Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8


Sab

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Lieve Roos,

 

 

 

Wat fijn weer wat van je te lezen.

 

Je weet het meis, geeft niks dat je er wat minder bent.

 

Helemaal logisch, we snappen heel goed waarom!

 

Dus dit jaar nog trouwen Roos, ben je al op zoek naar een jurk?

 

HOe was je vakantie en waar waren jullie heen?

 

Hoe is het met Milan?

 

Dikke knuffel voor jou!!!!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

Amanda; wat vervelend zeg van Len!

 

Moeilijk hoor dat afscheid nemen en dan dat hij zo moet huilen.

 

Hopenlijk gaat het de volgende keer beter en kun jij ook weer wat beter slapen.

 

 

 

Hilde; hoe is het nu met je schoonvader?

 

Is hij nog steeds thuis hopenlijk en moet hij dan weer voor controle?

 

Sterkte ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joos, hoe staat het met de verbouwing? Hier nog steeds geen vergunning. Lang leve de ambtenaren, grrrr! En met je buik / slokdarm? Volgende week was die afspraak toch?

 

 

 

Lis, lekker op vakantie. Hopelijk doet het weer nog een beetje leuk, genieten!!!

 

 

 

Hilde, wat een angst zeg, om je schoonvader. Vreselijk om zo in onzekerheid te zitten. En kom maar op met die buikfoto's hoor! Leuk!!!

 

 

 

Amanda, wat een vervelende tijd voor je mannetje zeg! Oorontsteking en verlatingsangst... Jij moet je niet schuldig gaan voelen hoor! Eerder vereerd dat ie denkt niet zonder je te kunnen. Hopelijk knapt zijn oor snel op en gaat het volgende week beter op het KDV.

 

 

 

Lieve Roos, wat goed om je even te horen! Fijne vakantie gehad, gelukkig! En hoe gaat het nu met je moeder? Versnelde bruiloft, leuk! De reden zal met je moeder te maken hebben en ik gun je zo dat ze er gewoon bij is!!! Is je broer nou nog getrouwd op 08-08-08? Met Milan alles ok? Sterkte wijfje!

 

 

 

Beau, hoe gaat het met je mooie dames?

 

 

 

Sab, je baan nog steeds leuk?

 

 

 

Cynt, ook lekker druk met de twins? En op je werk misschien iets rustiger, omdat de vakanties over zijn? Of gaan de mensen alweer wintersport boeken?

 

 

 

Ik zal vast iemand vergeten zijn, SORRY!

 

 

 

Hier gaat het prima verder. De tweeling groeit en bloeit en zijn soms lekker opstandig. Thomas klets gezellig in de rondte en Iris houdt het bij wijzen en gillen. Wat wel erg luek is, is dat ik haar vaak een koekje geef, en dan ook één voor Thomas. Dan gaat ze de hele kamer of tuin door om hem dat te brengen, erg vertederend. Over een maand gaan ze alweer naar de peutergroep op de creche..... Geen baby's meer. Weer een tijdperk afgesloten.

 

 

 

Nou, dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Lau; zo herkenbaar dat gevoel dat ze geen baby's meer zijn snik snik....

 

Aan de ene kant vind ik het heerlijk hoor want ze kunnen en willen steeds meer.

 

Maar als ik soms die foto's zie denk ik waar zijn mijn lieve kleine baby's gebleven hahaha.

 

 

 

Met mijn meiden gaat het prima!

 

Ik vind ze al zo wijs joh.

 

En wat jij zegt met dat koekje doen ze hier ook, ook met hun beker.

 

Zo lief, echt vertederend.

 

Dat doet je hart dan echt smelten!

 

 

 

Fijn weekend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé... mijn berichtje was weg en nu is het er weer... :dontknow:

 

 

 

Hilde, sterkte met je schoonvader!! Hopelijk vinden ze snel de oorzaak..

 

 

 

Roos.. sterkte meis.

 

 

 

En de rest... ben ik kwijt.... sorry...

 

 

 

Ja Brenda, ik hoop dat het huilen op het kdv al lwam door de oorontsteking.. maar denk het niet... speelt miss. wel mee maar is niet de enigste reden...

 

'k heb nu al slapeloze nachten voor woensdag haha...

 

 

 

Joos hoe is het met verbouwen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helleu,

 

Nou, bij mijn schoonvader zou het toch een allergie voor anti biotica moeten zijn.

 

Hij had bij de operatie aan zijn andere knie 1,5 jaar geleden een gezwel aan het bot. Dat zou goedaardig zijn. Hier was later nog een mri van gemaakt om te vergelijken. Alleen was het ziekenhuis de cd's met de mri's kwijt. Dat speelde toen hij doodziek en met te weinig witte bloedlichaampjes in het ziekenhuis lag. We waren toen toch even bang dat het gezwel, waarvan ze zeiden dat het goedaardig was, toch kwaadaardig zou zijn.

 

Gelukkig zijn ondertussen de cd roms weer terecht en blijkt het gezwel niet te zijn gegroeid.

 

Mijn schoonvader moet over ongeveer 2 weken weer bloed laten prikken en een paar dagen later weer bij de internist verschijnen. Kijken hoe het dan is.

 

Hij is altijd een enorm harde werker, die, als het maar even kan, vanalles weer doet. Maar hij is nu nog steeds erg moe, heeft veel last van hoofdpijn en heeft af en toe nog zweetaanvallen. Gelukkig heeft hij geen koorts meer. Maar nadat hij uit het ziekenhuis terug was, is hij nu al een week thuis (we hadden verwacht dat hij halverwege de week weer aan het werk zou zijn) en hij verwacht volgende week ook nog een tijd thuis te zijn.

 

Helemaal gerust zijn we nog niet... maar het lijkt al wel een stukje positiever.

 

 

 

Hihihi, wat betreft de buikfoto's... m'n mannetje zal ze gauw naar me mailen, dan zet ik ze er op.

 

 

 

Mooi om te horen dat het goed gaat met jullie kinderen, Beau en Laura. Kijk er naar uit om te zien hoe de kleine van ons dat straks allemaal gaat doen.....

 

 

 

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

 

 

 

mn broer is op 08-08-08 getrouwd en was echt leuk!!

 

we zijn op vakantie geweest naar servie

 

zal bij september even een nieuwe foto plaatsen van milan

 

 

 

we hebben het in ieder geval super gehad

 

en heb mn jurk al gevonden nu nog kijken of die past!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

olaaaaaaaaaaa!

 

Roos, wat leuk dat je al zo snel gaat trouwen joh! Enig idee wanneer ongeveer? En heb je al een jurk? Of bedoelde je wat anders, met kijken of ie past...?

 

Lis, jij bent natuurlijk heerlijk met vakantie!

 

Lau, jij bent terug en zo te horen al weer helemaal je draai gevonden hier. Wanneer gaan T en I naar de peutergroep?

 

Beau: hoe is het eigenlijk met jou? hihi. en de dametjes?

 

Hilde, lekker aan het zwangeren en zorgen maken om schoonpapa zo te lezen, wel rustig aan doen hoor!

 

Joos, hoe voel jij je nu? En hoest met A-M?

 

Cyn :hoest met jou? ook weinig hier de laatste tijd he?

 

Amanda: hoe is het nu met Len? En heeft ie al zin in morgen...?

 

Jeetje wie vergeet ik joh....een paar denk ik, maar kan er niet opkomen meiden sorry..

 

 

 

Wij zijn ook druk in de weer hier met vanalles vandaar dat ik er zo weinig ben de laatste tijd.

 

Hmm en waar zijn wij nou zo druk mee dan? Nou, we hebben een nieuw huis gekocht en morgen gaat ons huidige huis in de verkoop, oeeiiii spannend allemaal hoor.

 

Dus hier mijn reden voor afwezigheid:smileinbox:

 

Vandaag ben ik ziek thuis/vrij omdat ik naar de endodontoloog ben geweest en een beetje zielig ben..

 

ik ga zo mijn friemeltje ophalen en ik spreek jullie snel weer.

 

Dikke kus xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, Sab, spannende tijden!!! Verhuizen, huis verkopen....

 

Een endodontoloog.... eh? Geloof dat ik daar eerst eensp moet gaan googlen, want ik weet niet zo uit mijn blote hoofdje wat dat betekent. Maar eh, vervelend dat je in de lappenmand zit! Pas goed op jezelf!!!

 

 

 

Groetjesssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meisjes..

 

Ja inderdaad weinig hier geweest, ik heb volgens mij nergens tijd eer voor, ze slapen steeds minder en vragen continue aandacht en als ik werk moet ik 's avonds ook nog veel doen hier...

 

Jammer maar ben gewoon te druk nu met die 2..

 

Gaat wel alles goed hier, zijn idd wijs, bijdehand ,praten me na en roepen veel mama...

 

Klimmen overal op, meppen elkaar, geven kusjes en schudden veel neeeeeeeeeeeee

 

 

 

Roos, meid jij hebt een bruiloft in het verschiet te gek, fijn dat je af en toe laat weten hoe het met je mama gaat.

 

 

 

Sab, een nieuw huis, in Den Haag?? leuk zeg!

 

 

 

Lau. hoe was je vakantie...ik lees wel eens terug

 

 

 

Beuake, ook druk met de meisjes....

 

 

 

Joos en Lis, how's life...ik ga nu alles lezen....;-)

 

 

 

Amanda en Anegal, jullie jongesn zullen misschien nu wel luisteren......hahahah

 

 

 

Ik vergeet er vast veel....

 

 

 

Cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, cynthia... dat klinkt errug druk. Maar gelukkig geniet je van je kinderen!!!

 

 

 

En inderdaad... Roos, ik was je nog helemaal vergeten te feliciteren met je voorgenomen huwelijk, zoals ze dat officieel zo mooi noemen! Kan je er ook een beetje van genieten, of toch erg druk met je moeder?

 

Hoe gaat het eigenlijk met je rug? Weet je daar al meer over???

 

 

 

Groetjesssssssssssssssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, na lang te zijn weggeweest ben ik er weer!!! DRUK DRUK DRUK, Cynthia, ik snap je helemaal...

 

 

 

Hier geen moment rust, oh ja, soms 's nachts.... De verbouwing loopt op zijn einde, de bouwvakkers hebben de boel opgeleverd, nu mogen wij (lees hubbie) gaan afwerken. De badkamer begint weer op een badkamer te lijken, de keuken is af en de woonkamer is ook weer leefbaar (en groot!).

 

 

 

De kids houden ons enorm bezig, maar dat kennen jullie wel. Nu ook, hebben ze zoveel ruimte erbij en wat doen ze nu, zitten ze met zijn drieen onder de eettafel, waar ik nu achter de pc iets probeer te doen. FIJN!!!!

 

 

 

Ik heb niet de tijd om op iedereen te reageren maar hoop enorm dat het jullie allemaal goed gaat.

 

 

 

Ik moet weer ingrijpen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sab; geweldig zeg van jullie huis!!!! Helemaal super!

 

 

 

Cyn en Vonnie; heel bekend hier dat het druk is. Ik merk wel dat het inderdaad nu ook wel weer wat drukker wordt. Veel aandacht vragen, minder slapen (alhoewel het momenteel best wel weer aardig gaat). En dan blijft het werk voor 's avonds liggen.

 

 

 

Hilde; is je hubbie al wat minder blond en is het hem gelukt met de foto's hahaha.

 

Moet wel lachen om je verhaal.

 

 

 

Amanda; hoe is het met Len?

 

 

 

Roos; hoe zat je jurk??

 

 

 

Hier gaat het prima. De meiden zijn vorige week ff ziek geweest (eerst de een en toen de ander) dus dat was wel ff pittig.

 

 

 

Verder is het nog steeds genieten en vind ik ze zooooooooooooo groot en wijs worden.

 

Ik denk wel eens waar zijn mijn baby;s gebleven hahaha.

 

Fijn weekend allemaal en tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roos, spannend zeg, trouwen, eindelijk!!! Wanneer is de dag?

 

 

 

Beau, Cynth, Vonnie; ik begrijp jullie volledig hahaha. Denk je even snel achter de laptop te zitten, komen ze weer zeuren haha. Ik geniet vaak, maar soms ben ik het ook wel even zat hoor. Kusjes geven doen ze ook aan elkaar, lief!!! Mama krijgt nog steeds de minste kusjes....

 

 

 

Joos, hoest? Verbouwing al klaar? Of nog middenin?

 

 

 

Sab, huis gekocht, gaaf! Ook in dezelfde plaats? Weer een kasteel, of nu lekker burgerlijk haha.

 

 

 

Lis, hoe gaat ie met jou? Redt je het beetje met de bijwerkingen van Zoladex? Of zat je nu nog in je rustmaand? Sorry dat ik het niet goed weet.

 

 

 

Hier gaat het dus prima, maar retedruk met alles.

 

 

 

Ga nu lekker slapen

 

 

 

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

 

 

 

nou de jurk wordt pas 15 sept gepast!!

 

en de datum is 12-12-08!!

 

 

 

ontzettend druk nu opeens,ook idd met mn moeder

 

verder gelukkig geen last meer van mn rug..

 

 

 

ben wel best zenuwachtig voor de grote dag!!

 

hoe is het hier met iedereen?

 

 

 

verhuizingen,nieuwe banen,etc

 

 

 

moet echt gaan bijlezen..

 

 

 

maar ga eerst naar de september foto's kijken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal :hello2::hello2:

 

 

 

Hier maar weer eens een teken van leven !!

 

 

 

Sorry dat ik lang niets van me heb laten horen,maar we zijn zoooooo druk,en als ik een keer tijd heb dan moet ik zoooo veel bijlezen dat ik daar dan geen energie meer voor heb ! sorry.

 

Maar ik heb net even snel gelezen.

 

 

 

Roos ! Hartelijk gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk ! super !

 

 

 

Met de kinderen gaat het heel goed.

 

Sem en Sophie groeien als kool !

 

Sem kruipt het hele huis al door en Sophie begint hem nu na te doen en het lukt haar al aardig !

 

ook maakt hij al echt hele goede stapjes als je hem vasthoud,hier liggen altijd wel 1 of 2 ballonnen in huis en als hij die in het viezier krijgt dan gaat hij al rennen !!!!! en kraaien als een gek !

 

 

 

Ik werk tegenwoordig nog maar vier dagen van vier uurtjes,dus in totaal 16 uur,vond het wel wat te veel worden,nu gaat het echt super ! en voel me er heel blij mee.

 

 

 

Heel veel groetjes en nogmaals sorry dat ik er niet meer zo vaak ben.

 

 

 

Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roos, wat leuk dat je bruiloft er aan zit te komen. Geniet van alle voorbereidingen.

 

 

 

Cynthia hahahahaha "luisteren jullie jongens ondertussen" schreef jij... hahahahahahaha

 

het wordt nog veeeel erger hahahahaha

 

HELP.......... maar ook steeeeds leuker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Zoals ik al zie, heeft len verlatings angst, het kdv is een drama, ben hem vorige week weer kunnen gaan halen, hij huilt er aan één stuk.. 2,5 uur lang..

 

 

 

Ook thuis wil hij niet alleen zijn, ik mag zelfs geen 2 meter van hem af staan........ echt erg!!!! Ik krijg dus ook weinig gedaan, en het is doodvermoeiend..

 

Ik hoop dat deze fase heel snel voer is!!

 

Maar verder doet hij het super, en geniet ik op en top!

 

Ik moet zo met hem lachen... scheetje..

 

 

 

wat is er trouwens met het forum gebeurd, ik ben helemaal uit mijn structuur, gedesonrienteerd hahahaha

 

 

 

wel mooi hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

 

 

 

Ik ben ook druk bezig met bijlezen... tsjonge jonge, wat wordt er veel geschreven! Maar wel leuk om alle verhalen van jullie te lezen, over wat jullie kids allemaal al doen en kunnen. Wat worden ze snel groot he?

 

 

 

Hier ook druk druk druk. Die nieuwe baan van me is uiteindelijk niets geworden, heb er drie weken gewerkt maar ik voelde me er niet op mijn plek... De organisatie was een zooi en een paar collega's accepteerden geen nieuwe collega's, lastige situatie al met al en ik moest ontzettend veel werken (in drie weken tijd maar drie dagen vrij geweest... pfff) Achteraf kwam het reintegratiebureau er achter dat dit allemaal tegen de afspraken in was! Nou ja, ik ben blij dat ik voor mezelf gekozen heb en ga dinsdag bespreken of ik toch weer terug kan keren in mijn oude werk. Ik ben weer helemaal beter, zelfs nu zonder de medicijnen gaat het prima en kan nu zeggen dat ik de depressie heb overwonnen! Heerlijk hoor. Ik geniet ook zo ontzettend van onze dochter. Met Marissa gaat het ook super! Een lekker ondeugend peutertje. Wat gaat de ontwikkeling nu snel zeg. Afgelopen vrijdag was het alweer anderhalf jaar geleden dat ze geboren is.

 

Zij pikte het ook goed op dat ik weer aan het werk was, ze heeft het goed naar de zin bij oma als pappa en mamma allebei tegelijk moeten werken. En ik voelde me er ook zo goed bij, alleen niet bij dat bedrijf...

 

 

 

Goed, ik zal eens even verder gaan bijlezen, want ik loop echt enorm achter...

 

 

 

Maar ik wilde even laten weten dat hier alles goed gaat en dat ik jullie zeker niet vergeten ben.

 

 

 

Liefs Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker dat je bijna kan gaan genieten van je huis, Vonnie!

 

Beau, zaterdag ben ik 20 weken zwanger, dan gaan we weer een nieuwe poging doen denk ik! Kijken of ie ze dan wel zonder te wissen op een pc krijgt.

 

Manuela, lekker dat de beslissing om minder te gaan werken ook goed voelt!!!

 

Roos, trouwen is gewoon leuk. Je moet die dag alleen maar genieten! Heb ik ook gedaan. Ik was ook helemaal niet zenuwachtig.

 

En Bianca, balen dat die baan niet was wat je er van verwacht had, maar goed dat je voor jezelf hebt gekozen!

 

Hier gisteren voor de 20 weken echo weg geweest. Was leuk! Kleintje lag zich lekker af te zetten met de beentjes tegen mijn baarmoeder. Alles is oke voor zover het met een echo is vast te stellen, dus daar zijn we helemaal blij mee!

 

Groetjesssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kleppen, dat mag ook wel even als je vakantie hebt...

 

heb net even wat bij gelezen, maar vast niet alles...

 

 

 

bianca, balen zeg, dat t niet is losgelopen, ja je weet nooit waar je in terecht komt, dit keer dus in een wespennest. slim van je dat je meteen weg gaat, ik blijf dan snel te lang hangen en da's echt niet handig, geloof me. er komt vast wel weer iets anders moois op je pad.

 

 

 

roos, wouw, trouwen, super. de jurk... wat denk je , krijgen wij een voorproefje, of is dat te gevaarlijk ivm meekijkers?

 

 

 

jose, ik lees dat t al wat beter gaat, wanneer ga/ging je ook weer naar t ziekenhuis?

 

 

 

hilde, gefeliciteerd met je goeie echo! heerlijk hoor en wat gaat t hard! alweer wat beter met je schoonvader?

 

 

 

sab, jaaaah, wat leuk joh, een nieuw huis! jij ook gefeliciteerd, wanneer kunnen jullie erin en waar is het?

 

 

 

Hier nog steeds een wc-fobie, maar dat zal nog wel even duren. zit nu ook op de wip...

 

heb nog niet naar het ziekenhuis gebeld voor een echo, maar ik denk dat ik het morgen toch maar ga proberen. Wie weet... en anders dus wachten tot 12 weken, wat een gruwel.

 

maar ik ben wel heeeeeeeeeeel blij.

 

groet,

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden