Jump to content
Kitje

Wachtbankje december

Recommended Posts

@Kitje @Nora90

Bedankt! Dames!

Net wakker en toch nog de officiele test gedaan blijft zwanger. Het besef is er nog niet, vooral omdat de kans zo klein was. 

Lieve Nora, ik weet hoe moeilijk het is. Wij duimem keihard voor jouw. Mag ik vragen waar jij je behandeling hebt  wij zwolle, moeteb wel ruim een uur rijden elke keer heen en terug maar dat boeit ons echt niet.

Lieve kitje, 

Ik hoop het zo voor jouw dat ook jij straks mag zeggen yesss! We hebben een plakker. 

Ja het leven is een achtbaan van emoties, maar 1 ding beloof ik jullie ik zal jullie via dit wachtbankje gewoon updates geven elke maand want we zijn samen begonnen en wel voor jullie ook leuk om te zien hoe wat waar. Of als jullie dat te moeilijk vinden snap ik dat ook hoor!

Wij zijn nog in ongeloof, hebben lekker even zitten huilen, we wachten met vertellen aan familie tot we 12 weken zijn. 

A dream is just like a premade memorie, you just have to make the memorie while your not dreaming 

Knuffels

@Kitje @Nora90

Bedankt! Dames!

Net wakker en toch nog de officiele test gedaan blijft zwanger. Het besef is er nog niet, vooral omdat de kans zo klein was. 

Lieve Nora, ik weet hoe moeilijk het is. Wij duimem keihard voor jouw. Mag ik vragen waar jij je behandeling hebt  wij zwolle, moeteb wel ruim een uur rijden elke keer heen en terug maar dat boeit ons echt niet.

Lieve kitje, 

Ik hoop het zo voor jouw dat ook jij straks mag zeggen yesss! We hebben een plakker. 

Ja het leven is een achtbaan van emoties, maar 1 ding beloof ik jullie ik zal jullie via dit wachtbankje gewoon updates geven elke maand want we zijn samen begonnen en wel voor jullie ook leuk om te zien hoe wat waar. Of als jullie dat te moeilijk vinden snap ik dat ook hoor!

Wij zijn nog in ongeloof, hebben lekker even zitten huilen, we wachten met vertellen aan familie tot we 12 weken zijn. 

A dream is just like a premade memorie, you just have to make the memorie while your not dreaming 

Knuffels

@Kitje Ik sta op het punt om naar de huisarts te gaan om bloed te prikken, lekker vroeg en hopen dat ik de uitslag vandaag ook krijg. 

Ik heb net weer een test gedaan (kruidvat 2 voor 5) en die is nog steeds positief en zelfs duidelijker dan die van gisteren ennnnn het streepje kwam binnen de minuut. Het is nog steeds geen knallertest, maar het feit dat die wel al donkerder is dan gisteren geeft me toch echt hele goede hoop ondanks het bloed en slijm wat ik nu dus heb... 

Dat is een goeie tip dat van de echo met 6,5 weken, ik zal dat zeker gaan vragen. Heel erg bedankt voor de tip.

Ik hoop ook echt dat jij snel een plakker hebt, jullie verdienen het ❤️

@Onzefamilie Jaa je bent echt zwanger 😄 Ben super blij voor jullie !!

Ik zou het heel leuk vinden om updates te krijgen hier in deze topic 😄 

Ik zal in ieder geval straks nog even bericht doen of ik de uitslag vandaag binnen zal krijgen van het bloed.

@Onzefamilie geloof het nu maar gewoon meis, je bent echt zwange!
Een kleine kans is ook een kans en die hebben jullie nu benut.
Ik snap je ongeloof heel goed hoor, maar probeer ook een beetje te genieten.
Je zal de komende tijd nog wel een paar testen doen denk ik.... 😄

En vwb het vertellen aan je familie, kun je dat zo lang voor je houden?
Waar je ook even over na kunt denken, je bent door zo'n rollercoaster gegaan de afgelopen dagen, dan is een uitlaatklep en steun (en begrip) van je omgeving wel heel fijn hoor.
Vrienden en familie die dicht bij je staan bijvoorbeeld, ik kan me zo voorstellen dat het prettig zou kunnen zijn om het er met ze over te kunnen hebben, nu al, en niet pas over een week of 8.
Maar dat is up to you hoor, wat je daarmee doet.
En natuurlijk vind ik het leuk als je ons hier op de hoogte houdt hoe het met je gaat.
Ik gun je deze zwangerschap zo enorm, voor mij is dat niet moeilijk hoor.

Ik hoop dat het mij ook nog gegund is, maar mijn kansen zijn nog veel kleiner.
Maar goed, ik zal maar net die ene zijn waar het wel bij lukt, daar hou ik me dan maar aan vast.

@Nora90 je bent nu waarschijnlijk al bij de dokter geweest voor de bloedtest.
Ik hoop dat ze je vandaag verlossen met positief nieuws.
Ondanks het bloed en slijm heb je toch een positieve test gehad en vanmorgen weer duidelijker.
Hoe donkerder de test hoe meer HCG er in je urine zit, dus dat is allemaal toch wel positief nieuws.
Ik snap je zorgen, ik zou die ook hebben.
Maar geen enkele zwangerschap verloopt hetzelfde, de een heeft nergens last van en de ander vloeit 9 maanden lang.
Zeker vragen hoor, met die echo, als uit de bloedtest komt dat je zwanger bent, dan mag je een afspraak maken bij de vk.
Je zal ook nog wel een echo moeten maken denk ik waar je de terugplaatsing gehad hebt, maar je kunt ook alvast de vk bellen en vragen of je daar alvast een eerdere echo kunt laten maken, als je uitlegt waarom je dat graag wil, dan werken ze er vast aan mee.
Ik zal duimen voor je hoor dat je goed nieuws krijgt!
Ook van jou graag updates 😊

Hier nog altijd in afwachting van ongi, nog geen tekenen, dus wacht ik maar (on)geduldig af....

Fijne dag allen!

@Kitje @Nora90

hoi hoi meiden, 

nora wat leuk gefeliciteerd is je gegunt!

nou zwolle gebeld en 3 feb 8 weken echo. Ivm miskramen willen ze niey 6 weken echo doen dit omdat vaak dan nog fout kan gaan in die  2 weken.

dus voor ons 30 dagen wachten oor eerste echo.

huisarts ingelicht en nu afwachten maar. Moet afbouwen met oestrogeen en we gaan het merken. Druk is er wel iets af krampen blijven

nora duim dat goed blijft gaat bij jouw ook.

@kitje 

bedankt voro een lichtpuntje te zijn voor ons  allemaal, we duimen voor jouw dat je de volgende ronde gelijk weer mag. 

ik kreeg als tip de maand voordat ik zou beginnen dubbele foliumzuur te gebruiken. Misschien is dat wat voor jouw?

groetjes ons en 💕

@Kitje @Onzefamilie 

Ik ben wezen prikken en ik heb het voor elkaar gekregen dat ik vandaag nog de uitslag mag ontvangen ipv maandag pas. De doktersassistent vertelde me dat als ik dit weekend blijf bloeden ik maandag weer opnieuw moet bloedprikken als deze positief gaat zijn. Even om te kijken of de heg stijgt of niet.... 

Ze vertelde me ook dat als ik bloed (rood) en stolsels heb dat het vruchtje toch aan het afstoten is, maar het is mij ontgaan om haar te vertellen dat ik er 2 teruggeplaatst heb gekregen...

Ik heb namelijk ook stolseltjes (niet veel hoor) maar kan dat zo zijn dat het misschien 1 vruchtje is die afgestoten wordt en de andere wel blijft zitten dat ik daarom een duidelijkere test heb vandaag? 

Hoi meiden,

Spannende maand dan voor je @Onzefamilie 3 Februari echo, nog even afwachten dan tot je je kleintje kunt zien.
Die krampen moet je je niet te druk om maken hoor, ik heb een zoon (natuurlijke zwangerschap destijds) en toen ik net zwanger was van hem heb ik de vk gebeld omdat ik steeds maar het gevoel had ongi te worden, was toen een week of 5, ze vertelde me toen, dat de krampen die ik voelde het groeien van de baarmoeder is, dat kan namelijk aanvoelen alsof je ongi moet worden, ik was verder erg moe destijds en niet misselijk, had maar weinig zwangerschapskwaaltjes.
Dus je kan van alles voelen, of niks, het zegt allemaal niks.
Helaas hebben we geen luikje in onze buik dat we open kunnen maken om te gluren, dus zit er niks anders op dan af te wachten en te vertrouwen op ons lichaam en een goede afloop.

Jij schrijft als tip, dubbele dosis foliumzuur, maar hebben ze ook erbij gezegd waarom dat dan is?
Ben daar wel benieuwd naar.

Je leest namelijk van alles, zo zou ook tarwekiemolie goed zijn voor de innesteling en omega 3.
Ik heb daar allemaal nog niks mee gedaan, ik slik alleen foliumzuur.
Verder zou iedere dag een half uurtje wandelen goed zijn voor de doorbloeding van de baarmoeder en helpen bij de innesteling, dus dat heb ik dan maar wel gedaan (hielp ook niet) maar een stukje wandelen is sowieso niet verkeerd.
Groene Thee zou niet goed zijn, dus die maar vervangen voor Kamillethee (bah) en dan verder zo gezond mogelijk proberen te eten en te te leven.
Meer kun je niet doen.

@Nora90 spannende dag voor jou, ik hoop dat ze je niet te lang in spanning laten zitten.
Misschien kun je ze nog even bellen dat je 2 emmy's hebt laten terugzetten, voor de volledigheid, omdat je vergeten was dat te vermelden.
Stolseltjes klinkt idd niet zo heel best, maar het zou idd best kunnen dat er eentje afgestoten is en de ander wel ingenesteld is.
Het blijft toch een beetje gissen denk ik Nora tot er meer duidelijkheid is.
Met zo'n bloedtest kunnen ze iig de hoeveelheid hcg in je lichaam meten, ze hebben daar vast ook wel richtlijnen voor hoeveel je zou moeten hebben nu.
Ze kunnen dan ook goed zien als je maandag weer test of het goed stijgt, wat je met een urinetest niet kunt meten.
Ik blijf gewoon nog even doorduimen voor je hoor.
Succes vandaag!

@Kitje

Ja heel spannend ik neem veel rust, het dubbele foliumzuur zorgt voor een goede balans al in je lichaam maakt je lichaam rustiger. En ook dat je dan de hormonen al laat wennen aan verandering . Ik drink totaal geen thee of koffie of koolzuus houdende dranken  dit is iets wat misschien kan helpen. Omega 3 heb ik ook van gehoord maar niet gebruikt. Wel heb ik multivit en extra vit d gebruikt voor ik begon te spuiten zodat die spiegel niet mega dropt door de hormoon injecties.

Want een drop in vitamines en mireralen hebben ook effect op je hormoon huishouding.

En gekheid op een stokkie, afgelopen weken veel patat gegeten en snoep omg snoepverslaafd hahaha. Maar geen drop winegums  ze zeggen je voeding is alles. Dat is niet helemaal waar het zijn de vitamines in je lichaam dus ik hou me supplimenten aan.

Rainbowbaby❤🧡💛💚💙💜

@Nora90

Blij dat je vandaag nog uitslag krijgt en zou ze wel even zeggen bij uitslag horen dat je 2 hebt  die geplaatst waren. Duimen keihard voor je .

Misschien iets wat je al doet, maar ik gebruik warme kruiken etc. Ipv paracetamol. Ondanks de helse krampem en pijn gebruik ik liever totaal geen bloedverdunnende middelen tot 12 weken. Misschien helpt het jouw ook kruiken warmte.

Hoop echt maandag nog een bloedtest en dan hogere waardes. Daar gaan we voor . Knuffels van ons koppie om hoog!

@Kitje @Onzefamilie  Ik heb de uitslag en ik heb er zelf achteraan gebeld, dus er ging wat mis in de communicatie want ik werd daarna weer gebeld met de uitslag. 

De mevrouw die ik had gesproken kon de uitslag niet aflezen dus de dokter had ernaar gekeken en daarna heeft die mevrouw me teruggebeld. Zij zei dat ik wel zwanger ben, maar pril zwanger. de uitslag was 21.... Is dat goed? de tp was 24 dec. De reden waarom ik weer twijfel omdat ik na dit telefoontje door de co assistent was gebeld, zij belde om de uitslag door te geven (die ik dus al had gekregen) en zij zei weer dat het een mogelijke zwangerschap is of in ieder geval heel vroeg in de zwangerschap..... En in combinatie met dat bloed ben ik echt bang dat het toch te weinig is die 21....

maandag of dinsdag moet ik weer prikken.... Help me out lades.... 😞 

Lieve nora 

Hou de slag om de arm, je weet het nooit. Ik raad aan dit weekend wat afleiding te zoeken maandag weer prikken.

Maar doe zondag nog een test is die nog steeds positief en niet meer bloed gehad zou het nog steeds kunnen 1tje blijven plakken. 

Wou dat ik bij je kon kijken en zeggen het zit er dat is dus echt afwachten.

Heb je ons nodig typ gewoon. We zullen er voor je zijn zal niet gelijk eoms kunnen beantwoorden maar denken wel aan je. 

Knuffies

@Onzefamilie ik ga me er eens in verdiepen in die vitamines en mineralen want het klinkt wel logisch wat jij zegt.
Koffie drink ik ook niet, dat vind ik vies, alleen vind ik een kop thee smorgens wel lekker, kamillethee mag je tijdens zwangerschap gewoon drinken want daar zit geen theeine in (net als cafeine als koffie niet goed voor je tijdens zwangerschap) alleen vind ik kamillethee niet te nassen.
Maar helemaal niks is ook weer zoiets he.
Officieel gezien zou je max 2 koffie of thee mogen drinken, maar ik neem er liever geen risico's mee.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het wat uitmaakt zo lang je verder maar gezond leeft, komt ook gewoon een dosis geluk bij kijken.
Alleen je wil zo graag en je kan zo weinig doen, dus dan ga je juist op zulke dingen letten.
Jouw kleintje gaat later vast ook houden van frietjes en snoepjes, hihi.

@Nora90 ik ben niet zo thuis in die hcg waarden, ik heb nooit eerder een bloedtest gehad.
Maar probeer toch een beetje vertrouwen erin te houden.
Ze zegt pril zwanger, maar dat ben je toch ook?
Je NOD is vandaag toch? Dus dan ben je pas 4 weekjes zwanger nu, dat is echt heel erg pril.
Je, zal het zelf ook wel opgezocht hebben, maar ik vond een tabel met hcg waarden.
Ik heb hem hier ff ingeplakt, dan zie je dat 21 wel past bij een zwangerschapsduur van 4/5 weken wat jij nu volgens mij bent?
Ik sluit me aan bij onzefamilie, probeer afleiding te zoeken het weekend, niet teveel mee bezig te zijn en maandag weer opnieuw bloedprikken.
Als je hcg dan meer is geworden dan kun je er denk ik toch wel vanuit gaan dat het goed is hoor.
Meer dan een luisterend oortje kan ik je niet bieden Nora, dus zet hier gerust af en toe wat neer, ik zal iedere dag eventjes kijken.
Samen met onzefamilie sleuren we je wel er doorheen hoor.
Keep the faith Nora!

Zwangerschapsduur Hoeveelheid IU/I
Niet zwanger minder dan 5
3 weken 5 – 50
4 weken 5 – 426
5 weken 18 – 7,340
6 weken 1,080 – 56,500
7-8 weken 7,650 – 229,000
9-12 weken 25,700 – 288,000
13-16 weken 13,300 – 254,000
17-24 weken 4,060 – 165,400
25-40 weken 3,640 – 117,000

@Nora90 dit vond ik ook nog, hier staat dat een urinetest vanaf 25 meetbaar is, dat kan ook verklaren waarom jouw test heel licht is, omdat je 21 hebt, dan is het nog niet zo goed meetbaar mss voor de urinetest, maar zoals ik het hier lees zou je hcg ongeveer 25 moeten zijn dus, alleen is iedere vrouw weer anders natuurlijk, ene maakt het vlugger aan dan de ander en bij ons verloopt het ook nog eens niet natuurlijk....

De hCG waarde voor een zwangerschapstest

Een zwangerschapstest kan de hCG waarden in je urine meten vanaf ongeveer 28 dagen nadat je laatste menstruatie is begonnen. Dan moet de waarde namelijk ongeveer 25 IU/l zijn. In principe zou je dus vanaf de eerste dag dat je over tijd bent een zwangerschapstest kunnen doen, maar een week later heb je meer zekerheid.

@Onzefamilie @Kitje  Ooh lieverds heel erg bedankt voor jullie steun ❤️

Dat bloed met stolsels laat me gewoon heel erg twijfelen, ondanks dat de test toch op is gelopen van gisteren naar vandaag. Het is inderdaad even afwachten. Ik ga het niet kunnen laten, maar ik ga morgen weer een testje doen in de ochtend en dan hoop ik dat die nog meer is opgelopen, dat zal mij in ieder geval weer meer hoop geven. 

21 zou inderdaad wel correct moeten zijn, aankomende zondag ben ik precies 4 weken als je zou tellen vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Maar gezien de ICSI behandeling weet ik niet hoe ik zou moeten tellen... 

Ik heb namelijk een verse terugplaatsing gehad van een blastocyst (dag 5 embryo), is de telling dan anders? 

Ik bloed nog steeds, maak enkel op de wc(niet elke wc beurt). In mn inlegkruisje is het steeds een veegje/veeg. 

Het bloed doet mij gewoon te veel denken aan een menstruatie, al is de hoeveelheid wel minder dan een menstruatie.

Snap ik ja Nora, dat je er niet gerust op bent, maar helaas kun je niks anders doen dan afwachten..
Op de site van Freya vind je een berekening die je hiervoor kunt gebruiken.

https://www.freya.nl/kinderwens/zwangerschap-en-kind/zwangerschapsduur-en-uitgerekende-datum/

Hier kun je het uitrekenen.
Een 5 daagse verse blasto moet je berekening 2 voor gebruiken, heb ergens gelezen dat je die de 24e terug geplaatst hebt gekregen, dus punctie was dan de 19e?, als je dat invult krijg je dit, zie onder, heb het maar vast ingevuld voor je, lol.

Ben je dus 4 weken en 2 dagen en moet het hcg tussen 5 en 426 zitten, dat zit je, dus dat is goed, verder heb je een positieve test die donkerder kleurt (dus oplopend hcg).
Snap dat je bezorgd bent om de bloedingen, maar probeer ze even los te laten.
Doe morgen dat testje en koop er meteen voor zondag ook een, dan kun je zondag nog een testje doen, laat maandag nog keer bloedprikken en meer kun je niet doen meis, behalve er maar het beste van hopen.

Bereken uitgerekende datum en zwangerschapsduur

Uitgerekende datum  Donderdag 10-09-2020
Zwangerschapsduur  4 weken 2 dagen

1 Eerste dag laatste menstruatie (ELM) Datum
2 Dag van de punctie, inseminatie of ovulatie             Jaar                            2019                                           2020                                           2021                                     
3 Terugplaatsingsdag dag 3 cryo('s)             Maand                           01                                          02                                          03                                          04                                          05                                          06                                          07                                          08                                          09                                          10                                          11                                          12                                     
4 Terugplaatsingsdag dag 4 cryo('s)             Dag                           1                                          2                                          3                                          4                                          5                                          6                                          7                                          8                                          9                                          10                                          11                                          12                                          13                                          14                                          15                                          16                                          17                                          18                                          19                                          20                                          21                                          22                                          23                                          24                                          25                                          26                                          27                                          28                                          29                                          30                                          31                                     
5 Terugplaatsingsdag cryo blastocyste(s)

Bereken

ow, beeld is beetje raar nu zie ik, lol.
Naja, als je het zelf invult op de site dan staat het er wel goed....

Wanneer veranderen we hier op dit forum eigenlijk van "baby" naar wat anders? 
Heb nu 46 berichten geplaatst en ben nog steeds een "baby"
lol.

Zojuist eerste tekenen van ongi gespot, zal morgen wel verder doorzetten.
Moest eigenlijk zondag, maar ben altijd 1 of 2 dagen eerder.
Alvast gemaild of ik mag starten deze ronde.
Zal er morgen dan wel meer van horen, duim maar voor mij dat ik mag starten, als jullie willen... 😊
Dan kan ik op het januari bankje plaatsnemen hopelijk.
Eerst die ongi maar weer door zien te komen....

6 uur geleden, Kitje zei:

Wanneer veranderen we hier op dit forum eigenlijk van "baby" naar wat anders? 
Heb nu 46 berichten geplaatst en ben nog steeds een "baby"
lol.

Hoi Kitje,

Het aantal berichten stond wat hoog, ik heb de stappen aangepast en zie ineens ben je peuter 😊

8 uur geleden, Kitje zei:

Zojuist eerste tekenen van ongi gespot, zal morgen wel verder doorzetten.
Moest eigenlijk zondag, maar ben altijd 1 of 2 dagen eerder.
Alvast gemaild of ik mag starten deze ronde.
Zal er morgen dan wel meer van horen, duim maar voor mij dat ik mag starten, als jullie willen... 😊
Dan kan ik op het januari bankje plaatsnemen hopelijk.
Eerst die ongi maar weer door zien te komen....

@Kitje

Spannend hoop het echt dat je gelijk weer de malle kierewiet molen in mag. Duimen.

Nou bij mij krampen en onderrugpijn blijven erg lastig straalt uit naar benen ik doe rustig aan , nog steeds geen bloed broekloeren is een taak op zich(vind dat dat in dikke van dalen mag komen te staan als beroep) 

@Nora90

Zat vannacht even aan je te denken en toen schoot mij te binnen. Ik ben een 2ling mijn moeder verloor mijn 2lingzus 2 eiig en die bloede ook de eerste ronde dat ze net zwanger was. Bleek later 1 was afgestoten en de andere ik dus bleef plakken

Is altijd spannend denken aan je 

4 uur geleden, Jheroen zei:

Hoi Kitje,

Het aantal berichten stond wat hoog, ik heb de stappen aangepast en zie ineens ben je peuter 😊

Hoi Jheroen,

Bedankt voor de info, ik zie het, ik ben geupgrade naar een "peuter"
😄

Hahaha, ja idd @Onzefamilie dat is een geheel nieuw uitgevonden woord.... Broekloeren, hihi.
Maak ik me ook regelmatig schuldig aan, maar heb me plechtig voorgenomen dat vanaf nu niet meer te doen.... 😅
Lekker rustig aan doen, de kramen en onderpijnrug is wel super vervelend, hoop dat dat vlug weg wil trekken bij je.
Heb weleens gelezen dat er meer mensen 2ling zijn eigenlijk, het vanished twin syndroom heet dat dan, dan is er 1 vruchtje afgestoten al heel vroeg in de zwangerschap, vaak weet de moeder dat niet eens, maar heel vaak hoor je dat de moeder dan wel een bloeding heeft gehad.
Misschien geeft het wat hoop aan Nora dat jouw moeder hetzelfde heeft gehad als zij en dat er gelukkig wel 1tje is blijven plakken destijds.

Hoe is het nu met @Nora90?
Hopelijk vanmorgen weer een goede test en geen bloed meer.

Vanmorgen ben ik gebeld dat ik mag starten met de behandeling en of ik vandaag langs kon komen.
Net terug van de afspraak.
Echo gehad, alles zag er goed uit.
Rechts telde ze op dit moment maar 2 follikels, maar links zaten er 6 😀
Dus op dit moment 8 follikels gezien, voor mijn doen is dat veel (eerste keer 7, tweede keer 6) en de dokter was daar ook erg tevreden over.
Er waren er links wel 2 wat groter en de rest waren kleintjes.
Waarschijnlijk zullen die 2 dan wel weer harder groeien dan de rest, zo ging dat vorige keren ook waardoor ik uiteindelijk "maar" 3 a 4 follikels heb die tijdens de punctie groot genoeg zijn.
Hopelijk heb ik er deze keer een enkel meer zodat ik een keer wat in de vriezer kan laten leggen.
Maar dat is afwachten.
Vanavond starten met Triptofem en maandag met de Menopur.
Volgende maandag terug voor weer een meting.
Voorlopig afwachten dus hier, spuiten en hopen dat het goed wil groeien.

@Kitje Hartstikke bedankt voor je hulp, echt super lief van je. Ik ga dinsdag opnieuw bloedprikken, dan zou die gestegen moeten zijn. Ik heb vanochtend weer een test gedaan en deze was nog sneller zichtbaar dan die van gisteren, en hij is ook wel iets donkerder dan die van gisteren. Het is alleen niet een wereld van verschil ofzo haha. Eigenlijk zeggen alle testen dat ik zwanger ben, maar het is alsof ik het niet helemaal wil geloven. en dat komt echt door dat bloedverlies MET stolsels die stomme stolsels maken me bang...

@Onzefamilie  Ja ik hoop ook echt dat dat het is, niet dat ik er geen twee wil, maar liever 1 dan niks 😞 Ik ga even proberen de foto van de testen erop te plaatsen, ik hoop dat het me lukt  

Nou als het goed is moet hieronder de foto van de testen te zien zijn.... Wat vinden jullie ervan? @Kitje @Onzefamilie 

image.thumb.png.43b98afd1c0fcc7163bc075d3f2f6d82.png

@Kitje 

Oh wat goedddd om te horen 😄 Ben blij voor je dat je gelijk door kan en dat alles in orde is !! 

Ik ken je niet persoonlijk, maar je komt hier zo lief en zorgzaam over. Ik gun het jullie van harte 😄