Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi,

Zijn er nog meer die op het wachtbankje december mogen plaatsnemen? Of binnenkort misschien?

Ik heb mijn terugplaatsing gehad op 25 november heb dus eventjes op het novemberbankje ogen zitten, sinds vandaag doorgeschoven naar het december bankje 🙂

Op 8 december mag ik testen mits de ongi niet eerder komt.

Groetjes

Posted

Hi,

20 november heb ik een iui gehad. En ik mag 3 december naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken als ik nog niet ongesteld ben geworden. 

Ik zit dus nu op het wachtbankje en vroeg me of er meer dames zijn die willen mee praten met mij. 

Sinds 7 dagen na de inseminatie heb ik drie dagen buikpijn gehad en lage rugpijn. Voel ik vooral in de ochtend als ik wakker word. Ook de afgelopen dagen is mijn afscheiding veel en waterig en helder van kleur. 

Wat denken jullie? Kan dit duiden op een zwangerschap. Dit is mijn eerste iui. 

Ik heb hiervoor drie maanden lucrin gebruikt omdat ik endometriose en adenomyose heb.

Posted

Hi @Verajoy

Spannende dagen voor je zeg, 3 december is al bijna, ik zal voor je duimen dat de bloedtest positief is voor je.

Voor wat betreft je vragen, zou kunnen, maar ik wil je niet blij maken met valse hoop.

Hoe vervelend ook, afwachten tot 3 december.... Zit niks anders op vrees ik.

Voor iedereen voelt een beginnende zwangerschap anders, de een voelt niks, de ander voelt van alles.

Als ik voor mezelf even spreek, ik heb een zoon via natuurlijke weg geboren, tijdens zijn zwangerschap voelde ik niks, geen buikpijn, geen misselijkheid, alleen pijnlijke borsten, daardoor wist ik dat ik zwanger was.

Nu heb ik een IVF gehad met donorzaad (ben single mama inmiddels), de eerste is mislukt, nu dus in de wachtweken van de tweede poging.

De spannendste week breekt nu aan, mijn ongi is normaal gesproken altijd iets vroeger (1-2 dagen ervoor) dus zou rond vrijdag moeten komen.
Heb een beetje buikpijn, wat wittige afscheiding (had ik ook toen ik zwanger was) en mijn borsten doen zeer, maar dat laatste is van de medicijnen  die ik moet prikken want die geven "zwangerschapsklachten" 

Dus voor mij ook... Afwachten en fingers crossed!

Succes komende dagen, toi, toi, toi.

Posted

Hi Hi,

Dankjewel voor je reactie. Balen dat je eerste poging is mislukt maar binnenkort dus de tweede. Spannend allemaal!

Aanstaande woensdag is het twee weken na de inseminatie. Ik denk dat ik zelf donderdag ga testen. Me afscheiding is nu niet meer zoveel veel. Heel weinig en een beetje wittig. 

Ik heb nog steeds ontzettende rugpijn en heel erg vermoeid. Me buik is opgezet en voel me heel anders. Ik kan niet wachten tot donderdag. Hopelijk krijgen we op pakjesavond van Sinterklaas heel mooi bericht. 

Posted

Ja, dat was idd balen, maar zou ook wel heel mooi zijn geweest als de eerste poging meteen raak was geweest.

Tweede poging is nu 🙂

Ik mag zondag testen.

Hopelijk test je donderdag positief, wat een mooi kado zou dat zijn zeg!

Ik zal voor je duimen!

Posted

Hoi allemaal,

Ook ik zit op het december wachtbankje... ik mag aanstaande zaterdag 7 december testen. Dit is onze 4e ICSI behandeling en vorige week maandag 25 november hebben we een 5 daagse teruggeplaatst gekregen.

Het wachten in deze weken went echt niet! Ik word gek van mezelf.. heb veel last van buikkrampen en laatste 2 dagen ook last van lage rugpijn. En zaterdag is nog zo ver weg! Voor iedereen die in hetzelfde schuitje zit duim ik heel hard!

Liefs, Wendy

Posted

Hoi @Wendy83

Welkom hier op het wachtbankje van december.

Wij lopen een beetje gelijk op dan, ik heb ook op 25 november een terugplaatsing gehad, echter waren het 2 embryo's van 3 dagen.

Het is mijn tweede IVF met donorzaad.

Ik mag zondag testen 🙂

Vind het wachten ook killing, de eerste week gaat nog wel, maar die tweede week vind ik een drama.

Naarmate de week vordert durf ik bijna niet meer naar de wc, bang om aan te treffen wat ik niet aan wil treffen.

Dus ook ik word soms gek van mezelf.

Succes Wendy! Ik hoop dat je een positieve test hebt zaterdag.

Posted

@Kitje,

De 1 en de 2e icsi heb ook een 5 daagse teruggeplaatst gekregen, beide keren niet blijven plakken. De derde icsi 2 embryo's van 5 dagen teruggeplaatst, ook geen innesteling... nu de 4e icsi, 1 teruggeplaatst, 1 ingevroren....

De 2e week vind ik ook het zwaarst hoor, week 1 vliegt voorbij en deze dagen kruipen voorbij.. 

Heb je veel klachten? Ik voel van alles maar zoals ik weet uit de eerdere pogingen houdt je lichaam je goed voor de gek 🤔

Zit nu al elke keer te denken of ik toch niet stiekem eerder zal testen.. maar heb nog 3x pregnyl 1500 IE gespoten dus dat is ook niet handig... 

Zo spannend allemaal!!!! 

Succes meid! Ik hoop op positieve berichten! 

Posted

@Wendy83

Hopelijk blijft het emmetje dan nu wel plakken en kun je de cryo bewaren voor een brusje 🙂

Ik had geen cryo's enkel 2 goede emmy's alleen liepen ze wel een klein beetje achter, ze waren 4 en 5 cellig, maar wel kwaliteit 1 en 2, volgens de embryoloog hoefde dat niks te betekenen, waren gewoon beetje langzaam....

Vorige keer had ik 7-cellig, dan denk je toch van hmm als dat maar goed is dan.

Ja, ik voel ook van alles en je lichaam houdt je goed voor de gek idd.

Mijn borsten doen pijn en heb af en toe wat buikpijn die niet voelt als een aankomende ongi.

Gister drukke dag gehad en toen had ik echt last.

Verder vallen de klachten reuze mee.

Ik heb ook 3x pregnyl gespoten net als jij, op de 25, 28e en gister de laatste keer.

Dus stiekem eerder testen gaat niet betrouwbaar zijn denk ik.

Misschien een dagje.... 😉

Alhoewel ik het weekend testen toch ook wel prettig vind, dan kan ik blij zijn zonder dat iemand daar vraagtekens bij zet of mezelf onderdompelen in sorrow als het toch niet gelukt is....

Vind die tweede wachtweek echt killing!

Jij ook succes, laten we beiden gaan voor die positieve test 😉

Goeie deal toch?

Posted

Ow wat spannend allemaal! En ik hoop dat het voor ons allemaal lukt. 7 december is ook al bijna. 

Pfffff ik vind dat wachten echt zo vreselijk. Eerste week gaat inderdaad wel maar die tweede week helemaal niet. Vooral de laatste twee dagen!  Tot nu toe bij mij nog geen menstruatie. Het begint meestal met bruinbloed en dezelfde dag rood. Elke keer als ik naar toilet ga is het zo spannend! Ben blij dat ik even mijn ei kwijt kan. 

Ik wil zo graag testen maar heb mezelf beloofd dat we dat echt op Sinterklaasavond gaan doen!

Ik heb nog steeds ontzettende rugpijn en ben best vermoeid. Het kan nog alle kanten op. 

Hoop op positieve berichten allemaal! 

Posted

Hallo allemaal!

ook wij zitten op het wacht bankje! Een cryo embryo terug geplaatst gekregen. 
en nu heel hard duimen. 

hoe gaat het jullie het wachten af?

Posted

Ja, same here @Verajoy hier begint het ook met een beetje bruinige afscheiding meestal 1 of 2 dagen voor de ongi en dan een dag later rood bloed.

Meestal komt de ongi bij mij 2 dagen eerder, dus dat zou vrijdag zijn, vanaf woensdag zou ik dan sporen ervan kunnen vinden.... 😉

Spannendste dagen breken nu aan.

Daarom heb ik dit december wachtbankje forum ook opgestart, kunnen we beetje steun bij elkaar vinden, hart onder de riem steken, of gewoon kletsen.

Kan het hier verder bij weinig mensen kwijt (alleen mijn beste vriendin weet ervan).

Vorige keer werd ik echt gek van mezelf, nu ben ik tot nu toe iets meer zen, maar zal komende dagen onvervalst broekloeren worden denk ik....

Hier kan het ook nog alle kanten op, voel nog geen buikkrampen a la ongi, maar heb wel soms last van steken in mijn buik, ook moe en mijn borsten doen me een partij zeer, niet normaal.

Maar dan ben jij de eerste hier van dit wachtbankje die gaat testen Verajoy, maar moest jij niet bloedprikken vandaag? Of krijg je dan pas over een paar dagen de uitslag?

Wendy mag zaterdag testen en ik zondag.

Veel succes en hou vol! You can do it. 😉

Welkom @Joan123 wachtbankje begint zich al lekker te vullen zo 🙂

Wanneer heb jij je cryo teruggeplaatst gekregen en wanneer mag jij testen?

De laatste wachtdagen vind ik echt killing, daarbij ben ik van nature erg ongeduldig ook nog 🙂

Voor jou ook veel succes tijdens deze dagen, ook voor jou hoop ik dat er goed nieuws komt in deze laatste maand van 2019...

Posted (edited)

@KitjeVanaf morgen is het dan extra spannend voor jou. Ik leef zo met je mee. En ook al weten we dat alle signalen ons in de maling kunnen nemen maar de gedachten dat het toch eens raak kan zijn is zo spannend. 

Ik kan er met me echtgenoot wel over praten maar voor de rest ook met niemand. En toch wel fijn om te kletsen en ervaringen te delen met de vrouwen onder ons. 

Maar je hebt wel wat signalen wat er toch kan leiden dat je misschien wel zwanger kunt zijn. Echt super spannend! 

Ik heb echt het gevoel dat het zo ontzettend lang duurt voordat het donderdag is. 

Vandaag ben ik zo ontzettend moe. Ik ben in de middag op de bank in slaap gevallen. Blijkbaar sliep ik zo diep dat ik de bel niet eens hoorde gaan. En de tussendoor stond gewoon open van de woonkamer. 

Ik voel hier en daar wel wat steekjes en me buik doet een beetje raar. Maar dat doet het al sinds 7 dagen na de inseminatie. Meestal ben ik precies twee weken na mijn ovulatie ongesteld. Dat moet dus precies morgen zijn. En mijn rug blijft pijn doen. 

Vrijdag moet ik naar het ziekenhuis om bloed te prikken als ik nog niet ongesteld ben geweest. Waarschijnlijk krijg ik dezelfde dag dan mijn uitslag. Oepsie ik bedoelde 6 december. Maar we doen dan donderdagavond als we van werk komen een testje. Hooop zo dat ik geen menstruatie krijg. 

Ik houd sowieso jullie op de hoogte! 

Edited by Verajoy
Posted

Ja, vanaf morgen begint het broekloeren hier, idd wat jij zegt @verajoy we weten dat ons lichaam ons in de maling neemt doordat we volgepropt zitten met medicijnen, maar toch heb je dan hoop dat het dit keer wel raak is, ook al weet ik dat de kans in mijn geval heel klein is.

Vorige keer mocht ik op vrijdag testen en toen had ik maandag al de voortekenen van de aankomende ongi, werd toen tegengehouden door die vieze bollen die ik moest inbrengen, toen ik stopte met de bollen op donderdag kwam vrijdag alles eruit, precies op de 28e dag terwijl ik normaal gesproken op de 26e dag de ongi al heb.

Nu heb ik Pregnyl moeten spuiten 3x waarvan zondag de laatste, dus ik weet niet in hoeverre pregnyl de ongi tegen houdt.
Nu heb ik nog totaal geen naderende ongi signalen, dus ik blijf maar gewoon hoop houden dan.

Idd zijn er signaaltjes dat het raak zou kunnen zijn, maar die zie ik bij jou ook.

Het is allemaal zo herkenbaar he wat we allemaal schrijven.

Fijn dat jij er met je man wel goed over kunt praten, maar met lotgenoten voelt misschien dan toch anders.

Daarbij denken mannen vaak toch anders dan wij vrouwen he?

Ik heb een vriendin in vertrouwen genomen hierover, ik ken haar al sinds mijn 12e, met haar kan ik het er ook wel over hebben en  ze brengt me naar de punctie afspraak (superfijn), maar soms heb je gewoon behoefte aan gedachtes uitwisselen met mensen die weten hoe het is.

Ik heb vorige week de hele middag geslapen, was zo moe, ben gewoon naar bed gegaan midden op de dag, hihi.

Vandaag had ik ook makkelijk kunnen slapen, maar heb mezelf "gedwongen" dat niet te doen.

Ga wel super vroeg naar bed en dat terwijl ik er normaal gesproken niet voor 12 uur in lig.

Kan wel 12 uur achter elkaar slapen en dan ben ik nog moe, tis te erg gewoon.

Maar ook dat kan door de meds komen, want dat had ik de vorige keer ook.

Dus die enorme vermoeidheid die jij beschrijft herken ik wel, ook de steekjes in mijn buik en raar gevoel af en toe, dat rare gevoel in mijn buik heb ik sinds het weekend (dag of 5/6 na de terugplaatsing).

Gelukkig heb ik over 2,5 weken 2 weken vrij van mijn werk.

Destijds toen ik zwanger was van mijn zoon voelde ik totaal niks, alleen pijnlijke borsten, daardoor wist ik dat ik zwanger was, maar dat was een natuurlijke zwangerschap en was ik zoveel jonger met partner, dus totale andere situatie.

Soms denk ik ook weleens van, misschien wil ik dit wel allemaal te graag voelen en koppel ik elk pijntje en steekje terug aan een misschien zwangerschap.

Ga ineens ook allemaal heel achterlijke dingen doen zoals kamillethee drinken die ik vies vind omdat ik ergens gehoord heb dat groene thee niet goed is, geen koude drankjes omdat de buik warm moet blijven, dat soort dingen, toen ik van mijn zoon zwanger was wist ik dat geeneens de eerste 2 weken en deed ik al die dingen gewoon wel 😂

Die hormonen doen rare dingen met een mens...

Hoop dat je niet ongi wordt morgen, mijn duimen draaien alvast voor je.

En dan donderdag een positieve test, wat een kado zou dat zijn he?

Foutje dan, niet 3 december prikken maar de 6e dus.

Ik hoef geen bloed te prikken trouwens, moet de 8e een test doen en dan laten weten wat de uitslag is.

De dagen kruipen voorbij, heb nog nooit zo'n langzame dagen gehad als deze dagen... 😂

Groetjes!

Posted

@KitjeIk herken zo wat jij zegt. 

Ik heb hiervoor 3 maanden lucrin gebruikt om me verklevingen wat rust te geven in de hoop dat het zou gaan slinken. Daarna gelijk over naar de menopur 75. Mijn eitjes groeiden niet snel (waarschijnlijk door de lucrin) en pas na drie weken was er een eitje wat groot genoeg was en op knappen stond. Ik heb daardoor geen ovitrelle hoeven spuiten want in het ziekenhuis hadden ze een ovulatietest gedaan en ik was op dat moment aan het ovuleren maar nog net wel op tijd voor de inseminatie. 

Ik ben in 2017 spontaan zwanger geworden. Zonder dat we ermee bezig waren. Ik wist niet eens dat ik zwanger was. Pas toen ik merkte dat ik niet ongesteld werd en een zwangerschapstest deed waren we ontzettend blij verrast. 

Ik wist dat ik vanwege mijn verklevingen niet makkelijk zwanger kon worden. Maar omdat we er toen niet mee bezig waren was het best bijzonder. Ik heb ook nooit in me vorige zwangerschap last gehad van kwaaltjes, steekjes of iets dergelijks. Maar nu ben ik er wel heel gefocust op. 

Echt super teleurstellend dat je de vorige keer weer ongesteld werd. Hopelijk is het deze keer gewoon raak. 

Het is toch fijner om met iemand te praten die in hetzelfde soort schuitje zit. Wij begrijpen elkaar iets beter omdat we lichamelijk ook veel meer voelen. Mijn man is iets nuchter dan dat ik ben. Hij denkt ook dat ik zwanger ben. Ik hoop dat hij gelijk heeft. 

Wat een lieve vriendin heb jij. Altijd fijn om niet alleen naar zo een punctie te hoeven gaan en fijn dat je haar in vertrouwen hebt kunnen nemen. 

Echt wel apart dat we zo extreem moe zijn. Maar dat wat je zegt. Kan van alles zijn. maar stiekem hopen we dat de kwaaltjes allemaal te maken hebben met onze zwangerschap. Hihi

HHaha ik herken die “rare dingetjes doen” echt heel erg. Ik ben constant me buik warm aan het houden en ik wil niet springen. Slaat nergens op. Mijn zoontje wilt vaak dansen en springen en dan moet ik mee doen. Vandaar dat springen. Hahah. 

Ik voel ook hele tijd steekjes in me buik nu ik dit zo schrijf. Maar ik kan gewoon niet aangeven of het een beginnende menstruatie is. Ik denk eigenlijk meer en meer door die steekjes dat ik morgen ongesteld zal worden. 

Zo irritant. Ik moet me ook echt inhouden dat ik morgen niet een test zal doen. 

Slaaplekker voor straks. 

Posted

En @Verajoy hoe gaat het vandaag? Nog altijd geen ongi?

Ik hoop het zo voor je.

Fijn dat je spontaan zwanger geworden bent, destijds heb je mss ook wel wat gevoeld maar dat niet meteen onder een vergrootglas gelegd.

Ik heb zelf (gelukkig) nooit te kampen gehad met vruchtbaarheidsperikelen, destijds hadden we gewoon besloten dat we ervoor wilden gaan en de tweede maand was het al raak.

Nu ben ik single en oud vandaar dat ik nu op IVF aangewezen ben en mijn kansen zeer klein zijn (3-5%).

Ik heb niet veel eitjes meer, maar dit niet doen ga ik zoveel spijt van krijgen.

Of het lukt is afwachten, natuurlijk hoop ik van wel (en stiekem hoop ik dat ze beide blijven zitten) maar ik blijf gelukkig niet met lege handen achter als het niet lukt.

Heb je nu geen last meer van de verklevingen?

Ja, haha, met springen is niks mis, sterker nog tijdens mijn eerste zwangerschap sportte ik 3x per week en daar bleef ik gewoon mee doorgaan.

Ik deed eigenlijk alles wat ik voorheen ook deed, sjouwen ook hoor, stofzuigen, ramen lappen, op een trap klimmen, dacht er niet eens bij na.

Alleen de dingen waarvan iedereen weet dat je ze niet moet doen deed ik niet, roken, alcohol drinken, rood vlees eten, sla goed wassen.

En nu leggen we alles onder een loep en zitten we krampachtig buiken warm te houden (alsof het daarbinnen niet gewoon 37graden is) en denken we na bij alles wat we doen, voelen of denken te voelen.

Voel me soms best een muts 😂

Ja, mijn vriendin is supertof, ik heb het haar verteld omdat zij iedereen in de waarde laat en niet meteen roept zou je dit of dat wel doen, ze vond het heel bijzonder dat ik het met haar deelde en toen ik later vertelde dat ik na een punctie niet naar huis mag rijden bood ze meteen aan dat zij wel mee zou gaan, super lief, anders had ik niet geweten ook hoe ik het moest doen, want na de punctie mag je niet auto rijden die dag.

Toen de eerste poging mislukt was en ik aan de tweede begon zei ze al, ik hoor wel wanneer ik weer moet rijden.

Ben heel blij met haar.

Ze heeft zelf een zoontje, laatst appte ze me, ben zijn te kleine kleertjes aan het opruimen, ik bewaar ze maar voor jou voor als je een jongetje krijgt 😀

Intussen kruipen de dagen om en zijn we toch weer een dag verder zonder ongi.

De vorige keer had ik 4 dagen voor de testdatum al ongisporen gespot, nu nog niks.

Keep the faith!

Posted

Hallo dames,

wat spannend allemaal zeg! 
volgens mij zijn jullie bijna bij de test datums @Kitje en @Verajoy!

ik heb gisteren een tp gekregen van een cryo! Maandag was het ontdooit en dat ging goed maar helaas gisteren niet doorgedeeld.

kan 17 december testen! Ik plof net neer op het wachtbankje

ik duim mee voor jullie! 

Posted

Jaa, bijna, ik mag zondag testen, vind het superspannend allemaal.

Denk dat als het zo ver is dat ik geeneens meer durf te testen.... 😂

Vorige keer had ik 4 dagen voor de testdag al geen hoop meer want toen begon de ongi al te rommelen.

Nu nog wel hoop, maar ik blijf in het achterhoofd houden dat de kans klein is.

Fijn dat je Cryo goed ontdooit is @Joan123 balen dat het niet door is gegaan met delen, maar mss moest hij/zij nog even wakker worden?

Hopelijk gaat die nu wel lekker door delen en lekker innestelen bij jou.

Succes en hopelijk een positieve test voor ons allemaal!

Posted

Hi Hi daar ben ik weer. Ik heb me menstruatie nog steeds niet gekregen ook geen sporen van ongi. Vandaag is het precies twee weken geleden van de iui. 

Heb vanavond een vroege test gedaan van clearblue want ik had het niet meer maar helaas. Wij zagen nog niks. We hebben besloten om vrijdag geen bloed te laten prikken en zondag te testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Het lijkt ons leuk om het via een testje achter te komen. Maar vond het echt heel jammer dat ik nog niks zag. 

Ik hoop dat door die lucrin die verklevingen minder zijn geworden. Ik heb er voornamelijk last van tijdens mijn menstruatie. Hele heftige pijnen twee dagen lang. 

Wat fijn dat jij nooit last hebt gehad met vruchtbaarheidsproblemen. Dat scheelt ook een hoop met de behandeling die je nu ook krijgt. Hoef je daar niet aan te denken. 

Bij mijn eerste zwangerschap deed ik ook alles. Behalve dan inderdaad de dingen die je niet mag doen. Maar op de een of andere manier voelt het nu zo anders. Waarschijnlijk omdat ik er bewust mee bezig ben. 

Geweldig die vriendin van je. Echt superfijn zo iemand die er zo voor je is en er ook heel positief in staat. Dat hebben we gewoon nodig. 

Ik houd nu in me achterhoofd dat ik van het weekend ongesteld zal worden. Omdat mijn vroege test vandaag dus negatief was. Het kan ook zijn dat ik nog te vroeg ben en dat mijn hcg waarde nog te laag is voor de test. 

Het kan nog alle kanten op maar toch sta ik er nu negatiever in dan positiever. 

@KitjeWij testen dus allebei op zondag! Zo spannend! Ik hoop echt dat we beiden positief bericht aflezen! 

@Joan123Ook voor jou spannend! Wij duimen en steunen allemaal elkaar. We houden in ieder geval elkaar op de hoogte. 

@KitjeHoe gaat het vandaag met jou? 

Posted

Balen zeg @Verajoy dat je test negatief was.

Maar misschien was je te vroeg met testen.

Snap wel dat je het leuk vind om het via een testje te doen, samen, ipv een bloedtest, heeft ook wel iets bijzonders om dan zo'n positieve test in handen te hebben.

Ik hoop zo dat je zondag positief test!

Dus dan hebben we op dezelfde dag onze test.

Ik ga niet eerder testen, vanwege de pregnyl ben ik bang op een valse positieve test, dus ik hou me gewoon netjes aan wat op het briefje staat.

Datum zwangerschapstest 8 december.

Kwam er wel ineens gister achter dat ik me een dag misrekend heb met mijn ongi, ik ging steeds uit van dat ik zondag ongi moest worden, maar dat is zaterdag.

De vorige keer was 9 november en dat was toch echt een zondag.... 😂

Mijn cyclus heeft meestal 25,26 of 27 dagen, heel soms 28, dus zelf ga ik altijd uit van 26 want dat komt het meeste voor.

En dat is vandaag!

Wordt echt zoooo spannend nu.

Zijn nog altijd geen ongi tekenen hier en de vorige keer was dat wel, dus dat is allemaal nog steeds goed nieuws.

Zo lang er geen ongi is, is er hoop.....

Hopelijk komt er helemaal geen menstruatie Verajoy, dan heb je ook geen helse pijnen door de verklevingen.

Lijkt me wel een drama om iedere 4 weken zo'n pijn te hebben.

Hopelijk zijn de verklevingen minder geworden bij je.

De enige reden waarom het bij mij nu niet zou lukken is mijn leeftijd, vandaar ook de zeer geringe kans die ik nog heb, eitjes zijn oud, maar ook met oude eitjes kun je zwanger worden, ik heb er ook niet veel meer, mijn behandeling is verder gewoon hetzelfde als anderen volgens mij.

Ze bekijken dat toch een beetje per persoon.

Heb wel de maximale dosis hormonen, zo schreef jij dat je 75 Menopur moet spuiten, ik moest 300.

Mijn eitjes groeien ook niet snel en ook de embryo's deden traag, maar dat hoefde niks te betekenen zei de embryoloog want ze waren wel van goede kwaliteit.

Een zwangerschap via zo'n traject is zo anders dan een natuurlijke, zeker omdat je weet dat er iets teruggeplaatst is en dan ook nog die meds erbij die je ook nog zwanger laten voelen.

Heb je met een IUI ook meds trouwens? Of gaat dat verder geheel natuurlijk en spuiten ze alleen het mannelijke deel naar binnen?

Ja, die vriendin is super, ben blij met haar.

We hebben allemaal zo iemand nodig in dit traject wat niet altijd even gemakkelijk is.

Met mij gaat het verder ok, kon alleen niet slapen vannacht, was vroeg gaan slapen gister en lig al 2 uur wakker.

Ben maar op gestaan, gaan liggen woelen in bed is ook niks.

Verder nog steeds zeer pijnlijke boobs, geen ongi tekenen en ook geen duidelijke zwangerschapstekenen.

Komende dagen worden spannend voor ons allemaal.

Weet niet of ik zondag wel durf te testen als ik zaterdag niet ongi word....😂

Keep the faith Verajoy, ik snap dat je het na je negatieve test minder zonnig in ziet, maar zo lang er geen ongi is, is er hoop!

Loop jij ook de hele dag te broekloeren?

Nou meiden, succes allemaal, op naar positieve testen!

Posted

Hai @Kitje

Ik heb helaas slecht nieuws. Heel de dag ging het goed tot dat ik een uur geleden naar het toilet ging en sporen zag van bruine vlekken op mijn maandverband. Ik ga waarschijnlijk morgen  of overmorgen ongesteld worden. Ik had gister al zo een soort voorgevoel. Echt heel jammer. Maar dan naar ronde 2. Mijn gevoel zegt dat ik op den duur ook het ivf traject in zal belanden voor een tweede kindje. 

Ik heb zelf alleen de menopuur gebruikt. 

Hoe gaat het met jou? Ik hoop zo dat het nog allemaal goed gaat en geen signalen hebt gekregen van ongi. 

Ik hoop dat ik morgen rood menstrueer. Dan kan ik bellen voor een tweede iui. Weer spuiten en wachten tot mijn eitjes de juiste grote zijn. Best vermoeiend... maar ik zou graag een broertje of zusje willen voor mijn zoontje. En ik hoop dat ik niet al teveel pijn heb tijdens mijn menstruatie. De verklevingen kunnen daardoor weer groeien. 

Ik hoop dat jij met positief nieuws komt! 

Posted

Balen, balen, balen @Verajoy

Super jammer dat we niet samen kunnen gaan testen zondag.

Hopelijk dat het dan maar door zet ook als het dan toch zo is, dan kun je vlug weer een tweede iui inplannen.

Hoe vaak gaan ze die iui pogingen doen?

Hopelijk heb je niet teveel pijn deze keer.

Vind het echt super rot voor je, sterkte!

Hopelijk volgende poging wel raak dan.

Dat is dan over 2 weekjes weer denk ik?

Hier alles nog hetzelfde, geen enkel spoor te bekennen nog van een naderende ongi, ook geen zwangerschapssporen overigens, enkel die pijnlijke boobs...

9 November was de laatste ongi, dus morgen is DE dag, echter ben ik altijd een dag of 2 eerder, normaal gezien had ik gister moeten worden.

Maar met al die hormonen kan mijn lichaam ook best van slag zijn....

Ik heb nog steeds hoop, maar hou er ook wel rekening mee dat de test mss negatief is, gezien het kleine kansje dat ik heb.

Probeer mezelf maar zoveel mogelijk bezig te houden met werk en andere dingen zodat ik er niet teveel mee bezig ben.

Heb me ook voorgenomen om ook echt pas zondag te testen en niet eerder al vind ik het wel mega spannend worden nu.

Hoe is het met jou @Wendy83

Jij mag morgen testen, alles nog ok?

Hoop van wel.

@Verajoy veel succes met de komende iui poging!

En hoe is het met jou @Joan123

Na het weekend ga jij ook beginnen aan het laatste wachtweekje, de meest spannende week van de hele behandeling vind ik....

Nog even lekker op het wachtbankje blijven zitten hoor, totdat je kunt doorschuiven naar het bankje "uitgerekend in" ;)

Posted (edited)

@Kitje Ja zeker balen! Bruin bloedverlies is nog steeds heel minimaal. Dus ben nog steeds aan het wachten op me menstruatie. Zo vervelend dit. Wetend dat je ongesteld gaat worden maar wachten tot je echt rood bloed ziet. 

Maar oohhh zo spannend voor jou. Ik leef echt met jullie allemaal mee. Zo spannend vind ik het voor jullie allemaal. Ik hoop zo dat ik je zondag kan feliciteren!!! Hoop dat het heel snel zondag is! 

Ik weet zelf niet hoe dat allemaal werkt en gaat. Zodra ik ongesteld ben geworden dan moet ik bellen. En dan hoor ik of ik deze ronde mee kan doen. Dat is dus dan ook nog de vraag? Als ik deze ronde niet mee kan doen dan mag ik de volgende ronde sowieso weer mee doen. 

Edited by Verajoy
Posted

Wat enorm balen zeg @Verajoy Elke keer weer een teleurstelling ook al houd je rekening met slecht nieuws. 

@Kitje wat spannend! Nog een paar dagen, houd je het nog? 

ik moet nog even naar wachten, 17 december mag ik! 
vorige keer werd ik niet ongesteld door de poezenbollen. Misschien dit keer weer anders hoor. 
Ik ben sinds een paar weken gestart met Accupuntuur en heb het idee dat hierdoor een stuk ontspannende ben dan de afgelopen twee jaar. Misschien is het placebo effect maar het werkt. 

succes  dames