Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oooohh @Djenna wat spannend! Ik hoop het zo voor je! Verwarrend dat het pas na die 5 minuten dan zichtbaar werd.. Ik zou er ook helemaal van stressen haha. De duimen draaien, laat je het ons weten zondag?

@Johanna82 wat fijn dat alles goed was gisteren 🙂 Nu kan het genieten beginnen! Nogmaals gefeliciteerd!

Geplaatst

@Johanna82

Jaaaaaah wat een super fijn gevoel. Eindelijk genieten.

Ik hoop zo dat iedereen snel een positieve test heeft... met het ivf traject of toch nog gewoon spontaan. You never know. 

Hier is het heel spannend, zojuist een digitale test gedaan er vanuit gaande dat de ovitrelle mijn lichaam uit is. Zoals jullie weten zondag en dinsdag een bloedtest. Dan pas juichen we maar voor nu al een klein dansje gedaan.

20201002_164048.jpg

Geplaatst

Nou meiden, vandaag de bloedtest gehad en morgen ochtend bellen voor de uitslag. 🤞 spannend spannend. Hoe is het verder met iedereen? 

Geplaatst

@Djenna ennnnn.... zwanger? 

Wat fijn @Johanna82 ! Gefeliciteerd! Op naar 15 okt! 

Ik hoop zo dat onze eskimo nu wel mag blijven plakken. Dat corona helpt ook niet echt wat betreft stress en spanning. Ik hoop dat onze vpg afdeling open blijft en niet weer sluit... 

Vind het erg spannend deze ronde...

Geplaatst

@Hopefulness oh meid dat snap ik!! Ik hoop het ook! Wij wilden in april starten en toen kwam half maart het bericht dat het nog maanden gesloten zou zijn. Ik heb goede hoop dat het nu mee zal vallen, omdat de IC's niet vollopen, zoals in maart. Ben ondertussen wel klaar ermee. Ik duim met je mee!! Wanneer mag je testen? 

@djenna ik hoop op een goede uitslag. Wat is je hcg waarde? 🤞🤞🤞

Geplaatst

Hi meiden, tot nu toe een hele mooie uitslag. Ik had een waarde van 90,9 een hele mooie waarde vertelde de dame aan de telefoon. Morgen nog 1 keer bloedprikken en dan de echte echte uitslag. 

@Hopefulness

Dat snap ik heel goed, het is sowieso al spannend maar dan nog eens extra. Er kan van alles tussen komen. Ik ga voor je duimen hoor, dat het een mooie plakkerige eskimo mag zijn.🤞

Geplaatst

Als ik nu online kijk valt de hoogte van de waarde wel mee. Nou ja ik wacht het morgen allemaal wel af. Dan moet het een hogere waarde zijn.🤞

Geplaatst

@Djenna 🥳 gefeliciteerd!! 90 is echt prima meid, zwanger is zwanger. En die waarde loopt morgen mooi op, let maar op. Niet vergelijken met anderen, jouw lijf doet jouw lijntje en dat klopt met jouw lijf. Voordeel van wat minder hcg: minder misselijk vaak 😉

Ik duim voor je morgen meid, niet stressen om iets dat niet is. 😘😘

Geplaatst

Dank jullie wel meiden. Gisteren een waarde van 178 en maandag de 26e de eerste echo. Super spannend dus. Kan het ook allemaal nog niet echt beseffen ofzo. Gun het jullie ook zo.❤ en ik blijf natuurlijk duimen voor jullie.

Hoe is het met iedereen? 

Geplaatst

@Johanna82 

Als ik 15 dgn verder tel kom ik op de 24ste uit. De verjaardag van mijn omaatje die niet meer onder ons is🙁. Maar omdat het op haar verjaardag is ga ik niet eerder testen dit keer.

Ja wij zouden ook in april starten met het traject, maar in maart werd het afgeblazen. En als ik geen ernstige endometriose had, dan was ik dit jaar echt niet aan de beurt gekomen.

Ik ook rot virus. Zeker nu met de feestdagen in aantocht...

Geplaatst

Nogmaals gefeliciteerd @Djenna ❤️

@Hopefulness succes vandaag 🤞 laat je weten hoe het ging? Zou een heel mooi cadeautje zijn als het positief is op de verjaardag van je oma 🌹

@Johanna82 hoe voel jij je? Gaat alles goed?

Hier is alles rustig. M'n menstruatie was wel veel heftiger dan normaal, maar voel me wel weer kip lekker nu al die hormonen troep uit m'n lijf is. Volgende week hebben we een telefonische afspraak met de arts om eskimo terugplaatsingen te bespreken. Ik ben benieuwd of we dan weer op een wachtlijst moeten ivm corona of dat het wel gewoon doorgaat vanaf de volgende cyclus. We gaan het zien!

Geplaatst

@Hopefulness oh ik duim voor je. En hoe mooi dat het samenvalt met je oma's verjaardag! De 24ste dus... Ik ga voor je duimen meid!! En inderdaad, vreselijk hè, dat wachten tot je weer aan de beurt bent, terwijl je er zelf zo aan toe bent. 

@Roza91ik hoop dat jullie meteen door mogen, in maart moesten wij wachten en dat vond ik echt vreselijk! Ik duim dat deze maand jullie maand wordt. 🤞🤞🤞

Geplaatst

Hier ben ik dan met een A kwaliteit eskimo aan boord!

Nu 13 dgn wachten dus de 20ste testen! Ik dacht 15 wd, maar nee 13 wd.

We werden geholpen door een co assistent maar het lukte haar niet, dus werd ik door de fertiliteitsarts zelf geholpen. Dat geeft ook altijd wat meer en extra geruststelling.

• Like 1
Geplaatst

@Johanna82 

Goedemorgen, hoe is het met jou? Nog 4 dagen en je ziet jullie kleine wonder weer! Het was toch de 15e of had djenna dan de echo🤔 MAARRR hoe voel je je?

Hier gaat het goed. Ik ben rustig en ben hoopvol, zoals altijd. Maar zoals ik al zei, deze keer is anders... ik ben er zo rustig onder. Ik zit al op wd 4 en ik voel nog niks... geen krampjes iig. Ik heb wel knallende koppijn elke dag.

Nog 9 dagen....

Geplaatst

Hi meiden,

Hier ben ik weer....het was druk druk druk allemaal. Wat fijn @Hopefulness dat het deze keer zo goed voelt... hou dat vol, dat helpt zo goed mee. Ik heb maandag de 26e de eerste echo,helaas niet de 15e😃

@Roza91

Spannend volgende week het verlossende woord. Ik hoop ook dat je gewoon door mag gaan en niet hoeft te wachten.

@Johanna82

Hoe Is het bij jou? Geen kwaaltjes nog? Ik alleen heel snel maagzuur...maar dat is alles.

Fijn weekend allemaal.

Geplaatst

@Djenna 

Dan had ik het gelukkig toch goed dat Johanna de 15e mag❤🤰

Wat fijn dat jij nog geen kwaaltjes hebt! Maagzuur is erg vervelend, ik had dat ook heel veel.

Ja wd 5 alweer en ik voel me nog steeds goed. Slapen kan ik als de beste, maar dat komt ook door de utro. We gaan weer verder met duimen draaien💪

Geplaatst

Hee dames, 

Positieve verhalen dat klinkt goed! Fijn dat het rustig is, @Hopefulness goed teken. Ik hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt! 

Ja, maagzuur is naar, heb ik hier ook geregeld. En misselijke vlagen, met kokhalsneiging bij sterke geuren. Ik ben wat vermoeid. Maar het is goed te doen. Heb wel al sneller een buikje nu. 

Donderdag hebben we weer een echo idd. Ik ben benieuwd! De vorige keer was het nog meer een kleine vlek, hihi, als het goed is, kun je deze keer meer de vormen van een kindje zien. 

We hebben ondertussen kraamzorg en verloskundige geregeld. @Djenna zeker met kraamzorg zou ik niet te lang wachten. Wij hebben een zelfstandige, dan weten we zeker dat zij de gehele periode komt (en zij hebben vaak ook een netwerk als achtervang). Degene die vorige keer bij ons was, had al een ander gezin zelfs. Ik vind het wel fijn als ze vooral natuurlijke producten gebruiken, maar dat is ook persoonlijk. Ik wilde graag wat eerder kennismaken. Iets met controlfreak haha 😂

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden