Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb me ook al geregistreerd op het andere nieuwe forum... Wat een gedonder weer met die Erik zeg op het oude forum! Nou ja, misschien ook maar beter dat dat forum nu uit de lucht is, want die man zit constant te klieren... Misschien is dit wel een goede beslissing die hij heeft genomen. Al denkt hij waarschijnlijk dat hij dit uit macht kan doen, de big boss..........

Liefs Bianca

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een toestanden wat ik zo lees met dat andere forum. Fijn dat het hier anders gaat!

Brr, Laura, lekker dat die katten levende muisjes binnen brengen.

Wij hebben 2 honden. Maar een aantal weken geleden hadden ze ook een dood veldmuisje voor de achterdeur neer gelegd! Dachten zeker even dat ze katten waren!?

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

wat is er weeeer veel te veel gebeurd ben ik er 2 dagen niet.......

Mail mij ook eens dat gedoe van Eric Beua...ben benieuwd.....

Roos, balen zeg...zag er mooi uit op de foto, jammer.......succes weer...

Joos, lekker weg hoor, heel slim, alvast gefeliciteerd hoor!!!! geniet er maar lekker van

en de kadoos komen toch wel!

Lis, moeilijk he, ieder keer weer naar de wc om te checken....nog steeds zo herkenbaar hoor. maar wel ZWANGER dus ..........

Amanda. hoe is het met jullie en Len?

Groeten weer,

Cynthia

Geplaatst

hey meiden,

ff over de jurk..

ik kwam daar aan in die stomme zaak

is het een hele andere jurk

echt heel goedkoop zag hij eruit!!

belachelijk

dus nu kan ik as zaterdag terug naar een andere zaak voor een jurk!!

maar even kijken op die site die hier net stond..

en wat lees ik ivf site uit de lucht?

is dat nog steeds zo?

apart hoor!!

groetjes rosalie

Geplaatst

bij deze heb ik me gemeld Joos!! haha

sorry meiden, respect voor hoe jullie t doen ,maar ik ben zo onwijs druk gewoon met vanalles dat ik bijna geen tijd meer heb om voor de pc te zitten...

tadaaa nu is Carolijn weer aan het gillen, wakkerworden bedoel ik daarmee hahaha.

ik moet nog veel teruglezen en ik hoop dat t straks nog even kan, ben vanavodn alleen dus hopelijk tot straks hihi.

dag dag lieve meiden xx

Geplaatst

Hey meiden,

Op het nieuwe forum wordt ook gesproken overons forum.

Er wordt zeer positief over gesproken, dus misschien komen er een aantal ook hier buurten?

José, er werd zelfs gesuggereerd dat de beide forums ooit samen kunnen komen in 2 delen. 1 ferti-gedeelte voor meiden die in de behandelingen zitten, en ons forum dan voor de moeders. Leek me een leuk idee, maar wat vinden jij en Jheroen ervan?

Ik loop op de zaken vooruit hoor, maar dan weet je vast dat er over gesproken wordt.

Sab, goed je even te horen. Druk druk druk haha

Geplaatst

de ivf-site is weer in de lucht en eric heeft een "excuus" topic geschreven....

Waarin hij toch weer even vertelt dat hij gelijk heeft hahaha.

wat een gedoe daar zeg....

Roos ben benieuwd naar je volgende jurk!

Ik had toedertijd ook een jurk gezien, in een show, in de winkel stond ie voor geen meter hahaha..

viel wel tegen.. maar gelukkig een vele mooiere gevonden uiteindelijk.

Lau, een muis hahahaha, ik ben er niet bang voor, maar wel vies idd, en die krengen zijn zo snel....

Sab, jullie kasteel al verkocht?

Weet niet meer wie het vroeg... Len is van zijn verkoudheid af, maar heeft enorm verlatingsangst.. moest zelfs bij mijn moeder huilen toen ik ging..

Kdv is geen sucses.... nog steeds huilen, aan 1 stuk... ben aoesdag mee gewees, ook toen geregeld huilen.,. bang dat ik zou gaan misschien?

We kijken het deze maand nog aan anders stoppen we ermee.

Joos, gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn weekend!

Geplaatst

wat is het hier gezellig druk!

ja ik zag dat t forum er weer is... en nog een forum, haha, t lijkt wel allerlei gelooofsafsplitsingen...

dat is wel erg leuk om te lezen heel groot ZWANGER! Lijkt het ineens zo echt!

ik heb een beetje het gevoel dat er een balletje in mn buik zit, alsof ik mn baarmoeder voel. vind ik wel fijn, lijkt ook echt!

ja sab het wordt steeds drukker he. ik ben een luiwammes wat huishouden betreft, dat scheelt, hahahahahaha.

lau knap hoor een muis! en wat doe je er dan meet (of heb ik niet goed gelezen)?

roos, succes zaterdag. ik hoop dat je je droomjurk vindt!!!

Groet

lis

Geplaatst

Amanda, wat balen voor jullie, maar zeker voor Len zeg! Kan me voorstellen dat je hart breekt als hij zoveel verdriet heeft.

Heb je een andere oplossing eventueel?

Geplaatst

Lis, ik heb hem op een blik (van stoffer en...) gedaan en snel naar buiten. Toen een goeie zwieper gegeven over de heg heen naar de schapen ernaast. Dan kan ie vast een schuilplaats zoeken voor de poes, die direct weer ging jagen.

Fijn te horen dat je je steeds meer ZWANGER voelt. Hou die gedachte vast hoor!!!

Geplaatst

jee amanda, het gaat dus nog niet beter. moeilijk hoor. ik zou ook als dat mogelijk is later weer proberen.... maar h et is wel erg vervelend voor jullie allemaal dat t ook bij familie is. hopelijk gaat de verlatingsangst snelw eer over!

Lis

Geplaatst

Laura, we zijn niet afhankelijk van het kdv gelukkig. (schoon)ouders passen op.

Maar ik hoopte hem een plezier te doen.. spelen met andere kindjes, en ook het sociale, naar andere luisteren, andere regeltjes, voorbereiding op de kleuterschool, vriendjes uit de buurt leren kennen enz. enz.

Maar goed, als hij het vreselijk vind, dan stoppen we ermee. Hoe jammer ik dat ook vind..

Lis, over een half jaar of jaar proberen kan wel, heb ik het al over gehad met de leidsters, ik heb er zelf wel twijfels over, hij weet dan vast nog, dat hij nu zo huilde en dat het dan niet meer hoeft..??

Geplaatst

haha lau leuk, ik zie het voor me!

amanda, ik geloof wel dat ze op een bepaald moment er 'klaar' voor kunnen zijn. tenminste dat lijkt me. jou reden was ook met anderen spelen etc., dus voor hem is dat over een tijdje misschien wel zo aantrekkelijk dat hij zich over het feit dat jij weggaat heen kan zetten. Is dat tegen die tijd niet de peuterspeelzaal? dat is toch iets anders? (weet t allemaal niet, maar mn neefjes zaten niet op t kdv maar wel op de peuterspeelzaal). niet dat t veel uitmaakt.

tja, je weet natuurlijk niet of dat bij len ook zo zal zijn, maar ik hoop t voor jullie!

Bizar trouwens he, wij zijn weggegaan als 'moeders' zodat we meer over onze kindjes konden praten zonder ons heel erg schuldig te voelen en de andere site is juist ontstaan door de behoefte aan een site waar meer de nadruk op de behandelingen ligt. klopt natuurlijk ook wel, beiden zijn nodig!

Lis

Geplaatst

Hey Amanda,

Zielig is dat als hij zo moet huilen..

Milan kan er ook wat van!!

Hoop dat het snel over gaat meis,succes!!

Lis vertel meis,

hoe voel je je?

Lekker zwanger enzo??

hahahha

heerlijk weer hè!!

Ben echt jaloers op je!!

Geplaatst

Wat balen, Amanda, dat het nie lukt met Len op het kdv. En je had het nog wel zo goed met hem voor!!! Dat hij zelfs af en toe huilde als jij er was....

Joehoe.... ik ben zo blij dat je je ook zwanger begint te voelen Lis!!! Het zit vast goed deze keer!!!

Roos, wanneer ga je weer jurken passen???

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

hey roos

spannend morgen weer gaan kijken voor een jurk

ik ben toendertijd naar ann en john in eindhoven geweest

hier hebben ze heel veel verschillende jurken mss een idee!!!

en niet tever weg

succes steph

Geplaatst

Ik ben volgens mij met mijn schoonmoeder in december wezen kijken naar een jurk, en we zijn in maart getrouwd. Mijn schoonmoeder heeft hem gemaakt. We hebben wel in een zaak allerlei jurken gepast. En aan de hand daarvan heeft ze de jurk gemaakt.

Veel plezier morgen. Hopelijk slaag je morgen Roos!!!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Hallo Rosalie,

Ik ben voor mijn jurk geslaagd in Apeldoorn, bij Prinses.

Wij trouwen 17 oktober.

Arno is er ook geslaagd voor zijn pak. Ik ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet.

Voor onze twee bruidsmeisjes zijn wij er ook geslaagd.

Veel plezier met passen!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Wij zijn 30 mei 2008 getrouwd en zijn beiden ook bij Prinsesbruidsmode geslaagd. Vriendelijke mensen.

Geniet lekker van de voorbereidingen, bijna net zo leuk als de dag zelf.

Groetjes, Stéphanie

Geplaatst

Hey meiden,

Nou het passen ging beter dan de vorige keer!!

Heb het nu staan op 2 jurken..

volgende week ga ik terug om te kijken welke jurk het nou wordt

wat een gedoe zeg zo'n bruiloft

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden