Jump to content
Kitje

Wachtbankje december

Recommended Posts

Hoiihoii iedereen,

Ik heb 6 dagen geleden een tp gehad van een verse blastocyst. Gister avond verloor ik heel licht roze afscheiding. En vandaag heb ik echt bruin verlies, dat ik maar een inlegkruisje heb gebruikt. M'n buik doet geen pijn, maar ik heb zo een licht kramend gevoel. Het lijkt erop dat ik moet menstrueren. 

Ik ben zo bang dat het mislukt is.... 3 januari is mijn testdag

Wat denken jullie?

Hoi allemaal

Wij zitten op w10 en hadden wel positieve test maar begin nu toch mega ongesteldheids krampen en bloed.

Vanaf dag w7 hevige krampen maar nauwelijks bloed. W8 een positive test lichtjes maar positief 

Nu w10 en duidelijkere postive test maar ook mega krampen ongesteldheids symptonen, wel bloed verlies bij afvegen maar nog niks heel hevig.

Misschien een mk wat het wel als voelt.

Hoe gaat het bij jullie?

Hoi @Nora90 bruin verlies kan een innestelingsbloeding zijn, maar ik wil je geen valse hoop geven.
Licht roze is bij mij altijd foute boel helaas, maar heb ook weleens gehoord van vrouwen die bloedingen hebben tijdens de gehele zwangerschap.
Kortom, je kunt er helaas niks van zeggen.
Het gevoel dat je moet menstrueren kan ook 2 dingen betekenen, want ook een beginnende zwangerschap kan zo voelen.
Sommigen voelen niks, anderen voelen van alles, de een is misselijk en de ander niet.
Omdat wij er zo mee bezig zijn leggen we ook nog eens alles onder een vergrootglas en willen we elk pijntje, krampje, vleugje misselijkheid beredeneren, helaas werkt het zo niet.
Er zit dus niks anders op dan af te wachten en te hopen meis.....

@Onzefamilie heb je pregnyl moeten spuiten? Want daardoor kun je (vals) positief testen.
De Pregnyl5000 duurt volgens mij een dag of 10 voordat het uit je lichaam is.
Dat de test op W10 donkerder is dan W8 is een gunstig teken want als je positief getest hebt door de pregnyl dan zou de test juist lichter worden ivm afnemen van pregnyl (waar HCG hormoon in zit) in je lichaam.
Een beginnende zwangerschap kan ook aanvoelen alsof je gaat menstrueren, dit komt omdat je baarmoeder gaat groeien wat krampjes kan veroorzaken.
Ook bloedverlies hoeft niet het einde van de zwangerschap te betekenen.
Helaas kun je niet heel veel meer doen dan afwachten....
Wanneer is je officiele testdag?

Groetjes

7 uur geleden, Kitje zei:

Hoi @Nora90 bruin verlies kan een innestelingsbloeding zijn, maar ik wil je geen valse hoop geven.
Licht roze is bij mij altijd foute boel helaas, maar heb ook weleens gehoord van vrouwen die bloedingen hebben tijdens de gehele zwangerschap.
Kortom, je kunt er helaas niks van zeggen.
Het gevoel dat je moet menstrueren kan ook 2 dingen betekenen, want ook een beginnende zwangerschap kan zo voelen.
Sommigen voelen niks, anderen voelen van alles, de een is misselijk en de ander niet.
Omdat wij er zo mee bezig zijn leggen we ook nog eens alles onder een vergrootglas en willen we elk pijntje, krampje, vleugje misselijkheid beredeneren, helaas werkt het zo niet.
Er zit dus niks anders op dan af te wachten en te hopen meis.....

@Onzefamilie heb je pregnyl moeten spuiten? Want daardoor kun je (vals) positief testen.
De Pregnyl5000 duurt volgens mij een dag of 10 voordat het uit je lichaam is.
Dat de test op W10 donkerder is dan W8 is een gunstig teken want als je positief getest hebt door de pregnyl dan zou de test juist lichter worden ivm afnemen van pregnyl (waar HCG hormoon in zit) in je lichaam.
Een beginnende zwangerschap kan ook aanvoelen alsof je gaat menstrueren, dit komt omdat je baarmoeder gaat groeien wat krampjes kan veroorzaken.
Ook bloedverlies hoeft niet het einde van de zwangerschap te betekenen.
Helaas kun je niet heel veel meer doen dan afwachten....
Wanneer is je officiele testdag?

Groetjes

@Kitje

Die gebruik ik niet heb gonalf en decatepil gehad ben allergisch voor een stofje in de pregnyll dus die kan ik helaas niet gebruiken gebruik dus alleen oestrogeen. 

Ik hoop het zo 3 januari laat ik het weten nu weer een nachtje voorbij en nog krampen maar niet meer bloed. We duimen zo hard.

Voor mij is het gewoon zo moeilijk, ik heb erbij ptss en door de gonal f en decatepil ben ik erg diep in spiraal gezakt. De angst vreet me op. Heb er hulp voor hoor, maar helaas ben ik 1 op de zovele dus wachtlijsten. Dat nu ivf mag zo blij, heb ook een schildklier aandoening die ny door veel medicatie ondet controle is daar wel blij mee. 

Goed straks aan hrt oliebollen bakken voor de bestellingen gedachten even verzetten, 

Aan iedereen kop op we gaan ervoor! (Denk zeg het op die manier misschien trap ik er zelf ook in) 

Groetjes en veel goede wensen voor iedereen die deze wens heeft.

@Kitje

Officiele testdag 3 januari.

Dit is eerste en enige ronde ivf die wij kunnen doen, dus als niet lukt en mijn andere embrio niet goed ontdooit. Is het helaas klaar voor ons.

Ik ben 36 en zit al in overgangs fase, dit doordat mijn lichaam niet zo denderend is. Vele complicaties, maar ik laat het jullie echt weten beloofd. 

Lieve groetjes en teddybear hugs to all.

Hoi @Onzefamilie met Decapeptyl heb ik zelf geen ervaring, weet ook niet of daar HCG hormonen in zitten?
Als het daar niet in zit, dan maakt je lichaam dus zelf HCG aan en dat doet het alleen als je zwanger bent.
Een donker wordende streep is altijd een goed teken en bloed hoeft niet altijd fouteboel te zijn.
Ik ken iemand die haar hele zwangerschap bloedingen heeft gehad en een gezond kindje heeft gekregen.
Keep the faith!

Dat je op de wachtlijst staat voor extra hulp is natuurlijk wel erg kak, ik verbaas me soms over hoe makkelijk ze hier mensen op de wachtlijst zetten maandenlang.
Je vraagt toch niet voor niks om hulp.
Ik hoop dat je snel vooruit geholpen wordt en anders kun je je eitje altijd hier nog kwijt.

Daar is zo'n forum ook voor, om elkaar te steunen in deze moeilijke tijd die het voor ons allemaal is.
Elkaar een hart onder de riem te steken of gewoon je verhaal neer te zetten, want ook dat wil weleens opluchten.
Bij mensen die weten hoe het is en voelt.

Ik hoop zo dat jij op 3 januari een positieve test in handen hebt, ik gun het je zo, zeker omdat je schrijft dat het je enige kans is.
Waarom eigenlijk? Je schrijft dat je vervroegd in de overgang bent, maar je hebt toch nog wel eitjes toch?
Ook al heb je er maar een paar, het zijn wel kansjes, ook al zijn ze dan misschien kleiner dan bij iemand die veel eitjes heeft.
Of lukt je dat lichamelijk niet?
Vanwege dat je schrijft dat je niet zon denderend lichaam hebt.
Als je me te nieuwsgierig vind of niet wil antwoorden is ook goed hoor, ik vroeg het me gewoon af.

Niet teveel mee bezig zijn en niet te druk maken (is niet goed voor de baby), is makkelijk gezegd, I know, maar probeer het van je af te zetten.
Lekker oliebollen bakken (en eten, yam) proosten met de jip en janneke champagne vannacht en op naar een nieuw goed jaar met positieve testen voor ons allemaal.

Voor iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst en een goed 2020 waar al onze wensen en dromen mogen uitkomen en in vervulling gaan!

Liefs!

1 uur terug, Kitje zei:

Hoi @Onzefamilie met Decapeptyl heb ik zelf geen ervaring, weet ook niet of daar HCG hormonen in zitten?
Als het daar niet in zit, dan maakt je lichaam dus zelf HCG aan en dat doet het alleen als je zwanger bent.
Een donker wordende streep is altijd een goed teken en bloed hoeft niet altijd fouteboel te zijn.
Ik ken iemand die haar hele zwangerschap bloedingen heeft gehad en een gezond kindje heeft gekregen.
Keep the faith!

Dat je op de wachtlijst staat voor extra hulp is natuurlijk wel erg kak, ik verbaas me soms over hoe makkelijk ze hier mensen op de wachtlijst zetten maandenlang.
Je vraagt toch niet voor niks om hulp.
Ik hoop dat je snel vooruit geholpen wordt en anders kun je je eitje altijd hier nog kwijt.

Daar is zo'n forum ook voor, om elkaar te steunen in deze moeilijke tijd die het voor ons allemaal is.
Elkaar een hart onder de riem te steken of gewoon je verhaal neer te zetten, want ook dat wil weleens opluchten.
Bij mensen die weten hoe het is en voelt.

Ik hoop zo dat jij op 3 januari een positieve test in handen hebt, ik gun het je zo, zeker omdat je schrijft dat het je enige kans is.
Waarom eigenlijk? Je schrijft dat je vervroegd in de overgang bent, maar je hebt toch nog wel eitjes toch?
Ook al heb je er maar een paar, het zijn wel kansjes, ook al zijn ze dan misschien kleiner dan bij iemand die veel eitjes heeft.
Of lukt je dat lichamelijk niet?
Vanwege dat je schrijft dat je niet zon denderend lichaam hebt.
Als je me te nieuwsgierig vind of niet wil antwoorden is ook goed hoor, ik vroeg het me gewoon af.

Niet teveel mee bezig zijn en niet te druk maken (is niet goed voor de baby), is makkelijk gezegd, I know, maar probeer het van je af te zetten.
Lekker oliebollen bakken (en eten, yam) proosten met de jip en janneke champagne vannacht en op naar een nieuw goed jaar met positieve testen voor ons allemaal.

Voor iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst en een goed 2020 waar al onze wensen en dromen mogen uitkomen en in vervulling gaan!

Liefs!

@Kitje

Hoi hoi, 

Nou ik maak maar 1 eitje aan in de 3 maanden. Mijn lichaam is al in de ivergang bijna al 6 maanden opvliegers enzo. 

Verder ben ik allergisch voor vele dingen waardoor medicaties niet goed werken. 

De gynacoloog zei als dit eitje nirt werkt, of de gene die nu bevroren is dat de kans om uberhaubt nog eitjes te kunne  oogsten te klein is.

Heb voor deze 7 folikelen al heeeel veel en lang moeten spuiten waar helaas maar 3 eitjes in zaten 1 gelijk al niet goed en 2 bevrucht. 1 ervan zit in mijn buikje, andere bevroren.

Doordat ik heel jong ongesteld ben geworden, daarnaast met meerdere lichamelijke issue en geestelijk is het voor mij ook echt 2 kansen dus deze kans nu die in buik zit en die nog in vriezer ligt kou te lijden.

We hebben veel tegenslagen, sperma is niet goedkoop. Ook dat is een factor maar vooral wat dr impact het heeft gehad op mijn lichaam en geestelijk, 

Update: geen bloed meer wel blijf ik krampen houden . 

We moeten nog 3 daagjes wachten.

En jouw toekomst is die ook al geplanned?

Ik lees wel mee en duim voor jullie meiden!! Ik duim dat het voor jullie raak mag zijn. 🤞🤞

2 uur geleden, Johanna82 zei:

Ik lees wel mee en duim voor jullie meiden!! Ik duim dat het voor jullie raak mag zijn. 🤞🤞

Beste @Johanna82

Bedankt beste wensen voor jouw en iedereen ook. 

We duimen nog steeds, krampen blijven wel aan vooral einde dag heviger(niet meer zoals ik normaal ongesteld word)

Zou het dan toch zo zijn? We laten het jullie weten hoor. Misschien moeten wij de spits afbijten dat ook jullie dit jaar positief nieuws krijgen.

Laten we zo zeggen nog 2 daagjes voor de officiele testdag. 

Groetjes onze familie

Ik zie dat ik dus niet de enige ben die 3 januari mag testen.... Ik moet eerlijk bekennen dat ik al een test heb gedaan en deze was negatief. En het bruin verlies was al weinig, maar lijkt alleen maar sterk af te nemen en wordt steeds lichter qua kleur. Ik hoop dat dat een goed teken is. Vanochtend dus een test gedaan (kruidvat 2 voor 5) en die was dus negatief. Ik hoop dat op 3 januari het wel positief is of in ieder geval iets terug valt te zien op de bloedtest. Voor de rest van de dames ik duim voor jullie allemaal 😄 Mogen we allemaal zwanger 2020 in gaan.... ❤️

14 minuten geleden, Nora90 zei:

Ik zie dat ik dus niet de enige ben die 3 januari mag testen.... Ik moet eerlijk bekennen dat ik al een test heb gedaan en deze was negatief. En het bruin verlies was al weinig, maar lijkt alleen maar sterk af te nemen en wordt steeds lichter qua kleur. Ik hoop dat dat een goed teken is. Vanochtend dus een test gedaan (kruidvat 2 voor 5) en die was dus negatief. Ik hoop dat op 3 januari het wel positief is of in ieder geval iets terug valt te zien op de bloedtest. Voor de rest van de dames ik duim voor jullie allemaal 😄 Mogen we allemaal zwanger 2020 in gaan.... ❤️

Beste @Nora90

Spannend dus op zelfde wachtbankje, wij testen de 3de pas weer. Willen gewoon nu wachten hoe moeilijk ook. 

We hopen dat ook jij een positive test mag krijgen je weet het nooit!

Duimen voor je mee.

Gelukkig nieuwjaar

Pfff spannend hoor! Zolang je geen helder rood bloed ziet, mag je hopen hoor! Ik duim dat het bij jullie goed mag gaan nu! 

@Nora90op welke dag in je cyclus of na de tp zit je nu? Ik hoop dat het alsnog een positieve test geeft straks. Spannend hoor, ik duim door voor jullie! 

1 uur geleden, Johanna82 zei:

Pfff spannend hoor! Zolang je geen helder rood bloed ziet, mag je hopen hoor! Ik duim dat het bij jullie goed mag gaan nu! 

@Nora90op welke dag in je cyclus of na de tp zit je nu? Ik hoop dat het alsnog een positieve test geeft straks. Spannend hoor, ik duim door voor jullie! 

Beste johanna82, wel wat helder gehad op w7 maar daarna af en toe wat met afvegen. Op w8 posiyief en w10 ook positief getest w8 was licht positief w10 was duidelijker. 

We gaan ervoor duimen hard. Zou zeer gewenst zijn. Wij duimen keihard voor allemaal.van jullie ook deze kans dit wonder te mogen vasthouden. 

Vanuit ons hart naar jullie op naar + op een stokkie

@Johanna82  Ik zit vandaag 8 dagen na de tp. En de embryo's zijn vandaag 13 dagen oud. (Ik heb er 2 teruggeplaatst gekregen) Ik heb vandaag amper wat verloren op 1 kleine "smeer" super licht bruine afscheiding in mn inlegkruisje. Ik hoop zo erg dat dat goed nieuws is. Al moet ik zeggen dat ik een innesteling best laat vind voor een dag 5 tp, maar goed.... Ik mag dus 3 januari testen en bloedprikken, helaas valt dat op een vrijdag en zal ik dus pas de maandag erop de uitslag van de bloedtest krijgen. Dus ik hoop dat ik op 3 januari wel een positieve test in mn handen zal hebben 🥰 

Voor de rest heb ik echt een soort van kramp in mn onderbuik wat een beetje uitstraalt naar mn liezen, maar het doet geen pijn... Erg verwarrend dit allemaal !!

Heel veel succes ladies 💞

9 uur geleden, Nora90 zei:

@Johanna82  Ik zit vandaag 8 dagen na de tp. En de embryo's zijn vandaag 13 dagen oud. (Ik heb er 2 teruggeplaatst gekregen) Ik heb vandaag amper wat verloren op 1 kleine "smeer" super licht bruine afscheiding in mn inlegkruisje. Ik hoop zo erg dat dat goed nieuws is. Al moet ik zeggen dat ik een innesteling best laat vind voor een dag 5 tp, maar goed.... Ik mag dus 3 januari testen en bloedprikken, helaas valt dat op een vrijdag en zal ik dus pas de maandag erop de uitslag van de bloedtest krijgen. Dus ik hoop dat ik op 3 januari wel een positieve test in mn handen zal hebben 🥰 

Voor de rest heb ik echt een soort van kramp in mn onderbuik wat een beetje uitstraalt naar mn liezen, maar het doet geen pijn... Erg verwarrend dit allemaal !!

Heel veel succes ladies 💞

@Nora90

Die gekke krampen die uitstralen voel ik ook, al vanaf w10 voel ik die zijn heel ongemakkelijk, daarbij had ik ongesteldheidskrampen maar die zijn gestopt alleen nog deen trekkende soort kramp van laag onderrug tot in liesen naar me voeten.

Nog 1 nachtje wachten en mogen jij en wij een test doen. De spanning loopt op... duimen

@Onzefamilie Ik heb vanochtend getest en binnen de 5 minuten kwam er een heel licht streepje, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.... Mijn man is ook heel google aan het afstruinen op zoek naar licht positieve testen haha 

Morgen ga ik weer testen en ik hoop echt dat die dan wat donkerder is... 

Ik ben echt benieuwd hoe het met jullie is inmiddels? 

Mn afscheiding is wel weer iets donkerder en iets meer, maar nu ik die licht positieve test heb ben ik toch wat positiever over het bruinverlies ❤️

Ik begon eindelijk iets geruster te zijn, ik had zelfs de doktersassistente gesproken en gevraagd wat ik nou van die test moest vinden. Zij gaf aan van hoe licht die ook is, positief is positief.... Maar nu komt het....

Ik begin meer "bloed" te verliezen. Het is nog wel donker van kleur, maar het wil toch naar rood neigen... 😞 

Of is dit normaal? Ik had al eerder getest en elke keer was het negatief, en nu voor het eerst licht positief. Dat deed mij geloven dat er toch hcg is en dat het stijgt. Er zijn er 2 teruggeplaatst, kan het zo zijn dat deze bloeding is van het verlies van 1 van de 2? of is het echt nog steeds innestelingsbloed? 

Ik word helemaal gek 😞 

45 minuten geleden, Nora90 zei:

Ik begon eindelijk iets geruster te zijn, ik had zelfs de doktersassistente gesproken en gevraagd wat ik nou van die test moest vinden. Zij gaf aan van hoe licht die ook is, positief is positief.... Maar nu komt het....

Ik begin meer "bloed" te verliezen. Het is nog wel donker van kleur, maar het wil toch naar rood neigen... 😞 

Of is dit normaal? Ik had al eerder getest en elke keer was het negatief, en nu voor het eerst licht positief. Dat deed mij geloven dat er toch hcg is en dat het stijgt. Er zijn er 2 teruggeplaatst, kan het zo zijn dat deze bloeding is van het verlies van 1 van de 2? of is het echt nog steeds innestelingsbloed? 

Ik word helemaal gek 😞 

Hoi het kan zijn 1 afstoot andere blijft zitten,

Wij nog niet getest veel krampen en voel me niet fit. Geem bloed meer. Morgen officiele test dag dan testen wij met een digitale.

Ik duim voor je nora niet gelijk het ergste denken kan altijd zijn 1tje is blijven plakken positief denken. Hoe moelijk ook.

Zelf ben ik ook helemaal erdoor heen en de krampen is drama. Weet niet wat morgen ons brengt. Maar probeer rustig te blijven. Ben zo moe, en alles doet zeer, we gaan het merken. Stomme hormonen ook hajah

@@Kitje @Johanna82 @Nora90

Officieel mogen we morgen ochtend testen,

De spanning werd ons te groot en stress is niet goed en gezond 

Dus wij kunne  melden dan wij positief zwanger zijn

Morgen bellen voor een echo te plannen hoop deze blijft zitten want steeds voor net 6 weken een miskraam gehad. Duimen maar

20200102_175612.jpg

@Onzefamilie 

OOhhhhh van harte gefeliciteerd 😄 Ben zo blij voor jullie.... 

Inderdaad hopen dat het goed blijft gaan, en geniet er lekker van 🥰

Ik ben naar de huisartsenpraktijk gegaan en mijn test laten zien aan de doktersassistente en die zag ook echt een streep en feliciteerde mij met de zwangerschap.

Alleen in de avond ben ik toch echt rood bloed verloren en echt met slijm 😞 Ik denk dat het toch mislukt is. Ik ga morgenochtend nog een keer testen en dan hoop ik alsnog dat die positief is, ook zal ik bloed gaan prikken morgen voor de zekerheid. Dus voor mij blijft het toch nog spannend, al zegt de test dat het positief is.... 

Hoi meiden,

Allereerst de allerbeste wensen voor 2020 en dat onze dromen uit zullen komen.
Die van @Onzefamilie is al goed onderweg zie ik, wat een fijn nieuws! Van harte proficiat met je zwangerschap, ik gun het je zo.
Zeker nu ik net je verhaal gelezen heb en het zoveel moeite heeft gekost.
Ik zal voor je duimen dat je een goede echo hebt binnenkort en dat het prulleke lekker warm blijft zitten.
Kun je de eskimo over een jaar of 2 gebruiken voor een broertje of zusje....
Ik ben echt zo blij voor jullie!
Probeer er toch van te genieten nu en niet te druk te maken om een eventuele miskraam.

@Nora90 een streep is een streep, licht of donker, als het verkleurd is er hcg hormoon in je urine en dat maak je alleen aan als je zwanger bent.
Je bent nog een dag te vroeg, dan kan het zijn dat er nog niet zo heel veel hcg in je bloed zit.
Je zou morgen nog een keer kunnen testen, dan is die mss donkerder van kleur.
Alvast een voorzichtige proficiat voor jou.
Bloedverlies hoeft niet perse bad news te betekenen, het zou mss ook kunnen dat eentje is blijven zitten en dat de ander eruit komt nu.
Er zit voor jou helaas niet veel anders op dan af te wachten....
Ik hoop met je mee op goed nieuws!
Fingers crossed.

@Onzefamilie je vroeg nog naar mijn toekomst.
Ik ben momenteel in de wachtfase nog.
Mijn tweede IVF poging was mislukt (net als de eerste) en ik ben 8 december ongi geworden.
Op de 31e heb ik gesprek gehad met de arts en gaan we voor de derde (en laatste) poging deze maand.
Ik heb niet zoveel eitjes (ben al oud) maar de eitjes laten zich makkelijk bevruchten en ik heb ook goede emmy's.
Dus daar was ze toch wel tevreden over en mocht ik eigenlijk ook wel blij mee zijn.
Een laatste poging was volgens haar niet zinloos, maar de kans blijft klein.
Anyway, mijn ongi is gepland op zondag a.s., maar ik ben ook regelmatig 1 of 2 dagen eerder.
Kan dus elk moment zo ver zijn en dan moet ik contact opnemen met de kliniek of ik deze maand mag starten of een maand over moet slaan (als het te druk is,wat ik niet hoop)
Dus vanuit deze kant niet zoveel te melden helaas.

Groetjes

@Kitje Lief berichtje Kitje 🤗 Ik hoop het ook heel erg dat dat het is en ik alsnog zwanger ben en blijf. Natuurlijk zou het super leuk zijn als ze allebei zouden blijven plakken, maar goed als er maar 1 overblijft ben ik alsnog super blij want dit wordt dan ons eerste kindje 🥰 

Om het bloed maak ik me zorgen, maar het slijm dat erbij is komen kijken maakt me echt bang dat het daarom toch nog mislukt is. 

Morgen weet ik meer hoop ik. Ik hoop dat ik de bloeduitslag dan ook gelijk morgen kan krijgen anders moet ik helemaal wachten tot maandag....

Ja, dat zou idd superleuk zijn @Nora90 als ze allebei blijven zitten, maar heeft helaas ook de nodige risico's die je bij eentje dan weer niet hebt.
Eerste kindje voor jullie, superspannend!
Ik hoop echt dat je goed nieuws hebt morgen.
Nog maar 1 nachtje slapen, of mss lig je al te slapen nu.
Dan gaat de tijd vlugger als je slaapt.
Hoop dat je de uitslag ook meteen hebt morgen, wachten tot maandag lijkt me killing!
Als je morgen zwanger blijkt te zijn, vraag dan ook of je een echo kan krijgen met een week of 6/6,5 ipv de gebruikelijke 8 weken.
Omdat je je zo'n zorgen maakt, dan kan dat de zorgen wegnemen, met een inwendige echo kunnen ze het vruchtje dan al goed zien en rond de 6 wk gaat het hartje kloppen ook, dus als je met 6,5 een echo laat doen, dan zie je als het goed is een kloppend hartje.
Dat geeft jou mss meer vertrouwen.
Succes morgen, ik hoop met net zo'n mooi bericht als onzefamilie.