Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Meiden,

Weet niet of het goed gaat met reageren, want heb een heel raar scherm.

Vanochtend laatste FM gehad. 7 grote tussen de 16 en 19,6 mm. Dus gelukkig maandag (Irma ging het vandaag toch nog even overleggen of het maandag of dinsdag ging worden) de punctie en yeah, vanavond de laatste spuit. Ben even helemaal klaar met dat prikken. Morgen lekker geen prikken en hopelijk met mijn kleine meid nog naar een speeltuin/pretpark.

@ Noor, zou idd even goed gaan overdenken voor een volgende keer. Je moet er wel een goed gevoel bij hebben.

@ Lala, de eerste week is alweer voorbij, nu komt helaas de zwaarste. Zal voor je duimen.

@ Lottepot, spannend hoor event. morgen testen. Hoop dat jullie heel blij worden.

@ Babeth, zit die kleine meid nog lekker binnen, succes met de laatste loodjes.

@ Sas, was het maar waar maandag de TP. Helaas eerst nog de punctie en dan een lange dag wachten op antwoord. Weet na de laatste keer, dat dat ook heel teleurstellend kan aflopen. Fijn, nog een paar dagen en dan is je mannetje er weer.

@ Joske, heb je de TP gehad vandaag? En hoeveel? Hoop dat er 2 mooie teruggeplaatst konden worden.

Krijg het niet voor elkaar om berichten terug te lezen, dus voor iedereen heel veel succes/sterkte.

Allemaal een fijn weekend.

Lfs,

Marianne

• Reacties 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Marianne, dat is een mooi nestje zeg! Alvast heel veel succes maandag! Ps was ie weer fijn de pregnylspuit...:-)

liefs

noor

Geplaatst

Marianne, klinkt goed! Ga lekker ontspsnnen vandaag en morgen heel veel succes!

En dank je wel :)

Noor, zou inderdaad lekker je tijd nemen om erover na te denken. En ja, dr.s is afstandelijker over de telefoon.

Lot: ga je echt testen vandaag? Zo ja, dan vind ik je stoer! Ik weet niet of ik t zomaar vroeger zou kunnen doen.

Hoe is t met je moeder? Herstel wilt wel?

Joske, hoe ging de TP?

Sas, nog een kleine week en dan heb je mannetje weer in huis. Laat hem maar lekker duffen en gooi hem dan maar al slapend in de auto. Wel vervelend dat hij zo'n vreselijk lange dagen en weken moet maken zeg!

Babeth, de allllllllerlaatste loodjes, hou vol!

Geplaatst

Meiden ben op vakantie, dus weinig kans om op het forum te komen.

hier ff een update;

4 eicellen, (lfollikels aan de inkerkant waren foetsie) eerste bericht waren 3 bevrucht, later op de dag kwam ik er achter van 2.

2 teruggeplaatst gekregen, 1 van kwaliteit 1 en 1 van kwaliteit 3. BMS was 10 en we hebben geen PKD gedaan, i.v.m de kleine opbrengst enz.

Al met al vondt ik deze keer allemaal erg moeizaam gaan, deze keer. Wel Mooi dat je mee kan kijken op het scherm met de TP. Ook leuke foto.s van de emmy's meegekregen.

Daarop zag je echt verschil met kwaliteit 1 en 3. Nu ben ik dus aan het broeden....., en broeden, ha ha.

ik knapte wel bijna door de volle blaas, het liep ook nog uit......, pff maar ja alles voor het goede doel!

Ik lees een ander keer ff uitgebreid hier. liefs joske

Geplaatst

Joske, heel veel succes de komende weken, rustig aan doen en een fijne vakantie!

Lot, hoe istie? al getest vandaag? of wacht je toch nog een paar dagen? Ik weet niet of ik het zou doen. denk dat ik ook bang ben voor geen tweede streepje en wil het dan zo lang mogelijk uitstellen. Succes!!

Marianne, klinkt goed meid! succes maandag of dinsdag met de tp!!! ga voor je duimen!

hier niet veel te melden.

liefs,

Tool

Geplaatst

Hoi hoi,

Ff snel bijgelezen.......

Ik heb het nog niet aangedurft om vandaag te testen. 'k Voel me wel soms een beetje misselijk, van die vlagen.

Maar vandaag heb ik weer een paar keer wat gekleurd slijm gevonden op het bekende wc papiertje. En dat maakt mij wel weer angstig om een test te doen.

Met vriendlief afgesproken dat ik het morgenochtend ga doen, maar inmiddels twijfel ik hier ook weer aan.

Dus tja......

Met mn moeder gaat het redelijk. Ze is vandaag weer aan het infuus gezet met zakken bloed, want haar HB gehalte was niet goed.

Maar goed, ik moet weer snel eten, want om 6 uur begint het bezoekuur van het ziekenhuis

Geplaatst

Joske, je hebt de tp al weer achter de rug, tenminste een van mooie kwaliteit en die andere, ach, is een momentopname! Ik duim voor je, geniet van je broedvakantie!!!

Lottepot wat ontzettend spannend, klinkt positief maar ik snap ook dat je het doodeng vind, heel veel succes, wanneer je ook gaat testen, ook sterkte met je moeder!

liefs

Babeth

Geplaatst

Het lijkt hier toch helaas mis te gaan

Vanmorgen voor het inbrengen van de bekende bollen, ff geplast. Een duidelijke roze wc papiertje verwelkomde onze dag.

Terwijl we goede hoop kregen nadat ik dag 9 kleurloos was doorgekomen, dag 10 idem. Zover was ik nog nooit gekomen.

Wat kan ik nog meer zeggen.... we zijn verdrietig

Geplaatst

@Marianne, succes vandaag meid met de punctie( dat bedoelde ik natuurlijk ook daar waar ik tp schreef:-))

@ Joske, go girl, vasthouden die 2!

@ Lala, ja het schiet nu op, nog even deze week door en dan zaterdagavond mijn lief weer ophalen! En ja hij gaat gewoon slapend mee naar duitsland.

Geplaatst

Lottepot ik zou toch even een testje doen hoor.... Ik lees hier zo vaak dat er wat bloedverlies is de eerste weken....

Doen hoor, misschien ben je wel voor niets verdrietig..... Sterkte in elk geval.

Marianne veel succes vandaag en laat eventjes weten hoe het gegaan is meid!

Liefs

Noor

Geplaatst

hoi Lottepot, wat naar, maar blijf moed houden. Het is makkelijker gezegd dan gedaan en je kent je lichaam waarschijnlijk het beste, maar het is nog mogelijk, zolang het niet helemaal rood is en het echt doorzet. sterkte meid! beterschap voor je moeder. hoop dat het hb gehalte weer in orde is!

liefs,

Tool

Geplaatst

Lot, de dames voor me hebben het al gezegd, voor alle zekerheid toch een testje? Dan weet je het zeker! Ik duim voor je en hoop dat het klein bloedinkje is en daarbij blijft.

Geplaatst

Natuurlijk gaan we morgen testen.

Ik denk dat een test vandaag geen zin heeft, in verband met de concentratie van de urine.

Ergens hoop ik dat één embryo is afgestoten, twee beebs waren heel erg welkom, zelfs meer dan dat! Maar eentje net zo goed! So please let it be!!!!!!!!!!

Het is nog niet helemaal doorgebroken, maar genoeg om te weten dat er iets fout is.

Marianne, ik hoop op een mooi resultaat vandaag voor jullie! En dan over 2 dagen een TP?

Groetjes Lottepot

Geplaatst

ohhh Lottepot, ik duim voor je!!!

op zich kun je wel met middagurine testen, dan zorgen dat je zeker 3 uur niet bent gaan plassen en niet te veel drinken maar morgenvroeg is zeker goed....pff moeilijk he meid!

Geplaatst

Lottepot, ik hoop voor je dat je iemand bent die soms nog bloedverlies heeft in het begin van de zwangerschap. ik duim voor je!

Babeth...,nog 2 weekjes en dan...meis wat fijn dat het bijna zover is!

hier nog alles rustig, ha ha kan ook niet anders want TP is nog maar net achter de rug. Ik probeer er maar vertrouwen in te hebben, maar vindt dat wel moeilijk. Alles gaat met deze poging al zo moeizaam, dat ik niet echt vertrouw op een goede afloop. Maar ja, kan alleen maar rustig afwachten.

We hebben wel besloten dat als het niet lukt, nog één laatste poging te gaan doen, maar dan wel in nederland.

Geplaatst

Lottepot, wat een spanning zeg! Maar ondanks het beetje bloedverlies, hoop ik dat je positief test!

Zelf heb ik 's avonds getest, dus het kan wel... voor het geval je jezelf niet langer kunt inhouden.

Joske, we duimen voor een goede afloop, je gaat gewoon mij achterna. De poging verliep moeizaam en het resultaat was teleurstellend ( 1 bevruchting), maar wel een blijvertje!!

Succes in die slopende wachtweken.

Ik lees nu net je handtekening en je hebt helaas al behoorlijk wat mk's achter de rug, mag ik vragen of je ook door de onderzoeksmolen bent geweest?

Babeth, joehoe meid...nog even dan is jullie kleine meid er? Klopt het nu dat ik ergens had gelezen dat ze jou niet langer dan 39 weken laten lopen?

Geplaatst

Saskia: 8-8 intakegesprek voor Tese en uitgangsecho,aug voor 3de icsi

Wen72: Verplichte pauze na koorts manlief. Wij hopen in september van start te gaan met een vierde icsibehandeling voor brusje

Celene: tp van 2 verse. testen 30 juli.

Lala: 23-7 TP Cryo's, testen 06-08

Noor: 12-7 TP 1 verse, testen 26 juli, maar ongesteldheid dient zich al aan.. Hopelijk twee Brusselse cryo's ophalen in augustus.

Lottepot 21 juli tp van 2 verse, 3 aug testen.

Tool: Eind september/begin oktober weer starten met 4e behandeling, icsi dit keer. nu lekker genieten

Wannabemom 23-8 intake dusseldorf. misschien nog een 4e en laatste icsi/imsi?

Marianne: Start 21 juli -26 juli 1e FM 3 > 10 mm / 5 10 mm / 3

Geplaatst

Hoi meiden,

Even snel een berichtje. Vandaag punctie gehad. Van de 7 follikels 6 eicellen. Was dus best wel blij. Hoorde gisteren iemand, die 12 follikels had, maar uiteindelijk geen eicellen. Dus dan ga je weer lopen piekeren, want het kan net zo goed mij overkomen. Moest na de punctie helaas tot 12 uur op Dr. S. wachten. (was heel druk vandaag) En ik was om 10.40 uur al op de uitslaapkamer en dan houden ze je wakker (pfff, had nog wel een uurtje kunnen slapen). Was het wel zat, dat lange rijden vanmiddag, kan namelijk mijn ogen niet dichtdoen in de auto en vannacht ook niet supergoed geslapen. En dan vannavond nog even eten bij pa en ma, die gaan morgen op vakantie. Maar de eerste hindernis is genomen, nu nog 3 te gaan. Morgen de 2e, hopen dat er bevruchting is. Woensdag event. de 3e, de TP (moet dan om 09.30 uur weer in DD zijn) en dan 2 weken later de 4e, hopen op 2 strepen. Nu proberen te slapen en morgen wachten op een tel. vanuit DD.

Laat jullie morgen wat meer weten en zal dan wat meer reageren.

Lfs,

Marianne

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden