Ga naar inhoud

Uitgerekend november/december 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ohw Jakkes Mar88, wat kun je ook naar worden van een voorhoofdholte ontsteking. Gaat het inmiddels weer wat beter met je?

Meiske74. Jeetje, dat is inderdaad flink hoog! Wil je iets van mijn lage bloeddruk? 95/50 ;) Hoe voel je je nu? Helpen de medicijnen iets? Hoop dat je toch nog iets leuks hebt kunnen doen dit weekend. Hoop dat het goed gegaan is vandaag!!

Sterkte

Twinklestar, Fijn dat je iets hebt gekregen voor de maag en darmen, hopelijk helpt het snel! Die kauwtabletten werken idd goed, het is tevens een lichte "laxeermiddel" dus 2 in 1 :D

Ook hier zitten de normale broeken niet meer lekker terwijl ik helemaal geen echte buik heb gekregen. Wel flinke heupen, en die had ik eigenlijk al! Haha.

En wat leuk om te lezen, je hebt eigenlijk alleen maar goede trek lees ik zo :)

Hier is het koffie verkeerd (met mate) en hartige snacks (ook met mate) waar ik echt naar kan hunkeren lijkt het wel. Verder is eigenlijk alles wel hetzelfde. Behalve tomaten, die lust ik nu ook graag!

Remmir, ooh wowww.... Een jongen en een meisje. Gefeliciteerd meid!

Ik heb al een poosje niets van me laten horen en loop ook een beetje te kwakkellen.

Lage bloeddruk 95/50, warm weer en migraine is geen goede combi ;)

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiske ik geloof dat je het al achter de rug hebt ik hoop dat het mee gevallen is sterkte

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Oh Eve met jou gaat het ook niet zo lekker? Tips voor lage bloeddruk? Zoute drop? Ik weet het niet eigenlijk.

Hier is de bloeddruk perfect nu 110/63 maar het weekend in bed en op de bank doorgebracht, wat was ik broerd!

De ingreep is vanmorgen goed gegaan, 7.15 in het zkh en 7.45 op de o.k.

Alles is voorspoedig verlopen , waren om 11.30 weer thuis, nagenoeg geen bloedverlies maar belangrijker nog geen pijn, krampen, onrustige baarmoeder.

Ik lig wel op bed moet zoveel mogelijk plat nu even maar gaat goed !

Over twee weken controle.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Noes nog even een knuffel voor jou! Ik zag je berichtje op Remmirs koningskoppel en vind dat zo lief van je! X

Geplaatst

Super meiske dat het zo goed gegaan is nu idd rust houden zodat jullie uk nog een hele tijd kam zitten

Geplaatst

Eve, grappig dat dat zo kan verschillen qua eten. Als ik koffie ruik word ik al misselijk . En iemand anders had het over patat. Dat vind ik ook wel lekker maar daarna echt enorme buikpijn dus durf het niet meer te nemen.

Balen van die lage bloeddruk. Heb je daar vaker last van? Veel zoute dingen eten toch?

En migraine is al helemaal niet fijn. Rustig aan maar.

Geplaatst

Ik drukte te vroeg... Meiske, fijn dat de cerlage goed is verlopen. En dat je je weer wat beter voelt. Moet je vanaf nu dan helemaal plat? En was dit bij je dochter ook zo?

Mag je met dit lekkere weer wel in de tuin? Of echt binnen op bed?

Geplaatst

Wil nog nog niet echt opknappen bij me maar denk ook dat het met het weer te maken heeft.

Warm en benauwd dus dan blijf je ook benauwd maar doe evengoed alles hoor alleen dan rustig aan.

Et liefst wil ik echt uitzieken Maarja met een kind blijf je heen en weer gaan school zwemles en vriendinnetjes. Ach komen we wel weer doorheen.

Morgen ga ik ff shoppen voor broeken en jurkjes zit niet meer lekker heb al echt een rond buikje en dat met 9 weken nou ja we zijn zo groos dus mag gezien worden.

Geplaatst

Heb nooit last gehad van een lage bloeddruk, wel is hij altijd keurig onder het gemiddelde. Dus het is niet zo heel vreemd dat hij nu lager is dan anders, alleen lastig

De gyn had me al gewaarschuwd voor warm weer en dat ik er dan meer last van zou hebben. Enige wat ik kan doen is regelmatig eten, veel drinken en idd iets zoutigs nemen

Voor de hoofdpijn wil ik liever niets innemen, dus dan maar meer binnen op de bank zitten ipv de zon ;)

Oooh leuk Mar88, hoop dat je een leuke outfit gaat scoren!

En het wordt nu iets koeler, dus hoop dat je je beter gaat voelen meid

Geplaatst

Hoi meiden,

Jeetje wat een ontwikkelingen in de afgelope n weken.

Remmir wat fantastisch een jongen en een meid! Hebben wij ook! Ik ben heel erg blij voor je!

Meiske, wat balen dat je zo kwakkelt! Hopelijk knap je gauw op. Gelukkig is de ok achter de rug, nu aftellen.

Hier nog steeds niet de oude, baal als n stekker. Misselijkheid is over gelukkig, maar nu begint mn maag. Gisteren naar HAP geweest omdat ik dacht dat ik t aan mn hart had, zon pijn deed het. Verder heb ik last van mn rechterborst. Van mij mag de tijd heel snel gaan.

Geplaatst
Noes nog even een knuffel voor jou! Ik zag je berichtje op Remmirs koningskoppel en vind dat zo lief van je! X

Meiske, fijn dat de cerclage goed is gegaan, nu even rustig aan he?

Ik ben ook echt blij hoor voor jullie allemaal!!!

Liefs,

Noes

me

Geplaatst

Ha, ik zie nu dat mijn tekst er niet bij is gekomen...

Maar goed, het komt er op neer dat ik blij ben voor iedereen die hier zwanger is geworden en Meiske voor jouw ben ik blij dat de cerclage goed is gegaan en nu dus even rustig aan voor jou!

Liefs,

noes

Geplaatst

Bah.. Het slapen is waardeloos zeg! Hebben jullie dat ook?

Celene wat balen zeg! Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt! Hopelijk snel andere tijden! Beterschap!

Meiske hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?

Hier gaat alles goed. Volgende week een lang weekend naar Texel.

Baal nog steeds van mijn werk. Mis mijn klanten wel

Geplaatst

Remmir ik slaap ook al een tijdje slecht.. Heel irritant.. Maar ja je doet er niks aan..

Hoe is het met je twins?

Wij hebben gister de 20 weken echo gehad en alkes was goed. Wij krijgen een jongen...

y2eza6er.jpg

Geplaatst

Lisselotje wat gaaf! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is.. Blijft wel een spannende echo!

Met de twins gaat het goed. Ik denk dat ik wat gevoeld heb maar weet het niet zeker kan niet wachten tot ik hun voel. Voel jij al wat?

Geplaatst

Wat fijn dat alles goed gaat

Lisselotje super leuk een jongen

Ik slaap nog als een roos maar ben dan ook nog maar bijna 11 weken ik moet er wel 2x uit naar de wc maar ik slaap prima

De warmte is niet goed bevallen hier ik ga er alleen maar van spugen de misselijkheid is avonds ook het ergste maar goed ik hoop maar dat het met een paar weken voorbij is

Het bruin verlies is er nog wel maar lijkt soms iets minder te worden dus ik krijg iets meer vertrouwen gelukkig hoor ik regelmatig het hartje dat scheelt ook enorm

Geplaatst

Lisselotje, wow alweer 20 weken! En jongens zijn leuk hoor :-)!

Celene, heb je iets gekregen voor je maag? Ik heb een drankje (antagel of zoiets) gekregen wat vaak word voorgeschreven bij maagklachten tijdens de zwangerschap (wel vanwege gebruik Ascal). Hier helpt het super.

Remmir, hebben jullie al meer duidelijkheid over het financiële gedeelte op je werk? Kan me voorstellen dat je baalt. Vermaak je je wel thuis?

Hier gaat het slapen juist weer wat beter momenteel. Wel veel rare dromen waardoor ik wakker word en heeeeeel vaak plassen.

Meiske, hoe gaat het met het platliggen?

Mari, hier is de misselijkheid sinds een aantal dagen een stuk minder. Ze zeggen vaak na 12 weken dat het minder wordt. En het lijkt te kloppen.

Geplaatst

Remmir, ik voel hem elke dag wel ff, maar alleen onderin mijn buik. En dat klopt ook wel, want hij ligt met zijn koppie helemaal onderin op mijn blaas te drukken.. Hihihi

Geplaatst

Lisselotje, van harte met de goede echo!! En super dat alles goed is en je nu weet wat het wordt. Op de helft alweer, gaat snel voor mij als outsider.

Liefs Moes

Geplaatst

Lisselotje gefeliciteerd met de mooie echo, fijn zeg, een een jongen, wat leuk!hihi ga je nog de kleur van je banner aanpassen ?;-)

Celene lastig dat jij je zo niet fit blijft voelen en slecht slaapt, volgens mij kun je daar weinig aan doen?maar kan me voorstellen dat het pittig is met een peutertwin en werk

Remmir ik denk dat je de ukkies echt wel gevoeld hebt hoor, super!

ik weet niet meer wie het over de misselijkheid had, bij mij was het plotsklaps met 11 weken weg en sinds vanmiddag ben ik weer misselijk!?

Maris is fijn dat het vertrouwen groter wordt, bah die schrik is verre van fijn, bah bah!

hier gaat het goed, ben nog erg moe maar baarmoeder is rustig en dat os erg belangrijk!

ik zit bij goed weer regelmatig eventjes in de tuin maar lig vooral veel, of op bed of op de bank, slaap ook nog veel.

Geplaatst

Uitgerekende datum:

Cocochanel: 02-11-2014

Remmir: 04-11-2014

Celene: 06-11-2014

Eve: 12-11-2014

Meiske74:18-11-2014

Twinklestar: 25-11-2014

Mari-83: 15-12-2014

Mar88: 23-12-2014

Eerste echo:

Remmir: 13-03-2014

Celene: 17-03-2014

Meiske: 29-03-2014

Twinklestar: 05-04-2014

Marr88: 09-05-2014

Volgende echo/afspraak

Celene: 26-5-2014

Marr: 28-5-2014

Eve:

Meiske74: 3-6-2014

Mari-83: 04-06-2014 12 weken echo en controle gyn

Twinklestar:

Mar88: 28-05-2014 echo 02-06-2014 echo laatste AMC 03-06-2014 controle

Nekplooimeting / combinatietest:

20w echo / GUO:

Eve: 26-05-2014 + 23-06-2014

Meiske74: 30-06-2014

Twinklestar: 04-07-2014

Geplaatst

Ik hoop dat het lijstje zo weer redelijk up to date is,

we hebben overigens ook de uitslag van de combinatietest ontvangen: 1:1200, helemaal blij!

Geplaatst

Remmir super dat het goed gaat met de twins!

Mar ik had met mn vorige zwangerschap ook heel lang last van bruinverlies! Fijn dat je t hartje hoort.

Meiske wat fijn dat je baarmoeder rustig is! Dat lijkt me een hele geruststelling! En verplicht plat liggen is er goed voor je rust! Lekker dat je met dit weer in de tuin kan zitten.

Twinkle: ik heb antagel gehad maar deed niks! Nu heb je losec dat gaat stukken beter maar probeer t zo min mogelijk in te nemen. Ik moet zeggen dat ik me afgelopen dagen stuk beter voel. Alleen zo vreselijk moe. Hebben jullie daar ook last van? Ik lig om 21:00 al op bed.

Maandag weer een echo! En eind juni de 20w echo.

Fijn weekend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden