Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Daan!;positief getest lees ik. Gefeliciteerd meid. Veel succes morgen

in het ziekenhuis. Ik denk ook dat ze gaan bloedprikken.

Sil; Wens je heel veel succes morgen.!!!! Vanaf morgen zit jij weer op het wachtbankje,ik vanaf zaterdag..Ik kan t altijd even vragen zaterdag of ze mss even een echootje willen doen. Dan weet ik tenminste zeker dat de iui nog nut heeft.!. Ik was met de 2e iui al een stuk minder nerveus als bij de 1e keer. Heb jij dat ook??. Je weet nu een beetje hoe t allemaal gaat.

Heb je morgen hele dag vrij?

En Kammie; gezellig maken in de slaapkamer gaan we ook wel doen. Gewoon door klussen hihi.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen!

Sil; ik denk aan je!!

Pammie; ik dacht dat ze op de dag van inseminatie geen echo deden om het daar binnen een beetje rustig te houden en niet een in gang zijnde eisprong te verstoren. Bij mij is vorige keer op de dag van inseminatie met een inwendige echo wel gekeken naar het BMSV, maar bij de eitjes bleef de arts uit de buurt. Maar ik weet dat niet zeker, je eigen arts natuurlijk wel! Veel plezier in de slaapkamer iig! :-)

Tammie; de bestelling goed weer is afgeleverd!

X

Geplaatst

Daan wat super, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Zoals Sil al zei positief is positief geen andere mogelijkheid. Super, in het zh gaan ze waarschijnlijk alleen bloegprikken om nog eens zeker te zijn.

Sil ohhh spannend, je vriend heeft zijn deel al gedaan. Nu wachten tot jij mag. Ik ga heel hard voor je duimen en al mn hormonen jou kant opsturen. En natuurlijk ook richting Pammie, dus juille moeten ze wel delen. Beiden veel veel succes!!!!!

Ja ja Kammie: gisteren nog de laatste fles gevuld en ze worden straks opgehaald.

Sil en Pammie: veel succes en laat ff weten hoe het gegaan is???

Kuzzz

Geplaatst

Daan gefeliciciteerd!!!!spannend nu! was dit de eeerste iui??

Mijn dag ziet er als volgt uit.....half 6 (beetje vroeg) komt de kapper mijn haar doen om half 9 word ik opgemaakt

om 10 uur komt mijn aanstaande me ophalen

om half 11 foto`s maken

om half 2 naar het gemeentehuis

om 3 uur kerk

om half 5 naar de zaal voor bruidstaart daarna diner en dan om 8 uur feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben voor een bandje gekozen en s avonds komt Jeroen(wannabe andre hazes) zingen!!!! ik hoop dat het een super mooie dag wordt en een dag om nooit te vergeten en natuurlijk mooi weer!!!

Dames die weer zijn begonnen of gaan beginnen heel veel succes!!!!! hopelijk deze ronde meer geluk!!!!

Groetjes Men

Geplaatst

Ja ja Kammie: gisteren nog de laatste fles gevuld en ze worden straks opgehaald.

Kuzzz

Tammie; haha! Ik bedoelde de bestelling met goed weer voor Guus!! :)

X

Geplaatst

Men; dat is idd vroeg zeg! Maar dan heb je tenminste een lekker lange dag! En geen gestress of je wel op tijd klaar bent! Het wordt vast super; nog een weekje...!

X

Geplaatst
Tammie; haha! Ik bedoelde de bestelling met goed weer voor Guus!! :)

X

Oooohhh! Ik maak er een boeltje van! Het is Pammie die naar Guus gaat en goed weer heeft besteld..! Lekker verwarrend zo!

Nou Tammie; hoop dat jij ook blij bent met de bestelling met lekker weer!

X

Geplaatst

Kammie je had het wel goed hoor, maar had het verkeerd begrepen hahaha. Maar idd de bestelling voor goed weer is goed doorgekomen. Wij gaan straks lekker naar Eindhoven naar GUUSje.

Bridetobe: dat is wel heel erg vroeg ja. Ik hoefde toen pas om 0730 bij de kapper te zijn en om 10 uur kwam ook mn man me ophalen voor de foto's. Verder was onze dag bijna hetzelfde, wij trouwden alleen om 3 uur en zijn niet voor de kerk getrouwd. Maar 's avonds ook een super feest haha.

Kan me nog goed voorstellen hoor de laatste week, veel stress en iedereen nog een keer bellen en dubbel checken. Maar de dag zelf geen stress. Lekker genieten en we bestellen mooi weer voor jullie.

Ik ga er lekker vandoor!!!!!

Iedereen fijn weekend.

Kuzzz

Geplaatst

Pammie wij delen samen wel die zwangere vibes die we van iedereen ontvangen! Ja toch?

Vanochtend weer geweest. Eerst lukte het bij mijn vriend weer niet in dat mannenkamertje. Toen maar even naar een vertrouwde omgeving gegaan en even een handje geholpen. Gelukt! Verpleegkundige zei tegen mij ooit dat je het dan warm moest houden. Tegen je lichaam bijvoorbeeld. Dat deed ik dus...eenmaal bij het ziekenhuis aangekomen was het zo warm dat het net zo dun was geworden als water. Ohhhh ohhh dacht ik nog. Maar het kon geen kwaad. Lekker praatje heh?!

Nou bij mij zit het in ieder geval weer waar het wezen moet. Laat het maar lekker groeien....

Ik sta alleen in twijfel of ik vrijdag over 2 weken zal testen of de dag erna...

Hopelijk hou ik het tot die zaterdag uit!

Pammie, jij moet morgen! Heel veel succes en hou je ons op de hoogte.

Ik ga er nu snel vandoor. Ga zo lekker uit eten en morgen nog even 4 uurtjes werken vanuit huis. Daarna ga ik echt lekker weekend houden. Spreek jullie misschien vanavond wel weer.

Liefs van mij X

Geplaatst

Sil; we gaan het zeker delen. Komt helemaal goed. Jou iui zit erop..Haha,herkenbaar wat je schrijft. Had ik ook een keer. Ik stop het meestal in mijn broekzak (lekker warm),..Moet je vriend in het ziekenhuis zijn ding doen,omdat jullie ver van het ziekenhuis wonen?

Morgen mag ik!...

en hopelijk is het straks bij ons allemaal positief.

Bride tot be,spannend,je trouwdag komt steeds dichterbij!

Geplaatst

Ohja en Kammie;denk ook niet dat ze morgen nog een echootje gaan maken. Ik moet maar van het best uitgaan,en erop vertrouwen dat de orgalutran z'n werk heeft gedaan,en dat de eisprong ná de iui optreedt.

:bye:

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!

Pammie; succes vandaag, en Sil; jij succes op het wachtbankje! (Ik bewaar het potje altijd in mijn BH tussen mijn borsten, over rare praatjes gesproken...)

Gisteren de teambuildingsdag gehad, was voor mij niet geslaagd. Ik voelde me gisteren al niet erg lekker en werd ook zenuwachtig bij de gedachte dat ik de hormoonspuiten al mee moest nemen, of er wel een geschikt moment en plaatsje was om te spuiten, enz. Daarnaast was één van mijn collega's ook gisteren vader geworden en dat kwam de hele dag door als een soort rode draad wel ergens ter sprake. Ook waren er wat nieuwe collega's, die vanzelfsprekend wat kennismakingspraatjes hier en daar gingen houden. Ik hoorde links en rechts al vragen van hoeveel kinderen heb jij, enz. enz. Alles bij elkaar maakte dat ik me niet kon ontspannen, en me steeds rotter begon te voelen. Ik heb op een gegeven moment ook besloten om naar huis te gaan, en heb mijn leidinggevende en een goeie collega/vriendin ook de reden verteld waarom (kon het niet eens droog houden, dus zo hoog zat het me ondertussen). Die wisten er allebei al vanaf, en hadden alle begrip (waardoor ik nog meer moest huilen, pfff...).

Thuisgekomen die collega/vriendin een smsje gestuurd dat ik veilig was thuisgekomen en haar bedankt voor het begrip. Veel later op de avond kreeg ik een smsje terug, dat ze inmiddels ook thuis was. Ook stond er in het berichtje dat veel collega's naar me gevraagd hadden en alleen maar begrip hadden. Ik schoot gelijk in de stress want wat was er dan verteld waar begrip voor moest zijn?? Smsje terug met die vraag. Toen stuurde ze dat ze in de meeste gevallen had gezegd dat ik me "gewoon niet lekker voelde", maar tegen de mensen die echt interesse hadden tot op zekere hoogte de waarheid... (daarna geen contact meer gehad want het was inmiddels al erg laat en ze had al gesmst dat ze ging slapen)

En nu voel ik me klote. Mensen die echt interesse hadden?? Ik bepaal toch zeker zelf wel tegen wie ik het wel of niet vertel (die keuze heb ik weloverwogen al gemaakt door het alleen die twee personen te vertellen!)?! Maar nu blijken ineens meerdere personen er over te weten. Niet van de hoed en de rand zo begrijp ik, maar sowieso! Ik ben boos, verdrietig en teleurgesteld, en zie er als een berg tegenop om maandag naar mijn werk te gaan. Wie weet het wel, wie weet het niet? Wat weet iemand wel of niet?? Ben ik Kammie de collega die haar werk goed doet, of ben ik Kammie die van alles mankeert en daarom onder behandeling is om zwanger te worden?? Of ben ik Kammie, die je beter met handschoentjes kan behandelen omdat ze een lopende hormonenbom is??

Ik weet dat ik dit laatste wel overdrijf, maar denk dat jullie toch wel en beetje begrijpen wat ik hiermee bedoel. Ik wil niet dat mensen (en zeker geen collega's) die niet dicht bij me staan "over mijn schouder meekijken". Zonder dat is het allemaal al spannend en stressvol genoeg! En dan te pas en te onpas de kans dat mensen er naar vragen - welke spanning dan altijd in de lucht hangt - terwijl je er niet op zit te wachten.

Het hier schrijven lucht gelukkig iets op. Ik herinner me ook dat één van jullie ook wel eens een vergelijkbare situatie heeft beschreven met een stagiaire ofzo. Mensen die dit niet meegemaakt hebben, kunnen wel zeggen dat ze begrip hebben (en dat vast ook wel menen), maar tot je er zelf in zit, heb je geen idee hoe ingrijpend dit allemaal is. Sinds ik woensdag heb gehoord dat er met dun BMSV waarschijnlijk geen enkele behandeling mogelijk is, lijkt elke dag meer tot me door te dringen, en maakt me bang.

Ik ga nu maar even stoppen, want is inmiddels een lange lap tekst geworden. Ik ga maar even nuttig bezig zijn in het huishouden ter afleiding.

Dikke kus van mij en tot later!

X

Geplaatst

Pammie succes vandaag...

Kammie net je verhaal zitten lezen,vol verbazing.

Ik kan er zo snel geen woorden voor vinden,maar hoe haalt iemand het in zijn hoofd om het tegen andere tezeggen. Dat is en blijf altijd nog aan jou.

Zit gewoon met tranen in me ogen telezen van kwaadheid en jij die je al ellendig voelt daar ook nog druk over moet maken.

Sterkte meissie...

Geplaatst

kammie, wat een kl*testreek vind ik dit! ik kan me heel oed voorstellen dat je hier kwaad om wordt. het is ten alle tijden aan jou om te bepalen wie je het vertelt en hoeveel. hoe mensen ook doorvragen, anderen hebben het recht niet om zaken die voor jou privé zijn door te vertellen.

ik was dat volgens mij, pas geleden met die stagiair. leuke vraag of ik, als ik zoveel van dieren hield, ook kinderen nam! snapte de hele link niet, vond 't een nogal domme vraag en heb 'r ook nog even haarfijn uitgelegd dat je kinderen krijgt ipv neemt. ook vertelt van de miskramen, om zo nog even extra in te wrijven dat je met een domme vraag heel veel los kan halen bij anderen. heb niet gezegd dat ik zwanger ben, vond ik niet nodig, laat maar lekker zwemmen dacht ik op dat moment.

meis, probeer je hoofd maandag omhoog te houden. dat jij in deze situatie zit betekent niet dat mensen medelijden met je moeten hebben of ineens al je gedrag maar op je stress moeten gooien (want dat doen ze soms wel degelijk). mensen mogen vragen stellen wat ze willen, maar jij bepaalt wat je vertelt, tegen wie en wanneer. als je geen zin hebt om te praten of vragen te beantwoorden, mag je dat gewoon zeggen en zij hebben zich daar maar bij neer te leggen.

gut meis, wat zal jij balen nu zeg. fijn dat je vertrouwen zo beschaamd wordt, voelt altijd enorm kl*te. tik maar lekker hier, dat lucht zeker op.

kop op wijffie, dat dit gebeurd is zegt helemaal niets over jou. mensen begrijpen 't gewoon niet en doen soms dus hele domme dingen. en daar mag je terecht kwaad, teleurgesteld en verdrietig om zijn.

dikke knuffel!!

Geplaatst

Kammie,wat een verhaal!! Vind het niet echt netjes van je collega wat ze gedaan heeft. Mensen die interesse hadden?? Yeah right. Dat zijn er zoveel,,ze vinden het allemaal erg rot voor je,maar ja,verder zal het hun ook een zorg zijn toch! Je collega had beter bij het verhaal "niet lekker in orde zijn" kunnen blijven,dan had jij je ook niet zo k*t gevoeld.

Probeer er boven te staan maandag. Zal niet makkelijk zijn!

Zo waren mijn man en ik vorige week aan de praat met een stel die we kennen. Het zijn geen vriendin,maar als we elkaar tegenkomen dan maken we altijd wel even een praatje.

Ze hadden leuk nieuws,want zij was nu voor de 2e keer zwanger.. (gefeliciteerd dan maar).. Leuk voor ze!

Maar tot overmaat van ramp zeggen ze : jullie mogen ook wel een keer opschieten met kinderen,of willen jullie er geen?

???????????????????? Wist niet wat ik zeggen moest! Snap niet dat ze zoiets kan vragen..

Met een antwoord als "ach ja,de één hoeft in de vingers te knippen en is zwanger,de ander moet er iets meer moeite voor doen.

En stil..

By the way, mijn iui is weer achter de rug. Ik kan weer op het wachtbankje,die vreselijke wachtweken in.

Geplaatst

Bedankt meiden voor jullie lieve reacties! Was beetje bang dat het door mijn "hormonentoestand" kwam en ik daardoor overdreef. Heb me wel lekker uitgeleefd in het huishouden; mijn man en ik hebben heel de woonkamer aan een metamorfose onderworpen. Leuk om zo samen te doen, en hartstikke leuk geworden! Komen jullie kijken?? Haha!

Liefs!

Kammie

Geplaatst

Goedemorgen!

Wat een rust hier; allemaal lekker van jullie weekend aan het genieten? Ik heb de afgelopen dagen een nieuwe wekker; een overgevende hond. Volgens mij doet ze het er om want als ik dan naar beneden gesprint kom om de tuindeur open te gooien gaat ze eerst snel overgeven, daarna komt ze kwispelstaartend naar binnen. Als ze kon praten zou ze zeker zeggen: "Zo, jij bent er uit; dat vind ik veel gezelliger!". En hier zit ik dan...

Pammie; succes op het wachtbankje; ging het allemaal goed gisteren en heb je nog gevraagd of een echo kan op de dag van inseminatie?

Tammie; Hoe was Guus?? Ik zie in de "wie, wat, waar" op Hyves bij bijna al mijn contacten "Guus was geweldig" en dat soort kreten. Geloof dat ik echt wat gemist heb!

Lees dat jullie (Melissa en Pammie) ook ervaring hebben met van dat soort taktische vragen/opmerkingen. Echt heel vervelend. Ik heb niets meer gehoord van die collega. Had haar nog wel een smsje gestuurd dat ik er bewust voor heb gekozen om het alleen haar en mijn leidinggevende er over te vertellen, ondanks dat er andere collega's waren (waarschijnlijk die collega's "die serieus interesse hadden") die er ook naar gevraagd hebben. Ik heb in dat smsje ook gezet dat ik me nu zorgen maak wat er is besproken, en met wie. Maar geen reactie gehad. Wel een berichtje van een andere collega, of het weer met me ging en om me veel sterkte te wensen. Lief bedoeld natuurlijk, maar de gedachte "Zie je, die weet het ook al" schoot gelijk door mijn hoofd. Bah, morgen werken...

Vandaag nog een vrije zondag gelukkig! Vanmorgen een beetje in en om het huis rommelen en vanmiddag naar het horecatoernooi hier op de voetbal. We gaan op de fiets dus mijn smoesje dat ik de bob ben en daarom niet drink gaat vandaag niet op (normaal drink ik gezellig een pilsje mee). Eens even mijn smoezenboek openslaan wat vandaag het verhaal wordt! :msn-wink:

Hoe is jullie weekend?? Fijne zondag!

Liefs,

Kammie

Geplaatst

Het is hier rustig op het forum. Iedereen aan het genieten van het weekend. !?Alhoewel het nu bij ons regent. Weg heerlijke zondag!

Maar ja,mss klaart het straks nog wel op.

Kammie; volgensmij hebben jullie ook zo'n eigenwijze,slimme hond. Wij hebben hier een labrador rond lopen,hij is nog jong (bijna drie),maar oh zo slim. Van dat overgeven herken ik dan ook haha!

Nou,gisteren was het een beetje hectisch in het ziekenhuis. Toen wij richting lab gingen om het "semen" van mijn man op te halen,.kregen wij al te horen dat de gyn haast had (spoedgeval). Tja,kan gebeuren natuurlijk..We moesten nog een paar minuten wachten op het lab,en toen het klaar was,wij als een speer naar de gyn. Ze deed het allemaal harstikke goed,maar toch anders als mijn eigen gyn. Ik moest op een gegeven moment de eendenbek tegenhouden,terwijl zij het spuitje ging klaarmaken.!? whaha,vond ik wel een beetje genant om eerlijk te zijn. Voor hun natuurlijk de normaalste zaak van de wereld.

Mn eigen gyn maakt het voor die tijd al klaar,en stopt dan de eendenbek erin..

Dus al met al kon ik merken dat de gyn haast had,dus heb niet gevraagd om een echo. Ik blijf positief denken! Heb gelukkig geen last van die vreselijke krampen gehad (wat ik bij iui 1 en 2 wel had).

Hoe is het verder met je nu Kammie? Morgen werken lees ik..Ik zou zeggen inplaats van smsen,spreek haar er morgen op aan.Even onder 4 oogjes. Zodat ze weet dat ze dit niet zomaar kan maken. Succes morgen!!!!

Geplaatst

Kammie, wat een verhaal! Bijdehand daar wordt je toch helemaal kwaad van terwijl je dat helemaal niet kunt gebruiken. Waar halen ze de lef vandaan?! Ik zou morgen met een opgeheven hoofd naar het werk gaan. Als ze er wat over zeggen zou ik ze gelijk met hun neus op de feiten drukken dat ze het helemaal niet aangaat. Wel met respect zeggen natuurlijk anders krijg je dat weer. Je moet maar zo denken, dat zijn mensen die hebben niks meegemaakt en weten gewoon niet waar ze over praten. Jij hebt vast en zeker een sterker persoonlijkheid dan hun en dat is veel meer waard.

Mijn schoonfamilie weet dat we er mee bezig zijn en wij tonen wel intresse in hun. Aan ons vragen ze nooit wat...nou daar ben ik ook helemaal klaar mee natuurlijk.

Van de week kwamen we mijn schoonouders tegen in het ziekenhuis, ik helemaal geintresseerd in hun. Zij vroegen aan mij wat komen jullie hier doen? Ik zei even naar de Gyn. Oww werd er gezegd en meer niet. Nou de groeten, heb afscheid genomen en ben weer gegaan. Maar mijn vriend zijn oom zat in de andere wachtkamer met zijn vrouw en die waren onwijs geintresseerd. Nou je begrijpt wel hoe ik mij voelde.....

Als mensen aan mij vragen op een bijdehandte manier...wanneer beginnen jullie nou eens? Het wordt wel tijd! Dan krijgen ze van mij ook bijdehand te horen hoe of wat zodat ze met een mond vol tanden staan. In gedachte denk ik dan, ik heb al 2 jaar last van rammelende eierstokken. Heb je die nooit gehoord?

Pammie, Inderdaad een beetje genant! Bij ons gaat het heel netjes. De IUI-arts haalt zelf de spuit op bij het lab, zit in een mooi doosje en leest het resultaat met ons door. IUI doet bij mij totaal geen pijn, ook die eendenbek niet. De echo´s doen soms nog meer pijn hahahaha

Maar je hebt het weer gehad. Wanneer mag jij nou testen?

Ik moet zeggen dat ik nu met een ander gevoel deze IUI ben ingegaan. Ik voel niets en ben er totaal niet mee bezig. Als ik er wel aan denk dan hou ik het wel positief. You never know!

Nou ladies ik ga even lekker ontspannen. Ik kom later wel even langs.....

X

Geplaatst

Sil; De gyn zelf het buisje bij de lab halen? Wat goed geregeld! Wij moeten het zelf ophalen,en dan stop ik het buisje achter mijn BH. Bij de gyn aangekomen nemen we het formulier door,en dan de iui.

Maar gisteren liep het even anders,vanwege een spoedgeval van de gyn.

Ik ben er ook helemaal niet mee bezig..28 juni kan ik testen. Maar als ik dan niet ongi ben,test ik de 27e.

De 28e hebben we namelijk een hele dag feest. hihi.

En jij? Zal ook wel rond die tijd zijn. 26 juni??

Geplaatst

hoi dames...

Jeetje ik heb een hoop te lezen gehad, ben een half uurtje zoet geweest:blink:

Ik ben eventjes niet op de site geweest, had er eventjes geen zin in...

Ik had me helemaal verheugd op mijn eerste IUI en terwijl ik in mij achterhoofd had dat het kan mislukken is het wel een hele klap geweest...

this hopeloos frusterend als je zo graag iets wil en het niet lukt...

Maar zoals ik bij Pammie lees dat jezelf de eendebek moest vasthouden klinkt me bekend in de oren zeg!!! Ik hoefde mijn man zijn "bijdrage" niet zelf op te halen maar toen ik in die stoel lag moest ik dus ook even die eendebek vasthouden zodat hij de spuit kon klaarmaken... wat ik dus ook een beetje genant vond..

wel moest ik daarna een kwartier blijven liggen voordat ik weg mocht...

Morgen een FM dus hoop dat ik snel de 2de IUI krijg...

Nou ik ben druk aan het duimen voor jullie dames op het wachtbankje!! ik kom er deze week weer gezellig bijzitten als jullie een stukje willen opschuiven....

Alicia

Geplaatst

Pammie, volgens mij mag ik 26 juni testen. Maar ik ga, als ik het volhou, op zaterdag 27 juni testen.

Het hele weekend ben ik er niet mee bezig geweest eigenlijk. Hoop dat ik dat deze week ook niet zo heb. Volgende week zal wel een ander verhaal zijn.

De 27ste is dan voor jou toch 14 dagen of tel jij de dag na je IUI als 1ste wachtdag?

Alicia, soms is het even lekker om hier te zijn maar soms is het ook even lekker als je rust hebt. Als je op de site zit ben je er toch weer mee bezig en dat terwijl je net een klap te verwerken hebt gehad. Hopelijk krijg je snel je IUI !!!

Veel succes vandaag met je FM

Groetjes Sil

Geplaatst

alicia, ik neem ook af ent oe wat afstand en deed dat vooral na negatieve testen. dan wil je soms gewoon even rust en er vooral niest over lezen en er niet over "praten". is niks mis mee, het forum is er als ondersteuning en moet geen verplichting worden!! op naar de volgende poging meis, zal voor je duimen!

sil, het er niet mee bezig zijn wordt steeds makkelijker he?! en das alleen maar goed. zal weer voor je gaan duimen meissie!! ook voor de andere dames op 't wachtbankje natuurlijk :wink:

kam, veel sterkte en succes op je werk vandaag. als ze moeilijk doen of vragen stellen waar je geen antwoord op wil geven, gewoon zeggen dat het ze niet aangaat, dat je weer wat bent bijgekomen dit weekend en dat je het daar bij wil laten. of zoiets dan. komt vast wel goed, maar kan me voorstellen dat je er ontzettend tegenop ziet.

hier gaat 't allemaal wel okeej. zaterdag had ik 't echt niet naar m'n zin, was verschrikkelijk beroerd en m;n maag bleef zich omdraaien terwijl er echt helemaal niets meer inzat. heel fijn...

maar vanaf 's avonds ging 't wel goed. en gisteren ook niet zo erg misselijk. vandaag valt tot nu toe ook mee, dus denk dat ik 't ergste heb gehad. op naar de nekplooimeting volgende week en als dan alles goed is, heb ik de eerste twaalf enge weken gehad! pffff, zal blij zijn als 't volgende week is!

tam, hoe was 't bij guus????

Geplaatst

Zo even het weekend niet bijgelezen en ik kan mn ochtend meteen goed beginnen.

Kammie: heb echt vol verbijstering je verhaal zitten lezen. Echt bizar dat mensen zo onpersoonlijk en ongevoelig met info om kunnen gaan. Wij hebben hier gelukkig geen last van gehad, maar kan me goed voorstellen dat het echt geen pretje is als iemand zomaar je prive leven op tafel legt binnen het bedrijf.

Hoe is het vandaag gegaan verders???

Sil en Pammie: jullie zitten alweer op de bank, hopelijk deze keer meer geluk.

Wat raar gaat het bij jullie met de iui's....mn man had zn potje ingeleverd en een uurtje later kwam de laborant het bij de gyn brengen en toen mochten wij ook komen. Eerst alles doorbesproken en daarna ging ze uitleggen wat er ging gebeuren. Ook vooral omdat ik nog nooit een eendenbek had gezien of een gyn. Alles lekker rustig en op het gemakje. Maar Kammie jij kent v Dool toch ook, dus je weet hoe ze is.

Ohh ja, Guusjes was echt SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Volgend jaar gaan we weer, alleen nu geen veldplaatsten meer. Ik kon niet echt veel zien namelijk en vorig jaar stonden we op de tribune en kon ik het veel beter zien. Maar dat maakte opzich niet veel uit hoor, was gewoon mega gezellig. Zat natuurlijk ook helemaal onder het bier, kwam hij op en begon meteen met dondert en bliksemt, dat had echt niet niemand verwacht.

Dus daar gingen de eerste glazen met bier al meteen. Verder was er ook een gast optreden van Marco Borsato. Ook erg leuk.

Morgen lekker de laatste controle in het zh.....kunnen we weer van de beeb genieten. Echt zin in.

Hoe is het verder met de ladies???? Bride to be...nog maar een paar daagjes, gaat het nog een beetje met de stress en de zenuwen.

Kuzzz

Geplaatst

Hoi dames.

Sil klopt,zaterdag de 27e is idd mijn testdag.! Had beetje verkeerd geteld. Komt dan goed uit,aangezien we de 28e hele dag een feestje hebben. Niet zo handig hihi.

Kammie,succes vandaag op je werk. Hopelijk valt het allemaal mee.

Bride tot be; hoe is het met jou??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden