Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Roos, ik ben erg benieuwd naar je jurk, je ziet er, ongetwijfeld, prachtig uit!!

Vanessa, jij ook gefeliciteerd met je komende huwelijk!!

Wat gaat het goed met het forum, veel nieuwkomers!! Ik kan het niet meer bijbenen...... iedereen van harte welkom!

Ik ben erg druk, met vanalles.. maar probeer weer wat vaker te komen!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mijn schoonvader is al weer wat opgeknapt, gelukkig. Alleen hele dagen werken zit er nog even niet in. Hij is nog moe en ziet er ook nog regelmatig bleek uit. Ook valt ie iets te snel af. Soms meer dan een kilo per dag! Vrijdag moet hij weer voor controle.

Nog een aanstaande bruid! Leuk!! Vanessa, ook jij gefeliciteerd!

En Rosalie, ik ben nieuwsgierig naar je jurk!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

hallo,

He bianca, jammer dat het niet is geworden wat je gehoopt had maar wel goed voor jullie dat je je weer een stuk beter voelt! en ja het gaat hard, hier ook hoor...

Roos, snel plaatsen die foto maakt niet uit hoe groot.

Manuela, wat gaat het ook al hard met die 3 van jou zeg.

Lis, nogmaals gefeliciteerd..wordt er hier zelfs erg vrolijk van.

Hilde, al op de helft zeg, gaat snel he!

Ik ben dus bezig met een nieuwe baan, moet dan wel 1 dag meer gaan werken. nu 3 dan 4 , Remko gaat ook 4 dagen dan werken. Aan de ene kant blij dat ik toch nog "carriere kan maken"aan de andere kant vind ik 4 dagen teveel..................en jullie ik lees dat de meeste zo'n 20 uur werken. Zijn er ook dames die meer dan 24 uur werken........

Hoe denken jullie erover en hoe lossen jullie dat op?!

Thansk alvast,

cynthia

Geplaatst

Hoi cynth, ik ken dat probleem... er zijn voor mij weinig banen voor de 3 dagen die ik nu werk. En ik wil ook eigenlijk geen 4. Misschien dat er een moment komt dat ik dat wel wil, maar nu nog niet! Tja, mocht het ooit niet anders kunnen doe ik het gewoon hooor, maar ik zou t heel jammer vinden.

Maar goed, de meeste van mijn vriendinnen werken 4 dagen. ik ben 1 van de weinigen die 3 dagen werkt... Zij hebben allemaal 3 dagen kdv... en tja, dat loopt dan ook wel los. Misschien kan je dan je uren zo inrichten dat je vroeg klaar bent en de dagen voor de kinderen niet zo lang zijn op t kdv!

succes met je keuze!

Lis

Geplaatst

Lis wauw; wat lees ik nu?!? Supergefeliciteerd!!!! Meis, wat spannend weer voor jullie.

Heb je vandaag nog het ZH gebeld?

Manuela; meis, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor!! Je hebt het superdruk, en helemaal met 3. Ik heb ook wel eens geen tijd ervoor hoor, zo is het nou eenmaal.

Fijn dat die nieuwe oplossing zo goed bevalt van je werk. Hopenlijk een fase die heeeeeeel snel voorbij gaat :-)

Lau; herkenbaar van die kusjes; ik krijg ook nog steeds de minste van allemaal hahaha.

Hoe is het verder met je?

Cyn; leuk een nieuwe baan! Zelfde branche of iets heel anders?

Lijkt me zwaar hoor 4 dagen, maar dat is persoonlijk denk ik.

Ik werk 2 dagen en het bevalt me uiterst prima. Hub werkt vaak in de weekenden dus dan heb je door de weeks nog eens samen vrij. Maar ja ik ken ook mensen die meer werken en die het heel goed bevalt. Waar ieder zich goed bij voelt.

Amanda; dat is inderdaad vermoeiend zeg van Len.....

Hopenlijk is het een fase die heeeeeeeeel snel voorbij gaat! :-)

Hilde; al bijna 20 weken jeetje zeg wat gaat het hard! Super hoor (foto foto foto hahahaha)

Sab; hoe is het met je???

Joos; en met jou??

Nou hoe gaat het hier.

Prima eigenlijk.

De dames doen het super. Hebben lekker hun eigen wil. Zijn gek op boekjes en sesamstraat en teletubbies. Leren ook veel vind ik nu. Praten nog niet veel, maar begrijpen een hoop.

En luisteren over het algemeen best goed. hoewel ze opeens ook erg oost-indisch doof kunnen zijn. Zijn nu echt bezig mijn gedrag en elkaars gedrag te kopiëren, moet er erg om lachen.

Ik ga nog ff rondkijken hier, tot snel!

Geplaatst

Boe, daar ben ik ook maar weer een keer.

hahahahahahah

wat word er inderdaad veel geschreven.

Jheroen riep net lis is zwanger, ja dan moet ik gewoon ff kijken.

Wilde al naar bed gaan maar dit is zo`n goed nieuws......lis kus

roos trouwen op 12-12, gefeliciteerd meis, en kom maar op met die foto

laura rete druk hahahahahha

cynthia een nieuwe baan 4 dagen.

ik werk er ook 4 maar geen hele dagen dat is dan toch weer anders.

en wij hebben haar gewoon thuis, 1 van ons is er altijd.

sab een nieuw huis, leuk leuk

en volgens mij las ik dat je ook met je gezondheid iets had??????

hilde alweer zover.....gaat echt snel

kindjes van manuela alweer aan het kruipen, meiden waar blijft de tijd.

Beau zijn jou kinder soms oost-indisch doof, hier niet hoor....hahahahahahahha

hier altijd....hahahahaha

Amanda kan jij mij vertellen nogmaals welke steen jullie op de vloer hebben liggen?

Ja de verbouwing, nou die gaat pas van start op de helft van oktober, we hebben vandaag een bungalow geboekt hier in het bos voor 4 weken.

zie http://www.bungalowparkhetjachthuis.nl/bungalows_6persoonscomfort.html

Deze dus, hier gaan we 4 weken in wonen.

verder gaat het redelijk met mij, hart is in orde, heb wat testen gehad in het ziekenhuis bij de cardioloog en alles was goed.

nu moet ik naar een maag/lever/darm internist....bah bah bah

maar goed het moet gewoon want ik kan nu soms niet meer rechtop lopen omdat me maag zo zeer doet.

kan daar pas in oktober naar toe dus moet nog ff wachten.

inmiddels drink ik al geen koffie meer en daarna is het is beter geworden.

En ja met de kleine meid hier gaat het zo goed.

We zitten hier in een periode van alles nazeggen.

Zoals jheroen laatst in de auto verdomme zei.....uhm dat zegt mevrouw nu dus ook.

of jeetje mina, hahahahahahah

Tis echt niet te geloven hoe snel het gaat.

Mevrouw klets al een aardig woordje mee hier en weet haarzelf al lekker duidelijk te maken.

moet wel lachen om sommige uitspraken.

schoenie zijn haar schoenen en broekepoep dan heeft ze in haar broek gepoept...hahahahah

iedere dag lachen we wel om d`r, heerlijk die meid!

We hebben haar opgegeven voor de peuterspeelzaal hier op de kinderboederij en ik moet zeggen ik kijk uit naar 2 morgens rust hahahahah

hoop dat ze het leuker vind dan len amanda, lijkt mee een ramp zo.

maar het gaat vast snel over en dan gaat len met plezier erheen.(hoop ik voor je)

Zo en nu ga ik toch lekker naar bed, morgen weer vroeg dag.

En ik ga morgen is echt even wat foto`s erop zetten.

heb nu weer even wat meer tijd vanmorgen aannemer weer hier, net nog de man die de tuin gaat doen, nu is alles klaar en geregeld.

hoest met iedereen verder die ik niet genoemd heb?

dikke kus allemaal

Geplaatst

LIS !!!!! ben je zwanger ???? oooo heb ik helemaal gemist,wat GAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF,hartelijk gefeliciteerd meid.

Alle nieuwe hier,HARTELIJK WELKOM !!

Groetjes Manuela

Geplaatst

Joos; fijn dat alles goed was bij de cardioloog!

Je dacht het zelf al, maar het is altijd fijn het toch van een arts te horen.

Jammer dat je pas in oktober terecht kan voor je maag.

Mooi huis zeg dat jullie hebben tijdelijk!

Ziet er mooi en verzorgd uit.

x beau

Geplaatst

ja manuela, wat een wonder he? maar ik ben nog niet helemaal overtuigd hoor, al slaap ik wel elke dag tijdens ebbe zn slaapuurtje (heb nog vakantie)...

José, dat is alweer wat he, dat t in ieder geval niet je hart is, toch een opluchting. maar ik kan me voorstellen dat de volgende onderzoeken natuurlijk ook helemaal niet leuk en ook wel weer spannend zijn. goed dat je van de koffie af bent, is nietmakkelijk met zo'n kleine druktemaker in huis he? (i know)

grappig zeg, ja, geen vloeken, grappig bedoelde klappen, etc etc meer. wij hadden op vakantie een cd van annie mg op staan in de auto en zongen keihard mee met '... ik heb een stekkie van de fuck fuck fuchsiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is ook hier het enige dat we ons nog kunnen permitteren... hahaha grappig he, die bijdehandjes. die anne-meya lijkt me ook wel een goeie kletstante, ze kan waarschijnlijk een gezellige boom opzetten met onze kletsmajoor ebbe. leuk hoor.

morgen ga ik voor een paar dagen naar mn ouders, dus allemaal alvast een goed weekend en ik hoop 5 weken te zijn als ik terugkom. fingers crossed he!?

Lis

Geplaatst

Joos, de tegel is "nep" lei steen, een doorbakken tegel, keihard. Echte lei steen is duurder en niet zo hard. Daar trekt ook vocht in, in deze niet, het nadeel is dat als je dweilt het langzamer droogt.

Ik zou moeten na zoeken op de bon welk merk, en naam het is, kan ik wel voor je doen.

Fijn dat het niet je hart is. Succes bij de internist...

kus voor A-M, lekker wijffie zo te horen!

Cynt, een andere baan? Vertel..

De rest ben ik kwijt, sorry...

Len deed het gisteren iets beter op het kdv, hopelijk blijft het een steigende lijn nu.. morgen weer!

Geplaatst

Amanda, fijn dat het al beter ging!

Misschien heeft het gewoon even tijd nodig.

Lis; ik lig hier helemaal in een deuk om je fuchsia verhaal hahahaha.

Veel plezier bij je ouders!

Geplaatst

die lis.....hahahahahahah....fuck fuck ....hahahahhahaha

ja we moeten echt gaan uitkijken...leuk hoor!

Amanda als je het wilt doen heel graag!(opzoeken van de tegels bedoel ik)

Doe maar p.m terug, kus

Wat fijn dat het goed ging meis.

Geplaatst

haha gisteren was weer drama op het kdv, hem ewerder gaan halen..

Pappa heeft het helemaal gehad, en ook ik begin moedeloos te worden.. woensdag ga ik mee, en blijf ik daar, eens kijken wat hij dan doet.

Normaal krijgen ze de kindjes wel getroost maar Len niet...

Gisteren ook bij de kno arts geweest. Len hoort links niet goed.. daardoor kan ook zijn spraak achter zijn. (hij zat qua spraak op de leeftijd van een jaar... wordt volgende maand 2..)

over 8 weken retour...

Het kon zijn van de ooronstekingen maar kon ook dat hij normaal ook niet goed hoort, als dat het geval is, krijgt hij buisjes en amandelen geknipt, een oreratie dus.... brrr....

we duimen zeker Lis!!

Bo hoe is het met jou en de meiden?

Geplaatst

Hoi meiden.

Hier weer eens een berichtje van mij.

Ben hier een tijdje niet meer geweest om te lezen , laat staan wat te schrijven...

Gisteravond ben ik al een beetje gaan bijlezen, maar ik heb zooooveeeel gemist, dat het niet meer bij te benen is...

Dus heb ik besloten om er zo maar weer in te rollen, en hopelijk snap ik snel weer waar iedereen het over heeft enzo...

De reden dat ik een tijdje afwezig ben geweest is omdat ik helaas weer niet zo lekker in m,n vel zit en ook ontzettend moe ben.

Ik lig s,avonds rond half 10 al op bed, want anders trek ik het gewoon niet meer.

Daarbij komt ook dat ik eigenlijk nog steeds heel erg graag een brusje voor dayenna zou willen,...maar helaas ben ik erg bang dat ik het geestelijk en lichamelijk (nog) niet aankan....

Dus vindt ik het eigenlijk erg moeilijk en dubbel om dan hier op de site aanwezig te zijn.

Ik ben enorm blij voor de meiden die nu wel eindelijk zwanger zijn...en voor degene waarbij het (nog) niet gelukt is: heel veel sterkte en succes gewenst...

Ik weet dat er hier ook een hoop fijne verhalen verteld worden...maar daarintegen zijn er ook gewoon veel trieste berichten, wat ik me dan heel erg aantrek...

Dat is gewoon ff niet goed voor me, en daarom heb ik wat afstand genomen...

Misschien was het beter geweest om dat gewoon ff hier te melden, maar om een of andere reden kon ik daar de moed niet voor opbrengen...

En daarbij dacht ik telkens; ach, morgen schrijf ik wel weer ff wat...maar helaas gebeurde dat telkens niet..

Dat neemt niet weg dat ik niet aan jullie gedacht heb hoor....

Dus hopelijk hebben jullie een heel klein beetje begrip voor me, en vergeven jullie mijn afwezigheid.

Als jullie dus zo af en toe ff niets horen....dan weten jullie hoe of wat...

Met dayenna gaat alles goed...ze loopt nu langs de tafel en de bank..en verder kruipt ze het hele huis door...ze vindt het ook prachtig om met de hond te stoeien....en die droplul laat alles maar toe...haha...

Ik mag wat die meid betreft dus absoluut niet klagen momenteel...alles gaat eigenlijk zoals het hoort te gaan...

En daar ben ik enorm blij mee natuurlijk...

Ik wil iedereen bij deze de hartelijke groetjes doen en een knuffel voor alle kindjes...

Misschien lukt het me om weer eens wat vaker hier een kijkje te nemen en ook om dan een berichtje achter te laten...

Liefs Liesbeth.

Geplaatst

Liiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Je bent zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat goed meis!!

gefeliciteerd!!

ik moet echt wat meer gaan bijlezen,slechte zaak van me hoor!!

hilde,ik hoop dat je je snel beter voelt meis!!

en die jurk...tja

maandag ga ik hem passen,maar ik begrijp echt niet waarom ik hem er niet op krijg..

ga nog ff kijken

Geplaatst

haha roos, dankjewel! enne, ik had me wel erg verheugd op de jurk, wat is het voor kleur?

liesbeth, leuk weer iets te horen. ik weet hoe dat gaat (datje dan denkt dat komt nog wel een keer), maakt toch helemaal niks uit? heel vervelend dat je je niet zo goed voelt. ik kan mevoorstellen dat je dan niet goed een beslissing kan maken over wel of niet nog voor een brusje gaan. ik hoop dat met de tijd het wat beter gaat en je er uit komt. ik kan me ook voorstellen dat t soms lastig is om hier te lezen.

ach, die arme len, wat jammer dat t niet beter gaat nog! en dan ook nog een operatie misschien in t verschiet. het zit niet mee voor jullie kanjer. maar hopelijk helpt het wel en kan ie dan snel zn achterstand inhalen en lekker meebabbelen. ik hoop voor jullie allemaal dat ie een beetje gaat wennen!

Groetjes allemaal,

Lis

Geplaatst

Amanda wat vervelend weer allemaal.

Ik hoop dat het niet nodig is dat len een operatie nodig heeft.

Sterkte woensdag, hoop dat hij het leuk gaat vinden.

Amanda zo`n achterstand hebben ze zo weer ingehaald hoor meis.

De kleine van mijn zus had het ook, steeds oorontsteking en een taal achterstand.

Nou die kletst je nu de oren van je hoofd en heeft geen achterstand meer.

Roos mail anders de foto maar dan zet ik hem er wel op.

Liesbeth geeft niks meis, gezellig dat je er weer bent.

En ik lig soms al om 9 uur in bed hoor meis.

Heerlijk de t.v aan en dan ben ik soms om half 10 al vertrokken naar dromenland.

Moeilijk hè beslissingen nemen als je je niet helemaal lekker voelt.

Laat het gewoon even gaan en kijk er dan nog een na volgend jaar zomer.

Dan krijg je ff rust.

sab??????????? ik krijg geen mail hoor van je werk.

Geplaatst

Thanx meiden, over de achterstand mak ik me eigenlijk niet zo heel veel zorgen, komt wel. Het is natuurlijk wel fijn dat ze het inde gaten houden.

En die operatie, pff. . wat moet dat moet, maar ik zie er wel tegenop. Maar wie weet is het niet nodig.

Liesbeth, een dikke knuffel voor jou! Veronschuldig je niet hoor, even lekker aan jezelf denken!!

Kus voor Dayenna.

Roos.. ben erg benieuwd naar je jurk!

Joos, heb je mijn mail gekregen? Over de tegels?

Geplaatst

Tjonge jonge, wat is hier enorm veel gekletst de afgelopen dagen! Hihihi, was een hele tijd rustig hier!

Cynthia, spannend zeg, een andere baan. En eh, kan me goed voorstellen dat je die 4 dagen ook erg spannend vindt! Kan je eventueel minder gaan werken als dat toch niet helemaal bevalt?

Ja, al weer 20 weken.... Beau,het is gelukt met de foto, zie buikfoto's.

José, fijn dat de arts het met je eens was dat het niet je hart was. Al lijken al die andere onderzoeken met nog minder plezierig... Fijn dat met niet meer koffiedrinken de pijn wat minder is geworden, al klinkt het nog lang niet goed! En spannend, 'op vakantie gaan' terwijl je huis wordt verbouwd!

Amanda, wat balen dat de stijgende lijn niet heeft doorgezet.... Maar misschien wel goed inderdaad dat je een keer mee gaat... Al kost het natuurlijk wel veel van je tijd. En hopen dat het meevalt met de buisjes... Al hoewel, als dat er voor zorgt dat ie weeer goed hoort en gezellig mee gaat babbelen!

En Roos, met mij is alles weer okidokie. Geen hoofdpijn meer gehad de laatste week, gelukkig! En eh, ben benieuwd wanneer José je foto er op zet... HIhihi, als ze hem maar niet voor zichzelf houdt!!

En Liesbeth, hopelijk vallen alle lasten snel een beetje van je schouders en klaart de lucht weer een beetje op. Je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor je afwezigheid. Dat is toch begrijpelijk?

Lis (en José), prachtig om over die kletsverhalen van die kids van jullie te lezen.... Meer, meer, meer, meer.........

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Hallo, ik had al mail dat ik hier lang niet geweest was hahahaha

Amanda, wat rottig zeg dat t op het kdv zo loopt, die len toch. niet leuk voor hem en jullie. Hopelijk kan de KNO arts wel wat meer duidelijkheid geven op het lichamelijke gebied.

succes,

Liebeth, heel begrijpelijk hoor, hier liggen we er ook soms (lees 21.30) in hoor, tja het is gewoonweg druk en als ze 's nachts(zoals hier dus) slecht slapen moet je ergens je rust vandaan halen, en voor dat andere neem de tijd en probeer eerst lekker in je vel te komen.

wat makkelijk klinkt ...

roos, waar is nu je jurk hahaahha

Ik ga nu voor 6 maanden 4 dagen werken vor Arke ga ik een nieuw kantoor opzetten in Geleen erg leuk hoor! vanaf maart onegeveer weer 3 dagen werken, ik wil dan mijn ouderschapsverlof opnemen.

verder ga ik snel koken, de 2 worden ze wakker.................

grusse cynthia

Geplaatst

Wat is er weer veel geschreven!

Ik lees nu ook pas dat Lis zwanger is... schaam schaam... Gefeliciteerd meid!

Amanda: Wat vervelend allemaal met Len op het kdv. Misschien helpt het als je inderdaad zelf een keertje blijft. Hopen dat het snel beter gaat en dat ie het er naar zijn zin gaat krijgen.

Wij zitten er ook over na te denken om Marissa twee dagen naar het kdv te laten gaan...

Liesbeth: Begrijpelijk hoor dat je minder aanwezig bent. Wat gaat het snel he? Die kleintjes zijn echt zo weer groot...

Cynthia: :Leuke uitdaging die baan voor je! Veel succes! Kun je het allemaal makkelijk combineren met de kids?

Hilde al op de helft! Nog ff-tjes en dan is de kleine er al. Gaat zo snel he!

Roos, 12-12 trouwen! Ben benieuwd naar de foto's van je jurk!

Joos, fijn dat het goed was bij de cardioloog.. Nu verder om uit te zoeken wat het dan wel is. Sterkte meid!

Verder alles goed met de andere meiden?

Met mij gaat het goed. Ben weer druk aan het solliciteren... Nu bij de kraamzorg.

Met Marissa gaat het allemaal super! Ze is lekker ontdeugend aan het worden. En ze begint er nu mee om zich zo aan te stellen als ze d'r zin niet krijgt, een heel zielig huiltje zet ze dan op. Als ik haar dan na ga doen, wordt ze enorm boos... Foei, stoute mamma!

Ze zit volgens mij weer in een enorme sprong of zo... Slechter slapen (regelmatig wakker), weer iets slechter eten en ontzettend druk... Maar kan ook heeeel hangerig zijn.

Ze begint eindelijk wat meer te kletsen. Alles is Pappa... hahaha. Ook ik heb de naam Pappa gekregen en Bumba is ook Pappa, terwijl ze een paar maanden geleden wel Bumba kon zeggen. Bal en bad kan ze nu ook goed zeggen en verder is het nog abacadabra taal... Maar ze verteld hele verhalen, zo lieffffff!

Liefs Bianca

Geplaatst

nou de jurk was een drama

dus ik moet weer op zoek naar een andere

in de winkel was het gewoon een ander model!!

klopte echt helemaal niks meer van!!

groetjes rosalie

Geplaatst

Jeetje wat heb ik alweer een hoop gemist zeg in die paar dagen, moest ff enorm bijlezen!

Amanda; wat balen zeg van het KDV! Vervelend zeg, dat schiet niet op zo.

Zal het te druk voor hem zijn of zal hij misschien met rechts dan extra horen ofzo of het compenseren dat het gewoon te druk met dat ene oor voor hem?

Snap je wat ik bedoel? Te lawaaiierig e.d.

Hoe dan ook, erg vervelend ook van zijn oren. Natuurlijk is het niet leuk als je kind geopereerd moet worden, maar hopenlijk knapt hij er dan straks van op.

Liesbeth; vervelend voor je dat je niet zo lekker in je vel zit.

Doe je goed dat je even pas op de plaats neemt en ook even tijd neemt voor jezelf dan.

En over dat vroeg in bed liggen, ik lees al dat er meerdere zijn.

Hier ook hoor. Lekker op tijd naar bed en nog heerlijk lui tv kijken in bed komt hier regelmatig voor. Ik lig er ook weleens om 9 uur in ofzo hoor. Gewoon lekker aan toegeven.

Hoe dan ook, hoop ik voor je dat je snel weer helemaal de oude bent.

Lis; hoe was het bij je ouders? Was het gezellig? Heb je niet gespot in de buurt :)

Hilde; ik heb hem gezien hoor je buikfoto! Mooi hoor!!!

Ik dacht nog misschien kom ik je nog tegen.

Cyn; wat leuk zeg een nieuw kantoor opzetten! Dat is nog eens een uitdaging!!

En wat heb je gekookt vandaag??

Kijk jij trouwens ook naar helse vakantie ofzo hoe het dan ook heet.

Op zondagavond op sbs6. Jeetje zeg wat hebben sommige mensen een pech op hun vakantie!! En wat is het er soms smerig zeg in sommige hotels e.d.

Ik moet wel aan je denken als ik dat programma zie want jullie zullen ook weleens dat soort gevallen krijgen denk ik op je werk.

Bianca:succes met je sollicitatie! Is weer heel wat anders, leuk hoor! Ik hoop dat het wat wordt voor je. Zou leuk zijn.

Roos; wat balen van je jurk!!! Nu weer hard op zoek. op http://www.bruiloftsite.nl staan ook nog allemaal jurken van mensen die gaan trouwen of pasgetrouwd zijn. Misschien heb je er wat aan. Succes in ieder geval met je zoektocht.

Sabje; meis, long time not spoken!!!! Hoe is het met je?? Je hebt het druk volgens mij!!!

Hoop dat alles goed is met je en je kleine meid. (alhoewel klein, ze worden alweer groot!)

Joos; hoe is het met jou?

Lau; en met jou?? Hoe is het met je moppies?

Nou, hè hè wat een verhaal!

Ik ben weer bij hahahaha.

Nou hoe gaat het hier.

Prima! Meiden doen het lekker en het is nog steeds genieten.

Ze begrijpen steeds meer en beginnen al een klein beetje te praten (op hun manier dan :)

Over 2 weken naar het CB; ben benieuwd.

We zullen zien.

Verders geen nieuws.

Gaat allemaal lekker; op mijn werk ook.

Nu nog ff was ophangen en dan bankhangen.

Lekker op tijd naar bed!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden