Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Celene, ik hoop dat er voor jullie ook zoveel mooie embryo's uit mogen komen. Ik voel me goed verder. Beetje moe maar verder prima. Ik heb vandaag toch maar even voor de zekerheid een mailtje gestuurd naar Irma wanneer ik nu precies mag testen. Nee ik wil niet eerder testen(nog niet) Ben best bang voor de uitslag. Ah kan niet als ze in de embryoscope gaan (zijn ze al een fase verder en is dat geloof ik niet nodig). Succes!

• Reacties 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik heb zojuist fm gehad. Het aantal valt me een beetje tegen. Rechts 2 van 18mm 1 van 17mm 2 van 16mm en 6 gelijkaan of kleiner dan 10mm. Links 2 van 17mm 1 van 11mm 1 van 18mm en 3 gelijk of kleiner dan 10mm. Ik baal een beetje van die 6 kleintjes rechts. Is er een kans dat die nog groot genoeg worden?

@Twinklestar: Ik kan me voorstellen dat je bang bent, heb vertrouwen dat he tgoed komt! Ik duim voor je.

@Noor: Waar ben je? Heel erg veel succes zatedag.

Hoe zou het met Scoop gaan?

groetjes

Geplaatst

Celene

ik snap ergens wel dat je baalt van de kleintjes en de kans dat die nog binnen korte tijd mooi rijp zijn acht ik klein, let op; wellicht groot genoeg maar de punctie zal nu niet al te lang meer gaan duren.

Ik tel er iig al 8 van mooie grootte, meid dat is super!!! echt waar, het gaat niet om de kwantiteit maar de kwaliteit. Heb je al een terugkoppeling van DD?

heel veel succes !!

Geplaatst
Celene

ik snap ergens wel dat je baalt van de kleintjes en de kans dat die nog binnen korte tijd mooi rijp zijn acht ik klein, let op; wellicht groot genoeg maar de punctie zal nu niet al te lang meer gaan duren.

Ik tel er iig al 8 van mooie grootte, meid dat is super!!! echt waar, het gaat niet om de kwantiteit maar de kwaliteit. Heb je al een terugkoppeling van DD?

heel veel succes !!

Hoi Babeth,

Mijn partner heeft zojuist contact gehad met Miep, we worden vandaag nog gebeld. Ik word wat de oogst betreft een beetje hebberig. Ik wil er zoveel mogelijk! Volgens Miep konden het er nog zeker 10 worden.. ik ben benieuwd. Ik verwacht eigenlijk maadag de punctie. Ik zit ook nog met dat embryoscoop in mn hoofd.De zenuwen gieren nu al door mijn lijf weet je dat..

Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?

Geplaatst

hoi Celene , ik begrijp het wel maar echt, er zijn hier zoveel meiden die zelfs 15 en meer eicellen hadden en waar er uiteindelijk maar een een of 2 goed van waren, over het algemeen is hte hoe meer follikels er zijn dat er in verhouding veel minder goede overblijven.

Ik geloof echt dat DD erg tgevreden zal zijn hoor.

Het is ook zo spannend allemaal, en wat de embryoscoop betreft indien daar gebruik van wordt gemaakt is dat een mooie bonus nietwaar?

Hier gaat het verder goed, de laatste weken aftellen dus super! en onze hummel is ontstaan zonder embryoscoop en ik had 8 follikels/eicellen.... ;-))

succes meid!

Geplaatst

Hoi Babeth,

Je hebt gelijk ook, ik moet me niet zo druk maken. Het komt vast goed.

Spannend voor jou! De laatste lootjes wegen t zwaarst he, zeggen ze. Daarna kun je lekker je hummel in je armen nemen. Wat lijkt me dat hemels!

Heel veel succes! Heb jij trouwens nog iets van scoop gehoord of gelezen? Ben benieuwd of ze pos getest heeft.

Groetjes Celene

Geplaatst

he dames,

heb zojuist eens alles op mijn gemak doorgelezen en kan eindelijk reageren..hihihi..

Wannabemom....dr. S. vroeg bij ons oriënterend gesprek of mijn vriend ooit iets van een operatie gehad of niet ingedaalde teelballen...dus het zou zeker kunnen dat hierdoor de fragmentatie niet meer zo goed is of de kwaliteit van het sperma niet meer zo goed is. de spermfit test geeft in elk geval meer duidelijkheid...ik wist ook niet dat mk enzo ook door een hoog fragmentatiepercentage konden veroorzaakt worden...

Joske...ik vind het eigenlijk niet te geloven dat ze jullie twee IVF-behandelingen hebben laten doen, die eigenlijk ICSI hadden moeten zijn...snappen ze dan niet dat deze 3 pogingen heel kostbaar zijn??? En dat niet iedereen geld op zijn rug heeft groeien???

Half juli gaan jullie in elk geval weer van start in DD en nu dus ICSI in combinatie met alles wat mogelijk is...ik duim voor jullie dat het gaat lukken!!!

Celene...8 follikels al van zo'n grootte, dat is toch mooi meid!! en ik ben ervan overtuigd dat die kleinere ook nog wel gaan meegroeien...kwantiteit hoeft niet altijd goed te zijn...als de kwaliteit maar goed is...hoop op goed nieuws vanmiddag over een aanstaande punctie!!!

Noor....jij morgen de punctie...whoehoe!! spannend meid...hoe laat moeten jullie je melden? Zie dat je om 9.30 uur de punctie hebt....vertrekken jullie vroeg in de ochtend of gaan jullie al vandaag ernaar toe???

Ik vind het in principe niet erg om 12 weken lang dezelfde les te geven...het is zelfs wel prettig, want je kunt ook voor jezelf kijken hoe ver jij vooruit bent gegaan...ik merk nog steeds dat ik iedere keer toch weer iets verder of dieper of zwaarder kan...en de inspiratie haal ik uit de mensen, hun vooruitgang, hun enthousiasme en inzet...altijd weer motiverend om blije gezichten te zien die de week erna weer terugkomen...

Twinklestar...spannend meid...zit je nu in de 2e wachtweek??? ooh...duim duim duim!!!

Gabrie...is het misschien een optie om na te vragen of die dna-test voor je man ook op zaterdag te doen is???

hier gisteren de verjaardag van mijn moeder gevierd...70 jaar geworden...mijn zusje en ik hadden haar een witgouden hangertje gekocht en ze vond het errug mooi...heeft m ook meteen omgehangen...hihi...

Gisteren ook nog twee uur gesport...een uur zelf meegedaan, een uur lesgegeven...Zumba...vanavond ook nog 2-3 uur en dan heb ik zondag de laatste releasedag...en dan gaat het weer zijn gewone gangetje...

morgenavond feestje van mijn neef en zijn vrouw, die 25 jaar getrouwd zijn...eens kijken of ik mijn alcoholinname kan beperken...hihihi...is altijd zo'n zonde als ik de kilo's er in het weekend weer bijkrijgt en door de week moet ik ze dan weer eraf krijgen...zo biljf ik bezig natuurlijk...hahahaha...maar dat is dan geloof ik ook voorlopig mijn laatste feestje...geloof ik...hahahaha...

Fijn weekend in elk geval en tot later!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Nog gefeliciteerd met mams! Blij dat ze het kadootje mooi vond!

Jij moet wel ongelooflijk fit zijn voor jullie poging straks zeg! Daar kan het zeker niet aan liggen.

Alcohol... kan nog even he! dus als je graag een bakkie drinkt dan beter morgenavond! Een maand voor de tp helemaal stoppen of maximaal 1 glas per week zei mijn vorige gyn. Lekker genieten als je het lekker vindt meid; straks drink je hopelijk 9 maanden niet!

Celene, ze vinden bijna altijd wel meer als je van te voren kleintjes hebt. Heel gek. Maar mijn zoon is geboren uit een leg van 5 eicellen, 4 bevrucht en doorgedeeld, 1 blijven plakken. Het is net als bij koken. Meer is niet altijd beter!

Ik heb gisteren de pregnyl gezet en wij rijden vanavond al naar DD want we moeten er om 8.30 uur zijn omdat we nog bloed moeten prikken voor de SOA's. Vanavond zal het ook druk zijn omdat het Zuiden vakantie krijgt en de baan op gaat, maar liever vanavond vast dan morgenochtend want het luistert natuurlijk heel erg nauw. Ik wil niet dat mijn zorgvuldig gekweekte eicellen tijdens het wachten in een file gaan springen!

Spannend vind ik het. Hopelijk word ik maandag gebeld met de mededeling dat er 1 of 2 het gered hebben.

Groetjes en fijne dag!

Noor

Geplaatst

Nico, van harte gefeliciteerd met je moeder. Bedankt voor de steun! Kwaliteit is idd beter dan kwantiteit.

Noor, Nogmaals heel veel succes morgen, op naar een mooi oogst. Is het ver rijden voor jou naar DD? Ik verwacht morgen pregnyl te zetten en maandag punctie. Dan kunnen we gezellig samen op de wachtbank.

Geplaatst

Gezellig. En als ik een tp heb, dan hebben we die denk ik op dezelfde dag. Of gaan die van jou ook 5 dagen in de embryoscoop?

Voor mij is het 2 a 2,5 uur rijden maar voor een tp wil ik zeker weten dat ik niet de file kom, vandaar dat ik er ga slapen. En anders had ik om half 6 weg gemoeten, dat is toch een beetje midden in de nacht hahi

Groetjes

noor

Geplaatst

2,5 uur rijden is idd best veel, je doet er goed aan om vanavond te gaan. Voor ons is het een klein uurtje, dus dat is heel goed te doen. Ik ben zo nerveus en misselijk bah..zal de cetoide wel zijn.

Gelukkig bijna weekend!

Geplaatst

@ wannabemom

Ook mijn vriend is vroeger geopereerd aan een niet ingedaalde bal. In Nederland werd hier totaal geen aandacht aan geschonken. En ik wist ook niet beter dan; je hebt er toch nog eentje. Dus ik heb er nooit bij stil gestaan.

Maar dokter Scholten kwam gelijk op de proppen, dat dit wellicht de oorzaak kan zijn. Voor hem was het in ieder geval duidelijk dat wij niet onverklaarbaar kinderloos zijn, zoals men in Nederland beweerde.

Zelf had ik meer het idee van; zijn moeder heeft vroeger des gehad tijdens de zwangerschap. Maar ook hier werd geen aandacht aan geschonken. En ach, ik ben maar een leek denk ik dan, en een arts niet. Vandaar dat dokter Scholten ook aan IMCI bij ons denkt en adviseert.

Gisteren wederom naar DD geweest voor de 1e FM. Tevens een prik schema gekregen met een receptje. Purgeon, iets wat in Nederland ook al spuite, maar nu een hogere dosis. Gelukkig had ik nog wat Purgeon in de koelkast liggen.

S avonds moet ik Luveris spuiten, en dit was een groot probleem om dit te kunnen krijgen op korte termijn. De hele dag zijn we al bezig om dit te kunnen krijgen. Uiteindelijk wist DD onze apotheek te vertellen waar hun dat vandaan konden halen. Blijkt bij apotheek Zorg te zijn, die in Limburg zit en bezorgd door heel Nederland.

Volgens DD was dit hormoon 95 euro voor 3 pakjes. Apotheek Zorg vertelde mij dat dit bij hun 200 euro kost. Dus toen ik dit vertelde van het grote prijsverschil, werd ik ff later weer gebeld met de mededeling dat wij het medicijn gratis krijgen, en ook nog per koerierdienst vanavond word bezorgd. Ik wist niet wat ik hoorde en klapperde met mn oren.

En ik mag begin volgende week beginnen met Orgalutran. Dit moet eenvoudiger zijn dan Cetrotide. Wat ik begreep moet Cetrotide gemixt worden net als Pregnyl. Orgalutran is al gemixt. Misschien les ik er overheen, maar ik lees weinig meiden van hier dat ze Orgalutran krijgen voorgeschotelt.

Dokter Scholten komt eind juli weer terug van vakantie. Ik kon dus kiezen, gelijk door gaan, maar waarschijnlijk zien wij dokter Scholtens dan niet meer, of nog een maand wachten. We hebben ervoor gekozen om gelijk door te gaan, nu we toch eenmaal in het traject zitten.

Gelukkig kan vriendlief redelijk goed Duits, en hebben ze ons verzekerd dat er 4 Nederlandse verpleegkundige rondlopen die altijd bereid zijn om de info van de arts nogmaals in het Nederlands te vertellen, en kan vriendlief redelijk makkelijk vrij krijgen.

Daarnaast moet er trouwens nog een arts zijn [niet Kissler] die een klein beetje Nederlands spreekt.

Volgende week woensdag mogen we weer voor een FMmetje.

Succes alle meiden van hier. Ook al reageer ik niet vaak, ik lees wel elke dag ff wat hier speelt, en leef met iedereen mee.

Vooral Nico wil ik ook heel veel succes wensen volgende maand!!!!!!!!!!

Lottepot

Geplaatst

Meiden ik heb hulp nodig. Miep heeft mijn echtgenoot gebeld maar wij snappen allebei niet meer zo goed wat de bedoeling is en we kunnen haar niet meer bereiken vandaag. Misschien dat jullie kunnen helpen. Miep heeft hem het volgende verteld: Maandag 11-7 om 11:00 de punctie. Aanwezig zijn om 10:30. ( Dit begijp ik wel) Zondag vanaf 12 uur nuchter zijn en niets meer spuiten( Ik neem aan vanaf 12 uur 's nachts) zaterdag alleen cetrotide om 18h spuiten en om 00:00 uur Pregnyl. (zaterdag dus geen puregon?). En betekent het dat ik vandaag gewoon doorga met puregon om 20h en cetrotide om 22h?

Pff ik wou dat ik haar zelf aan de lijn had. Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Geplaatst

Celene, zoal jij het schrijft is het helemaal correct.

Zaterdag geen puregon, alleen cetro en pregnyl.

Zondag niets meer, spuitvrij! En vanaf 00.00 uur nuchter.

Vandaag puregon en Cetrotide zoals alle andere dagen.

Je hebt het prima genoteerd, no worries!

Hetzelfde zoals ik moest doen.

Groetjes

noor

Geplaatst
Celene, zoal jij het schrijft is het helemaal correct.

Zaterdag geen puregon, alleen cetro en pregnyl.

Zondag niets meer, spuitvrij! En vanaf 00.00 uur nuchter.

Vandaag puregon en Cetrotide zoals alle andere dagen.

Je hebt het prima genoteerd, no worries!

Hetzelfde zoals ik moest doen.

Groetjes

noor

Noor je bent een engel!! Dankjewel. Ik kreeg het even spaansbenauwd!

Geplaatst

WanablomMijn man had een spatader, en is daar aan geopereerd. Dat kan ook een oorzaak zijn bij ons. De zaadtest gaf een hele goed uitslag een paar maanden na de operatie...., veel meer van 1.6 naar 21 miljoen.Dus wij waren ontzettend blij met deze aantal, maar dat zei dus niets over de kwaliteit van het zaad. Misschien is door die spatader het dna in het sperma wel aangetast. Wij hopen dat door de vitamines het wat opgekrikt wordt...., want de operatie is al meer dan een jaar geleden gebeurd, dus hoeven wij geen verbetering meer te verwachten. Wel is het mij duidelijk dat op een natuurlijke manier het heeeeel moeilijk wordt om een goede zwangerschap te krijgen...., althans dat is mijn idee.liefs joske

Geplaatst

@lottepot; toch heel typisch he dat verschil tussen duitsland en NL. Wij hadden altijd het idee dat er toch iets van een oorzaak bij mijn man kan zitten.

Maar tja als het telkens ontkend wordt dan ga je dat toch een beetje geloven.

Ook zijn we een beetje teleurgesteld over ons ontdooi-%. van onze 7 embryoos die allemaal perfect of goed waren zijn er maar 2 goed ontdooid en verder gedeeld. We vragen ons dus nu ook af of er dan toch niet ergens een foutje in die embryoos zit.....

Helaas hoeven we de afspraak in d'dorf niet af te zeggen. Vanmorgen moest ik bellen voor mijn cryoos. Maar helaas waren beiden niet goed ontdooid. Oftewel nu zijn al onze 3 icsi-pogingen op. We twijfelen dus nog best tussen doorgaan met onze adoptie-procedure of dus nog 1 keertje een poging... Vind het best wel moeilijk.

Van jullie positieve berichten over d'dorf krijgen we weer een beetje hoop om door te gaan. Maar we zijn ook weer heel bang om straks weer teleurgesteld te worden en weer met lege handen te staan.

Geplaatst

WannebeMom: Vervelend van de cryo's. Ik hoop dat DD jullie veel geluk gaat brengen.

Twinkel houd je het nog een beetje allemaal vol??

Noor en Celene heel veel succes zometeen bij de punctie! We hopen op veel bruikbare eicellen!

Geplaatst

JOske, soms is het niet te begrijpen hoe artsen werken. En vaak heb ik de indruk dat ze zich niet

helemaal inlezen in alle dossiers. Ik duim voor jullie dat DD en met alles wat er nu uit de kast wordt

gehaald een prachtige zwangerschap gaat opleveren.

Noor ik begrijp dat je nu al in DD zit. Duim, duim, duim!

NIco: Gefelicitaart! 70 jaar alweer wat een mooie gezegende leeftijd. En dan in het weekend weer een feestje.

Je neemt het er maar lekker van....alcohol kun je nu nog innemen strakkies en dat ik al heel gauw kun je een aantal maanden dat niet meer erbij hebben!!!

Nico volgens mij begin ik nu pas door te krijgen dat jij sportlessen geeft? Knap dat je dat zo vol kan houden.

Mijn grootste allergie is de sportschool...zucht!

Nee, de test kon helaas niet op zaterdag. Heel spijtig maar het is niet anders.

Geplaatst

Hoi hoi!

Het ging goed. Eerst een gesprek waarin alles nog goed doorgenomen werd, en 100 handtekeningen zetten. Miep voor het eerst gezien, leuk om te zien wie je aan de lijn hebt. Ze nam alles rustig door, heel prettig. Heb ook wel eens dezelfde formulieren in het operatiebed moeten tekenen hihi.

Verder een hele lieve vr. narcotiseur en ook een vr. arts die de punctie deed. Er zijn 13 follikels aangeprikt en er zaten 13 eicellen in. En dat terwijl er op de echo's echt maar 10 follikels te zien waren. Heb dan wel meteen angst want mijn vorige gyns zeiden altijd dat ze er liever 5 of 7 hebben dan boven de 10. Dat zou de spoeling van de kwaliteit dunner maken... hmmm..

Morgen gaan ze poollichaamonderzoek doen waarbij 50-70 procent van de emmies gaat afvallen. Dit hoor ik maandag.

Heel spannend!!

Ik hoop zo dat ik donderdag een tp heb. En dat ie blijft zitten natuurlijk!!

Celene, jij vandaag pregnyl he? succes.

Allemaal een fijn weekend!

noor

Geplaatst

Hoi Noor!

Super; 13 eicellen! Dat is wel lekker veel. Veel succes maandag met de uitslag.

@joske; wow van 1,6 naar 21 miljoen is wel erg veel zeg! Ik ben ook steeds benieuwder wat ze straks gaan zeggen over mijn mans zaakje.

Bij ons is telkens alleen naar het zaad gekeken en dat was goed genoeg voor icsi. Mijn man is in al die jaren maar 1 keer onderzocht geweest. En dat was bij onze huisarts ruim 3 jaar geleden. De gynaecologen vertelden telkens dat het niet nodig was omdat ze toch naar het zaad keken. Dat was belangrijker. Oftewel bij alle gynaecologen in venlo, nijmegen en elsendorp heeft mijn man nog niet 1x zijn broek hoeven laten zakken. terwijl ik er wel vaker naar gevraagd heb.:happy:

Eerst was ik er niet zo mee bezig; ik dacht ook van tja als de gynaecologen zeggen dat het niet hoeft zal het wel niet zo zijn...

Het zaad bij ons is ook steeds wisselend geweest. Het laagste was 100.000 en het hoogste geloof ik 2 miljoen. Maar dat is alleen kwantiteit, de kwaliteit was

ook niet altijd even goed.... Natuurlijk is het wel tig keer meer als bij mensen die tese moeten doen. In ieder geval leer ik hier in dit topic weer veel bij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden