Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Michelle,

Heel veel sterkte deze tijd. Ik hoop/bid voor je dat je man snel betere berichten krijgt. Het lijkt me verschrikkeliijk: aan de ene kant die blijdschap over je zwangershcap en aan de andere kant de ziekte van je man.

En net als Champietal al zegt, het is soms zo vreselijk oneerlijk allemaal. Ook wij hebben onlangs een nicht moeten begraven, nog maar 32 jaar jong, zij had een hersentumor. Moeillijk om dat soorts dingen een plek te geven, dat wil je eigenlijk ook niet.

Heel, heel veel sterkte...

Snoeske

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Michelle,

Lees net jouw verhaal. Wat vreselijk.

Ik bid met jullie mee dat je man het echte medicijn gaat krijgen en dat dat goed aanslaat.

Veel sterkte samen!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Nog een paar daagjes en we zijn al weer 16 weken zwanger, wat vliegt de tijd toch, wie heeft er al een buikje? ik een heel klein inimin buikje hahah hij valt nog niemand op alleen me man en ik hahahah... Ik vindt het best, komt allemaal wel hoor, de Vk zei dat meestal bij smalle meiden het buikje wat later komt.... we zien hem wel verschijnen....:B-0020: hahahah

Geplaatst

Michelle, hoe gaat het nu met je mannetje? Wat fijn dat hij de kleine heeft kunen voelen!!

Mijn baby, ik heb ook al een redelijke buik. Had vorige keer een foto gemaakt en bij het topic buik en babykamer foto's gezet. Ik zal er woensdag weer een nieuwe bij zetten voor de 20 weken..

Chantal, jij heel veel sterkte met je vriendin... voor jou ook nog een paar daagjes en dan de 20 weken echo..

Snoeske, helemaal met je eens, de grootste verrassing komt pas als we de kleine zien....of je nou wel of niet wil weten wat het gaat worden..maar we hebben al 3 ventjes hier en het wordt tijd voor een meid erbij hahhahaah

Meiden, ik heb het lijstje weer even naar voren gehaald.. weet niet of hij helemaal up 2 date is:

juni

8: Daan 20 weken echo (19w+5d)

8: Champietal VK

9: Champietal 20 weken echo (20w+5d)

11: Lucky-t controle zh (16w+3d)

15: Dani controle zh (29w+4d)

16: Tammy laatste controle zh

23: Ange vk

27: Champietal 4D pretecho

30: Daan VK

Uitgerekende datum

27 augustus: Dani

22 oktober: Chantal

28 oktober: Daan

07 november: Krullie

08 november: Michelle

09 november: Jane

11 november: Ange

15 november: Popje

21 november: Snoeske

23 november: mijnbaby

23 november: Lucky-t

26 november: Tammy

Geplaatst

juni

8: Daan 20 weken echo (19w+5d)

8: Champietal VK

9: Champietal 20 weken echo (20w+5d)

Uitgerekende datum

7 september: Abc

Ik heb mezelf even toegevoegd aan het lijstje. En mijnbaby, dat buikje komt inderdaad vanzelf. Ik merk trouwens dat iedereen in de omgeving er weer wat anders over te zeggen heeft. De één zegt dat het een bescheiden buikje is en de ander heeft weer het idee dat het erg goed groeit. Zo zie je maar, mensen kletsen maar wat, haha.

Alles goed met de rest van de meiden?

Geplaatst

Ik ben net bij de VK geweest. Alles was weer prima.

Ze ging mijn buik opmeten en dat was allemaal goed.

Op dit moment nog steeds pas 1 kilo aangekomen, dus dat is ook wel mooi, terwijl ik echt al een zwangere buik heb.....

Ze ging naar het hartje luisteren en je hoorde steeds wat. Dat is de baby die aan het schoppen was tegen mijn buik. Echt heel grappig.

Morgen de 20 weken echo.....ook weer spannend.

@Daan, hoe is de echo gegaan vandaag bij jou?

@Michelle, hoe is het met je man?

juni

09: Champietal 20 weken echo (20w+5d)

juli

03: Mijnbaby 20 weken echo..

06: Champietal VK

Uitgerekende datum

Geplaatst

Daan hoe was jouw echo vandaag?

Chantal, fijn dat alles weer goed was, morgen alweer de 20 weken echo, veel plezier daarbij

Michelle hoe is het nu met jullie?

Geplaatst

Hey meiden,

De echo was helemaal goed!

Echt super opgelucht en kan met een gerust hart op vakantie.

De kleine was heel erg druk en hierdoor duurde het even voordat de arts uiteindelijk alles nagekeken had.

We hebben een rits foto's meegekregen, dus we hebben gelijk het mooie ervanaf gekeken hahaha

Tijdens het eten was ie lekker aan het schoppen en mijn man wilde het voelen, maar telkens als hij zijn hand op buik legde was het weg.

Mijn moeder wilde het proberen en ja hoor, zij heeft het wel gevoeld.

Gisteravond laat heeft hij het eindelijk ook gevoeld hahahaha

Chantal, jij vandaag de 20 weken echo.. hoe laat gaan jullie?

Laat je nog wat weten?

Geplaatst

Fijn Daan, dat de 20-weken echo goed was. Lijkt me inderdaad een hele opluchting.

Champietal, veel succes bij de 20-weken echo.

Ik zal mijn afspraken zo ook even toevoegen aan het lijstje.

Hoe is het met jullie buiken? Beginnen ze al wat te groeien. Hier al een redelijk buikje. Echt een zwanger buikje. Dus niet meer zo'n buikje waarbij je denkt: die heeft te veel gegeten.

Nou succes allemaal

Groeten Snoeske

Geplaatst

Ik mag over een half uurtje.

Niet verwacht, maar met onwijze hoofdpijn opgestaan........toch wel heel erg zenuwachtig......jeetje wat erg.

Ik laat jullie straks weten hoe het is gegaan.

Geplaatst

juni

22: Snoeske controle zh

23: Ange vk7

juli

03: Snoeske 20 weken echo

Uitgerekende datum

Geplaatst

Ik mag donderdag weer op controle, ik verwacht dan ook de datum te krijgen voor de 20 weken echo. Best wel spannend he.

Ik krijg ook al een leuk buikje, mensen denken nu niet meer: is ze wat dikker geworden, hahah !!

Geplaatst

De 20 weken echo was helemaal in orde.

Alles is helemaal goed. Jeetje wat een opluchting weer.

De baby was heel rustig, dus ze konden alles heel goed bekijken.

Er was iemand bij die volgende week examen moest doen, dus wij hebben een extra controle gehad op de armen en benen.......

Geplaatst

Jeetje Michelle, lees net pas je verhaal. Phhh weet echt niet wat ik moet zeggen, gelukkig heeft je man de beeb gevoelt en ik ga zo voor je hopen/ bidden/ duimen dat de medicijnen goed aanslaan en dat jullie in de toekomst samen kunnen genieten van het leven. Veel sterkte meissie!!!

Hier gaat het verder allemaal prima hoor. Ook mijn buikje gaat langzaam groeien, sommigen zeggen dat jet het wel al kunt zien. Zelf merk ik vooral dat ik mn kleding echt niet meer pas. En vooral 's avonds moet ik echt een knoopje losmaken.

Ik ben tot nu toe nog niks aangekomen, wel hebben we vorige week mn buikomvang gemeten en die was nu in totaal 1cm groter geworden. Denk dat het nu ook wel wat harder gaat de komende tijd. Heerlijk tijd om te gaan shoppen!!

Kuzzz

Geplaatst

juni

22: Snoeske controle zh

23: Ange vk7

29: Tammy 1ste keer VK

juli

03: Snoeske 20 weken echo

Uitgerekende datum

Zo ik heb mn laatste afspraak voor de VK er ook bijgezet.

Chantal: gelukkig alles helemaal in order. Lekker weer verder genieten.

Geplaatst

Champietal, fijn dat de echo goed was, is toch weer een mijlpaal.

Lucky, leuk is dat die groeiende buik, wordt het meteen wat "echter" van allemaal. Vind ik zelf tenminste. Ik zal even proberen een buikfoto te plaatsen.

Zijn er hier mensen die weten hoe dat werkt?

Groeten

Geplaatst

Daan en Chantal, wat fijn dat jullie echo's zo goed waren en dat jullie er lekker van hebben kunnen genieten, heerlijk hoor meiden!

Geplaatst

Ha meiden,

Fijn dat de echo's goed waren!! Jullie hebben vast weer genoten van jullie kleintjes!

Mijn buikje begint nu echt enorm te groeien. Echt bizar hoe snel dat de afgelopen 3 weken is gegaan...

Had vorige week controle bij de gyn...ben in totaal 3 kg aangekomen. Vond ie prima!

Misschien wel een leuk idee, Snoeske, om eens wat buikfoto's te plaatsen...ik ben dol op die zwangere buiken :B-0020:. Heb alleen ook geen idee hoe je dat moet doen!

Geplaatst

Daan en Chantal, gelukkig alles goed met jullie beebs. Moet toch wel weer een geruststelling zijn! En nu bijna vakantie voor jullie, heerlijk hóór!

Krullie, ook mijn buik begint goed te groeien. Gaat zo hard ineens. Ook ik ben nu 3 kilo aangekomen en voel me heel goed!

Geplaatst

Hallo dames,

Wat fijn dat de echo's goed waren!!

@ snoeske spannend he 3 juli hebben we beiden de 20 weken echo, kijk er echt naar uit!!

Ik heb nog een klein buikje niemand ziet nog iets, maar ik vindt het best... ben pas 4 maanden zwanger dus wat er nog niet is kan nog komen hahah..... Gister vertelde ik een collega die zo nu en dan bij ons op kantoor is dat ik zwanger was en ze keek me echt zo aan? van huh al 4 maanden zie nog niks hahah....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden