Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hi allen! Ik hoop dat mijn probleem met typen nu weer over is. Het begon namelijk met de kerst-instelling van het forum en deze is nu weer weg!! En anders ga ik de nieuwe tip doen met het word document. Dat werkt ook goed maar dat moet ik wel twee computers om ook te kunnen scrollen naar jullie belevenissen...

Vooralsnog gaat het nu goed, lijkt.

Al dat drukke typen op ons topic maakt wel dat het nóg spannender wordt. Ik lees alles mee en tel af...heb nog niet zoveel te vertellen tot de echo in zicht komt (mijn kerstboom is al weg..mijn man is niet jarig...het weer is saai...stapel strijkwerk is hoog....en ga lekker naar de film zometeen!!).

Ik hoop dat er nog wat leeftijden bijkomen en dat er ook in de bejaarden-afdeling wat gezelschap komt voor mij! Ik lees genoeg oudjes op het forum her en der.....ik voel mij nu echt ouddddd.

Tot later, het typen ging vloeiend deze keer, YES!!!

Hallo Allemaal,

Hier ook weer een bejaarde back in town...! Hopelijk gaat het in 2014 gebeuren, na een toch wel teleurstellende en verdrietige afsluiting van 2013. Maar goed, nu met een nieuwe zorgverzekering en een afspraak as donderdag in Dusseldorf heb ik toch weer wat hoop dat het misschien gaat lukken. Ik weet dat de kans klein is, maar ik wil na 4 mislukte pogingen in Nederland toch een uitgebreid bloedonderzoek hebben om uit te sluiten dat het niet een immuun- of stollingsafwijking de boel tegenhoud.

Jullie hebben al een hoop geschreven zie ik, dat wordt even teruglezen. Maar eerst nog een mooie samenvatting van mijn ivf verleden maken voor dr S. in DD!

Succes allemaal met wachten, spuiten, hopen....en nog eens wachten! Op naar een vruchtbaar 2014!!

Liefs,

Noes

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Noes, ik heb je verhaal gevolgd, wat een verdrietig nieuws. Hoe gaat het nu met je. Heb je de mk al een beetje kunnen verwerken? Welke zorgverzekering heb jij nu dan? Krijg je dan nog een poging vergoed? Groot gelijk dat je een uitgebreid onderzoek gaat laten doen en je kunt al snel terecht zie ik. Heel veel succes.

Geplaatst

Hoi kim, het gaat gelukkig al een stuk beter met mij, de eerste weken was het tranen met tuiten, het is vooral een enorme teleurstelling. Als geluk bij een ongeluk begon ik een dag na de slechte echo gelijk te bloeden en dat een week lang, dus de baarmoeder was na een week al schoon. Het lijkt nu alweer zo lang geleden dat ik zwanger was. En ook al was ik maar een paar weken zwanger, het leek toen wel al maanden! Het komt natuurlijk dat je er al zo vroeg bij bent en zo intensief mee bezig bent.

Dat het net gebeurd was, had ik helemaal geen trek in nieuwe behandelingen, maar ik had de afspraak voor DD nog staan en nu wil ik toch wel weer graag verder. Hoop doet leven.

Ik heb me op 30 december aangemeld bij UMC zorgverzekering, ik moet de polis nog krijgen, maar iig worden daar de 4e en 5e poging ook vergoed.

Jij ook alweer druk aan het spuiten?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hallo lieve allemaal, hier Goofy weer met haar aandeel :active:

@ Lisselotje, Spannend hoor a.s. dinsdag alweer de eerste meting! Ze hebben je de medicatie verstrekt en toestemming gegeven om te starten dan lijkt het mij niet dat ze je gaan stoppen i.v.m. je gewicht. Dan zijn ze daar rijkelijk laat mee. Zou niet moeten mogen. Fijn dat je man mee gaat!

@ Bianca, zo de eerste is een feit lieverd!! Wat heerlijk even een wandeling maken met R. Zouden vriendlief en ik ook meer moeten doen. Heb je genoten van het filmpje kijken?

@ Kim, wat balen dat jij je ook rot voelt. Ik heb een vervelend hoestje maar ben niet verkouden ofzo. Het is alleen die rottige kriebel en slijm uit mijn longen. Grrr

@ Eslief, wij zijn de gelukkige eigenaren van een strontvervelende rode kater van 4 jaar die mij geen mogelijkheid geeft om dit bericht te typen. Hij ligt nml graag op het toetsenbord, lekker warm. Hij is wel lief hoor! Hahahahaha, heeft een lekker eigen willetje. Zou graag meer dieren hebben maar i.v.m. mijn longen en allergieën durf ik dat niet aan. Jij hebt een aardige beestenbende! Gaan ze allemaal goed met elkaar om?

@ Noes, welkom! Tjeetje, jij hebt ook een heftig jaar achter de rug. Twee keer een positieve test en nog steeds met lege handen staan. Zo niet leuk voor. (zacht uitgedrukt)

Ik ben ook verzekerd bij UMC. Hier was ik al verzekerd en toen ik de voorwaarde binnenkreeg heb ik eerst tien minuten staan jodelen van blijdschap en toen uit onzekerheid de verzekering gebeld maar het was echt waar. Ze vergoeden er 5 bij het duurste pakket. Gelijk omgezet naar het duurste aanvullende pakket natuurlijk. Wij hadden nog een betaalde poging tegoed maar ik wil absoluut geen risico lopen. Dit geeft zoveel rust!!

Nou meiden, het weekend is weer bijna voorbij. Er is niets productiefs uit mijn handen gekomen. Ben wel lekker uitgerust. Hoop dat de hoest weer gauw een straatje om gaat, ben er nu wel klaar mee. Voor iedereen die zich niet lekker voelt, beterschap en succes verders met alles!!!

Groetjes,

:blowkisses:

Geplaatst

Dames bedankt voor jullie lieve woorden...

Bianca, ik ben 19 december begonnen met deca en sinds 31 december de menopur erbij. Er wordt ook zoveel verteld.. Logisch dat je niet alkes kan onthouden..

Noes mooi dat je er ook weer bent en hopelijk wordt het een goed gesprek in DD...

Eslief jij ook heel veel succes dinsdag...

De rest van de meiden ook succes natuurlijk en hopelijk worden zijn de verkoudheden snel weg...

Weten jullie ook of cinuforce spray en tabletten van dr vogel kwaad kunnen tijdens het stimuleren...

Geplaatst

@ Lisselotje, ik heb geen ervaring met deze middelen, in de gebruiksaanwijzing (opgezocht via google) staat dat je er zwanger mee mag worden maar bij twijfel moet je je arts raadplegen. Ik zou het even navragen voor je het gaat gebruiken.

Geplaatst

Hi Noes!! Gezellig dat je er weer bent! Bejaarden gaan knallen deze komende maanden!! (de rest ook uiteraard ;)

Ik ben echt benieuwd naar je gesprek deze week.

Er zijn echt al een aantal meiden flink aan de slag met prikken en echo's in aantocht. Dat duurt voor mij nog een maand. Ik kan dus nog even kop in het zand.

Succes de komende week dus voor iedereen!

Remmir...hoe gaat het met de pillen? Al een zware stem? Daar ben ik ook ze bang voor, dat is blijvend staat in de bijwerkingen....

Groetjes!

Geplaatst

Hi lady's

Hier is wd 2 voorbij aan het slenteren. Blij dat morgen het werk leven weer begint. Nu krijg ik weer wat afleiding van al dat wachten. Ik moet wel

Zeggen dat ik behoorlijke buikklachten heb. Verder last van de (.)(.)

Ja geen peil op te trekken....

Succes allemaal

Gr Emm

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Hallo allemaal! Is er voor mij ook nog plek over om lekker mee te kletsen? Ik doe mijn 4e poging ook in gent. Ik heb net met gent gebeld en 11feb een afspraak voor een echo en wat en hoeveel ik moet spuiten?ja ineens komt het weer zo dichtbij...spannend !!

Groetjes noah

Geplaatst

Hoi allemaal,

Welkom Minnie. Noes 37 en Noah..

Dames ik reageer later meer.. Ben grieperig en heb buikgriep.. Gister nog hele dag de combinaties met springen (paarden) geschreven en toen was de toilet al mijn beste vriend..pfff. Niet fijn en zondag op vakantie. Hopelijk dan weer over!

Tot laters!!!

Ps moes mijn stem is nog steeds normaal gelukkig!!!

Geplaatst

@remmir, jij ook al ziek. Volgens mij steken we elkaar aan via het forum. Veel beterschap.

@noah, welkom hier.

@emmiline, en wat afleiding gehad op je werk vandaag. Vervelend al die kwaaltjes die van alles kunnen betekenen.

@lisselotje, al vast veel succes voor morgen bij de fm.

@noes, wel fijn dat je in een week van de mk af was. Fijn dat je ook al weer wat beter voelt. Ik ben inderdaad weer druk aan het spuiten.

Nou vandaag nog een lekker dagje thuis gehad. Straks nog even lekker sporten, ik doe aan volleybal. Morgen weer in het ritme van alledag, werken.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Noes en Noah welkom

Noes: ik zie dat je ook recent een mk hebt gehad. Klote!!...knap dat je het gesprek in dd toch doorzet

Remmir : beterschap!!

Eslief: wat een dieren…lijkt me een hoop werk. Wij hebben een hond,kleintje maar met een grote mond en een heel groot hart.:-))

Bianca: Ik moet wachten op mijn menstruatie en dan mag ik bellen voor de eerste echo. Als alles normaal verloopt mag ik deze week bellen. Spuiten bij jou begonnen zag ik, lekker van start. Hopelijk krijg je geen kwaaltjes.

Lisselotje: ik duim voor je dat ze morgen flink wat mooie follikels zien

Goofy: alweer fit??

Emmeline: hopelijk vind je wat afleiding. Die ww zijn echt slopend

Kim: beterschap!!

Groetjes

Geplaatst

Dames, ik zal mezelf even voorstellen:

Wij gaan 13-1 starten met een pipelle en dan 20-1 de eerste echo. Dit alles gaat plaatsvinden in Gent. Het wordt onze vierde en laatste poging.

Voordat wij naar Gent zijn gegaan hebben wij via de huisarts al heel veel laten onderzoeken bv. AFS, stollingsafwijking, FSH, TSH en allerlei vitamines. vooralsnog blijven alle artsen volhouden dat het echt aan de zaadkwaliteit ligt en dat we gewoon domme pech hebben gehad.

Omdat ik tijdens de eerste 2 pogingen overstimulatie heb gehad vind ik de dosering die Gent voorschrijft best spannend, 225 Menorpur ipv 150.

Sinds 1-1 klant bij UMC, toestemming voor ICSI 4 is al weg, hopelijk hebben we op tijd akkoord.

Wij hebben ook nogal wat beestjes, 2 katten, een hond, een aquarium en een paard. Dus knuffels genoeg hierzo.

Geplaatst

Hi Minie, wat vraagt UMC voor info in de brief? Ik moet toestemming voor poging vijf bij ze vragen...

Schrijft je arts deze brief?

Groetjes, Moes

Geplaatst

Nou meiden hier een stresskip.. het word me toch ineens allemaal teveel.. geen idee waarom.. zenuwen en de hormonen zullen wel meespelen:) ik zit op de bank met een pot thee te snotteren..het is helemaal niet appeltje/eitje omdat ik het al eens heb gedaan..ik vind het gewoon helemaal niet leuk om daar met mijn blote doos te liggen kijkdozen.. straks zit er wel zo'n stomme cyste en natuurlijk ben ik nog steeds aan het vloeien..drup ik natuurlijk weer alles vol terwijl ik verwoede pogingen doe om al schuivelend met mijn maanverbandje op de behandelstoel te gaan zitten.. zucht.. ja ik overdrijf maar dat mag met hormonen toch? Vind het gewoon weer eng.. ook die pregnyl die ik later moet!!! Wat is dat nou weer voor vaag breekglas en poeder? Toen had ik ovitrelle dat was simpel.. nou duik zo maar vroeg mijn bed in;)

Geplaatst

Je kunt het Eslief!! En tuurlijk is het oneerlijk en zéker onnatuurlijk! De stoel met je benen wijd is ruk, het is zo weer over en ze doen niet anders. Probeer los te laten je gedachten.

Die ampul breken valt echt mee. Vraag bij de apotheek een ampullen breker. Dat gaat veel makkelijker, is een plastic dopje.

En ook emotioneel zijn komt veel vaker voor bij de artsen en verpleging.

We duimen voor je!! Ga lekker naar bedje met een kruik en wees lief voor jezelf.

Liefs Moes

Geplaatst

Tnx moes:) een ampulbreker ga ik vragen wat een fijne tip.. ik had het doosje maar eeens opengemaakt en dan is dat best slikken.. die lucrin zet ik in de ochtend zonder problemen en de gonal straks ook.. maar die ampullen.. 2 doosjes.. zoveel en dan breken? Geheid dat ik heel die ampul kapotbreek ofzo.. als ik morgen maar heb gehad.. ga nu lekker mijn bed opzoeken..dit zijn wel momenten dat ik het rot vind dat mijn man savonds nooit thuis is.. gelukkig heb ik jullie xx

Geplaatst

Ik kan altijd zo'n dopje aan je opsturen, heb er nog wel eentje liggen. Dan moet je ff een pb sturen met je adres. Maar het valt echt mee. Ik ben een behoorlijke sukkel en mij lukte het ook! Ik heb ook wel een ampul raar gebroken (toen ik nog geen dopje had...) maar ook dat lukt best, het wijst zichzelf.

Die hormonen plus de onzekerheid voor morgen maken je wiebelig. En alleen thuis werkt ook niet mee...

Zet 'm op morgen, we denken met z'n allen aan de druppelende Eslief ;) en horen je hopelijk erna met grote opluchting van goed nieuws weer hier op ons topicje!

Liefs Moes

Geplaatst

Jeetje meiden, wat wordt er hier ontzettend veel geschreven, wel leuk maar dat kan ik echt niet bijhouden :-(

Ik werk 32 uur, vriendlief werkt in de horeca dus 's avonds meestal alleen en als onze S.elah van 17 maanden 's avonds dan eindelijk in bed ligt heb ik vrij weinig puf over. Lezen lukt dan wel, maar schrijven niet echt.

Ik denk trouwens wel dat ik in 't bejaardeclubje pas :-)) ik wordt in april namelijk 40...slik, wat klinkt dat oud, ook al voel ik me nog lang geen 40 en word ik meestal ook wel jonger geschat hihi

Geplaatst

Eslief hoe is het gegaan bij jou?

Emmeline hoe gaat het wachten?

Ik ben vanmorgen voor de eerste fm geweest. Er waren er 7 van ongeveer 13 mm, dus donderdag weer terug voor 2e meting en waarschijnlijk maandag of dinsdag de punctie. En dan komt het aller ergste het wachten op de uitkomst hoeveel eitjes er gevonden worden...

Geplaatst

Jeeej mag starten met gonal! Er zat wel een cyste in de eierstok.. was wel ff schrikken en dus dikke tranen.. we gaan kijken wat er gebeurd het was maar een kleine:) volgende week dinsdag de 14 terug

Geplaatst

Dag dames

Het wachten duurt soms zoo lang!!!

M'n buik is nog altijd onrustig. Geen echte pijn onrustig gevoel. En sinds vandaag lage rugpijn. Ik zit pas op dag 4 na de tp! Dus nog 10 te gaan.

Bij de eerste twee tp

Weinig tot geen klachten gehad. Toen ook zwanger maar beide keren een MK.

Tja succes lady's, in welk gedeelte je je ook bevind van de ivf! Het blijft een psychische achtbaan!

Xx Emm

Geplaatst

Lieve Meiden,

Hier ben ik weer. Had wel mee gelezen gisteren maar er word redelijk wat geschreven en dat is gewoon niet terug te lezen via mijn mobiel.Dus nu weer even via de laptop!

@Welkom moes,Wanneer willen jullie weer gaan starten. Ik had je erg gevolgd samen met Okasaan. Man wat heb ik met jullie te doen gehad. Maar was blij voor je dat alles zelf op gang was gekomen.Wel super dat je van verzekering veranderd bent zo heb je nog 2 extra kansen! Dit moet gewoon goed komen.

@Goofy,Hoe is het met jou lieverd je bent zo stil ineens. Hoe was het bij de longarts? Hupla dan moet je snel met je mannie een wandeling in het bos gaan maken!

@Lisselotje,Tijdens de stimulatie kunnen de meeste dingen geen kwaad hoor volgens mij. Althans tijdens de stimulatie neem ik alles in en drink ik zelfs een wijntje.

Na de tp overigens niet meer. Spannend!! Mooi aantal ik ben benieuwd!! Bij mij zijn het er of meer dan twintig altijd of minder dan drie follikels!! Bedoel je dat je het spannend vind hoeveel eicellen eruit komen of de embryootjes? Ik denk dat als bij mij alles goed gaat ik volgende week wo of vrijdag een punctie heb!! Ik ga je gewoon achterna!

@Moes Voor je het weet is het Februari en ben je ook volop aan het prikken!

@Emmiline,Wat onwijs spannend he!! Wacht dag 4! De dagen kruipen altijd voorbij! Al vind ik de eerste week wel redelijk vlot gaan alijd. Ga jij eerder testen of waag jij je daar niet aan!?

@Noah,Welkom hier. Tuurlijk is er een plekje voor jou! Kom maar gezellig mee schrijven!

@Remmir,Neeeeee niet jij ook al he! Jij nu ook al griep. Getsie derrie!! Hopelijk voel jeje vandaag een stuk beterder!

@Kim,Gewonnen met volleybal of was het een training?? En hoe was je eerste dagje werken?

@Sjoke,En inmiddels al ongesteld geworden? Hoop het voor je dan mag je weer starten! Ik heb nog geen klachten hopelijk blijft dat zo!

@Minie,Welkom hier. Jij ook al bijna beginnen! Hopelijk krijgen jullie akkoord voor icsi 4! Spannend!! Ook al zon dierenbende! Leuk hoor!!

@Eslief, Jeetje meid. Wat een rot dagen heb jij gehad. Je hormonen hebben er een heuze rollarcoaster van gemaakt. Die potjes van de pregnyl zijn idd vaag. Mijn ex brak ze altijd goed. R de vorige keer dus niet heel het flesje aan gort! Gelukkig had ik er nog 1 in de koelkast maar man wat sloeg de paniek me toen om de oren!! Maar rustig aan het komt vast goed.

Ik snap je gevoel helemaal mbt die cyste! Ik ga steeds met het zelfde gevoel naar de uitgangs echo. Wat onwijs balen dat er een cyste zat! Nu ga je dus een week spuiten en dan terug voor de fm??

Fijn dat je mag starten niet in alle ziekenhuizen mag dat in Voorburg mag het ook. Mijn cyste was 3 bij 3 cm en mocht wel spuiten maar de kans was aanwezig dat de cyste de hormonen volledig op zou nemen ik heb toen besloten dat ik zou stoppen. Maar jou cyste is als het goed is veel kleiner!! Dus bij jou komt het helemaal goed! Kom maar op met die punctie :D!!

@Seef,Geeft toch helemaal niks voel je niet verplicht steeds te reageren al is het natuurlijk wel gezellig!! Ik volg het ook niet altijd meer!! Jij bent ook al zon oudje :P haha grapje!

Hier gaat alles goed, Vanavond mag de derde spuit erin! Het begint nu ineens alweer enorm op te schieten overmorgen alweer de eerste fm. Ook dat vind ik dood eng want bij mij zijn het er altijd bizar veel in Gouda in het zh moest ik boven de 15 altijd stoppen omdat mijn waardes altijd te hoog waren (maar ja die van mij is altijd hoger geweest als gemiddeld) en in voorburg had ik er de vorige 25 en mocht ik nog steeds ingestuurd worden voor de punctie, Maar goed we zien het wel probeer erg zen te blijven al valt dat niet altijd mee ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden