Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pammie: vandaag de eerste FM. Spannend!!! Mss gezellig samen met Sil het weekend de 2de ronde.

Ik heb met ongeveer 17mm al de Pregnyl spuit moeten zetten. Dus je zal echt wel snel de spuit moeten zetten. Maar vandaag nog een keer meten, dus ben erg benieuwd.

Melis: jij vroeg nog of ik het al voelde, maar helaas nog niet. Kan ook kas vanaf week 16. Maar probeer wel de hele tijd, vaak lig ik met mn handen op mn buik en af en toe een beetje erop duwen. Maar nog niks hoor.....wil echt zo graag die echo zien volgende week. Ben echt benieuwd hoe groot het nu is. Het groei iig wel goed, want heb nu vandaag voor het eerst een positiebroek aan. Mn eigen kleding zit niet echt lekker meer.

O ja er was ook weer een nieuwe bijgekomen, ML2010 WELKOM!!!!! en natuurlijk veel sterkte.

Ik ga nog even een beetje werken hier....geen zin.

Kuzzz

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kammie, nee ik heb geen PCOS. Wat is dat eigenlijk?

Ohhh Melissa, geef jij lekker je hond de schuld van je groene neus hihihihi

Nog 2 weken wachten voor je echo!!!!! Joehoe

Pammie, jij hebt vandaag je FM. Succes meid.

Ik ben zojuist weer geweest. Ik mag vanavond om 23:00 pregnyl spuiten en vrijdag is IUI nummer 2 !!!!

Het mooie is dat mijn mannetje vandaag en vrijdag vrij is, dus kan hij mooi mee voor zijn eerste keer.

Het was goed gegroeid. Gisteren was het nog 14 mm X 17 mm en nu is het 17 mm X 19 mm

Pammie misschien lopen we dan net niet samen. Maar ik ben erg benieuwd naar jouw meting. Laat je het snel weten hoe het is gegaan?

Tammy, ja nu gaat het beginnen. Je buikgroei...jeetje nu moet je nog meer shoppen voor positiekleding. Wat een straf ! ;-)

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Hallo meiden!

Sil; PCOS is dat je meerdere follikels hebt, maar die niet of nauwelijks tot groei komen. Omdat je zei dat er meerdere waren dacht ik even aan PCOS, maar bij jou groeien ze wel vanzelf (zonder hormooninjectie bedoel ik dan). Was even abuis! Fijn dat je vrijdag inseminatie hebt - en dat je vriend vrij is! - en weer op een vrijdag! Succes met de Pregnyl vanavond!

Ik kom net terug uit het ziekenhuis. Ik had gelukkig weer mijn eigen arts en heb gelijk maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om alles te vragen wat in mij op kwam (Tammy; grappig, jij hebt ook beeld bij mijn verhaal!). De uitgangsecho was oké en vanaf vanavond mag ik starten met Gonal-F. En er was ook al een wat groter follikel te zien dus daarover mogen we ook voorzichtig optimistisch zijn. Het dunne BMSV kan nog wel een (groot) probleem zijn; daar is eigenlijk geen medicatie voor om daar wat aan te doen (behalve de hormooninjectie die ik al krijg). Er is bloed geprikt om het oestradiolgehalte te bekijken, en volgende week moet dat weer. Volgende week woensdag terug; fm, bmsv bekijken en bloedwaarde. Schrok eigenlijk best wel dat nu - behalve de PCOS - ook mijn BMSV niet meewerkt...

Dus zwangere meiden; ik kan ècht heel goed wat hormonen gebruiken; en andere meiden; duimen jullie voor me? Ik duim ook voor jullie hoor!

Liefs!

Kammie

Geplaatst

Nou Kammie, er zit weer wat schot in de zaak, op naar de 2de ronde.

Ik zal je al mn hormonen sturen, maar je moet ze wel delen met iedereen. Dus er moeten meer zwanger worden, Melis en ik kunnen het niet meer alleen aan haha.

Ik ben druk bezig jullie te helpen hoor, deze week laatste week voor Moeders voor moeders. Vrijdag laatste flessen, dus deze week nog zoveel mogelijk voor jullie vullen.

Iedereen succes weer en Sil met de prik!!!

Kuzzz

Geplaatst

Ik zit hier heel emotioneel na het lezen van Kammie der woorden en de lieve daad van Tammy bij moeders voor moeders. Staat er ook nog eens een emotioneel liedje op!!!!

Blehhhh!! Dat werkt niet mee kan ik je vertellen.

kammie meid ik kan wel huilen na je verhaal! Errug! Stom dat ze daar geen medicatie voor hebben....

Het kan echt zo oneerlijk zijn!

Het valt mij wel op dat de folikels links klein blijven. Maar goed als rechts het bij mij prima doet waarom niet?! Dus nee, van PCOS heb ik dan geen last. Vandaar dat je al die medicatie moet nemen, Kammie.

Bij jou zal volgende week dan waarschijnlijk de IUI plaats vinden...?

Tammie, plas die flessen nog maar even vol zolang het kan! We hebben het hard nodig. Als het bij mij ook zover is dan ga ik dat ook doen. Daarnaast als er iemand zwanger is in mijn omgeving dan ga ik hun ook smeken om mee te doen. Eén voor allen, allen voor één !!! Toch?

X

Geplaatst

kammie, wat erg!! vind 't inderdaad maar vreemd dat ze daar geen medicatie voor hebben, ze kunnen van alles, maar wat dat betreft dus niet. ik doe hormonaal wat ik kan!!!

moeders voor moeders ben ik helemaal voor. durf alleen bijna niet toe te geven dat ik deze keer pas vandeweek voor het eerst met de dame van MvM heb gesproken, ga ook pas inleveren vanaf week twaalf, dus de laatste weken.

heb de vorige keren af kunnen zeggen en ik ben dan in ieder geval bijgelovig genoeg om deze keer niets hetzelfde te willen/durven doen als vorige keren. gelukkig konden de vk en de mevrouw van MvM het heel goed begrijpen. dus dan maar de laatste weken, als ik de twaalf weken voorbij ben. doe ik in ieder geval iets, heb me best wel lullig gevoeld de afgelopen weken.

en dat terwijl ik al jaren tegen iedereen die zwanger raakt, roep: doen he, moeders voor moeders!!! schandalig eigenlijk...

kam, ik duim echt verschrikkelijk hard voor je!!!!

Geplaatst

net een beetje gegoogled, omdat ik het zo gek vind dat er geen medicatie zou zijn voor te dun bmsv. het schijnt vaker voor te komen en kan een bijwerking van clomid zijn. vaak wordt er dan een medicijn gegeven dat progynova heet. misschien heb je er iets aan, als je het met de gyn bespreekt?

kan best dat je dit allang gevonden hebt hoor, maar ik dacht: laat ik 't even neertikken...

Geplaatst

Melissa, wat een schatje ben je!!!!! Zo lief omdat nog even neer te tikken.

Joh je hoeft je niet te schamen hoor omdat je laat met MvM begint. Kijk je hebt ook een miskraam achter de rug dus je durft bepaalde dingen nog niet. En uiteindelijk doe je het toch.....

Niemand is iets verplicht natuurlijk. En je weet alle beetje helpen! Dus veel water drinken, groentes eten waarvan je lekker naar de wc moet....laat die kraan maar lekker lopen. Ow nu ik dat zeg, je kunt ook gewoon de waterkraan laten lopen ook al moet je niet hahahahaha zo haal je je gemiste liters helemaal in!

X

Geplaatst

Vandaag mijn 1e FM,en een ei van 21mm!. De gyn zei al gelijk,vrijdag de IUI. Máár dat wordt dus een probleem. Ivm met mijn werk.Ik wist al heel lang dat ik deze dag geen vrij zou kunnen krijgen,dus ik baalde als een stekker.

Maar goed,er is een oplossing.

Heb om 18.00 uur Orgalutran moeten spuiten,dit om het allemaal te remmen. Morgenavond de Pregnyl spuit,en zaterdag IUI 3!

Ik hoop maar dat ik dan niet te laat ben,de gyn zei al : "tja,kijken of het lukt"..Dit klonk niet echt hoopvol in mijn oren. Ik zie het allemaal wel. Zaterdag heeft mijn eigen gyn geen weekenddienst,dus heb ik een mevrouw die ik echt niet leuk vindt!! Ze doet haar werk,is prima hoor,maar voor de rest? :confused:

Sil; jij hebt vrijdag al de iui. Lopen we net elkaar 1 dag mis. Maar het scheelt niet veel!

Kammie; bah,wat een pech heb je ook.Hier zouden ze ook eigenlijk medicijnen voor moet hebben! Good luck girl.

Geplaatst

Jezus dat is veel bij lezen als je ff niet geweest ben ben ik echt wel ff zoet meegeweest.

Kammie das echt shit man had je dat eerst niet dan dun bmsv?is ng niet erg genoeg dat je het een heb ........

Ik heb verder niet veel te melden alleen veel last van de bijwerkingen van de clomid,we zitten in onze rust maand wat ik eigelijk wel heel fijn vind maar aand e andere kant ook heel jammer weer een maand weggegooid.....

ik lees verder wel jullie verhalen mee

en nieuwe meiden welkom op dit forum!!!

en de andere meiden heel veel succes deze maand hoop dat er veel zwangere bijkomen deze maand........

groetjes Men

Geplaatst

Zo dat is een flinke ei,met hoeveel dagen is dit nu.

Ik moet met 11 dagen komen voor de echo en toen was ie de laatste 2 x 16 MM.

op dag 13 18 MM toen heb ik die dag de pregnyl gehad...

Geplaatst

Hallo meiden!

Bedankt voor jullie reacties! En bedankt voor het google-en Melissa. Dat medicijn bevat een hormoon wat het bmsv verdikt, maar dat hormoon zit ook in Gonal-F, wat ik al spuit. Dat maakt het juist zo vreemd, ik spuit al volop "ondersteuning" maar nog lijkt het niet voldoende. Nu kan het volgens de gyn nog zijn dat de combinatie van Decapeptyl en Gonal-F het bmsv negatief beïnvloedt, en dan zou alleen Gonal-F nog een optie zijn, maar wel met een risico. Omdat Decapeptyl mijn eigen cyclus uitsluit. Als ik dat niet meer zou gebruiken, kan het dus zijn dat er een eisprong plaatsvindt voor de inseminatie, en daardoor wordt gemist. Wat een gedoe hè?

Pammie; wat een ei!! Wel fijn dat het nu zaterdag kan! Veel succes!

Bridetobe; vervelend dat je zo'n last hebt van de Clomid, zeker nu de dagen voor je trouwen! Sterkte meid!

Sil; tissues genoeg? Haha! Lief hoor!! Is het goed gegaan met de Pregnyl?

X

Geplaatst

@ Pammie, de moed zakt gelijk in je schoenen als ze dat zeggen. Maar je moet maar zo denken als dat geen kans gaf zouden ze het ook niet doen. En je zal zien dan is je moed alweer verdwenen en lukt het juist. Kom op meid....we gaan straks lekker beppen over onze wachtweken en we slepen elkaar er gewoon doorheen!

@ Kammie, het is inderdaad een gedoe. Maar hoe nu verder dan? Wanneer heb je nu je FM?

@ Men, ja het is echt erg als je een paar dagen niet bent geweest. Dan heb je bijna geen zin meer om alles door te nemen. Het is heel jammer dat je een maand "weg gooit" maar innerlijke rust is ook lekker. Ook al zal je dat niet hebben met je huwelijksdag die steeds meer dichterbij komt.

Gaat alles goed met onze zwangeren? Hoe gaat het met de andere meiden die in hun behandeling zitten?

X

Geplaatst

Sil; Volgende week woensdag heb ik weer FM.

Gisteren was ik er nog redelijk nuchter onder maar toen ik gisterenavond op bed lag ging ik liggen tobben en kon ik niet slapen. Ik weet inmiddels dat zwanger worden bij ons niet van zelf gaat, maar helemaal nooit?!

Heb gisteren de Decapeptylspuit helemaal aan de zijkant van mijn buik gezet (ver van mijn baarmoeder) en de Gonal-F dichtbij mijn navel (en dus dicht bij de plaats van bestemming). Slaat misschien nergens op, maar dacht probeer het gewoon!!

X

Geplaatst

Kammie: Je moet gewoon alles proberen waar je jezelf het beste bij voelt. Eigenlijk best raar dat ze je een combi geven van medicijnen die juist het bmsv afbreekt ipv ondersteunt. Maar goed de artsen hebben hiervoor vast ook wel weer een oplossing. Houdt de moed er goed in meissie!!!

Sil: morgen alweer de 2de ronde, gaat echt zo snel he. Hopelijk nu meer geluk. Hoe laat moet je morgen???

Men: het is mss een verloren maand, maar je moet je ook goed kunnen voelen met je bruiloft. Als je je niet lekker voelt door de medicijnen is ook niet leuk tijdens je JA-woord. Nu kan je je lekker op je bruiloft concentreren en even niet aan de mmm denken. Het wordt echt een onvergetelijke dag volgende week.

Melis: Maakt toch niet uit wanneer je begint met MvM, alle beetjes helpen. Kan me goed voorstellen dat je niet eerder wilt beginnen dan na de 12wk. Meissie nog 2wk en dan ben je uit de gevaarlijkste zone!!! Nog ff volhouden he en goed voor je beeb zorgen.

Ik was de laatste week erg nerveus, voor de 12wk. Ik was dan ook erg opgelucht toen ik de 12 voorbij was. Vooral ook omdat ik toen natuurlijk weer thuis was, want op vakantie heb ik er totaal niet aangedacht. Pfff maar daarna volgens mij extra veel.

Maar goed, hier verder alles ok hoor. Ben echt blij met mn positiekleding, zit veel beter over mn buik heen. Gisteren ook gewogen weer en ben nu 1kg aangekomen haha. Maar mss komt dat ook wel door de vele broodjes met eiersalade van deze week en dinsdag uiteten geweest en veel veel te veel gegeten haha.

Morgen lekker naar Guusje!!!!! Heb er echt zoveel zin in, nu maar hopen dat het droog is. Gaan jullie voor met duimen???

Kuzzz

Geplaatst

Tammy; natuurlijk is het morgen droog! Ik heb voor morgen een droge dag besteld. Wij hebben met het werk een teambuildingsuitje en gaan allerlei buitenactiviteiten doen. Dus geniet jij maar lekker mee van mijn bestelling!

Leuk hoor, naar Guus! Wij zijn vorig jaar getrouwd en "Proosten" hebben we gedraaid na het ja-woord, en 's avonds natuurlijk ook met een glas in de handen. Wij in het midden, alle familie en vrienden in een kring er om heen... Krijg gewoon een glimlach op mijn gezicht als ik er weer aan denk!

Men; wat voor muziek hebben jullie uitgekozen?? En hoe ziet jullie dag er verder uit?? Leuk hoor, een bruiloft in het verschiet. Zou de dag zo nog een keer over willen doen (met dezelfde man hoor)!

X

Geplaatst

Ohh Kammie ik zal morgen dan wel aan je denken als Guusje het lied Proosten gaat doen. Wij hadden als nummer From this moment van Shania Twain. Ook ik krijg altijd een grote smile als ik het nummer hoor of alleen al aan die dag terug denk.

Ik zou die dag echt wel 100x willen overdoen en zeker met dezelfde man. Alleen al het gezicht van mn mannetje toe hij me voor het eerst zag die dag, dat is echt onvergetelijk. Hij wist helemaal niks van mn jurk of wat dan ook af.

Men: vertel vertel vertel, we zijn nieuwschierig hahaha. Ben echt zo benieuwd naar de foto's...

Geplaatst

Mijn man ook niet; alleen dat het geen witte jurk was (mijn jurk was olijfgroen). Heb pas het fotoalbum weer door zitten bladeren. Zeker dat moment dat je elkaar voor het eerst ziet is echt super! Zucht, zwijmel... :love7:

Haha! Het is hier ineens een trouwtopic geworden!

Geplaatst
Zo dat is een flinke ei,met hoeveel dagen is dit nu.

Ik moet met 11 dagen komen voor de echo en toen was ie de laatste 2 x 16 MM.

op dag 13 18 MM toen heb ik die dag de pregnyl gehad...

Gisteren zat ik op dag 8 van mijn cyclus. En dan al zo'n ei.

SIL; jij mag morgen! Ging het goed met de pregnyl spuit.? Ik moet 'm vanavond zetten.

Zaterdag heb ik 10.45 de iui,hoelaat moet jij morgen?

Ben nog steeds niet echt hoopvol,denk steeds dat mijn ei vandaag of morgen gaat springen,omdat het zo'n flinke is. En dat ik veel te laat ben met de iui zaterdag!

Maarja,ik zal positief blijven..Ga voor je duimen meid!

Hoe is het verder met alle anderen?

Geplaatst

Dag dames,

ben nog aan het bijlezen, dus weet niet alles van iedereen precies.

Voor iedereen waar niet gelukt is, sterkte en succes.

Voor de rest die nog wachten Spannend.

Voor de nieuwe Welkom, gezellie.

Voor de zwangereren, Gefeliciteerd.

Korte update; ben nog niet ongi.

Kon niet wachten dus op dag 13(dins) na iui test gedaan; positief

Kon het niet geloven, dus in de avond nog eens; positief!

Vandaag ziekenhuis gebeld hoe nu verder, en mag morgen komen; Spannend.

Ga voor iedereen duimen!!

En laat het horen hoe nu verder.

Weet iemand wat ze in het ziekenhuis doen zo'n eerste X, weet dat ze daar nog eens een test uitvoeren, maar verder?

Nou fijne avond allemaal! Groetjes Daan26

Geplaatst

Jeetje wat goed Daan,super.

Wel spannend nu.

Syl,succes morgen.

Pammie en jij zaterdag hopelijk ben je neit telaat,ik duim voor jullie allemaal.

Geplaatst

Daan, super! Gefeliciteerd want positief is positief...ik heb geen idee wat ze in het ziekenhuis doen. Volgens mij is het een bloedtest

Pammie, ik moet morgen om 11:10. We zitten hier alweer volspanning. Maar als je dat gevoel hebt over je eitje. Kun je dan zaterdag niet vragen of ze nog een echo willen doen om te kijken hoe het ervoor staat?

ML2010, ik las op het wachtbankje dat je bruine afscheiding hebt. Zal het echt je ongesteldheid zijn. Het was toch al een paar dagen aan de gang? Dat is wel vroeg voor een ongi toch?

Nou meiden misschien tot later of tot morgen!

Geplaatst

Het is wel bekend bij mij dat ik een dag of 5 voor dat ik echt ongesteld wordt al vieze afscheiding hebt.

Maar bij de eerste IUI had ik al vanaf dag 2 rozige afscheiding en toen werd dat bruin,tot de dag dat ik ongesteld werd.

Nu bij de 2 IUI is dat begonnen bij dag 5.

Nu het met de dag meer wordt,komt het alweer bekender voor omdat het meestal wel op donderdag vrijdag begint en dan dinsdag ongesteld.

Aan mijn arts had ik het gemeld en ze zei nou dat moeten we even zien hoe het deze keer gaat.

De andere arts zei dat ik me daar maar geen zorgen om moest maken,het is oud bloed.

Hoe gaat ie met jou ?

Geplaatst

Daan; GEFELICITEERD!!!!!! Volgens mij kunnen ze nu in het ziekenhuis niet

veel meer doen dan bloedprikken, het is nog te vroeg om het hartje te horen of een echo volgens mij. Geniet er van!!!

ML2010; wanneer mag jij testen?

Sil; Succes morgen! Hoe is je vriend er onder?

X

Geplaatst

Pammie; je kan het altijd voor de zekerheid gezellig maken in de slaapkamer om het zekere voor het onzekere te nemen? Je weet maar nooit...

X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden