Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

bruidsjurk.jpg

Mooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

De jurk van Roos, alhoewel ik geloof dat ik heb gelezen dat ie het toch niet word hahahahahaha

Geplaatst

Amanda, jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb je mail gehad meis.

Dank je wel.

Bianca succes meis!

Cynthia schaam je dat je al een mail krijg, hahhahahahahahahahahahah

Nee hoor meis, druk is gewoon druk!

Lis meis hoe is het nu, heb alles afgezocht maar kan niks vinden???????????????1

Sab meld je ff??????????????

laura hoest ieeeeeeeeeee?????????????

Heeft iemand nog wat van corine gehoord?

Beau lekker dat alles goed gaat meis.

Wij gaan dit weekend lekker naar centerparcs.

We zijn beide jarig en hebben niet zo`n zin in visite dus wegwezen hahahahahaha

de datum van de verbouwing staat nu vast, word steeds opgeschoven, maar het kozijn is nu in aantocht.

Dus vanaf 28 oktober beginnen de bouwvakkers in ons huis en een week ervoor word de achtertuin helemaal leeg gehaald en worden de heipalen de grond in geboord,

en de grond afgegraven.

Verder zijn we boven nu bijna klaar gelukkig.

Moet het kantoor nog verder inrichten maar de meubels staan er.

zo we gaan even boodschappen doen nu,

Fijne dag meiden.

Geplaatst

hahaha Roos, wordt dit hem nou of niet? Ik vind hem wel super!!!

Geplaatst

wouw roos, zal je mooi staan zoiets! (lijkt me). nu weer shoppen?

jose, brrr, de bouwvakkers komen!

vind ik ook altijd heeeeeeeeeeerlijk, lekker weg met je verjaardag!

hier alles nog goed, ik krijg maandag een echo!

oh meiden, op de andere site schrijf ik nog met wat meiden die voor de 2e keer zwanger willen worden/ zijn maar er is weer heibel, niet normaal. ik heb er geen zin in me er weer druk om te maken, maar ik vind het wel sneu voor de meiden die de site zo goed kunnen gebruiken. bah, narigheid. je snapt alle partijen wel maar eric kan zo bot zijn!

blij dat wij lekker hier schrijven!

ik voel me nog steeds zwanger, al ben ik misschien iets minder moe dan vorige week... ik heb steekjes in mn buik en t gevoel dat er een balletje zit. dat vind ik wel ok.

aan de andere kant kan ik me neit voorstellen dat een spontane zwangerschap bij mij op de juiste plaats komt... de vorige keer was er niks te zien op de echo, en toen dacht ik ook van tja, dat komt naturlijk door de endometriose, dat gaat niet goed! maar ik hoop en ga er maar een beetje vanuit dat dat lekenonzin is...

sorry voor mijn gezeur.

en dit hoort misschien in mijn 'zwanger-topic', maar ik vind dit wel net zo makkelijk en ik kantoch niet geband worden haha.

groet,

lis

Geplaatst

Ah joh, Lis, hier kan je het toch ook van je af schrijven? Lekker dat je je aan de ene kant al wel steeds zwangerder voelt! En eh, we duimen gewoon mee dat het deze keer wel goed gaat!!!!

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

heymeiden denk dat het hier wel eens heel druk zou kunnen worden

eric is iedereen aan het verbannen.die spoort echt niet meer

staat bij open brief!!!!

gaat hier alles goed met iedereen??????

steph

Geplaatst

lieve meiden het is nu half 11 en de ivf site forum is

uit de lucht.................................

Geplaatst

Dat meen je niet, dat kan ie toch niet maken!

Al die meiden weten nu niet waar ze hun verhaal kwijt kunnen.

Jeetje zeg wat een .....nouu ja je weet wel wat ik zeggen wil!

Op deze manier toont hij zijn macht.

Ik hoop dat ze de weg hierheen vinden naar ons forum!

Geplaatst

Ik heb het ook gehoord, de ivf-site is uit de lucht.... tja, het moest er ooit van komen!!

In verband met onderhoud is het Ivf-site forum tijdelijk uitgeschakeld.

We zijn z.s.m. weer in de lucht! staat er op de site.

Lis, lekker babbelen hoor, maakt niet uit welk topic. Ik hoop van harte voor jullie dat het gewoon goed zit!!

Geplaatst

ja dan klep ik gewoon hier erover...

goh, josé, heftig he, tja ik vroeg me al af of hij t wel zo leuk vond, hij reageerde altijd zoooo geirriteerd! Eigenlijk had hij beter het beheer van de site aan iemand anders kunnen over doen en het forum en hun eigen deel splitsen. (jemig wat een goed idee, helaas te laat...) dan was ie van al het gezeur af geweest en had een groepje dames het kunnen leiden. dan kom je er toch wel uit als er gezeur is. (er was namelijk wel een beetje gezeur, maar ja, dat hoort er af en toe bij).

ik hoop ook dat meiden die er behoefte aan hebben ons vinden. sommigen zal ik ook missen, heb nooit persoonlijk contact gehad, en dan wordt je contact zomaar afgesneden, bah, erg naar. een paar meiden die ook voor de 2e gingen zitten of midden in een behandeling of bijna en nu zal ik niet meer horen hoe het gaat. raar, want je kent ze niet, maar t is een raar gevoel!!!!

Wat ben ik blij dat wij hier schrijven!!! hoera voor josé!

Groet,

Lis

Geplaatst

Joos; lekker zeg een weekend weg!! Heerlijk hoor! Fijne verjaardag alvast voor beiden!

En een leuk weekend toegewenst!

Lis; vind je helemaal geen zeur!!!!!!!!!!!!Lekker blijven komen hoor met je verhalen,

we kunnen ons allemaal verplaatsen in jouw onzekerheid. Dus meis, we zijn er voor je!

Meiden, wat een verhaal van de ivf-forum zeg.

Hij zal er toch niet zo maar mee stoppen.

Kun je niet maken zeg tov die meiden die daar zitten.

Zeg dan nog over een week stop ik ermee dan kunnen meiden onderling nog gegevens uitwisselen, nu zijn sommigen elkaar gewoon " kwijt" straks.

Hopenlijk is het voor hun voor tijdelijk.

Roos; hoe gaat het met de jurkenjacht.

Hier weer problemen gehad met de pc; ik krijg er een punthoofd van zeg van dat ding.

Gelukkig heeft hub nog met enige creativiteit de laptop weer aan het praten gekregen.

Dus kan ik weer online zijn.

Jeetje dan merk je pas hoe verslavend het is dat hele internet en email......

Later!

Geplaatst

Lis, we schreven tegelijk....

Voel het dus ook precies hetzelfde als jij....

Ben ook erg blij met deze site!!!

Voor jou ook raar inderdaad, want jij schreef dan ook nog in dat topic en nu heb je geen contact meer met ze.

Hopenlijk vinden ze de weg naar hier voor jou!

Geplaatst

he beau,

ja, zonder pc ben je zo onthand he...

nou, het is wel raar ja, maar goed, ik voel mehier toch altijd meer thuis.

ja roos, hoe is het? ik vond zelf de jurken van rembo altijd super, maar ook nogal prijzig...

Groet,

Lis

Geplaatst

ooo supermooie site Lis. Ik zou zo weer trouwen, al is het maar om nog eens een dag in de jurk te stralen...! *zwijmel*

Geplaatst

Amanda er staat nu dat ie uit de lucht is en verder niks, ja bedankt voor uw belangstelling.

Hij had contact met ons op kunnen nemen en de meiden door kunnen linken.

Dan had ie op eeen nette manier af kunnen sluiten.

Maar goed lis ik hoop dat de meiden hier komen waar je mee hebt zitten kletsen.

Wat een mooie site lis!!!!!!!!!!

Beau, wil eigenlijk wel weer eens een foto van je meiden zien, en van ebbe ook wel.

hahahahahaah en natuurlijk van alle andere kindjes ook!

Ik ga slapen, ben al laat.

Trusten en tot morgen xxx

Geplaatst

Amanda, balen zeg, van Len. Arm kereltje... Maar nog niet goed praten komt heus goed hoor. Mijn neefje praatte op zijn 2e ook niet goed. Vond het prima om alles aan te wijzen. Na enkele logopedie consulten praat ie nu een stuk beter (is nu 4).

Liesbeth, supergoed dat je toch nog even bij ons komt kijken. Natuurlijk moet je even afstand nemen als je niet lekekr in je vel zit! Wij weten als geen ander hoe dat voelt. Wel lief dat je dan toch nog even uitleg geeft. Sterkte!

Cynth, wat een goed alternatief zeg! Kan je tijdelijk kijken of 4 dagen werken bevalt, en het is nog een leuke uitdaging ook! Toen ik nog voor een werkgever werkte, had ik ook een halve dag per week ouderschapsverlof. Voordeel van een tweeling; je kunt het voor 2 kinderen tegelijk opnemen.

Bianca, goed te horen dat het goed met jullie gaat. Kraamzorg, leuk! Maar zijn er bij jullie in de buurt dan geen wachtlijsten voor het KDV? Hier sta ik volgende maand al een jaar op de wachtlijst voor een tweede dag. Drama!

Beau, ook bij jullie gaat het goed! Mooi! Ja, dat kletsen is leuk hè. Thomas praat al echte duidelijke woordjes. Iris houdt het bij een paar woorden en veel gewijs en gegil haha.

Joos, klinkt goed, al een deel klaar van de verbouwing. Maar het grootste gedeelte moet nog komen? Hopelijk is oktober/november een warme maand, of blijft de boel dicht?

Alvast gefeliciteerd en een heel fijn weekend samen!

Roos, mooie jurk!!! Maar ik begrijp dat deze het niet gaat worden? Nou, ik weet zeker dat je sowieso een prachtige bruid wordt, al draag je een vuilniszak!

Lis, kan me voorstellen dat je onzeker blijft over je zwangerschap. MAAR HET IS TOCH ECHT ZO HOOR, JE BENT ZWANGERRRRRR!!!! Zo, dat moest er even uit, haha.

Wat betreft je opmerking over de andere site, die ligt eruit. Erik zal het forum er wel als straf uitgegooid hebben? Wat was nu weer de aanleiding? Ik las wel dat ie Ramona een veeg uit de pan gaf omdat ze haar mening (die dus niet de zijne was) gaf.

Kunnen we niet via de site van Dema of Belinda (bloklandje.nl), of Kata een melding van deze site maken? Joos, Jheroen?

Nou, ik ga even een muis vangen. Jaja, jullie lezen het goed. Eén van onze poezen haalt regelmatig (lees; 2-3x per avond gemiddeld) muizen uit de polder en brengt ze levend binnen.

Net weer, maar deze kan ik niet meer vinden en Robbert is weg. Getver!!! Ben niet bang, wel dat ie kindjes in haar buik heeft en die hier gaat baren haha.

Kus voor jullie allemaal!

Geplaatst

He muizenvangster hahaha, heb je de muis al te pakken??

Gatsie zeg zou ook niet mijn ding zijn hahaha. Succes ermee.

Ik krijg net een mailtje van kata, die heeft ze verstuurd naar alle meiden die nog in haar mailbox stonden en ze vertelt erin dat er een boel meiden overgaan naar een ander forum.

Ik weet het niet zo uit mijn hoofd het adres.

Ik zal haar wel even mailen dat ze hier ook terecht kunnen, er van uitgaande Joos dat jij het daar mee eens bent.

Ze heeft ook een stuk van de discussie van gisteren meegestuurd.

Wat reageert hij bot zeg, ontzettend. Echt onbeleefd (en dan zeg ik het nog netjes, ik heb eigenlijk een ander woord in gedachten).

Geplaatst

Ik heb het nieuwe forum gevonden via de site van Kata.

Kan ik die hierop noemen?

Beau, wil je mij die reactie van Erik ook eens sturen?

Misschien heb ik die trouwens ook, zal even checken, zo terug

Geplaatst

Goed hoor dat je hem gevangen hebt!!!

Heb je de mail ook gekregen?

Ik heb Kata gemaild trouwens.

Ik hoor het wel, Lau.

(ps; ik zag net dat die ene site, jullie weten wel welke, weer geopend is op het forum.

e. heeft een topic geopend).

Geplaatst

Ga meteen even lezen....

Ik heb me trouwens even geregistreerd op het nieuwe forum van de dames.

Niet om actief te doen, dat blijf ik gezellig hier hoor!

Zag Bianca ook al even staan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden