Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8


Sab

Aanbevolen Berichten

strijkze sab,

 

ik doe dat tegenwoordig bijna nooit meer, oeioei... foei. moet ik ook weer ns doen hoor, al die kreukels...

 

ik moet staks met ebbe naar t cb, ben benieuwd. en weer prikjes denk ik bah!

 

had ik helemaal niet aan gedacht met de vakantie! stom he.

 

 

 

Groet!

 

LIs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

ja goed he? hahaha, scheelt weer wat gehuil denk ik.

 

Hey, ik zie ons nog niet naar Blijdorp gaan de eerste weken hahaha, erg zijn wij he?

 

Bijna klaar met strijken, alleen Sander zijn overhemden nog..normaal strijk ik die niet maar omdat hij veel geklust heeft t weekend en dus neit veel heeft kunnen relaxen doe ik t deze keer maar...gatsie maar allah....

 

 

 

iemand nog iets leuks te melden? haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die van mij begint nu pas hemden te kopen, hij had altijd t-shirts maar ik vind hem een hemd ook goed staan, zeker nu hij de 30 is gepasseerd haha (ouwe bok) Maar ik moet zeggen ik kan het beter strijken dan hij, als hij klaar is zitten de kreukels er nog in. hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor Lis, hier idem haha. Tis dat hij er geen tijd voor heeft maar Sander strijkt zeker beter en sneller ook!!

 

Ik ben meer van de franse slag haha.

 

Ik zit nu uitgeteld op de bank en ik heb Carolijn voor de tv gezet met een dvd van de Jellabies, wie is hier nu een slechte moeder hahahaha

 

Wordt inderdaad tijd voor overhemden Cindy ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

he kijk, toch nog een goeie vrouw hier... (cindy dan he)

 

gelukkig heeft mijn hub ook vaak shirts aan, of hemden die niet persé gestreken hoeven te worden...

 

we kunnen beter op strijkcursus dan naar de zoo sab!

 

ja, t gaat nog even duren, wat een mutsen zijn wij ja. dat gaat nog wel een week of 4 duren... dan is de zomer voorbij!

 

maar jij hebt nu toch ook een abbonnement of niet? dan maakt t natuurlijk niet zo veel uit wat t voor weer is. gaan we lekker naar de vissen kijken binnen. en heb je de ijsberen al gezien? leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

en daar ben ik alweer!

 

 

 

ik heb ebbetje weer even laten slapen omdat hij vanmorgen niet zo veel had geslapen doordat we naar t cb moesten... vandaar dat ik op deze rare tijd gewoon relaxed achter de pc zit, haha/

 

 

 

Ik zit te neuzen op deze site: http://opvoedendoejezo.kro.nl/actueleopvoedvragen/actueleopvoedvragen.aspx#

 

leuk! allemaal zulke herkenbare vragen en de antwoorden zijn zo duidelijk. meestal is het moeilijk in een dergelijke situatie ook zo te handelen (ik vergeet altijd weer hoe ik ermee om moet gaan....of het is net een beetje anders...) maar wel erg leuk om te lezen en wie weet heb ik er nog ns wat aan. (en jullie ook?)

 

 

 

groet,

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, wij zijn vandaag onverwachts naar mijn schoonmoeder vertrokken voor een paar dagen.

 

Mijn schoonvader is vandaag met hoge koorts opgenomen in het ziekenhuis. Hij is ruim 4 weken geleden naar Taiwan geweest, en 2 weken geleden aan zijn miniscus geholpen. Zijn knie ziet er in principe prima uit... Ze weten alleen niet waar de koorts van komt... Het is allemaal best spannend. Hij heeft al vanaf de operatie aan zijn knie verhoging, maar het wordt dus steeds gekker.

 

Hij heeft nog niet eerder in het ziekenhuis gelegen... Mijn schoonmoeder vindt het geloof ik wel fijn dat we er nu ook zijn. Kunnen we er voor zorgen dat ze tussendoor goed eet, en dat als ze thuis is, ook van zich af kan praten.

 

En eh, omdat ze aan de andere kant van het land wonen, zijn wij maar hier naar toe gegaan... Effe het programma omgegooid!

 

Groetjesssssssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen leek hij weer wat opgeknapt. Zijn temp is voor het eerst sinds ruim 2 weken onder de 38. Hij had vanochtend voor het eerst zin om even zijn bed uit te komen. De dokter had vanochtend gezegd dat ze vandaag vergadering hadden, en dat hij dan ook besproken zou worden. Dus misschien dat we vanmiddag meer horen.

 

Ik hoop dat ze nu weten wat het is! Dat geeft in ieder geval wat rust.

 

Hij ligt tegenover het Zuidplein in Rotterdam. We gaan vanmiddag al eerder die kant op. We kunnen dan mooi de bus alvast neer zetten bij het ziekenhuis, gratis parkeren (vanwege de invalidekaart van mijn mannetje.... invalide zijn heeft ook af en toe voordelen!) en gaan dan even naar positiekleding kijken bij het Zuidplein. We hadden daar al wel een paar keer een hapje gegeten tussen de 2 bezoekuren door, en ik heb er al een prenatal gezien. Verder schijnt er ook een Hennes en Maurits te zitten... We zullen zien.

 

Hihihi, kreeg mijn rok aan het begin van de week nog wel dicht, maar het zat niet lekker, dus heerlijk de knoop open gehouden. Het wordt toch tijd voor positiekleding!

 

 

 

Groetjessssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lis; hele fijne vakantie toegewenst!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan!

 

Waar gaan jullie ook alweer naar toe??

 

 

 

Hilde; hoe is het vandaag met je schoonvader? En ben je nog geslaagd met winkelen?

 

 

 

Sab; ik gebruik hier ook de tv hoor! Voorheen dacht ik dat nooit te zullen doen eigenlijk, maar

 

ben daar toch van teruggekomen hoor! Sesamstraat, teletubbies zijn hier hot items

 

en ik kijk zelf dan wel eens naar de film van ome willem; jeugdsentiment hahaha.

 

 

 

Hoe is het met de andere meiden?

 

Roos hoe is het met je??

 

Lau hoe was de bruiloft?

 

Joos hoe is het met jou?

 

 

 

Sorry voor degenen die ik vergeten ben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

 

 

Hilde wat vervelend zeg met je schoonvader, ben benieuwd hoe het nu met hem gaat. En al geslaagd voor positiekleding, lijkt me heerlijk om dat te kunnen gaan kopen. Leuk van die banden en zo. Wel foto's gaan maken van je groeiende buik he, niet vergeten, is straks leuk om terug te kijken.

 

 

 

@ Lis: een hele fijne vakantie, geniet ervan.

 

 

 

Wat gaan jullie van het weekend doen? ik ga morgen lekker sporten en 's avond bij vrienden op bezoek. Dat is een echte spellenfanaat, bordspellen dan wel. Heerlijk weer een avondje ouderwest om de tafel met wat spelletjes, toch wel altijd leuk om te spelen. ZOndag moet ik met de show- drumband Fanfare een optreden geven in Merkelbeek. Hoop wel dat het droog blijft en niet te warm wordt, want dat is zweten in zo een pak.

 

 

 

Fijn weekend al vast voor iedereen.

 

 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Nou, met positiekleding is het voorlopig wel gelukt: 2 broeken en 3 shirts. Ik denk dat ik me daar voorlopig wel even mee redt. Trouwens wel grappig... Ik leek gelijk veel zwangerder (is dat wel een nederlands woord?) met die positiekleding aan!

 

 

 

Met mijn schoonvader lijkt het de goede kant op te gaan. Hij krijgt zijn ondeugende streken weer terug, en de koorts was gisteren eindelijk flink gezakt. Zijn temp was nog maar 37.6. Ze vermoeden dat het een allergische reactie is geweest op anti biotica. Hij is ook allergisch voor peneciline. Wrs. mag hij vanmiddag weer naar huis. Maar... z'n bloedsuiker was gisteren te laag, zijn bloeddruk was vrij laag (terwijl hij normaal een hele hoge bloeddruk heeft, daar heeft hij ook medicatie voor), en hij was gisteren wel warrig! Ook heeft ie alleen maar diarree gehad in het ziekenhuis. Dus er zit ergens nog steeds iets niet goed. Maar... vandaag was ie ook voor het eerst van het vochtinfuus af. We zijn gisteravond naar huis gegaan omdat ik vanochtend een afspraak had. Morgen gaan we weer naar ze toe. De dochter van mijn man gaat dan ook mee. Zij zou zaterdag nl. naar ze toe. Maar omdat mijn schoonvader in ieder geval gisteren nog zo slap was als een vaatdoek, halen wij haar dan even op en brengen haar dan ook weer thuis. Kunnen we de boel ook een beetje opvangen als het te druk dreigt te worden.

 

 

 

Lief dat jullie er naar vragen. Mijn man was er best wel heel erg van geschrokken, en was echt even bang dat hij zijn vader kwijt zou raken. Het is even door mijn hoofd geschoten: het zal toch niet dat hij zijn kleinkind, waar hij zo naar uit kijkt, niet zal zien? Maar dat was ook wel weer heel erg snel weg. Heel raar... ben een mens wat erg van minuut tot minuut in de realiteit leeft dan.

 

 

 

En eh, de eerste buikfoto's die hier op de site toonbaar zijn zijn ook gemaakt. Moet alleen nog effe aan mijn mannetje vragen of hij ze bij mij op de computer wil zetten, dan zal ik ze onder het juiste kopje plaatsen.

 

 

 

Groetjessssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Hilde!

 

 

 

Ja, het is bijna zover. Ik ga zo weer verder met een beetje inpakken, zodat het morgen wat minder chaotisch gehaast wordt en dan slapen en wegwezen!

 

Vandaag zijn mn ouders gezellig langs geweest, want stel je voor dat t nóg 2 weken duurt voordat ze hun ebbetje weer zien!.. haha, lief hoor en t was ook gezellig.

 

Gisteravond de vakantie goed ingeluidt met een etentje met een vriendin, dus ik ben al helemaal in vakantiesfeer.

 

 

 

Allemaal goeie weken.

 

José, sterkte met de gezondheid.

 

Roos, ik heb je al even niet 'gezien', jij ook veel sterkte he.

 

Sab, in sept echt de zoo hoor!

 

Lau, niet te hard werken he.

 

Beautje hoe is t bij jou?

 

Bianca, werkze!

 

cynth, heb je ook al even niet gezien: vakantie? of let ik gewoon niet op?

 

Hilde: mooi je buik vooruit he, in je nieuwe kleren. fijn dat je schoonvader weer beter gaat!

 

Corine, Cindy en alle anderen die ik vergeet (oei, gevaarlijk zo'n rijtje voor zo'n zeef als ik), tot laterzzzzzzzzzzzzz!

 

 

 

Lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

lis een hele fijne vakantie meis , kusjesssssssssssssssssssssss

 

 

 

hilde hoe is het met je schoonvader nu?

 

 

 

Cindy leuk joh ouderwets aan tafel spelletjes doen, heerlijk vind ik dat.

 

 

 

Nou dat strijken hoeft voor mij ook niet, hahahahahahahahhha

 

En de t.v gaat hier ook aan hoor als ik ff pauze wil hahahahahah

 

 

 

Die laura alweer met de volgende vakantie bezig....hahahahhaha...heerlijk meis doe maar lekker.

 

Hier word het nog een zon vakantie denk ik, ligt eraan hoe de verbouwing gaat lopen en hoe de vader van jheroen het doet.

 

 

 

Met mezelf gaat het eigenlijk wel goed, ben er bijna van overtuigd dat het mijn maag/slokdarm is maar ga toch door de molen bij de cardioloog, ook ivm de hormonen die ik heb gehad gaan ze me ff goed doorlichten.

 

Hoop dat ze iets voor me maag hebben, drink nu geen koffie meer en eet kleine hoeveel heden per dag en gaat redelijk goed nu.

 

Slik ook b12 op het moment omdat ik al zo`n tijd maagtabletten slik.

 

 

 

Zo dat was het wel weer even vanuit hier

 

 

 

die kleine hier gaat echt heel goed, is echt ons zonnetje in huis.

 

Onze boef., hahahahaahhahaa

 

 

 

Nou meiden een heel fijn weekend.

 

Kus allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, mooi he, die grootouders die hun kleinkind lang moeten missen en effe komen tanken voor die tijd! Genieten hoor, Lis!!

 

 

 

Fijn José, dat het wat beter met je gaat. Maar eh, goed dat je je wel helemaal laat doorlichten... Het lichaam is toch een complex ding, wat allerlei verbanden met elkaar heeft.

 

 

 

M'n schoonvader houden ze nog steeds vast in het ziekenhuis. Het is nog niet goed. We beginnen ons toch ook wel grotere zorgen te maken. Nu blijkt dat hij niet genoeg witte bloedlichaampjes in zijn bloed heeft. Het zijn er al wel meer dan gisteren, maar toch...

 

En eh, hij is al vanaf dinsdag in het ziekenhuis, mensen worden tegenwoordig wel vrij vlot weer naar huis gestuurd. Ruim een jaar geleden is hij aan zijn andere miniscus geholpen. Toen bleek ook dat hij een gezwel had in dat been/bot, maar dat zou niet kwaadaardig zijn... Nu gaan we toch wel twijfelen over dingen. Tja....

 

We zijn vandaag ook weer afgereisd voor onbepaalde tijd richting mijn schoonmoeder, zonder m'n stiefdochter, die niet lekker was.

 

Zelf gisteren eigenlijk de hele dag op de bank gelegen/in bed gelegen... was nogal duizelig.

 

 

 

Dat waren berichten vanaf hier... hoop gauw met vrolijkere nieuwtjes te komen!!!

 

 

 

Ow ja, die heb ik ook nog wel...

 

Tijdens zijn vorige huwelijk, heeft de toenmalige vrouw van mijn mannetje in de 16e week een miskraam gehad. Ik ben nu 17 weken zwanger, en nu durft mijn schoonmoeder ook echt een kadootje te geven. We hebben een mooie kruikezak gekregen. En we hebben de kruik gekregen die bijna 39 jaar geleden bij mijn man in de wieg gelegen heeft. Die is nog steeds goed! Wel kopen ze er nog een nieuw leertje voor. Ik vind dat zo leuk!!!

 

 

 

Nou, dat was ie dan....

 

 

 

Groetjesssssssssssssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hier idd rustig!!

 

 

 

Joos, hoe gaat het met verbouwen?

 

 

 

En de rest??

 

 

 

Wij hebben vakantie, waren lekker naar de camping, maar helaas moesten we na 4 dagen alweer huiswaarts. Len heeft aan beide oren een oorontsteking. hij gilde van de pijn. Aangezien het koud nat en vochtig was in de caravan, zijn we naar huis gekomen.

 

 

 

Hij heeft nu antibiotica en het gaat al iets beter.

 

 

 

Ik heb een jet-lag van alle slapeloze nachten..

 

Gelukkig hebben we nog vakantie en kunnen we lekker rustig aan doen.

 

 

 

Oja.... Len is naar het kdv geweest. Een regelrechte ramp.......

 

Wij hadden intake-gesprek, en waren in dezelfde ruimte. Len speelde heel lief. Toen we weggingen ging hij met de leidster spelen. Hij huilde helemaal niet!

 

Maar helaas, na 5 minuutjes had hij door dat we echt weg waren en is hij gaan huilen, ze kregen hem met geen mogelijkheid stil.

 

Na een half uur belde ze op... ik mocht hem best daar laten, maar het moest natuurlijk ook geen trauma worden... Ben hem dus meteen gaan halen!!!

 

 

 

Volgende week woensdag mag hij weer........ Ow ik zie er tegenop.. maar even op de tanden bijten..... heb er al 2 slapeloze nachten van gehad.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, Amanda, wat vervelend allemaal... Van de vakantie met oorontsteking en van het kinderdagverblijf!

 

Hopelijk gaat het woensdag beter, maar ik kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt!

 

 

 

Nou, mijn schoonvader mocht zondag het ziekenhuis uit. Was wel bij uitzondering, want normaal gaan er nooit mensen op zondag naar huis. Maar de pleegdochter van mijn schoonzus was jarig, dus daar wilde hij wel heel graag naar toe. Toen we naar een klein uurtje weer naar het huis van mijn schoonouders gingen was hij helemaal op.

 

Ze verwachten toch dat het aan de anti biotica ligt. Maar er zijn nog wat dingetjes waar we ons zorgen over maken, dus eh, voorlopig blijft het nog wel even dokteren met die man denk ik. Gisteren zijn we weer naar huis gekomen, maar hij blijft nog erg stilletjes.....

 

 

 

Groetjessssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieve meiden,

 

 

 

hoe gaat het met jullie allemaal?

 

hier is het erg hectisch

 

 

 

de reden weten jullie allemaal wel

 

en omdat het dus allemaal wat minder gaat

 

 

 

gaat de bruiloft met een versnelling door!!

 

dit jaat nog!!

 

 

 

ik moet echt nog zo veel bijlezen maar niet vandaag

 

wantik ben gisterenavond terug gekomen van vakantie

 

en met ons huis mankeert weer vanalles,hahahA

 

 

 

SORRY DAT IK HIER NIET MEER ZO VEEL BEN..

 

 

 

dikke kus aan jullie kids

 

succes aan de meiden die bezig zijn

 

en heel veel sterkte aan de meiden die moeten wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden