Ga naar inhoud

Uitgerekend in oktober & november 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oktober en November 2013 mama's

03 oktober: Yolande2009

04 oktober: Tweety83

07 oktober: Dromenvaneenwonder

17 oktober: N@nny

26 oktober: Doortje

31 oktober: Marianne69

14 november: Bianca1

14 november: Wish

16 november: Eef78

Afspraken:

15-4: Wish echo en intake bij vk

17-4: Bianca1 intake vk

19-4: Bianca1 4e echo

22-4: Eef78 intake combinatietest + 3e echo

23-4: Tweety83 controle vk

23-4: Ancoliene (Dromenvaneenwonder) controle vk

25-4: N@nny controle vk

03-5: N@nny geslachtsecho

29-5: Ancoliene (dromenvaneenwonder) 20 weken echo

04-6: N@nny 20 weken echo

10-6: Doortje 20 weken echo

• Reacties 802
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb een klein stukje terug gelezen...

Eef,

Wat je schrijft over gerust gesteld als je een echo hebt gehad herken ik wel.

Ik ben op dit moment erg zenuwachtig. Vanmiddag de tweede echo.

De gyn had gevraagd of dat we met 8 weken ook nog een echo zouden willen, maar ik heb gezegd dat ik naar de vk zou gaan voor een volgende echo.

Daar heb ik nu toch wel een beetje spijt van.

Tweety,

wat vervelend dat je last had van je bekken. Hoop dat het kwam doordat je die dag echt te veel hebt gelopen en als jij jezelf wat rustig houdt dat het niet door zal zetten dat je meer bekkenklachten krijgt.

Dromenvaneenwonder,

Dat zal zeker wel schrikken zijn geweest dat je bloedverlies hebt gehad.

Gelukkig lees ik dat je een 'bloedloze' dag hebt gehad, laat dit nu zo maar blijven!

Wanina,

Welkom!

Je bent al moeder schrijft je. Hoeveel kinderen heb je en hoe oud zijn ze?

Wat fijn dat de zwangerschap nu goed lijkt te gaan!

Geplaatst
Ik heb een klein stukje terug gelezen...

Ik ben op dit moment erg zenuwachtig. Vanmiddag de tweede echo.

De gyn had gevraagd of dat we met 8 weken ook nog een echo zouden willen, maar ik heb gezegd dat ik naar de vk zou gaan voor een volgende echo.

Daar heb ik nu toch wel een beetje spijt van.

Heel veel plezier vandaag Wish! Denk aan je en ben benieuwd hoe het is geweest!

Liefs Ancoliene

Geplaatst

##### Even inbreken#####

Wish, gefeliciteerd! Wauw. Ben heeeel blij voor je, wat een bijzondere tijd ga je weer in.

Lieve groet, Zomer (Esther)

#####breek weer uit#####

Geplaatst

Echo gisteren was super!

Inwendige echo gehad dus heel goed te zien.

Ons kindje was met z'n rechter hand en arm aan het zwaaien.

Vingerkootjes kunnen zien, beentjes had ie over elkaar heen. hihi

Een 'dikke' navelstreng zichtbaar en de vk gaf aan dat ze graag een kindje goed zien bewegen omdat dan de navelstreng goed zijn werk doet zodat het kindje vodoende energie krijgt om te bewegen.

De tranen liepen over mijn wangen, ook bij mijn man zag ik tranen van geluk. Wat was dit weer ontzettend bijzonder om te mogen zien!

Maandagavond mag ik weer een kijkje gaan nemen, de vk gaf aan dat ze dacht dat ik dit wel erg prettig zou vinden omdat ze zag dat ik zo opgelucht was dat alles goed was.

Zo lief van haar!

Ik praat vaak in 'hij, ie en z'n' vorm omdat ik zo ook praat. Ik wil het geslacht wederom niet weten maar mijn man wil dit wel graag.

We hebben nu afgesproken dat we op het einde van de zwangerschap het geslacht willen weten. hihi

Na meting van het kindje blijft de uitgerekende datum 14-11-13. Precies op schema!

Ancoliene,

Dankjewel, wat aardig van je!

Hoi Zomer,

Hier mag je wel even voor 'inbreken'. hihi

Wat ontzettend attent dat je mij hier komt feliciteren! Echt lief!

Dankjewel.

Hoe gaat het met jullie?

Geplaatst

Wish blijf de echo zo bijzonder vinden zo ziet ons kindje er dus ook uit! Blij dat we vrijdag weer een inwendige echo krijgen. En dan ben ik super benieuwd naar jou echo kijken zo kan ik een beetje zien hoe ons kindje groeit hihi.

Vind t zo fijn dat je nu ook wat vaker mag gaan kijken!

Hoe voel jeje nu???

Morgen de intake bij de verloskundige. Geloof dat ik geen echo ga krijgen maar goed vrijdag krijg ik die weer in het zh.

Waar zitten precies je banden trouwens??

Denk zon vijf cm onder mn borst naar de zijkant toe krijg ik steeds steken en een vervelend gevoel r zegt steeds dat dat mn banden zijn kan dat??

Hier vrij weinig puf ben moe moe moe en geef daar dan ook maar de hele dag gewoon aan toe. Mn slaapkamer is mn beste vriend en van r krijg ik steeds ontbijtjes drankjes etc op bed. Heerlijk zon vent!

Geplaatst

Bianca,

Bandenpijn zit laag aan de zijkant van je buik uitstralend naar je liezen.

Dit komt doordat je baarmoeder in deze banden hangt. Is meestal een goed teken dat je baarmoeder goed aan het groeien is.

Maar kan wel vervelend zijn.

Je hebt je ticker aangepast, je telt nu naar de 40 weken ipv aftellen. Dit ziet er vind ik mooier uit en duidelijker. ;)

Blijf maar lekker in je bed liggen als je er voor niemand uit hoeft en laat je lekker verwennen!

Geplaatst

Ik zou nog reageren vandaag ..ik heb 16 april een echo gehad en de beeb was goed gegroeit.Vorige week 2.60,en nu 3.30 gewoon fantastisch.Ik heb ook op de weegschaal moeten staan en was al 5 kilo aangekomen ,ende bloed druk werdt gemeten en die was 72 . Ik heb ook wat buisjes bloed aflaten nemen ,en dan volgende week de nekplooiemeting.

Je kon de beeb nu echt goed zien zo mooie de handjes en de voetjes echt een wonder .Dit was nu de 3e echo,en voor die gene die ook een mooie echo hebben gehad lekker genieten van het plaatje die je heb meegekregen:icon_flower:

Geplaatst

Wanina,

Zo fijn om bevestigd te hebben via een echo dat je kindje goed aan het groeien is.

Je bedoeld dat de onderdruk 72 was?

Mijn bloeddruk was 120/75, volgens het boekje dus. ;-)

Bloed prikken moet ik nog laten doen, heb formulieren meegekregen.

Nekplooimeting laat je doen ivm je leeftijd?

Wij hebben er wederom voor gekozen om geen onderzoeken uit te laten voeren.

We laten een uitgebreide 20-weken echo in het zkh doen ivm icsi zwangerschap en mijn man heeft een scheur in het middenrif gehad en is hier toen hij enkele maanden oud was aan geopereerd.

Hoe gaat het met de rest?

Ancoliene,

Nog bloedverlies gehad? Hoop van niet!

Geplaatst

Wanina wat fijn dat je zon goede echo hebt gehad. Altijd weer een mooi moment!

Hier heb ik een buikgriep te pakken. Heb t idee dat t al een paar dagen dwars zat en t gisteren begin van de avond echt door is gezet. Ik blijf achter elkaar spuugen en ook nog een aan de diaree zucht......

Vannacht geen oog dicht gedaan van overgeven raak ik volledig in paniek en terwijl ik op de wc zat met een emmer kwam r heel hard aangerend met een natte doek glas water etc. Hij is altijd super lief. Voel me vanaf t begin van mn zwangerschap al broerd en hij legt me volledig in de watten en zorgt goed voor me en nu dus weer. Realiseer me wel dat ik mn handen dicht mag knijpen want er zijn zat mannen die niet zo zijn.

Hoe is t met de andere meiden??

Tweety hoe is t met jou?? T is wel stil hier hoor zonder jou!

Geplaatst

Hallo dames,

Ik ben hier nieuw maar heb regelmatig de berichten gelezen, omdat ik daar veel aan heb gehad heb ik besloten om actief mee te doen.

In een notendop, wij hebben 5 iui pogingen gedaan zonder resultaat en nu na de 1e ivf behandeling ben ik inmiddels 13 weken zwanger.

Ben 22 oktober uitgerekend. Helaas gaat het niet helemaal vlekkeloos. 4 dagen geleden heel veel bloed verloren, naar het zkh geweest, echo gemaakt en met baby was gelukkig alles goed.

Diezelfde nacht bleef het bloeden moest toen weer naar het ziekenhuis, blijkt nu dat mijn placenta te laag ligt waardoor het snel bloedt.

Vandaag weer een bloeding gehad, de verloskundige is geweest en heeft het hartje gehoord dus met de baby gelukkig alles goed.

Dit alles maakt mij erg onzeker maar ik probeer echt te genieten want wij zijn al 4 jaar aan het proberen om een kindje te krijgen en dit is echt een geschenk.

Ik wil iedereen hier een fijne zwangerschap wensen en tot schrijvens!

Geplaatst

welkom Wanina, fijn dat je een goede echo had. Wat leuk al, van die grote kinderen,

hoe vinden hun het?

Welkom Jeltje, sjonge wat heftig zeg, je schrikt je eigen verloren als je zo gaat vloeien!

Gelukkig was er niets met de baby.

Bianca; Arme schat, beterschap hoor, niet fijn, als je toch al beroerd bent van je zzwangerschappen dit

er nu bij te hebben. Geniet van je lieve mannetje, goud waard zijn zulkes!

Wish; Prachtig, die echo! Blijft zo bijzonder.

Had je man dit dus al bij z'n geboorte? En hoe zijn ze daar dan achter gekome vroeger?

Ik ben wat afwezig, ik lees mee hoor, ben veels te benieuwd naar jullie, maar ik heb een drukke week.

Vanaf zondag t/m donderdag ben ik aan het werk in een gezin, het is 24-uurs zorg, dus 3 uur per dag,

ideaal voor een oproepkracht zoals ik dus. Morgen hoop ik het af te ronden, dan mogen ze zelf 'verder'

met de baby :)

Maar goed, s middags ben ik dus kei versleten, slaap ik op de bank en ben verder geen peer meer waard!

M'n harde buiken zijn (helaas) ook weer begonnen, hier had ik bij zoonlief ook last van, v.a. 20 weken,

nu begint het dus weer. Baal hier van, maar niets aan te doen helaas.

Wil nog iemand voor mij m'n 20 weken echo op het lijstje zetten? die is 27 mei. Krijg het niet gedaan met de iPad.

Geplaatst

Hoi tweety

Dat doe ik ook zeker hoor geniet volop van mn mannetje.

Ach voel me nu iig niet zo broerd van mn zwangerschap! Dat scheelt weer.

Probeer wel je rust te pakken he. Toch een teken dat je te druk bezig bent. Waardeloos dat het nu al zo vroeg begint zeg. Hopelijk word het na morgen minder! Hoe is t met je bekken?? Daar had je toch ook al zon last van?

En je bent nog heel moe dus. Hmmm dacht dat dat na twaalf weken minder zou zijn!

Geplaatst

Oktober en November 2013 mama's

03 oktober: Yolande2009

04 oktober: Tweety83

07 oktober: Dromenvaneenwonder

17 oktober: N@nny

26 oktober: Doortje

31 oktober: Marianne69

14 november: Bianca1

14 november: Wish

16 november: Eef78

Afspraken:

22-4: Eef78 intake combinatietest + 3e echo

23-4: Tweety83 controle vk

23-4: Ancoliene (Dromenvaneenwonder) controle vk

25-4: N@nny controle vk

03-5: N@nny geslachtsecho

27-5: Tweety83 20 weken echo

29-5: Ancoliene (dromenvaneenwonder) 20 weken echo

04-6: N@nny 20 weken echo

10-6: Doortje 20 weken echo

Tweety, je echo staat erbij!

Ik doe een 14 weken dansje vandaag :D

Geplaatst

Bianca; Ja, ik hoop ook dat het weer wat minder word, ik neem zeker m'n rust wel,

lig haast nog iedere middag plat.

van m'n bekken gelukkig geen last meer gehad, was toen echt over belast geweest,

door de hele dag te lopen.

De ergste moeheid is er ook wel af hoor, maar ik herken dit nog wel van toen.... dat ik tot een week of

20 wel moe bleef, komt grotendeels ook door de lage bloeddruk.

Ben je al zenuwachtig voor morgen? Spannend weer hoor, alvast succes.

Nanny; bedankt hoor :) en dans jij maar lekker hoor :)

Geplaatst

Gelukkig want dat is wel belangrijk het is ook niks als je nu al plat op je bed moet liggen! Getsie lage bloeddruk is ook niks dan val je ook eerder flauw toch??

Net langs jou gereden naar een baby zaak gereden ff ideeen opgedaan. R wilde gelijk een wagen bestellen pfff ben pas 10 weken schat haha ach je kan t maar vast hebben toch maar niet gedaan. Gaan binnenkort wel weer terug. Vanmorgen met de angelsound de kleine gehoord zo bijzonder omdat zelf te horen!

Ben niet zenuwachtig voor morgen normaal wel maar komt denk ik omdat ik vanmorgen gerust gesteld ben met het kloppende hartje!

Nanny yes 14 weken weer een stapje verder!

Geplaatst

ben je bij Burgerhout geweest? Leuk daar hè?!

Welke wagen vind je leuk? Haha, heerlijk toch?! die enthousiaste mannen :)

Een gerust stelling weer, als je het hartje weer gehoord hebt. Fijn hoor,

kan me voorstellen dat je dan ook iets minder gespannen voor de echo bent.

Ja, met lage bloeddruk loop je iets meer risico op flauw vallen, al heb ik dat gelukkig (nog)

niet mee gemaakt.

Opzich ben ik een lage bloeddruk wel gewend, heb buiten een zwangerschap ook nooit een denderend

hoge.

Wat ik nog vergat te vertellen; ik voel de kleine sinds deze week bewegen :) :) :)

A.ron voelde ik ook al met 14 weken, en dit kindje dus met 15. Heerlijk, dat geduw en gefriemel

daar binnen, zo fijn!!

Morgen ben ik jarig en dan 16 weken, mooiste verjaardag cadeau

Geplaatst

wauw voel je hem/haar nu al??? heerlijk lijkt me dat!! En extra bevestiging natuurlijk!! Bijzonder dat je dat zo vroeg al voelt.

Hoe is je buik nu?Vorige zwangerschap had je al snel dat je buik ging groeien toch?

Waardeloos een te lage bloeddruk daar kan je niet heel veel aan doen he??

Vier jeje verjaardag??? Kan me voorstellen dat het je mooiste verjaardags kadootje is!! Het is ook echt een wonder!!

Willen jullie trouwens weten wat het word?

Burgerhout?Nee zit daar ook iets. Volgens mij was het bij sleeuwijk afslag werkendam. Babydump geloof ik. Ralf vond de Musty Evo in een soort zand kleur helemaal leuk.

Maar wil toch verder kijken. Bugaboo vind ik ook mooie wagens maar die zijn twee keer zo duur! Dus weet het echt niet. Ben ook een beetje via marktplaats aan het neuzen.

Haha Ralf is idd erg enthousiast.Ach liever zo als andersom toch!! Hij vond die angelsound echt pure onzin. Zat ik vanmorgen te vertellen dat ik het hartje gehoord had begon hij helemaal te glunderen. Vroeg ofdat hij ook wilde luisteren antwoorde hij heel snel nee!! Zag aan hem dat hij het wel wilde maarja eerst iets de grond in boren en dan later toe geven is ook weer een hele stap he!!

Ben er idd erg blij mee dat ik minder bang ben voor de echo morgen.

ben eerder erg nieuwsgierig hoe hij/zij nu is gegroeid.Had de echo van Wish gezien en zo moet het er uit zien maar dan net iets verder ;-)

R is nog wel steeds erg bang. Hij en zn ex kregen een miskraam met 13 weken.Dus voor hem is het nog niet uit de gevaren zone.

Ga maar eens even languit op bed tv kijken ben gebroken na een dagje dordrecht en baby dump!

Fijne avond iedereen.

Geplaatst

Bianca, veel plezier weer met de echo vandaag! Weer even lekker naar de kleine gluren!

Tweety, wat heerlijk dat je de kleine al voelt bewegen. Ik weet dat Ik Yente echt pas heel laat voelde (na de 20 weken pas). Hopelijk begint deze iets eerder hard te schoppen haha.

Geplaatst

Hoi eef dank je wel! Hoe is het met jou?? Je bent zo stil ;-)

Tweety gefeliciteerd! Heel erg veel plezier vandaag mocht je het vieren! Liefs x en nog eens 16 weken zwanger jou dag kan niet meer stuk!

Geplaatst

Hallo meiden,

Omdat ik even niet zoveel heb geschreven even wat reacties:

@Wish: wow, wat een mooie echofoto zeg! Ik zie het meteen: dat wordt een toekomstig topmodel! Bijzonder dat je met 10 weken al zoveel kan zien he!!! Geniet er maar lekker van meid!!! Wij hebben er ook voor gekozen geen verdere onderzoeken te laten doen, geen combinatietest enzo, want we laten ons helemaal verrassen. Ondertussen zijn er wel al dingen onderzocht vanwege dat vervelende bloedverlies, maar we hebben er ook niet bewust voor gekozen.

@ Bianca1: Heel herkenbaar!!! Ik heb dat ook ineens, zo die ribbel onder mn borst voelt heel trekkerig aan, een trekkerig gevoel naar mijn taille toe zeg maar. Zou dat bandenpijn kunnen zijn? Weet iemand dat? En wat

je schrijft moe moe moe ben ik ook steeds zo erg. Lekker genieten meis, je lichaam is hard aan het werk om een warm huisje voor je kindje te maken dus af en toe lekker een dutje doen tussendoor! Heel veel plezier vandaag bij de echo!!!

@Wanina: fijn dat de echo goed was! Iedere keer toch weer een geruststelling, en het blijft zo bijzonder! Wat betreft die 5 kilo aangekomen, dat had ik ook. Ik weet sinds week 6 dat ik zwanger ben en vanaf week 6 tot en met week 10 was er bij mij ook al 6 kilo bij. Ik heb me vorige week nog laten wegen en toen was er maar 300 gram bijgekomen. Het blijft toch bijzonder, er groeit gewoon een mensje in ons en we groeien lekker mee. Aan de ene kant ben ik bang om een soort olifantje te worden, terwijl mijn voeding nog hetzelfde is en ik veel heb gespuugd. Aan de andere kant ben ik er ook wel trots op dat je goed kan zien dat ik lekker in verwachting ben! Ik ben er trots op!!!

@ Eef: hoe is het met jou?

@ Jeltje: welkom hier! Wat leuk dat je mee komt schrijven!!!

@ Tweety: gefeliciteerd meis, je tikt vandaag de 16 weken aan! Klinkt inderdaad als een drukke week! Rustig aan maar enne VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! Dat je er maar een prachtige dag van maakt vandaag!!!

@ N@nny: hoe is het met jou?

Als ik iemand vergeten ben, dan spijt het me. Het wordt nu zo druk hier dat ik het niet meer zo goed kan bijhouden.

Ik was even wat afwezig. Mijn moeder is geopereerd en ik ben iedere dag bij haar thuis om mijn vader te helpen met het huishouden en heen-en-weer te rijden naar het ziekenhuis voor bezoekjes e.d.

Verder gaat het wel goed. Helaas blijft het bloedverlies. Ik vind het best moeilijk. Volgens de verloskundige, huisarts en gynaecoloog is alles in orde, maar voor mn gevoel... ...bloed hoort niet thuis bij een gezonde zwangerschap... Afgelopen dinsdag heb ik een groot stolsel verloren, daarna is het vloeien wel minder geworden. Dat geeft me wel een prettig gevoel. Aanstaande dinsdag heb ik weer een controle bij de vk. Zij maakt meteen een echo, dus we mogen nog eens extra naar ons beebje kijken. In verband met het bloedverlies mag ik voorlopig niet werken. Dat moet rust geven, maar ik hou heel veel van mijn werk en daarom geeft het ook wat extra stress. Het is wel fijn om in bed te kunnen stappen als ik moe ben, of even een warme douche te nemen als ik buikpijn/rugpijn krijg. Ik slaap heel veel en doe rustig aan. Ik heb mijn collega's gevraagd of zij wat taakjes voor me hebben die ik thuis kan doen, in het onderwijs is altijd nog wel wat achterstallig administratief werk te doen. En verder ben ik veel bij mijn vader en moeder. Waarschijnlijk mag mijn moeder dinsdag uit het ziekenhuis, ze heeft een nieuwe heup gekregen.

In ieder geval hoop ik dat iedereen een fantastische dag heeft en tot schrijfs!!!

En nog even een speciaaltje voor Wish:

ER IS ER ÉÉN JARIG HOERA HOERA!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden