Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja roos, ik ben zooooooooo nieuwsgierig! als ik zie datje iets in kletstantes hebt geplaatst spurt ik erheen... nog 2, moeilijk zeker?

succes volgende week,

Lis

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heeeeeeeeeeeeee, we zijn weer thuis en het was heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We zaten in een huisje in zeeland en de kleine en de hond hebben heerlijk genoten, dus wij ook.....hahahahahahah

Lis nogmaals een dikke kus meis, op naar vrijdag!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, sab heeft zich gemeld:protest:wil je dat vaker doen, hahahahahahah

Roos wel een plaatje van je jurk strakkies hè.

cynthiaaaaaaaaaaaaa ook weer aanwezig gezellig hoor.

Laura en beau, ik ben net op het nieuwe forum geweest, fijn dat al die meiden weer een plekje gevonden hebben net als wij toen.

En ja hoor je mag de link hier best vermelden, wij doen hier niet zoals op het oude forum.

Gewoon open en eerlijk.

Tenslotte gaat het er toch om dat alle meiden en mannen natuurlijk ook een plekje kunnen vinden waar ze met hun verhaal en vragen heen kunnen.

Hier of daar maakt mij niet uit.

Heb ook al iets gelezen over als de rust er weer is.

Nou laat de rust maar eerst even komen en het forum gestalte krijgen en dan zien we wel verder.

En beau je mag ze altijd schrijven hoor.

En stuur mij ook ff die mail hahahahahah

Ga nu aan de was beginnen...whaaaaaaaaaaaaa erg is dat altijd

kus allemaal

Geplaatst

he meiden,

long time no see! Ik heb net weer een aantal topic bekeken en gereageerd en wilde hier melden dat ik weer af en toe mee kom kletsen. We hebben inmiddels vrede met het feit dat Famke enig kind blijft en zijn plannen voor de toekomst aan het maken. We willen hier zeker niet blijven wonen en gaan nu eens zien wat we over een jaartje of 2 gaan doen en waar we heen gaan.

Inmiddels zijn we de maand augustus in NL bij vrienden en familie geweest en 2 weken in ons huisje in Frankrijk. Lekker afkoelen van de hitte hier, want dan is het gemiddeld 35 tot 40 graden met een vochtigheid van 90% en dat is niet lekker. Nu is het heerlijk, 26 graden en fijn om buiten te zitten, behalve de muggen en wespen dan......

We hebben net een gedeelte van Ike over ons heengehad en hebben 2 dagen zonder electra gezeten. Dat was een heel avontuur en natuurlijk was Peter op zakenreis. Volgens mij is dat altijd een complot, want de mannen van 2 vriendinnen hier waren er ook niet....Alles is weer OK, maar er zitten nog steeds 50.000 man zonder electra. Overal liggen bomen omver en de tuin ligt nog bezaaid met takken en bladeren. Dat komen ze vanmiddag opruimen, anders kan het gras niet gemaaid worden.

Ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat, maar ik ga niet al die 5000 berichtjes nalezen, als jullie dat niet erg vinden.

Lees wel dat Roos heel druk met de bruiloft bezig is. Dat vond ik geweldig om te doen, geniet maar van de voorpret, want bij ons vloog die dag voorbij!

Ik ga hier weer eens verder, ben een beetje grieperig en heb een rommeldag ingelast. Tot snel.

Liefs Corine

Geplaatst

Lekker dat je het zo goed hebt gehad in Zeeland! Kan je er weer effe tegen, José!

Wow, spannend, Corine, zo met Ike! En natuurlijk heel fijn dat jullie rust hebben gevonden in de situatie zoals hij nu is.

Roos... nog 2 weken wachten op je jurk... Hoe moeten we dat volhouden?

Hier kwam gisteren een mogelijke baan voorbij zeilen, waar ik erg enthousiast over ben geworden. Ik weet nog niet goed hoe en wat... maar krijg in eens weer zin om te gaan werken. Terwijl ik eergisteren nog zo iets had van: ach, laten we eerst de bevalling maar eens achter de rug hebben, en dan zie ik wel weer. Het lijkt me zo leuk, dat ik per 1 oktober al wel zou willen beginnen....

Tja, eerst maar eens meer informatie afwachten en kijken of ik het wel worden ga.

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

Hilde,

je maakt me nieuwsgierig, wat is het voor een baan? Heb je al gesolliciteerd of ga je dat nog doen.

Bij mij begint het ook weer te kriebelen hoor, al ga ik hier niet werken. Te ingewikkeld om dat voor elkaar te krijgen. Dat doen we wel als we ons ergens gaan settelen. Ik heb ook veel ideeen en ik ken dat gevoel heel erg van gelijk aan de slag willen gaan.

Corine

Geplaatst

Hoi Corine,

Het is bij een christelijke hulpverleningsorganisatie. Iemand die ik een aantal jaren geleden heb ontmoet, wil erg graag een collega. Zij heeft dit binnen haar organisatie aangegeven. En eh, ik meld een paar dagen later dat ik toch weer rustig aan het kijken ben naar een (coachings)baan. En eh, ze ziet me wel zitten als collega.... Tja, het kan soms bijzonder lopen! Heb net een open sollicitatie verstuurd, want er is nog geen besluit genomen over een mogelijke collega voor haar.

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Hoi hoi, Roos, het is echt spannend hoor zo een bruiloft ik heb ook wel 10 jurken aan gehad. Ik ben in December gaan kijken toen waren er wat aanbiedingen en ik ben 12 mei 2006 getrouwd. Een heerlijke dag.

1 tip: probeer alles bewust mee te maken want voor je het weet is de dag voorbij en er gebeuren zo veel dingen dat je nooit alles mee kan krijgen. Gelukkig hadden wij veeeeeel foto's en ook een hele leuke film.

Succes met de jurk nog.

@ Dutches: jeetje zeg Ike, tja ik ben blij dat we dat hier niet hebben, of ja nog niet hebben, je weet maar nooit. Was je niet bang dan omdat je zo alleen was met je kindje. Tja jullie zullen het ook wel een beetje gewend zijn denk ik.

@ Hilde: succes met het zoeken van een baan, of heb je hem al aangenomen? Dan succes met je nieuwe baan. haha. Weet het soms ook allemaal niet meer.

Groetjes aan alle anderen.

X Cindy

Geplaatst

effe snel......

Alles goed met iedereen, ik lees dat roos geslaagd is...jippie fotooooooooooooo

Corine, gezellig dat je er weer bent.!!!

Joos, herlijk weekend gehad lees ik, leuk he weer eens met de hond en kind op pad.

Hier niets bijzonders, remko is een weekend met vrienden weg dus erg druk voor deze mama zo alles alleen met die 2 hier, ze slapen nu dus rust...

Heerlijk weer, vanmiddag met vrienden en alle kids naar een kindermiddag in de stad dus al met al vermaak ik me wel.

Alleen 's nachts een beetje raar zo alleen.

Groeten en tot snel,

cynthia

Geplaatst

He Cynthia,

jij ook alleen dit weekend. Peter is gisteravond naar Frankfurt gevlogen en komt dinsdag terug. Hier ook genoeg afleiding overdag, maar die avonden.....Woonden we nu maar bij elkaar om de hoek!

Roos,

moeilijk he, die jurken. En wanneer ga je de knoop doorhakken? Ik had het ook, maar toch, toen ik de jurk aanhad, voelde het gelijk goed!

Cindy,

toevallig, wij zijn op 11 mei (dan wel in 2004 getrouwd), scheelt 1 dagje!

Hilde,

klinkt leuk die baan, nu maar duimen dat de organisatie er ook iemand bij wil hebben. Wel toevallig dat het zo aan het rollen is gebracht. Ik duim voor je!

Jose,

heerlijk klinkt dat, lekker uitwaaien in Zeeland! De zee mis ik wel ja. Zo leuk met die kids, lekker in het zand spelen en zandkastelen bouwen. Was het een beetje goed weer daar?

Ik ga nog even verder kijken hier en dan nog wat rommelen voordat Famke wakker wordt, hier is het middagslaapjes tijd.

Corine

Geplaatst

Hoi meiden!

Hey Corine, leuk weer eens wat van je te horen joh! Zo te horen en zien gaat het onwijs goed met Famke. Kunnen die amerikanen haar naam trouwens een beetje uitspreken? haha

Joos: wat heerlijk, Zeeland! Ik wil ook!!! Binnenkort een paar dagen samen weg, ik kijk er echt enorm naar uit, tis alweer veel te lang geleden, misschien ook wel weer naar Zeeland. Waar zaten jullie??

Roos, spannend joh, al die trouwperikelen, ook al is het bij mij deze maand alweer 8 jaar geleden, ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren. En iedereen zegt, je leeft in een roes, nou wij weten allebei alles nog hoor, wat een geweldige dag (of eigenlijk 3 dagen bij ons hihi)

Ben heeeeeeeel erg benieuwd naar je jurk hoor meis!

Hilde, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Sorry, maar wat ga je precies doen? Heb ik niet zo snel gevonden hihi.

Cynthia: ooooww alleen met de kids, heb je het overleefd? Hahaha, dan merk je dat de mannen toch wel iets doen in huis he? haha

Laura en Beau, hoe is het met jullie?

Ik vergeet natuurlijk de helft maar ik bedoel het goed! hihi

Hier gaat alles goed, erg druk met vanalles. Als alles meezit is het huis ook al verkocht! Dus wij blij. T stond nog niet eens op funda of we hadden al kijkers, echt super! Maar ja dat betekent natuurlijk wel dat je je huis een beetje "kwijt" bent op je vrije dagen. Alles moet aan kant omdat er kijkers komen, dus als de koop doorgaat is dat wel een opluchting ook wat dit betreft haha.

Nou, de eerste verhuizer staat zo voor de deur voor een offerte dus ik ga me een fatsoeneren ;-)

Tot later meiden.

xx

Geplaatst

Hey Sab,

Heb de baan nog niet hoor!

Eigenlijk zelfs verre van, lijkt het nu... Maar ben me er nog even in aan het vastbijten.

Het is bij een stichting die christelijke hulpverlening verleent. En eh, ik heb geen ervaring met de behandelmethode die zij gebruiken. Maar.... ik ben zo enthousiast geworden, dat ik dat wel graag wil leren... Dus ik heb, nadat me verteld is dat ik onvoldoende ervaring heb, een mail gestuurd dat ik dat heel graag wil veranderen en dat ik daar nu de gelegenheid voor heb.

Ben benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden. Mailtje is vandaag de deur uit gegaan.

Maar, lekker dat jullie jullie huis wrs. kwijt zijn! Had je nu zelf al weer een ander of nog niet? Sorry, dat was ik weer effe kwijt.

Nou, was ie voor hier...

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Sab, dat gaat gesmeerd zeg! En dat in deze tijd.

Is je nieuwe huis ook een kasteel, of gewoon heerlijk burgerlijk haha?

Kan me voorstellen dat je het zat wordt om het steeds aan kant te hebben voor kijkers.

Dusss, super!

Hier verder alles goed. Balen van de regen, maar dat zal hopelijk ook wel ooit stoppen?

Groetjes

Geplaatst

zo meiden,

ik kan eindelijk weer een beetje aan andere dingen denken... en zal dus binnenkort wel weer wat meer hier in de kletstantes te vinden zijn. alhoewel ebbe nog maar 1 keer slaapt en ik dan meestal in mn nest lig... savonds een uur of 10 max, dus veel tijd blijft er niet over...

maar ik voel me nu heerlijk, eindelijk die spanning weg... poe.

sab, wat fijn dat je je huis al kwijt bent! wij willen ook! ja wat is het voor huis? heb je binnenkort foto's en wanneer ga je erin? (sorry, ik lees neit zo goed..)en wanneer gaan we naar de zoo?

roos, ik ben zooooo benieuwd!

groet,

lis

Geplaatst

Sab, dat hebben jullie snel gedaan, maar ja wie wil er nu niet zo'n geweldig huis! ;)

Roos, ik ben benieuwd naar je jurk.

LIS, lieve lieve lis, wat ben ik blij voor je!!!!!!!!!

Geplaatst

he hallo effe ssnel hoor ze slapen al 1 uurtje en mama hier moet ook nog poetsen enz...

Lis............lekker zeg, dat is beter nieuws hoor!

Sab, alles al uitgepakt??? Waar zijn jullie nu heen gegaan??

Roos waar blijft die jurk??

Iedereen waar zijn jullie????

Veel vragen ahahahhaha

grusse Cynthia

Geplaatst

hey meiden,

Lis nogmaals gefelciteerd meis!!

Super voor jullie!!

mijn jurk wordt as zaterdag gepast!!

Dan zien jullie hem dus ook,hahaha

ik zal jullie een mailtje sturen van onze site!!

Geplaatst

ohhh spannend Roos! Tis bijna zaterdag hahaha.

Lis, ben je een beetje bijgekomen ondertussen? Echt zoo leuk voor jullie. Zucht, eindelijk! :hug:

Hilde, weet je al wat meer over die baan ondertussen? Of nog geen reactie gekregen op je mailtje?

Laura, grapjas! Very funny, jij met je kasteel haha. we gaan naar een mooier huis dan nu, zo goed? hihihi.

Ja en jij ook Amanda, stoppen nu! :hmh::walk: zag zo snel geen andere smileys haha

Cynthia, wat bedoel je met uitpakken? Een paar dagen weg bedoel je? o ja, nou die moet ik nog boeken haha, eerst de ontbindende voorwaarden afwachten van de kopers, dat is 3 november....dan ben ik pas happie en dan wil ik weg! Als je dat niet bedoelde dan snap ik m niet haha.

Joos en Boke, hoe is het met jullie?

Joos, met je hart en de vader van Jheroen?

Boke, met je meiden?

Roos, leuk zo'n trouwesite hoor trouwens! Ben benieuwd hoe het gaat worden allemaal!

Ik ben zo ziek als een hond, maar ja life goes on he?

ohh daar is Carolijn alweer, niet te geloven dit zeg.Gelukkig is het mooi weer, dan sleep ik mijn zieke lijf eens naar buiten, geitjes kijken...misschien word ik dan beter....hmmmzz geloof ik t zelf....GRRRR

Tot later meiden.

Geplaatst

Nou, Sab, de baan heb ik (nog) niet. De man met wie ik contact heb/had heeft me aangeraden een opleiding te volgen, en dat ga ik vanaf a.s. zaterdag doen. Heb er helemaal zin in.

Hij heeft me wel gezegd dat dat natuurlijk geen garantie is, maar dat we elkaar in de loop van de opleiding dan wel een keer zullen spreken en eens zullen kijken. Het duurt 3 jaar en het is 10 zaterdagen. Ik heb er al 1 gemist... En straks rond de bevalling mis ik er misschien wel weer 1, maar ik heb er wel zin in!

En eh, beterschap!

Eh, verder weinig nieuws hier.

Ben ook wel nieuwsgierig naar je jurk, Roos... Maar ja, dat zien we natuurlijk zaterdag op zijn vroegst!

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Jeetje Hilde wat een gedoe zeg. En wat lang!! Knap als je dat gaat volhouden hoor!

Trouwens Cynth, las ik nou iets over een andere baan van jou? En 4 dagen werken?? Poeh, goed zeg. Is het al ingegaan?

Ik heb nog een vraagje aan jou eigenlijk. Ik wil graag een bepaald wintersport hotel boeken maar hij staat in geen 1 nederlandse gids, weet jij of het misschien toch te boeken valt via Vrijuit of zo?

Hij staat wel op internet, maar is zo'n onbekend reisburootje...HELP!! haha

Ik hoor t graag ff van je.

Thanks.

Geplaatst

Hey Sab, ach, wat is nou 10 zaterdagen per jaar, 3 jaar. Het lijkt me bere interessant... Ik denk dat dat wel lukt... het volhouden. Ook omdat ik wel graag voor die organisatie zou gaan werken.

Vandaag kwam de buurman nog met een vacature voor me aan lopen. Groepsleidster bij kinderopvang. Niet te veel uren... Gelijk gebeld. Hoor volgende week meer. Tja, er moet weer geld in de kas komen langzamerhand.

Groetjesssssssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden