Ga naar inhoud

Uitgerekend november/december 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje Daantje wat schrikken voor jullie meid. Ik krijg een dejavu moment. Wat heel gunstig is, is dat je geen weeën hebt. Probeer positief te blijven en iedere dag je kleine in buik houden is een grote winst! Op naar minimaal 28 weken zoals TWinklestar en zei. Ik weet zeker dat je dat gaat halen! Probeer zo veel mogelijk echt plat te liggen, ook al zeggen ze artsen dat je best blokje mag lopen. Ik heb echt de eerste 4 weken plat gelegen. Ik durfde zelfs niet naar toilet die 2 meter verder was. Dus kreeg ik een po de eerste weken. Doe vooral waar jij je goed bij voelt en probeer afleiding te zoeken in bed. Ik heb voor de 2 dekentjes gehaakt, zo ging de tijd best snel.

Heel veel sterkte en geduld meid. Zou leuk zijn als je af entoe wat laat weten.

Twinkle:

Fijn dat je zoontje thuis. Hopelijk knapt hij nu snel op zodat jullie deze periode weer kunnen afsluiten. Is de operatie goed verlopen?

Wij hebben geen bevallingsplan. Ik twijfel of ik ruggenprik wil als de pijn heftig wordt.

Eve ja tijd gaat hard en mega spannend! Ik denk dat oktober zo voorbij is hoor!! Ik heb liever dat t tussen de 37 en 39 komt dan dat je over tijd bent en zo zit te wachten. We hebben t niet voor t zeggen. Tenzij je keizersnede krijgt natuurlijk.

Xx

2014.pngMaak een ticker

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat fijn dat duuk het zo goed doet hopelijk snel naar huis

Daantje wat schrikken ik heb er gelukkig geen ervaring mee maar ik zou ook algehele rust nemen hopelijk blijft je UK nog een tijdje zitten

Geplaatst

Hoi dames,

oh Daantje, godzijdank ben je in het zkh en inderdaad geen weeën.

met 100% plat liggen is bij mijn dochter de lengte weer van 0.9cm! Naar 4.0 gegaan......de wet van de zwaartekracht.

ik weet niet meer wie het vroeg maar bij deze termijn is een cerclage een te groot risico: de baarmoederhals is al kort, en door het gerommel grote kans dat de bevalling begint of de vliezen breken.

Daantje mocht je ooit nogmaals zwanger worden vraag dan een cerclage, heel erg veel succes!

remmir wat fijn om te horen dat Duuk het zo ontzettend goed doet, wat een KANJER!!

Geplaatst

Maris, heb je al geprobeerd om samen met E. Bv in jullie bed te gaan liggen? Ik heb dat met Imke gedaan en dan sliepen we samen.

hier gaat het wel goed gelukkig, het wordt duidelijk zwaarder en mijn rug is echt snel overbelast maar echt ik geniet!

zo bijzonder en zo bewust van het feit dat dit de laatste zwangerschap is.

hoe gaat het bij jullie met de kamers?

hier nog niet klaar! Gelukkig wel het schilderwerk en de gordijnen zijn in bestelling, lampen nog opgangen en ik moet nog wassen!

Geplaatst

Haha dat is juist het probleem bij ons slaapt zij super goed maar ik niet ze komt elke nacht en wil dan bij ons in bed ze beweegt zoveel dat ik geen oog dicht doe

We doen nou om de beurt zo dat we even naast haar bed gaan zitten en ze wordt al steeds later wakker dus wie weet

Hier toevallig vandaag de kamer afgemaakt en de meubels erin gezet

Nu nog aankleden en wassen

Geplaatst

Oh Maris dat schiet op met het kamertje, dat samen slapen deed ik juist overdag, niet snachts , ze ligt alleen bij ons ( lees mij, manlief gaat dan in haar bed liggen) als ze ziek is.

Geplaatst

Celene, de operatie is op zich goed verlopen maar er is waarschijnlijk toch een complicatie opgetreden. Wat wel erg balen is. Even afwachten wat de arts zegt bij de nacontrole maar waarschijnlijk volgt er nog een operatie...

Jullie dus geen bevallingsplan? Ik weet ook niet zo goed wat ik erin moet zetten. Eerst maar even de voorlichting afwachten over pijnbestrijding e.d.

Meiske, het gevoel wat jij hebt herken ik wel. Nu extra genieten van de zwangerschap aangezien het waarschijnlijk de laatste keer is.

Krijgt de baby een hele nieuwe kamer?

Mari, balen dat je dochter zo slecht slaapt. Zou ze iets aanvoelen?

Jullie ook een nieuwe kamer voor de baby?

Daantje, hoe gaat het? Hierboven dus wel goede berichten met volkomen platliggen. Hopelijk werkt het bij jou ook zo! Sterkte de komende tijd.

2014.pngMaak een ticker

Geplaatst

Jeetje Twinkle dat zal toch wel heel erg ellendig zijn die complicaties! Zou daar dan ook snel weer actie op ondernomen moeten worden?

poeh!

bij ons heeft Imke gewoon haar eigen kamer gehouden, deze is voorzien het afgelopen maar van nieuwe meubels en broertje krijgt idd een nieuwe kamer met de oude meubels van Imke.

we zijn bijna klaar, gordijnen zijn inmiddels ook klaar en opgehaald, nu nog twee lampen ophangen, rails en de overgordijnen hangen. Nog wat leuke dingetjes erbij en klaar!

Goh meiden het begint echt op te schieten he!

Daantje hoe gaat het bij jou?

Geplaatst

Meiske, ja gelukkig hoeft dat niet gelijk. Er moet een half jaar tussen zitten vanwege de genezing en omdat zoveel narcoses vlak achter elkaar niet goed zijn voor zo'n klein ventje.

Klinkt goed hoor. Bijna alles klaar dus? Ik krijg sinds deze week ook ineens de kriebels hoor. Wil alles wel graag geregeld hebben. Maar er moet ook nog wel het 1 en ander geregeld worden...

2014.pngMaak een ticker

Geplaatst

Dank jullie voor de berichtjes!Lisselotje hoe gaat het met jou? Spannend zeg je bent er bijna. Succes gewenst!

Daantje is het stabiel gebleven?

Twinkle sterkte en beterschap daar. Zielig voor zo'n klein manneke!

Meiske wat fijn om te lezen dat je zo geniet! Leuk dat ik nu beeld heb bij jou

Leuk de kinderkamer klaarmaken! Daar zijn wij tussen de bedrijven door ook mee begonnen. Blij dat we dat nu toch echt kunnen doen, maar ook dubbel.

Als we straks zijn kamertje klaar hebben zal ik een fotootje doen

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Lieve remmir,

Wij hebben op 1 oktober een gezonde zoon gekregen met de naam Jack. Hij is via een geplande natuurlijke keizersnede ter wereld gekomen... En hebben een super dagen in het ziekenhuis gehad. Nu aan het genieten van de kraamweek...

Op 1 oktober trotse ouders geworden van onze Zoon Jack.

Hij doet het super..

Geplaatst

Hoi meiden,Ik ben inmiddels weer thuis. Mijn BMH was een centimeter gegroeid! Ik ben zo opgelucht. Nu lig ik dus op de bank en in bed en doe ik zo rustig mogelijk. Ik hoop dat deze stijgende lijn zich blijft voortzetten. Dinsdag 26 weken..Ik lees gezellig mee met jullie verhalen, want heb nu alle tijd:)Daantje

Geplaatst

Ohhhh wat een goed nieuws! Zie je dat plat gaan ook bij jou helpt, fijn zeg!!

haha Remmir, inderdaad! Wat een mooi mannetje!

maar mede thuis aan de gang zijn zal ook behoorlijk dubbel voelen, wat een mixed emotions...

gelukkig Twinkle!

imke is uiteindelijk 3x onder narcose geweest, hadden geen keus maar was er niet blij mee!

dit alles rond haar twee jaar

Geplaatst

Daantje wat super dat het helpt ga zo door hopelijk blijft hij dan nog minstens 10 weken zitten

Lisselotje gefeliciteerd met je zoontje geniet ervan

Twinkle heftig dat hij nog een keer moet sneu bij die kleintjes altijd

Ik ken het gelukkig niet mijn dochter is denk ik 3x ziek geweest in 2 jaar tijd dus ik ben op dat gebied ook niet veel gewend gelukkig

Hier verder geen nieuws morgen 30 weken en dan woensdag de echo en afspraak gyn ben benieuwd

Geplaatst

Lisselotje gefeliciteerd!!! Super dat het zo goed gaat! Fijn! Heel veel geluk, liefde en gezondheid toegewenst! Genieten maar!

Vinden wij ook meiske

Daantje wat een opluchting!En nu erg rustig aan doen.

Mari dat schiet ook al mooi op! Succes woensdag.

Geplaatst

Lieve Remmir,

Klopt het dat early birds de fotos van de kleine spruit online gezet had? Wat zijn t mooie fotos!

Daantje wat onwijs fijn dat je bmh weer een cm gegroeid was! Nu thuis lekker zo min mogelijk doen en op naar de 28 weken!!!!

Andere meiden veel succes!

Geplaatst

Hoi Bianca! Wat zie ik!! Je bent ook bevallen! Van harte gefeliciteerd!! Alles goed met jullie?

Klopt dat zijn wij maar nog niet online op early birds, maar via FB is het gedeeld! Daar zal je het gezien hebben denk ik?!

Geplaatst

Hoi Remmir,

Dat klopt onze kleine man is 1 oktober geboren!

Alles gaat helemaal goed! Echt genieten maar dat ga jij straks ook alemaa mee maken! Dat begint nu al te komen maar wacht maar tot jullie mannetje lekker thuis is.

Wat zijn de voorspellingen van t ziekenhuis?

Klopt het was via de fb! Vond de foto s erg mooi! Leuk dat ik dan ook een gezicht bij je weet!

Geplaatst

@bianca1, gefeliciteerd met je zoon!! Super. Wat gaat de tijd toch snel. Geniet ervan!

Liefs Moes

Geplaatst

Even ego

Vanmorgen de groeiecho gehad en het is voor nu niet goed

Ons mannetje heeft op 2 plekken te veel vocht in zijn hoofdje en er was iets wat gesloten had moeten zijn wat iets open stond

Hij zegt dat hij er niet heek erg van schrok maar dat hij het liever anders had gezien en dat het er voor nu niet goed uit ziet

Volgende week donderdag krijgen we een uitgebreide echo in Nijmegen met aansluitend een afspraak bij de kinderneuroloog dus tot die tijd weten we niks en is het een vreselijke spanning

Een ernstig water hoofdje was het niet

Het kan ook zijn dat ze niks kunnen zeggen en dat dat pas na de geboorte kan of zelfs in de loop der jaren pas dus het is afwachten

Geplaatst

Mari wat naar en wat schrikken zeg! En dan ook nog zo lang wachten voor je meer weet heel veel sterkte!

Bianca ze voorspellen niet snel. Maar wij denken dat hij rond de uitgerekende datum thuis zal komen. Eerder niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden