Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heey meiden,

Ik denk ik plaats weer ff iets. Wachtdag 6... nog 9 tegaan... Ik ben me toch verkouden! Woensdag avond na de tp gaan hoesten. Wat een geluk niet eerder. Zaterdag laten testen en negatief. Vandaag maar even de HA gebeld omdat ik nog steeds hoest en het erger is geworden. Maar ik mag natuurlijk niks. Zit aan de pcm en de anti flu snoepjes. Maar mijn hele lichaam doet pijn. Even laten checken of het geen keelontsteking oid is.

Maar door de verkoudheid ben ik ook minder bezig met de wd. Mijn borsten doen behoorlijk zeer en verder voel ik niks qua buikpijn... nu komt dat vaak wel rond wd 9 pas maar had ik die buikpijn wel al eerder gevoeld... maar goed so far so good🤞🤞🤞

Geplaatst

Wat balen dat je zo ziek bent @Hopefulness! Hopelijk knap je gauw op en heeft je lijf er verder geen last van tijdens de andere belangrijke processen 😉 Duimen duimen duimen!

Lieve andere dames, ik denk ook heel veel aan jullie! Ik kan de tijd niet vinden om overal op te reageren, maar mijn gedachten zijn vaak bij jullie en ik duim voor jullie. Hopelijk kunnen jullie ook hoop putten uit verhalen zoals die van mij of @Johanna82. Het is jullie ontzettend gegund, allemaal! 🤞😘

Geplaatst
4 uur geleden, Roza91 zei:

Wat balen dat je zo ziek bent @Hopefulness! Hopelijk knap je gauw op en heeft je lijf er verder geen last van tijdens de andere belangrijke processen 😉 Duimen duimen duimen!

Lieve andere dames, ik denk ook heel veel aan jullie! Ik kan de tijd niet vinden om overal op te reageren, maar mijn gedachten zijn vaak bij jullie en ik duim voor jullie. Hopelijk kunnen jullie ook hoop putten uit verhalen zoals die van mij of @Johanna82. Het is jullie ontzettend gegund, allemaal! 🤞😘

Hey @Roza91

Net bij de HA geweest en het is een keelontsteking. Nu tot vrijdag verder met pcm en noscapine. Als dat niet genoeg doet moet ik vrijdag terug. Ik hoop ook dat de innesteling van ons C'tje dat niet in de weg staat. We wachten het maar rustig af...

Hoe is het met jou? Hoever ben je nu en hoe voel je je?

Xxx

Geplaatst
54 minuten geleden, Hopefulness zei:

Hey @Roza91

Net bij de HA geweest en het is een keelontsteking. Nu tot vrijdag verder met pcm en noscapine. Als dat niet genoeg doet moet ik vrijdag terug. Ik hoop ook dat de innesteling van ons C'tje dat niet in de weg staat. We wachten het maar rustig af...

Xxx

Oh getsie zeg! Verplicht rustig aan doen dan maar en extra vitamientjes? Wie weet komt dat het juist ten goede 🤞

Met mij gaat het goed 🙂 Inmiddels bijna op de helft en echt héél blij dat het spugen voorbij is. Daarna eigenlijk geen kwaaltjes meer gehad gelukkig. Volgende week hebben we de 20 weken scan en dan horen we ook het geslacht van ons kindje. Ik voel nog niets bewegen, dus het is soms nog steeds een beetje moeilijk te bevatten dat het echt zo ver is, maar we zijn echt ontzettend blij en dankbaar dat het is gelukt ❤️

Liefs en knuffels!

Geplaatst
3 uur geleden, Roza91 zei:

Oh getsie zeg! Verplicht rustig aan doen dan maar en extra vitamientjes? Wie weet komt dat het juist ten goede 🤞

Met mij gaat het goed 🙂 Inmiddels bijna op de helft en echt héél blij dat het spugen voorbij is. Daarna eigenlijk geen kwaaltjes meer gehad gelukkig. Volgende week hebben we de 20 weken scan en dan horen we ook het geslacht van ons kindje. Ik voel nog niets bewegen, dus het is soms nog steeds een beetje moeilijk te bevatten dat het echt zo ver is, maar we zijn echt ontzettend blij en dankbaar dat het is gelukt ❤️

Liefs en knuffels!

Wat goed om te horen! Geniet ervan! Hopelijk mag ik binnekort ook weer genieten🤰

Gaan jullie bekend maken wat het is?

Geplaatst
Op 16-3-2021 om 15:05, Hopefulness zei:

Hey @Roza91

Xxx

Wat vervelend voor je! Beterschap, hoop dat je je snel beter voelt! Ik hoop dat jullie Eskimo gewoon lekker blijft zitten. Duim voor jullie! 🤞🤞🤞

Geplaatst
Op 16-3-2021 om 16:05, Roza91 zei:

Liefs en knuffels!

Oeh, bijna 20 weken! Wat fijn dat het spugen voorbij is! Heb je een voorgevoel of het een jongen of meisje is? Leuk hoor! Gaan jullie het bekend maken? Wij hebben dat uiteindelijk maar met een online feestje gedaan😊

Geplaatst
21 uur geleden, Johanna82 zei:

Wat vervelend voor je! Beterschap, hoop dat je je snel beter voelt! Ik hoop dat jullie Eskimo gewoon lekker blijft zitten. Duim voor jullie! 🤞🤞🤞

Ja vanaf vandaag word het spannend.... vask begin ik vanaf wd 9 zeurende buikpijn en echt "klachten" te krijgen, maar deze dag is er nog geen vuiltje in de lucht. Dus gaan we fluitend verder. Gelukkig is de keelontsteking rustiger dus hoef ik mooi niet terug. Op naar de 25ste. Deze dame weet dit keer zeker dat ze echt pas op wd 15 gaat testen. Of ik moet ongie worden voor die tijd. Maaar daar ga ik niet vanuit! Ik ben gewoon zwanger 💪 

Oooo please.... laat het zo zijn🤞🤞🤞

Geplaatst
4 uur geleden, Roza91 zei:

@Hopefulness en @Johanna82 ja we gaan het gewoon bekend maken. Denk niet te veel poespas, misschien een leuke foto met de juiste kleur ballonnen ofzo 😊 Mijn vriend en ik denken allebei een jongen, maar ik ben heel benieuwd!

Ook goed toch!

Wij zeiden het gewoon zonder foto's of gekkigheid. Hoe leuk ook want ik hou er wel van maar mijn man niet. Doe maar gewoon, dat is al gek genoeg 😒😒😒 is zijn standaard antwoord op iets spontaans. Ohh wat hou ik toch van die man😍

Ik hoor het wel wat het is. Xxx

Geplaatst

Hoi hoi. 
Hier weer een berichtje van mij. Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Eitje gevonden 🤗. Vandaag negatieve LH test. Morgen opnieuw testen. Als die positief is hoef ik niks te doen en als hij negatief is dan moet ik morgenavond ovitrelle prikken. Maandag weer contact met de gynaecoloog wanneer dan mijn eerste terugplaatsing is. Dus spannend! 

Geplaatst
12 uur geleden, Loes1986 zei:

Hoi hoi. 
Hier weer een berichtje van mij. Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Eitje gevonden 🤗. Vandaag negatieve LH test. Morgen opnieuw testen. Als die positief is hoef ik niks te doen en als hij negatief is dan moet ik morgenavond ovitrelle prikken. Maandag weer contact met de gynaecoloog wanneer dan mijn eerste terugplaatsing is. Dus spannend! 

Heey Loes,

Wat ontzettend spannend weer! Ik ben benieuwd of je LH nu wel positief was.

Ik heb vandaag voor het eerst weer om niks zitten huilen, dat ken ik alleen van mijn vorige zwangerschappen... Zal C'tje dan toch een blijvertje zijn? We hopen het zo enorm! Verder heb ik ook niet echt buikklachten van een naderende ongie dus we blijven duimen, nog 5 nachtjes slapen🤞🤞🤞

Geplaatst
6 minuten geleden, Hopefulness zei:

Heey Loes,

Wat ontzettend spannend weer! Ik ben benieuwd of je LH nu wel positief was.

Ik heb vandaag voor het eerst weer om niks zitten huilen, dat ken ik alleen van mijn vorige zwangerschappen... Zal C'tje dan toch een blijvertje zijn? We hopen het zo enorm! Verder heb ik ook niet echt buikklachten van een naderende ongie dus we blijven duimen, nog 5 nachtjes slapen🤞🤞🤞

Spannend! Ik ga volgende week ook vragen van welke kwaliteit de 2 embryo’s zijn. Dat kon de gynaecoloog mij gisteren niet vertellen. Die zei dat ze alleen goede kwaliteit invriezen... Ik had vandaag een positieve LH test. Twee keer getest en echt positief. Dus ik hoef vanavond geen ovitrelle te prikken. 
Ik duim voor je dat je over 5 dagen een positieve zwangerschapstest hebt! 

Geplaatst

Oeh spannend weer! Wat een mooi teken, Hopefulness! Ik duim verder hoor!! Wat zou het fijn zijn als deze blijft en tot een mooi kindje uitgroeit! 🙏🤞

Loes, wat fijn dat je nu weer verder kunt, maandag nieuws dus over je tp? Ik duim dat dit jullie kindje mag worden! Leuk hoor! Mooi lente nieuws zo! 🙏🤞

Geplaatst
Op 20-3-2021 om 12:12, Loes1986 zei:

Spannend! Ik ga volgende week ook vragen van welke kwaliteit de 2 embryo’s zijn. Dat kon de gynaecoloog mij gisteren niet vertellen. Die zei dat ze alleen goede kwaliteit invriezen... Ik had vandaag een positieve LH test. Twee keer getest en echt positief. Dus ik hoef vanavond geen ovitrelle te prikken. 
Ik duim voor je dat je over 5 dagen een positieve zwangerschapstest hebt! 

Hier vriezen ze ook alleen maar A kwaliteit in. 5 dgn oud. Maar met de tp kunnen ze je vertellen welke kwaliteit ze hebben. Ik ga voor je duimen.

Hier sinds vanmorgen toch wel krampen. Maar nu ook weer niet. We zitten op wd 11 dus het zou zomaar kunnen zijn dat ik morgen of overmorgen ongie ben. Maar blijf nog even hoop houden. We wachten het rustig af.

Geplaatst
8 uur geleden, Johanna82 zei:

Oeh spannend weer! Wat een mooi teken, Hopefulness! Ik duim verder hoor!! Wat zou het fijn zijn als deze blijft en tot een mooi kindje uitgroeit! 🙏🤞

Loes, wat fijn dat je nu weer verder kunt, maandag nieuws dus over je tp? Ik duim dat dit jullie kindje mag worden! Leuk hoor! Mooi lente nieuws zo! 🙏🤞

Ik hoop het ook enorm! Maar vandaag waren de krampen er weer.... dat maakt me flink onzeker... ik zit wel in de tijd dat ik ongie word als het niet is blijven plakken... We wachten het maar af. Ik kan er toch geen invloed op uitoefenen.

Geplaatst

Pfff, zenuwslopend die laatste wachtdagen. Ik leef met je mee meid! Ik blijf hopen op goed nieuws en dat krampen innesteling is. En je hebt gelijk je kunt nu ook niets doen, behalve jezelf afleiden. Je gaat donderdag testen? Sending good vibes! Dikke knuffel! 

Geplaatst
17 uur geleden, Hopefulness zei:

Ik hoop het ook enorm! Maar vandaag waren de krampen er weer.... dat maakt me flink onzeker... ik zit wel in de tijd dat ik ongie word als het niet is blijven plakken... We wachten het maar af. Ik kan er toch geen invloed op uitoefenen.

Ik ga zo hard duimen.... 🤞🤞🤞🤞

Geplaatst
Op 19-3-2021 om 22:54, Loes1986 zei:

Hoi hoi. 

Spannend zeg, weet je al iets meer?🤞

Geplaatst

Hier een dag met op en af krampen. En nog iets veeeel raarders (is dit een woord🤔), ik was vanmorgen aan het wandelen met Joep en na 45 minuten kreeg ik een harde buik😓 zo voelde het echt. Ik herkende het ook meteen....

Word ik nu gek? Wd 12 zit er bijna op... nog 3 nachtjes....

Geplaatst

Vrijdag mijn eerste cryo terugplaatsing 🤗. Ik vind vooral de ontdooiing spannend. Ik heb namelijk maar twee cryo’s. Gebeurd het vaak dat de ontdooiing niet goed gaat? 

Geplaatst
2 uur geleden, Loes1986 zei:

Vrijdag mijn eerste cryo terugplaatsing 🤗. Ik vind vooral de ontdooiing spannend. Ik heb namelijk maar twee cryo’s. Gebeurd het vaak dat de ontdooiing niet goed gaat? 

Hoi Loes,

Bij mij is dat nog nooit gebeurt.

In ons 1e traject hadden we 2 eskimo's en de 1e had wel iets geleden B kwaliteit en de 2e was van A kwaliteit. Van ons 2e traject hadden we ook 2 dacht ik en 1 was B kwaliteit en de andere A kwaliteit.

Bij het ontdooien is het dus nooit echt fout gegaan. En Joep onze jongste zoon is van een eskimo.

Is de tp goed gegaan? En weet je de kwaliteit?

Geplaatst

Ik moet ook even spuien...

Ik zit op wd 13... en gisteren een dag met veel buikpijn en een harde buik(?).Op forums staat er meer dat vrouwen met 5 weken zwangerschap denken een harde buik gehad te hebben... en vandaag nergens last van alleen vanaf 15.00 last van mijn buik geen krampen maar vervelend zeurend gevoel... 

Zal ik dan toch zwanger zijn? Nog steeds geen ongie te bekennen. Maar intens jeukende handen om te testen. Maar ik wacht het gewoon af tot donderdag....

Geen bloed, geeft zeker moed!💪

Geplaatst
5 minuten geleden, Hopefulness zei:

Hoi Loes,

Bij mij is dat nog nooit gebeurt.

In ons 1e traject hadden we 2 eskimo's en de 1e had wel iets geleden B kwaliteit en de 2e was van A kwaliteit. Van ons 2e traject hadden we ook 2 dacht ik en 1 was B kwaliteit en de andere A kwaliteit.

Bij het ontdooien is het dus nooit echt fout gegaan. En Joep onze jongste zoon is van een eskimo.

Is de tp goed gegaan? En weet je de kwaliteit?

Srry, lees maar half.

Vrijdag je tp. Ik ga voir je duimen!🤞🤞🤞

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden