus ciao maar weer en tot de volgende keer! X

Geplaatst

Floor pb even wat voor site ben heel benieuwd haha wil ook leuke lingerie

Dus je bent lekker bezig met shoppen

Zal wel wat ruimer kopen kan je er nog even in anders moet je zoveel aan schaven ;-) je blijft niet 9 maanden plat

Liefs

Geplaatst

Gekke Floor! Is wel een goeie, als ik jarig ben mag ik dan met manlief zijn creditcard gaan webshoppen? Maar je had toch ook wel cadeautjes van Maxi en Mini gekregen?

btw je hebt nooit verteld hoe het gaat met de honden.... Lukt het met jullie herder en de pup? Ja, ik heb begrepen dat Mini de pup soms plaagt, dat wordt nog wat als er een broertje, zusje, beiden of 2 van elk komen! Nou ja, niks om je nu al druk over te maken! Mini wordt gewoon beste vriendjes met pup en dan heb jij geen kind meer aan hem!

Geplaatst

* break in*

Hoi dames,

Ik wilde jullie even een kleine groet sturen:) Ik hoop het gaat goed met iedereen? Ik weet - ik ben niet trouw aan dit forum en snap ook dat is niet leuk als je alleen zo nu en dan 'binnenvalt' - sorry daarvoor, maar ik wilde het toch even laten weten:)!

Voor mij is de wachttijd vandaag afgelopen en ik heb me net weer aangemeld op het wachtbankje van februari. We gaan vol frisse moed aan onze eerste cryo-tp beginnen:)!! Ik ben vandaag met progynova gestart - met wat onzekerheden omdat mijn menstruatie niet helemaal zo als anders doorbreekt. Ik hoop dat alles goed gaat en ik niet teveel van de bijwerkingen krijg die progynova met zich meebrengt. Op 8 feb heb ik mijn eerste echo en dan kijken wanneer de tp is. Ik snap het schema van de cryo nog niet zo helemaal, dus we wachten het maar af:)

Heel veel liefs, T.ina

* break out*

Geplaatst

Joepie Melis! Wat een spannende tijd breekt er aan!

T.ina succes met je cryopoging.

Hier erg druk. Ik kom voor mijn gevoel nergens aan toe omdat de opleiding zoveel tijd in beslag neemt. Tot later

Geplaatst

Oh floor wat heerlijk :)

Melis en tina succes hoor! Ik brand wat kaarsen af hier hahaha

Ansje goed studeren jij. Het is je vergeven ;)

Ook ik ben een weekend afwezig geweest. De jongens waren er weer :)

Taarten bakken, wentelteefjes bakken. Druk bezet.

Ondertussen vreselijk gevallen op mijn heup. Dat was zaterdag met die sneeuwval. Ik kan nog niet goed zitten :(

Zo naar mijn tabte. Haar vriendin is gestopt met haar internetwinkel dus ik ga kleertjes uitzoeken!!! ;)

Xx

Geplaatst

Nee, San! Wat akelig! Het is ook zo gevaarlijk met die sneeuw! Het was hier net ook spekglad, ik ben bijna op mijn snufferd gegaan! Doe maar voorzichtig! Veel plezier met kleertjes uitzoeken! X

Geplaatst

@ Beanie Hoe was je soepje? Smaakte het weer goed en heeft het je geen misselijkheid bezorgt?

Hadden jullie 2 top emmy's teruggeplaatst gekregen? Wij nu een 7cellig en 4 cellig. Spannend. Dit keer wel extra vitamientjes genomen.

Fijne avond allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden