Jump to content
Kitje

Wachtbankje december

Recommended Posts

Waaaaaaaat @Onzefamilie!! Wat goed!!!!!!! Hartelijk gefeliciteerd 🎉 🎊!! Je weet ons wel te verassen zeg. Echt zo superfijn voor jullie. Kwam er zomaar even geluk op jullie pad? Echt heel fijn! Niet normaal. Hou ons ajb een beetje op de hoogte van het verloop en ben heel benieuwd wat het wordt. Wat denken jullie zelf? Echt zo leuk voor jullie! Ben heeeeel blij voor jullie 😃.

Hier gaat het goed. 2 oktober is ons kleine meisje geboren. Hele heftige bevalling. Veel bloedverlies en moest daarom langer in het ziekenhuis blijven. Ijzerwaarde zijn zo gezakt dat het maanden gaat duren voor herstel, maar heb zelf het gevoel dat het elke dag beter gaat. Onze dochter doet het geweldig. Ze is zo lief! Helemaal hoteldebotel van haar 🥰. Alle clichés zijn waar.. 😂😍

Gefeliciteerd @Marsukar wat fijn te horen dat alles goed gaat met jou en de kleine meid!
Balen van de zware bevalling en ijzertekort is best een lang traject om daar weer van te herstellen.
Goed je rust nemen, maar gelukkig heb je daar ook je verlof voor.
Leuk om te lezen dat alle cliche's waar zijn, geniet er maar lekker van, het is je zo gegund!

@Onzefamilie ik begin maar met de poll....
Een meisje denk ik 😊

@Marsukar gefeliciteerd met je wonder. Wat rot dat je een slechte bevalling hebt gehad. Nu maar aansterken en geniete  van je wondertje 

Hoe heet je wondertje voornaam alleen;) z o u ik leuk vinden

@Kitje 

Ok jij zegt meisje mijn vrouw weet nog niet ik hoop meisje dus wie weet. 

Ja, ik heb echt een meisjesgevoel bij jou @Onzefamilie
Had ik ook bij @Marsukar en toen had ik het goed 😊
Hoe is het verder? Op naar de 9 weekjes alweer....

Op 30-10-2020 om 22:11, Kitje zei:

Ja, ik heb echt een meisjesgevoel bij jou @Onzefamilie
Had ik ook bij @Marsukar en toen had ik het goed 😊
Hoe is het verder? Op naar de 9 weekjes alweer....

Ja morgen al weer 9 weekjes, als ik te veel doe( bv stukje wandel/of even wat in huis) heb ik mega krampen en pijnscheuten in mijnrug. Dus artsen zeiden al ik rust moet houden. Dat doe ik maar word gek hahhaha.

Hier denk ik ook een  meisje zou wel geweldig zijn. Nog paar in vriezer. Gisteren waren mijn oom en tante een dagje hier. Had ze al maanden nie gezien zo blij(ze zijn als mams en paps voor mij) 

Morgen 9 weken en dinsdag nog een week en dan echo. Hoop dat het dan niet verstopt.  Ook weet ik nietof het sen uitwendige of inwendige echo word. Ben dan 10 weken en 1 dag geschat. 

23 nov zullen we 12 weken zijn. En dan vertellen we iedereen.

Op dit moment is alle opas en omas en broers en zussen verder nog niet

Echo was met 7 weken dus echt verstoppertje gespeeld door baby

20201019_143003.jpg

Schiet alweer lekker op @Onzefamilie 9 weken alweer.
Lekker je rust pakken hoor, dat is belangrijk, laat je maar lekker vertroetelen.
Hopelijk worden de krampen en pijnscheuten uiteindelijk minder.

Nog een weekje voor de volgende echo.
Ik kreeg met 11 weken uitwendige en met 8,5 weken was nog inwendig.
Met 10 weken kan nog 2 kanten op.
Nog een weekje, spannend voor je?

Vind die echo's met 7 weken sowieso niet zo heel duidelijk, bij mij zag ik alleen een vlek met een kloppend hartje erin, zag nog in de verste verte er geen kindje in, dat was pas met die echo van 8,5 week toen zag je echt een kindje.

Ja wou dat het al 10 nov was haha.

Pijn in rug krampen nemen af, vandaag iets te veel gedaan. Dus nu merk ik het gelijk 

Steeds meer gevoel dat meisje is. Maar het gevoel  dat hrt er zit is nog onwerkelijk hoop na volgend week dat hartje horen het zal helpen.

En hoe gaat metjouw 

Ja, nog maar een weekje @Onzefamilie spannend weekje is het voor jullie zo he?
En als je teveel doet dat voel je dan later idd, dus beetje rustiger aan dan.
Fijn dat de krampen en pijn in de rug wat afneemt.

Ik denk ook dat het een meisje is en ik denk ook dat het gewoon goed zit.
Snap je gevoel van onwerkelijkheid hoor, maar probeer vertrouwen te houden (hoe moeilijk ook).

Met mij gaat het nog wel een beetje op en neer soms, maar verder wel goed.
Af en toe heb ik nog wel een verdrietig momentje, maar dat is voornamelijk als ik het er over heb.

Ik heb besloten dat ik toch voor een cryo terugplaatsing ga, heb er mijn gedachten over laten gaan en mentaal gaat het zwaar worden, maar dat is het over een jaar ook.... Dat wordt echt niet minder.
Heb dit ook besproken met de verloskundige want die had ik gebeld om de bloeduitslagen en de uitslag van de placenta door te geven.
Ze vond dat ik goed klonk verder en hoopte me dan in december te zien voor een echo.

Heb de clinic laten weten dat ik er deze maand voor wil gaan omdat er in december en januari een negatief reisadvies afgegeven wordt voor het buitenland.
Zondag ben ik ongesteld geworden en heb ik de medicatie gepakt.
De 13e heb ik echo om bms op te laten meten en de 20e naar de dinic voor de terugplaatsing.
Ik mag kiezen of ik 1 of 2 terug laat zetten.

Eentje geeft ongeveer 41% kans zei ze en 2 geeft 51% kans, maar ook 10% kans op een tweeling.
Dus daar moet ik nog even over nadenken omdat het de laatste 2 zijn en ik geen nieuwe poging meer kan betalen, althans niet nu.
Eigenlijk heb ik ook al geen geld voor de cryo terugplaatsing op dit moment, maar dat krijg ik dan nog net bij elkaar geschraapt.
Neem ik dan 2x 41% kans of 1x 51% kans met risico op twins....
Vind het een lastige beslissing, maar ik hoef pas op de 20e te laten weten hoeveel ze er moeten ontdooien.

Ik heb een 4BB Blasto en 1 vroege Blasto in de vriezer zitten.
De embyrologist raad aan als ik voor eentje kies om de vroege Blasto te nemen en de gynaecoloog raad aan om ze allebei terug te laten zetten, want dat geeft dan de meeste kans....
Meedenken is gewenst 🙂

20 uur geleden, Kitje zei:

Ja, nog maar een weekje @Onzefamilie spannend weekje is het voor jullie zo he?
En als je teveel doet dat voel je dan later idd, dus beetje rustiger aan dan.
Fijn dat de krampen en pijn in de rug wat afneemt.

Ik denk ook dat het een meisje is en ik denk ook dat het gewoon goed zit.
Snap je gevoel van onwerkelijkheid hoor, maar probeer vertrouwen te houden (hoe moeilijk ook).

Met mij gaat het nog wel een beetje op en neer soms, maar verder wel goed.
Af en toe heb ik nog wel een verdrietig momentje, maar dat is voornamelijk als ik het er over heb.

Ik heb besloten dat ik toch voor een cryo terugplaatsing ga, heb er mijn gedachten over laten gaan en mentaal gaat het zwaar worden, maar dat is het over een jaar ook.... Dat wordt echt niet minder.
Heb dit ook besproken met de verloskundige want die had ik gebeld om de bloeduitslagen en de uitslag van de placenta door te geven.
Ze vond dat ik goed klonk verder en hoopte me dan in december te zien voor een echo.

Heb de clinic laten weten dat ik er deze maand voor wil gaan omdat er in december en januari een negatief reisadvies afgegeven wordt voor het buitenland.
Zondag ben ik ongesteld geworden en heb ik de medicatie gepakt.
De 13e heb ik echo om bms op te laten meten en de 20e naar de dinic voor de terugplaatsing.
Ik mag kiezen of ik 1 of 2 terug laat zetten.

Eentje geeft ongeveer 41% kans zei ze en 2 geeft 51% kans, maar ook 10% kans op een tweeling.
Dus daar moet ik nog even over nadenken omdat het de laatste 2 zijn en ik geen nieuwe poging meer kan betalen, althans niet nu.
Eigenlijk heb ik ook al geen geld voor de cryo terugplaatsing op dit moment, maar dat krijg ik dan nog net bij elkaar geschraapt.
Neem ik dan 2x 41% kans of 1x 51% kans met risico op twins....
Vind het een lastige beslissing, maar ik hoef pas op de 20e te laten weten hoeveel ze er moeten ontdooien.

Ik heb een 4BB Blasto en 1 vroege Blasto in de vriezer zitten.
De embyrologist raad aan als ik voor eentje kies om de vroege Blasto te nemen en de gynaecoloog raad aan om ze allebei terug te laten zetten, want dat geeft dan de meeste kans....
Meedenken is gewenst 🙂

Wow, wateen rollarcoaster voor jouw kitje,. Ik zou zeggen doe beide ja kans is er maar kans is ook dt 1 van de 2 groeit zie vorige keer. 

Dat het dan je laatste terug plaatsing is is ook eng geen back-ups  meer. Maar kans grijpen zolang je kan.

Het is zo dubbel , wow echt zo blij voor je! Weet dat heel dubbel voelt maar je zou het ook kunnen zien als kans in deze waanzin van een jaar. Je ziet maar soms komen dromwn uit. Daargaan we voor. Je regenboogje is op zoek naar je. Dat is de reden dat je nu een sneltrein hebt. Je moet doen wat je hart je zegt. 1 of 2 beide zijn jouw keuzes. Wat je ook kiest ik ben hier en zal niet weggaan. We are all in this together.

Ja het gaat, soms last van me bekken,rug en krampen. Vandaag een off day maar blijven positief. Nog 6 nachtjes slapen en dan wachten tot einde middag. het kan me niet snel genoeg gaan.

Iemand nog een oplossing voor het constante gevoel van moeten poepen? (Constipatie zo kot fun haha)

20201031_142321.jpg

Ja, als ik iets geleerd heb de afgelopen tijd dan is wel dat dit hele traject 1 grote rollercoaster is @Onzefamilie en dat je van het een in het ander valt.
Heb gister ook de vlucht geboekt en onderkomen.
Ik ga dan de 20e daarheen vliegen, dan meteen na aankomst de terugplaatsing,terug naar hotel en de volgende ochtend heel vroeg weer terug.
Nog wel even spannend of dat wel lukt, dan moeten de positieve testen wel zakken nog zodat Nederland weer welkom is.
Een afwachten nog.
Omdat ik binnen de 24 uur weer weg ben daar hoef ik geen Coronatest te doen gelukkig, als je langer dan 24 uur in het land bent dan is dat verplicht.
Maar ja, om daar nu in isolatie te zitten is ook weinig aan, dus ik ga liefst zo vlug mogelijk terug.

Ja, dat ik geen backup meer heb en ook geen geld voelt heel naar.
Als ik ze beide laat terugzetten is het echt de allerlaatste kans....
Maar 2x 1 voelt ook weer eng en dan moet ik weer terug als het niet lukt.
Het kan alle kanten op, bij eentje kan die ook blijven plakken, kijk maar naar jou, maar ook geen, bij 2 kan het ook dat er geen blijft plakken, of eentje, of 2....
Tweeling geeft ook weer risico's.
En kan ik dat wel in mijn eentje....

Het is idd een kans in een heel gek jaar, zodat we hopelijk het jaar toch nog met iets moois afsluiten....
Als de 20e echt door gaat dan mag ik 4 december testen, net voor sinterklaas, wat een mooi kadootje zou dat zijn he?
En had stiekem al gekeken wat voor uitgerekende datum dat ik dan uitkom en die is ook heel mooi.... 8-8-2021.... 🙂
Je ziet het, ik ben alweer op de zaken vooruit aan het lopen, lol.
Anyway, ik hoop het ja, dat we in this all together zijn en dat we strakjes samen zwanger zijn.
Jij een beetje verder dan ik, maar dat mag de pret niet drukken.

Off days heb je helaas wel vaker, accepteer dat ze er zijn en de volgende dag vrolijk weer verder....
Nieuwe dag, nieuwe kansen.

Ik had daar de vorige keer ook last van, dat ik lastig kon poepen, maar wel de hele dag het idee had dat ik moest poepen...
Duurde daarna ook wel een tijdje voordat het weer normaal op gang kwam.
Helaas ook geen oplossing voor, ik hou me ook aanbevolen voor degene die het wel weet 😉

Mooie foto met die paddestoelen!

8 uur geleden, Kitje zei:

Ja, als ik iets geleerd heb de afgelopen tijd dan is wel dat dit hele traject 1 grote rollercoaster is @Onzefamilie en dat je van het een in het ander valt.
Heb gister ook de vlucht geboekt en onderkomen.
Ik ga dan de 20e daarheen vliegen, dan meteen na aankomst de terugplaatsing,terug naar hotel en de volgende ochtend heel vroeg weer terug.
Nog wel even spannend of dat wel lukt, dan moeten de positieve testen wel zakken nog zodat Nederland weer welkom is.
Een afwachten nog.
Omdat ik binnen de 24 uur weer weg ben daar hoef ik geen Coronatest te doen gelukkig, als je langer dan 24 uur in het land bent dan is dat verplicht.
Maar ja, om daar nu in isolatie te zitten is ook weinig aan, dus ik ga liefst zo vlug mogelijk terug.

Ja, dat ik geen backup meer heb en ook geen geld voelt heel naar.
Als ik ze beide laat terugzetten is het echt de allerlaatste kans....
Maar 2x 1 voelt ook weer eng en dan moet ik weer terug als het niet lukt.
Het kan alle kanten op, bij eentje kan die ook blijven plakken, kijk maar naar jou, maar ook geen, bij 2 kan het ook dat er geen blijft plakken, of eentje, of 2....
Tweeling geeft ook weer risico's.
En kan ik dat wel in mijn eentje....

Het is idd een kans in een heel gek jaar, zodat we hopelijk het jaar toch nog met iets moois afsluiten....
Als de 20e echt door gaat dan mag ik 4 december testen, net voor sinterklaas, wat een mooi kadootje zou dat zijn he?
En had stiekem al gekeken wat voor uitgerekende datum dat ik dan uitkom en die is ook heel mooi.... 8-8-2021.... 🙂
Je ziet het, ik ben alweer op de zaken vooruit aan het lopen, lol.
Anyway, ik hoop het ja, dat we in this all together zijn en dat we strakjes samen zwanger zijn.
Jij een beetje verder dan ik, maar dat mag de pret niet drukken.

Off days heb je helaas wel vaker, accepteer dat ze er zijn en de volgende dag vrolijk weer verder....
Nieuwe dag, nieuwe kansen.

Ik had daar de vorige keer ook last van, dat ik lastig kon poepen, maar wel de hele dag het idee had dat ik moest poepen...
Duurde daarna ook wel een tijdje voordat het weer normaal op gang kwam.
Helaas ook geen oplossing voor, ik hou me ook aanbevolen voor degene die het wel weet 😉

Mooie foto met die paddestoelen!

Ow wow, nou duim dat je heen kan vliegen. Maar je moet echt zelf die keuze maken. Als er 2 kindjes komen( die keuze had je toen ook gemaakt en je stond er achter) we helpen je wel hoor. 

Wat gaaf! 4 dec dat is mijn  vrouw haar verjaardag en zei is een 2e2eiig2ling.

Soms zijn wonderen die je niet kan verklaren. We duimen dat de aantallen dalen nu vooral met dr aangescherpte regels in dr aankomende 2 weken zouden we het wel moeten verwachten. We gaan ervoor. Ik heb nog pillen voor je als ik die al moet opsturen zeg je het maar

Iedere vrijdag zetten ze op een website de cijfers neer, als je boven een bepaald getal zit met land dan mag je er niet heen vliegen.
Ze hebben 3 categorieen, de categorie met cijfers lager dan Letland,  dan kun je er zo heen, zonder quarantaine, dan de categorie met cijfers erboven, maar onder 2x gemiddelde van Europa, dan mag je er wel heen maar moet je in quarantaine en dan cijfers die daarboven zitten dan wordt er gewoon niet naar dat land gevlogen en mogen er ook geen vliegtuigen uit dat land landen.
Afgelopen weken stond Nederland in die laatste categorie, maar is wel aan het zakken, we stonden vrij bovenaan, maar afgelopen vrijdag de laatste plaats en het eerste land in de volgende categorie had maar iets van 30 punten minder dan Nederland.
De maandag daarna wordt het dan aangepast en wordt er weer gevlogen.
Er zijn nog 2 vrijdagen voordat ik vertrek, dus ik hoop en bid dat we de vanaf vrijdag (morgen) in categorie 2 zitten.
Dan moet ik daar wel in quarantaine, maar ben er toch amper, want ben rond 16 uur in hotel dan en dan vlieg ik om 7.30 uur weer terug.
Dus die paar uurtjes vermaak ik me wel op de kamer, kan ik meteen lekker rust pakken.

En dat is ook wel zo dat ik die keus vorige keer ook gemaakt had, maar toch vond ik het eigenlijk wel prima dat het er eentje bleek te zijn.
2 Lijkt me wel druk als je alles alleen moet doen, maar daar had ik dan vast ook wel een weg in gevonden.

Wat bijzonder dat ik dan mag testen op je vrouw dr verjaardag.
De eerste keer dat ik zou gaan zou ik op jouw verjaardag vliegen, dat weet ik nog.
Wel grappig dat op een of andere manier jullie nu dan weer gelinkt zijn aan mijn traject 🙂

Klopt, soms zijn er onverklaarbare wonderen en soms worden die wonderen dan ook weer afgenomen helaas.
De laatste 2 wondertjes nu voor mij....

Ja, graag, als jij zeker weet dat je ze niet nodig hebt, ik heb flink wat nodig.

Dan kan ik meteen bekijken hoeveel ik nog moet bij kopen daar, hoef ik het niet op te laten sturen, scheelt weer in de verzendkosten.
Heb nu nog niet zoveel nodig, maar als het gelukt is dan moet ik tot de 20 weken blijven gebruiken.

X

• @Kitje
  • Ik moet nog tot week 12 en dan afbouwen gebruiken.

Heb zowiezo 2.5 doosje over voor je die je mag hebben alles wat ik meer overhou krijg je ook

Duimen dat de waardes dalen denk ik wel hoor want dat moet gewoon.

Knugf

Ah, dat is superlief! 😘😊
Ja, de komende dagen zou dat wel moeten gaan dalen idd, fingers crossed... 🤞
We zullen het vanmiddag wel weer horen hoe het ervoor staat....

Op 5-11-2020 om 13:21, Kitje zei:

Ah, dat is superlief! 😘😊
Ja, de komende dagen zou dat wel moeten gaan dalen idd, fingers crossed... 🤞
We zullen het vanmiddag wel weer horen hoe het ervoor staat....

En en hoe staat het ervoor? Is het minder?

Hier nog hetzelfde, kerstboom opgetuigd kerst versierd. Hang nu op d3 bank even weer te veel gedaan 

Stoofpeertjes op het vuur lekker geuren in huis. 

Angsten  blijven hoop dinsdag even wat rustiger  te gaan voelen. Als alles maar goed is.

Morgen onze kerel vrij en zjjn opa jarig.

Ben even wat minder spreeks zit even door mega nachtmerries in een kwalitatief uitermate teleurstellende bui

20201107_161842.jpg

Ja, de cijfers waren voldoende gedaald, Nederland zit nu zelfs ver onder de grens van de landen die niet daarheen mogen vliegen en met de nog steeds dalende cijfers heb ik goede hoop dat dit ook volgende week nog zo is.
Wat betekend dat er vanaf morgen weer vanaf Nederland en naar Nederland gevlogen mag worden vanaf Riga, dus ik kan gaan 🙂
Was een goed gokje om toch de vlucht alvast te boeken, want nu is de vlucht alweer duurder dan toen ik geboekt had.
Kan alleen niet vanaf Eindhoven vliegen dit keer, dat is jammer, ook omdat ik nog 24 Euro in mijn account van Wizzair heb zitten, maar goed, dan nu vanaf Amsterdam dan maar, ik kan er iig heen dus dat is fijn.
De 20e vliegen, dan ben ik 13.30 uur daar, ga ik meteen door naar de clinic, terugplaatsing, daarna terug naar hotel wat ik expres bij de vluchthaven geboekt heb zodat ik de volgende ochtend niemand hoef lastig te vallen en dan vlieg ik om 7.30 uur op de 21e alweer terug.
Heb het expres zo geboekt dat ik zo kort mogelijk daar ben want ik moet daar in quarantaine en als je binnen 24 uur weer weg bent hoef je geen coronatest te doen.
En dan breekt er een periode van hopen en bidden aan en als het positief mag zijn dan een hele lange periode van angst vrees ik.....

Heb je nu al de kerstboom gezet ja?
Dat is iig op tijd 🙂

Lekker, stoofpeertjes.
Hopelijk hebben ze goed gesmaakt.

Nou, nog 2 nachtjes slapen voor jullie en dan echo, kleintje kijken.
Niet te druk om maken, dat is niet goed voor je kleintje en ook niet voor jou, al snap ik je heel goed.
Deze zwangerschap is meant to be lief, dit kleintje blijft, I'm pretty sure about that!

Hopelijk worden de nachtmerries minder en een rotbui hebben we allemaal weleens toch?
Zeker als je volgepropt zit met hormonen en andere rommel, zwanger bent en alles waar je dan ook nog mee moet dealen.
Doen wat goed voelt en morgen weer een nieuwe, verse dag.

Ik vind het voor mezelf nog een beetje een gek idee dat ik over 2 weken alweer nieuwe hoop heb op een beebje en over 4 weken daar de voorlopige uitslag dan alweer van weet.
Life is a rollercoaster some times he?

X

19 uur geleden, Kitje zei:

Ja, de cijfers waren voldoende gedaald, Nederland zit nu zelfs ver onder de grens van de landen die niet daarheen mogen vliegen en met de nog steeds dalende cijfers heb ik goede hoop dat dit ook volgende week nog zo is.
Wat betekend dat er vanaf morgen weer vanaf Nederland en naar Nederland gevlogen mag worden vanaf Riga, dus ik kan gaan 🙂
Was een goed gokje om toch de vlucht alvast te boeken, want nu is de vlucht alweer duurder dan toen ik geboekt had.
Kan alleen niet vanaf Eindhoven vliegen dit keer, dat is jammer, ook omdat ik nog 24 Euro in mijn account van Wizzair heb zitten, maar goed, dan nu vanaf Amsterdam dan maar, ik kan er iig heen dus dat is fijn.
De 20e vliegen, dan ben ik 13.30 uur daar, ga ik meteen door naar de clinic, terugplaatsing, daarna terug naar hotel wat ik expres bij de vluchthaven geboekt heb zodat ik de volgende ochtend niemand hoef lastig te vallen en dan vlieg ik om 7.30 uur op de 21e alweer terug.
Heb het expres zo geboekt dat ik zo kort mogelijk daar ben want ik moet daar in quarantaine en als je binnen 24 uur weer weg bent hoef je geen coronatest te doen.
En dan breekt er een periode van hopen en bidden aan en als het positief mag zijn dan een hele lange periode van angst vrees ik.....

Heb je nu al de kerstboom gezet ja?
Dat is iig op tijd 🙂

Lekker, stoofpeertjes.
Hopelijk hebben ze goed gesmaakt.

Nou, nog 2 nachtjes slapen voor jullie en dan echo, kleintje kijken.
Niet te druk om maken, dat is niet goed voor je kleintje en ook niet voor jou, al snap ik je heel goed.
Deze zwangerschap is meant to be lief, dit kleintje blijft, I'm pretty sure about that!

Hopelijk worden de nachtmerries minder en een rotbui hebben we allemaal weleens toch?
Zeker als je volgepropt zit met hormonen en andere rommel, zwanger bent en alles waar je dan ook nog mee moet dealen.
Doen wat goed voelt en morgen weer een nieuwe, verse dag.

Ik vind het voor mezelf nog een beetje een gek idee dat ik over 2 weken alweer nieuwe hoop heb op een beebje en over 4 weken daar de voorlopige uitslag dan alweer van weet.
Life is a rollercoaster some times he?

X

Yayyyy zo blij voor je, stoofpeertjes zijn de koeling in gegaan. Was niet in de mood meer hahaha.

Zo stom hele dag ergens trek in hebben en ineens poef trek in totaal iets anders.

Nachtmerries helaas niet minder wel de miskraam nachtmerries. Die wel andere niet. We mogen morgen de kleine bekijken nu een foetus. Dus we gaan het horen. 

Ik hoop a.s. vrijdag weer lager zodat jij vokgende week gewoon heen kan en gewoon jouw wonder mag krijgen  al besloten 1 of 2? 

Hier straks eten wachten nu op mijn liefde van mijn leven. Die heeft keihard gewerkt

@Kitje

Hey lieverd, wij hebben rot nieuws. Bleek eeen 2ling maar vorige week 1 hartje gestopt en waarschijnlijk in de laatste 48 uur het andere hartje. We zijn gebroken. Helemaal naar de klote moet 1 week wachten hopenlijk doet lichaam het werk zelf

Zoniet curitage

We zijn helemaal kapot

Oh, neeeeee....  @Onzefamilie 😢 die zag ik ff niet aankomen zeg, wat ontzettend verdrietig en oneerlijk is dit!
Snap helemaal hoe gebroken jullie nu zijn lieverds.
Wat afschuwelijk!
Bah, ik heb geen woorden.....
Hopelijk hoef je niet die curettage ook nog eens te ondergaan zeg.
Veel liefs! X

Sorry was even afwezig...

Wat vreselijk voor je @Onzefamilie! Geen woorden voor.... Zo erg..... 

Heel veel sterkte!! 😢🤗