Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
8 minuten geleden, Nora90 zei:

Ik moet wel zeggen dat de foto behoorlijk wat kwaliteit verliest na het uploaden van de foto 😞 

Lieve nora,

Nou dat ziet er uit als wat wij hadden rond dag 11. Dus ik zou zeggen geniet ervan

Is goed duidelijk in mijn ogen jouw hcg stijgt misschie  wat langszamer maar hij stijgt  en als beide weg waren was het nu al aan het dalen. Dat ik miskramen had was 3 dagen na de propjes verliesen een test die negatief was of ineens weer heel lichtjes zo wist ik ook dat ik het echt kwijt was 

Knuffels lekker rusten en goed slapen is goed voor jouw en het maanzaadje(4weken oud) in je buikje

Geplaatst

@Onzefamilie Oh dat is zeker goed om te horen, ik zit namelijk op wachtdag 12 vandaag 😄  De testen worden in ieder geval niet lichter bij mij dus dat is ook een goed teken en dat het bloeden stopt vind ik ook best een goed teken... 😄 

Geplaatst

Nee lieverd, we worden niet moe van jou, althans ik niet en ik denk de anderen ook niet.
Daar is dit forum toch voor, om kwijt te kunnen wat je dwars zit.
Fijn dat het bloeden gestopt lijkt te zijn, morgen of dinsdag meer duidelijkheid ook voor jou.
En op de foto zie ik een duidelijk verschil met de testen hoor.
Denk wel een goed idee om het niet per dag te bekijken, maar per 2 of 3 dagen.
Succes morgen met de test!

Geplaatst

Ja, zijn goede tekenen hoor, bloeden gestopt, nog steeds positieve testen die duidelijker worden, wat betekent dat je meer hcg in je lichaam hebt.
Goed voor jezelf zorgen en niet te druk maken. (makkelijk gezegd, I know)

Geplaatst

@Kitje  Najah het bloeden is niet gestopt, maar het lijkt die kant op de gaan. Het is aanzienlijk minder en alleen nog maar bruin niet meer rood.... Maar toch de testen worden idd duidelijker en dat geeft me toch iets meer "rust".

Morgen zal ik de laatste test doen 's ochtends en die bloedtest ook, als de bloedtest aangeeft dat het hcg is gestegen ga ik niet meer testen thuis en als de bloedtest aangeeft dat het hcg niet is gestegen dan zal k ook niet meer testen thuis. 

Lekker slapen voor nu. Ik zal jullie op de hoogte houden dames  😄 

knuffel xx

Geplaatst

Oh, dat had ik dan ff verkeerd begrepen @Nora90, dacht dat het gestopt was vandaag.
Maar bruin bloed schijnt niet erg te zijn, weleens ergens gelezen... 

Hopelijk een goede bloedtest morgen, keep the faith!

Geplaatst

@Kitje @Onzefamilie Nou ik heb een testje gedaan en echt binnen 10 seconden was de lijn al goed zichtbaar. En is ook echt duidelijker dan gisteren. Ik begin toch echt goede hoop te krijgen, nu alleen nog de bloedtest die ik zo ga afnemen 😄 

Ik hoop dat ik vanmiddag de uitslag ga krijgen, ik zal jullie op de hoogte houden !!

Geplaatst
Zojuist, Nora90 zei:

@Kitje @Onzefamilie Nou ik heb een testje gedaan en echt binnen 10 seconden was de lijn al goed zichtbaar. En is ook echt duidelijker dan gisteren. Ik begin toch echt goede hoop te krijgen, nu alleen nog de bloedtest die ik zo ga afnemen 😄 

Ik hoop dat ik vanmiddag de uitslag ga krijgen, ik zal jullie op de hoogte houden !!

Gefeliciteerd, 

Ik net wezen bloedprikken voor de schildklier moet die nu heel goed in de gaten houden ivm zwanger zijn

Geplaatst

@Kitje @Onzefamilie  Ja maar goed dat ze het in de gate houden, zo kun jij ook wat geruster zijn dat alles gemonitord wordt en lekker kunt genieten van het zwanger zijn 😄 

Ik heb inmiddels ook al bloed geprikt en het is me weer gelukt om de uitslag vandaag te mogen ontvangen.

Ik zal hieronder even een foto plaatsen van de testen die ik thuis heb gedaan die van vrijdag en die van vandaag, dus beide bloedprik dagen ook... In mijn ogen ziet het er echt heel goed uit, wat vinden jullie? 

image.thumb.png.f048f60fe2ae88174e1578d99f2aec6e.png

Geplaatst
55 minuten geleden, Nora90 zei:

@Kitje @Onzefamilie  Ja maar goed dat ze het in de gate houden, zo kun jij ook wat geruster zijn dat alles gemonitord wordt en lekker kunt genieten van het zwanger zijn 😄 

Ik heb inmiddels ook al bloed geprikt en het is me weer gelukt om de uitslag vandaag te mogen ontvangen.

Ik zal hieronder even een foto plaatsen van de testen die ik thuis heb gedaan die van vrijdag en die van vandaag, dus beide bloedprik dagen ook... In mijn ogen ziet het er echt heel goed uit, wat vinden jullie? 

image.thumb.png.f048f60fe2ae88174e1578d99f2aec6e.png

Dat noem ik echt zwanger lol 

Duimen voor goed hcg hoogte voor jouw

Hier weer wat bloed verlies, dus weer de rust in. Was even wezen wandelen maar toch iets te veel gedaan dus rust en geduld

Geplaatst

Maar dat ziet er goed uit hoor nora, de test van vandaag is super duidelijk.

Hopelijk bloedtest ook goed zodat je minder zorgen maakt.

Goed dat ze je goed in de gaten houden onzefamilie, zeker met schildklier moet je wel voorzichtig zijn.

Lekker de rust pakken dan nu, lichaam.geeft wel goed aan als je teveel doet.

Succes met de test vandaag nora!

Geplaatst

@Onzefamilie Jaa rustig aan doen hoor, maar bloedverlies hoeft dus niet perse iets verkeerds te zijn he. Dus geen zorgen gaan maken. You are pregnant 😄 

@Kitje Ja ik vind de test van vandaag ook echt super duidelijk, ik maak me echt al veel minder zorgen. Ik heb zelfs als de verloskundige gebeld om advies te vragen, en zij vond het allemaal heel goed klinken en heeft zelfs al een afspraak gemaakt voor mn eerste echo. 

Ik begin voorzichtig al echt blij te worden 😄 Nog heel even de uitslag van de bloedtest afwachten....

Dank jullie wel voor jullie steun dames xx 

Geplaatst
24 minuten geleden, Nora90 zei:

@Onzefamilie Jaa rustig aan doen hoor, maar bloedverlies hoeft dus niet perse iets verkeerds te zijn he. Dus geen zorgen gaan maken. You are pregnant 😄 

@Kitje Ja ik vind de test van vandaag ook echt super duidelijk, ik maak me echt al veel minder zorgen. Ik heb zelfs als de verloskundige gebeld om advies te vragen, en zij vond het allemaal heel goed klinken en heeft zelfs al een afspraak gemaakt voor mn eerste echo. 

Ik begin voorzichtig al echt blij te worden 😄 Nog heel even de uitslag van de bloedtest afwachten....

Dank jullie wel voor jullie steun dames xx 

@Nora90

Waarschijnlijk raak ik het dus kwijt, heb mega krampen net al wat propjes en gevoel dat ik constant moet poepen. 

Dit had ik ook bij mijn voorgaande miskramen. Dus waarschijnlijk hebben we het verloren. Heb de verpleeg al gemaild en wachten nu af. Maar voel me echt kut 

Geplaatst

@Onzefamilie  Ohhh neee toch, houd nog even moed wie weet is het nu anders.... Ik heb ook echt super veel bloed verloren (nog steeds) en echt met stolsels en krampen. En ik ben toch echt zwanger. Alsjeblieft niet zo gauw opgeven lief, die negatieve gevoelens moet je nu niet voelen !! Doe rustig aan, ga lekker liggen, verwen jezelf of laat je verwennen. 

Ik heb zojuist mijn uitslag mogen ontvangen en hij is hartstikke positief !! Die is van afgelopen vrijdag tot vandaag maandag (even voor toekomstige lezers) gestegen van 21 naar 75,8 dus wel even meer dan verdubbeld.... 😄 

Ik had ook zo weinig hoop nog door die bloeding, maar alsnog is het goedgekomen.... Geef niet op Onzefamilie 

Geplaatst
45 minuten geleden, Nora90 zei:

@Onzefamilie  Ohhh neee toch, houd nog even moed wie weet is het nu anders.... Ik heb ook echt super veel bloed verloren (nog steeds) en echt met stolsels en krampen. En ik ben toch echt zwanger. Alsjeblieft niet zo gauw opgeven lief, die negatieve gevoelens moet je nu niet voelen !! Doe rustig aan, ga lekker liggen, verwen jezelf of laat je verwennen. 

Ik heb zojuist mijn uitslag mogen ontvangen en hij is hartstikke positief !! Die is van afgelopen vrijdag tot vandaag maandag (even voor toekomstige lezers) gestegen van 21 naar 75,8 dus wel even meer dan verdubbeld.... 😄 

Ik had ook zo weinig hoop nog door die bloeding, maar alsnog is het goedgekomen.... Geef niet op Onzefamilie 

@Nora90

Gefeliciteerd met die stijging, dus het zit goed in je buikje wat mooi en byzonder.

Wij net bij isala zwolle vandaan want ook de gynocoloog wou me zien was bezorgd.

Echo gehad, vruchtzakje te zien maar kon nog niet uitsluiten of wel of niet word afgestoten. Ook gaan ze mij beter in de gaten houden ivm mogelijke torsie van linkereierstok. 

Voor nu moet ik geheel de rust in bloed geprikt en morgen ochtend belt hij. Als niet vertrouwen of meer pijn etc direc t naar leeuwarden zieke huis gaan.

Lijkt wel een rollarcoaster, de symptonen zijn  exact als mijn laatste miskraam. Dit is ook waarom we extra extra voorzichtig moeten worden. Mijn liefsye vrouw is van werk naar huis gesjeesd, daarna doorgegaan naar zwolle is toxh ruim 1 uur rijden.

Zoveel krampen en steken is echt heel erg, het bloeden is tijdelijk gestopt maar zoals mijn andere miskraam kwam dat paar uur later ineens in alle hevigheid.

De angst is zo groot,na alles wil je dan toch wel een keer blij kunnen zijn !

Ik hou jullie wanneer ik kan op de hoogte ben namelijk best kapot door dit vandaag. 

Knuffels van ons aan jullie 

Geplaatst

Ohh, nee @Onzefamilie ik hoop zo voor jullie dat het niet mis aan het gaan is.
Ik zal heel hard duimen dat alles goed blijft gaan want ik gun het je zo ontzettend.
Niet meteen alle hoop verliezen lieverd, wat Nora ook al zegt, zij is ook superveel bloed verloren en zag het ook niet zitten en is toch echt in verwachting.
Keep the faith! Neem je rust en laat je maar lekker verwennen door je vrouw.
Ik denk aan jullie.

Gefeliciteerd @Nora90 dat kan nu toch echt wel he?
Verdriedubbeld gewoon, top!
Wanneer mag je naar de vk voor je echo?
Geniet er lekker van, wees blij, gooi de zorgen aan de kant, je bent ZWANGER!
Geloof het nu maar!

Geplaatst

@Onzefamilie  Wij duimen voor jouw en je vrouw dat alles goed zal blijven gaan. Geef aub de hoop niet op, het is oké dat je je rot voelt nu en dat is ook heel begrijpelijk gezien het verleden. Maar geef niet op. Het kan allemaal nog goedkoper, houd je rust en laat je heerlijk verwennen door je vrouw. (en ik weet niet of je gelovig bent, maar blijf smeekbedes verrichten) 

Doe rustig aan en we horen van je als jij eraan toe bent xx

@Kitje Jaa Dank jullie wel allebei 😄  Ik ben echt zwanger en het is inderdaad verdriedubbeld bijna verviervoudigd joh. Ik mag met 7 weken komen voor de eerste echo en als het goed is is dan het hartje ook te horen. Ik ben echt zo ontzettend blij het is ongelooflijk. Na zo lang proberen zwanger te raken en dan is het eindelijk zover en dan voelt het zo onwerkelijk.

Ik denk dat het lucht is of mn darmen zijn (en ook nog beetje van al die medicatie) maar ik pas mn broeken begin van de dag nog wel maar einde van de dag is de knoop en rits al open anders doet het gewoon pijn. Dus ik draag mn leggings voor nu want het is geen lekker gevoel anders. Weet niet of dat er zo vroeg al bij hoort, maar wauw !!

Ik duim voor jullie allemaal 🥰  knuffels xx

Geplaatst

Ja Nora, het ziet er echt heel goed uit voor je,  ik ben heel blij voor je.
Het lange wachten is dan eindelijk beloond.
Met 7 weken kun je het hartje iig zien knipperen, of je het kan horen weet ik niet, met de doptone niet denk ik, maar op echo apparaat wel.
Klein frummeltje van 1 cm ofzo iets is het dan.
ehhm, die broeken, is van medicatie denk ik, het is nu nog allemaal zo klein.
Bij mij ging je het destijds pas laat zien, maar ik ben niet zo slank.
En als leggings beter zitten, dan die lekker aan doen.b
Binnenkort positiekleding shoppen dan 😂

Geplaatst

@Kitje @Nora90

wat een nacht, krampen zijn wel afgenomen. Net gebeld door de arts, waardes zijn redelijk maar mijn hcg is niet zo hoog als het moet zijn. 

verplicht rust, krijg ik meer krampen en weer bloed accuut bellen. Zowiezo extra controles. Volgende week moet ik weer komen echo en bloed. 

hij kan nu niet zeggen dat het goed of fout gaat we hopen volgende week einde volgende week weten hoe wat waar.

en nora die last heb ik ook is van de medicaties dat broeken heel ongemakkelijk zitten zakt weer af hoor. 

even de update voor nu. 

Geplaatst

@Onzefamilie  Nou ik vind dat goed nieuws hoor onzefamilie. Krampen zijn afgenomen en de waardes zijn goed. Als ze niet zo hoog zijn als dat ze moeten zijn betekent nog helemaal niks want kijk hoe dat bij mij ging. Ze hadden mij helemaal gek gemaakt door te zeggen dat 21 te laag was afgelopen vrijdag. En nu is het verdriedubbeld dus lekker ingehaald als er al een achterstand was. Geef de hoop niet op hoor. Ik vind het goed klinken en dat geeft toch weer een gerust gevoel. 

Luister naar de dokter, pak je rust en geniet van het zwanger zijn, want je bent zwanger onzefamilie 😄 

Bij mij lijkt het bloeden echt tot een eind te komen, vandaag nog helemaal niets verloren dus dat geeft me een nog beter gevoel. Ik ben echt helemaal happy en we gaan ervoor !! 

Ik blijf goede hoop hebben voor jou onzefamilie 😄 

Geplaatst
1 uur terug, Nora90 zei:

@Onzefamilie  Nou ik vind dat goed nieuws hoor onzefamilie. Krampen zijn afgenomen en de waardes zijn goed. Als ze niet zo hoog zijn als dat ze moeten zijn betekent nog helemaal niks want kijk hoe dat bij mij ging. Ze hadden mij helemaal gek gemaakt door te zeggen dat 21 te laag was afgelopen vrijdag. En nu is het verdriedubbeld dus lekker ingehaald als er al een achterstand was. Geef de hoop niet op hoor. Ik vind het goed klinken en dat geeft toch weer een gerust gevoel. 

Luister naar de dokter, pak je rust en geniet van het zwanger zijn, want je bent zwanger onzefamilie 😄 

Bij mij lijkt het bloeden echt tot een eind te komen, vandaag nog helemaal niets verloren dus dat geeft me een nog beter gevoel. Ik ben echt helemaal happy en we gaan ervoor !! 

Ik blijf goede hoop hebben voor jou onzefamilie 😄 

Lieve @Nora90

Bij mij is het wel wat ingewikkeld, ik heb een schildklier probleem die dus ook miskramen kan veroorzaken. 

Moet nu ook weer prikken op een antistof als ik die ook heb dan heb ik nog meer risico.

Ik ben nu verplicht bed/bank rust, wat ik echt slecht tegen kan. Ben niet iema d die still zit namelijk.

Morgen gaat mijn vrouw weer werken. Nu hebben we gelukkig oppas voor onze zoon dat ik ook echt de rust kan nemen.

Valt me heel zwaar, doe altijd alles zelf. Nu kan ik mag ik niks, zelfs mijn lichaam laat het behoorlijk afweten. 

Depressiefiteit op dit moment is best hoog, wat niet echt helpt. De angst de pijn. 

Zet zelf kaarsje aan voor geluk. Ben wel gelovig maar anders dan andere. Ga niet naar kerk maar bid wel dagelijks. 

Ik ga nu weer even onderuit voel me noet zo goed. 

Ik spreek jullie gauw weer.

Geplaatst

@Onzefamilie ik sluit me aan bij Nora, waardes zijn redelijk, dus vooralsnog ziet het er nog ok uit voor je.
Verder gaat een zwangerschap waar hulp bij nodig is geweest misschien sowieso wel anders dan een natuurlijke.
Misschien als je uurtje later bloed had geprikt dat de waardes dan iets hoger waren en wel precies goed.
Niet meteen wanhopen meis, probeer te blijven vertrouwen op een goede afloop ook al is dat moeilijk.
Ook al ben je bang en kost het stil zitten je moeite, denk aan dat moois dat in je groeit en dat er nog altijd in zit.
Goed dat ze je goed in de gaten houden met extra bloedtesten en echo.
En als je wat kwijt wil, dan mik het maar op het forum hoor, daar is dat voor.
Voor de leuke verhalen, maar ook voor een luisterend oortje (of lezend oog in dit geval dan).
Brand maar een mooi kaarsje voor een goede afloop, dat vind ik altijd mooi.
Ik ben niet gelovig, maar een kaarsje branden heb zelfs ik weleens gedaan.
Goed rusten nu, keep the faith!

Wat fijn @Nora90 dat het bloeden gestopt lijkt te zijn, hopelijk blijft het weg en kun je nu lekker onbezorgd genieten van je zwangerschap.

Groetjes

Geplaatst

Hallo iedereen!! Ik ben nieuw hier. Wij doen PGD. Dit is onze laatste poging. Beide keren een BFN.

Vandaag een terugplaatsing gehad van een 14 cellige embryo. De wachtweken zijn begonnen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden