Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben toch nog maar even hier om jullie op de hoogte te brengen...

Maar eerst Evy wat enorm balen zeg,sterkte ermee!

Angel zorg goed voor je zelf als je denkt dat het niet gaaat lekker thuis blijven.....

Tammy jezus ontplof je nog niet?hihi!

Nieuwe meiden welkom hier!!

Ben straks gebeld door de arts bloed en uitstrijkje waren helemaal goed en het zaad van mij man was iets meer als 1 miljoen.

Vonden ze eigelijk te goed vooor ivf:dontknow: en ze wilde misschien nog een x iui doen,nou d8 het niet!

Ze moest het toch overleggen(verplicht) maar ze d8 zelf ook dat het toch ivf werd.

Binnen 4 weken krijgen we een oproep voor de uitleg en prikles en dan krijgen we te horen wanneer we mogen beginnen en dat is dan waarschijnlijk de eerst volgende cyclus...........whoehoe dus nog 2 maanden en dan gaan we gewoon starten,EINDELIJK!!!!!!!!

Heb er gewoon helemaal zin in,gek he!

Ze vroeg nog of we eral over uit waren of we 1 of 2 embrios terug wilde laten plaatsen,we willen er eigelijk 2 maar ze raad ons toch echt aan om er 1 te doen.........We denken er nog over na............

Iedereen heel veel succes en bedankt voor het begrip van ijn keus!!

Liefs

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Evy: balen meid dat je ongi bent geworden. Sterkte ermee. Dikke knuf voor nu alvast.

Men: dat is wel positief nieuws. Gelukkig is het zaad van je man goed en bij jou ook alles goes voor ivf. En over 2mnd beginnen is best al snel.

Nou afspraak bij de vk was weer kort. Alles was prima in orde en nog steeds geen enkel teken dat de kleine zich binnenkort gaat melden helaas. Moet volgende week weer terug. Wel gevraagd over het inleiden, maar had een leerling dus die wist niet veel. Dus vraag het volgende week nog eens, hoop die afspraak niet te halen natuurlijk.

Iedereen slaap lekker en meld me morgen weer.

Geplaatst

Goedemorgen,

Ik ben er ook weer gewoon. Hier nog steeds niks aan de hand, we wachten weer rustig af wanneer er iets gaat gebeuren.

November

24: Zomer 2e FM ronde 3

26: Nicole testen

26: Tammy uitgerekend !!!!

26: Lexa 2e IUI

27: Mob FM

28: Bianca testen

30: Tammy controle vk

December

02: Doortje behandelplan gyn

05: Pammie testen.

Geplaatst

Hoi, daar was ik dan. Probeerde het al een paar keer, maar kwam de site niet op. Misschien heeft m'n baas 'm stiekem geblokt, haha.

@Evy: wat ontzettend *** voor je. Ik dacht ECHT dat het goed zou gaan deze maand. We hebben weer positivo's nodig om ons allemaal op de been te houden.

@Men: Goed nieuws! Heel goed dat je je niet nog een IUI aan laat praten. 1 miljoen te goed voor ivf? Bij mijn ziekenhuis is dat de ondergrens! Je zou toch mogen verwachten dat over de gehele linie dezelfde waarden worden gehanteerd. Echt, hoe langer ik meedoe aan die *** medische molen, hoe meer ik het idee krijg dat ze maar wat doen.

@Tammy: Balen dat je een leerlinge had. Was er niemand aan wie ze het kon vragen? Aan de andere kant: Als het goed gaat met je kindje in de buik, kan hij/zij rustig nog even blijven zitten.

Verder niets te melden. Gisteravond m'n laatste shotje gezet - hoera!!! en vanavond naar de Eerste Hulp voor de pregnyl. Ben zo benieuwd wat de Kiwi-zwemmertjes gaan doen op donderdag...

Liefs voor jullie allemaal en een extra dikke knuffel voor Evy!

Geplaatst

ja idd ik kijk het gewoon nog ff aan ik ga nu maar gewoon na me eigen lichaam luisteren.

@men spannend zeg. en wat goed dat de uitslagen goed zijn weer een stapje verder..

@evy wat balen zeg pffff heel veel sterkte meid

@tammy nou hoop voor je dat je geen controle meer hoeft.

spannend hoor we wachten hier met zen alle af op het mooie nieuws

@zonnneschijn ja dat geloof ik best ja dat het werken toch zwaar is en gelukkig heb je nu lekker ff paar daagjes vrij.

ff een vraagje kan je er goed over praten met je vriend?? nou ik eigenlijk niet zo mannen!!! hij doet het waarschijnlijk op een andere manier maar wat is dat moeilijk zeg (hij zit er wel mee natuurlijk maar toch anders)

mijn leidinggevende zou het gister vertellen maar ik hoorde gister van een collega dat het niet is gebeurd baal er wel een beetje van pff maar hoop dat ie het miss vandaag gaat doen dan zijn er de meeste miss dat hij daar op heb gewacht..

liefssssssss

Geplaatst

Hoi allemaal

Evy wat k@@@ voor jou zeg sterkte meid dikke kus vanuit hier

Men wat achterlijk weer dat ze je weer een IUI wilde aanpraten echt belachelijk je zit niet voor je zweetvoeten in het IVF tracject. Zo belachelijk. Goed meid je poot stijf houden hoor.

Lexa inderdaad laat die Kiwizwemmers hun best maar eens doen.

Angel ik kan er met mijn mannetje wel over praten maar hij voelt niet wat ik voel maar hij is wel vreselijk lief voor mij maar begrijpt ook niet alles.

Ik zit nog steeds niet lekker in mijn vel ik ben zo wisselend de ene dag ben ik vrolijk terwijl ik de andere dag mij zo slecht voel heb donderdag een afspraak met de huisarts om e.e.a. te bepreken. Hij heeft mij zelf kort na de curretage gebeld hoe het met mij ging en bood spontaan zijn hulp aan. Dus daar maak ik dan maar even gebruik van. Vond het een erg aardig gebaar dat hij spontaan belde. Ik heb overigens mijn hele leven een hele aardige nu inmiddels wat oudere huisarts maar hij kan heel goed luisteren dus ik denk dat ik daar wel wat aan zal hebben. Misschien Angel zou je er goed aan doen om dit ook te doen mits je een goede huisarts heb die je vertrouwd.

hopelijk kun je hier wat mee.

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

* Evy; dat is BALEN. We hoopten allemaal zo.......

* Lexa, succes!!!!!

* en dan over mijzelf, ik had vanmorgen een tweede echo. De eerste keer was vorige week en toen was er NIETS te vinden. Vriendlief mee vandaag om samen met mij er te zijn en samen de teleurstelling te hebben. Lig ik daar in die stoel en ineens zijn er in een paar dagen tijd 2(!) follikels te zien en gaan we aanstaande vrijdag voor de inseminatie....

JIPPIE!

Gr Zomer

Geplaatst

@zonnneschijn nou is toch wel fijn hoor dat je er wel over kan praten met hem zoiets moet je ook samen doen. maar ze voelen idd niet wat wij voelen.

heb niet zo een goede band met me ha. wel praat ik in het zh met een vrouw mag daar morgen weer heen om 9.00. ben daar al een paar maanden niet meer geweest,maar vond het nu wel weer is tijd om te gaan heb daar wel heel veel aan hoor. uiteindelijk moet j ehet toch zelf doen natuurlijk zei kan alleen maar luisteren natuurlijk..

maar dat maak je ook niet veel mee dat een ha tussendoor belt

maar goed van je dat je zijn hulp aan neemt. en vooral als je er mee goed kan praten lucht altijd op.. sterkte ermee meid

en hoop dat we allebij het toch snel een plekje kunnen geven. dikke knuffel....

@zomer wat goed zeg toch nog 2 mooi folikels... duim duim

veel liefssssssssssss

Geplaatst

Hoi Allemaal

Zomer ooh wat fijn twee follikels ik hoop dat het eens dikke knoeppers worden en dat ze zich laten inpakken door het legertje zaadjes wat je vrijdag op ze af gaat sturen.

Angel wij moeten het helaas ook zelf doen maar inderdaad praten met een neutraal iemand helpt wel. Ik heb geen zin om mijn ouders of omgeving met mijn dingen te belasten. Gelukkig heb jij ook iemand daarvoor en ik zeg altijd alle kleine beetjes helpen.En het heeft gewoon tijd nodig.

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Kijk dat is nog eens goed nieuws hier! Lexa donderdag en Zomer vrijdag voor de IUI!!!!!!!! Zomer wat fijn dat ze ineens toch met zijn tweetjes zijn gaan groeien!!!

En Lexa, voor jou ben ik ook erg blij. Het moet gewoon zo zijn, zo vlak voor die vakantie. En inderdaad positivo's hebben we nodig.

Angel en Zonneschijn, ik vind jullie allebei zo dapper. Jullie doen allebei echt goed je best om het echt te verwerken in plaats van weg te stoppen. Weet zeker dat jullie er allebei bovenop komen en die baby-wens komt nog eens uit!!!

Pammie, mijn ogen zijn op jou gericht hoor met je 106 miljoen ;-) Wat wil je nou liever een chocoladeletter op 5december, of een positieve test!!??? Nou dat moet goedkomen. IK WIL HET!

Tammy, nog geen nieuws dus..... Je zal wel gek worden van al die mensen die je de hele tijd smsen en bellen...? En dan wij hier ook nog... hahaha.

Men, wat een onverwacht goed nieuws voor jou! He meid ik hoop dat dit het goede positieve begin is van een succesvol traject. Lief dat je ons toch even op de hoogte hebt gebracht. Waren toch benieuwd.

Ik voel me vandaag wel wat dipperig. Op de een of andere manier dacht ik (is alleen gebaseerd op hoop hoor), dat het deze keer raak zou zijn. Gisteravond een bruinige afscheiding. En toen verder de hele avond niks, en vannacht ook niks. Ik vanochtend getemperatuurd en mijn temp was nog gewoon hoog (doe ik dus ook nooit meer tempen, geeft alleen schijnzekerheid bij mij) dus weer hoop, en hetzelfde moment werd ik echt hevig ongesteld. Zeg maar 2x een teleurstelling over hetzelfde gebeuren. Vond ik ook wel een beetje dom van mezelf om weer te gaan hopen. Nog even voor de zekerheid een testje gedaan (moet van het ziekenhuis ook bij menstruatie), maar echt niks.

Morgen weer beginnen met spuiten. Ga toch maar meteen door met poging 3, dan ben ik toch nog voor de kerst zwanger ;-)

En daarna doen we even 1 of 2 cyclussen/cycli? rust. Ik heb ook echt geen zin om tijdens de kerst en oud en nieuw alleen maar daarmee bezig te zijn. Dan gaan we even niet aan ziekenhuizen denken.

Nou meiden bedankt voor jullie lieve woorden vandaag. Dat doet wel goed. En bedankt dat ik hierboven even mijn verhaal kwijt kon. Dat is ook wel heel fijn.

Ga lekker bankhangen. Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Lexa; super meid,vrijdag je iui! En ook nog eens 2follikels. Dat moet toch goed komen!!

Evy meid!!!!! Wat balen dat je ongi bent geworden! Hoe kan dat nou hé.???Dikke knuffel!

Ik kom morgen uitgebreider terug hoor..

Geplaatst

* Evy, wat balen he? Maar je kunt jezelf niet kwalijk nemen dat je hoop hebt, dat herkennen wij natuurlijk allemaal. Goed dat je meteen aangeeft verder te gaan met poging 3. (en voor de kerst zwanger...)

* Angel en Zonneschijn, best bijzonder dat jullie elkaar hier "hebben" en ook zoveel met ons willen en kunnen delen. Denk aan jullie en vind het echt heel knap zoals jullie er mee omgaan!

Gr Zomer

November

26: Lexa 2e IUI

27: Zomer 3e IUI

December

Geplaatst

Hoi,

Bedankt voor het hartelijke welkom, en het antwoord op mijn vraag.

Ik heb volgens mijn man wel last van mijn hormonen, maar zelf vind ik het wel meevallen.

We gaan ons klaar maken voor de 3e!!!

Moet morgen weer beginnen met spuiten, eenheid 75.

Dag 10 moet ik naar het ziekenhuis voor een inw. echo, en dan per 2 of 3 dagen terugkomen om te kijken of het goed gaat.

Dit vind ik niet zo erg (is voor een goeie zaak), maar het wachten bij de gyn. ben ik wel een beetje zat.

Loopt altijd minimaal een half uur uit.

Gelukkig heb ik de liefste baas ter wereld en mag ik en kan ik erg gemakkelijk weg van mijn werk.

Ik werk als bedrijfsleider in een winkel, we hebben een leuk klein team, dus heb het verteld op mijn werk, want dan is er meer begrip voor het feit dat ik soms weg moet.

Iedereen weer succes gewenst!

Geplaatst

Evy: lekker op de bank hangen hoor. Even rustig bijkomen van de ongi teleurststelling. Zou wel leuk Kerst cadeau zijn een positieve test.

Lexa: laat die kiwi zwemmers maar los bij jou haha. Ze moeten toch goed kunnen zwemmen als ze van een eiland komen. Hopelijk gaat het goedkomen en heb je straks een mooie positieve test.

Angel & Zonneschijn: ik vind het echt kanp van jullie hoor. Wel toevallig dat jullie er hier ook samen over kunnen hebben. Praten is vaak toch de beste oplossing. Dikke knuf nogmaals voor jullie en petje af hoor.

Nou hier nog alles rustig. Vanmiddag lekker met mn moeder naar de Makro geweest en daarna lekker met zn 4tjes gegeten. En iemand vroeg over belletjets en smsjes haha. De meest rare mensen bellen ineens, gewoon zomaar zeggen ze dan. Maar wel meteen vragen of de kleine er al is. Opzich wel grappig hoor, belangstelling genoeg.

Iedereen slaap lekker en meld me morgen weer.

Geplaatst

Goedemorgen, meld me ook deze morgen maar weer. Helaas nog steeds geen kleine beeb in mn armen. Mss komt de kleine gewoon netjes op de uitgerekende datum. Dus blijven hopen.

Iedereen veel succes vandaag.

Geplaatst

Hoi Tammy,

ja, je beeb zit nog zoooo lekker in je buik. Wat spannend allemaal ik geloof dat wij hier ook met z'n allen er benieuwd zijn naar je beeb en hoe het allemaal zal gaan

Wij kunnen nu niets anders doen dan weer eens afwachten.

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Effe inloggen,en nog steeds geen baby nieuws bij Tammy!

Morgen je uitgerekende datum..Wachten is t enigste wat je kunt doen..

Jpk; wat goed dat je baas het ook weet,ik merk het nu ook dat het veel makkelijker is allemaal. Nu hoef ik binnenkort niet zo veel meer weg,want mocht deze poging 6 mislukken,duurt het wel even voor ik het ivf traject in ga.

Maar het is zo veel fijner als je op je werk begrip krijgt!

Ik heb zo'n vreselijke tand(en) pijn.! Is het even weg,en na iets te hebben gegeten begint het weer.

Niet leuk!!!!

Geplaatst

Lexa : SUCCES VANDAAG!!!!!!!!!! YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!

Pammie: Tandenpijn? Auw!

Tammy................????????????????

De rest een groetje. Druk!

Geplaatst

Lexa: succes met de iui vandaag!!!

Hier ben ik ook gewoon weer. Had echt mega k*t geslapen en was dan ook vroeg wakker....5 uur al. Nog een uurtje vol kunnen houden en toen er maar uitgegaan om bakje koffie voor mn mannetje te maken en zn cadeautje te pakken. Hij is vandaag 30 geworden, zn andere cadeautje heeft er echt totaal geen zin in helaas. Was zo leuk geweest als de kleine vandaag toch echt zou komen.

Maar goed we wachten weer rustig af.

Geplaatst

hoi meiden

@lexa hoe is het gegaan vandaag??? ben benieuwd

@tammy allereerst gefeliciteerd met je mannetje en een hele fijne dag vandaag. en miss vandaag nog wel zijn mooiste cadeau. de dag is nog niet voorbij. echt super spannend..

gister in het zh geweest om te praten viel niet mee zeg pfffff

maar alles is er wel uit. heb goed kunnen praten

en gisteravond zijn mijn 2 bazen op bezoek geweest ze wilde toch wel ff weten hoe het was ze hadden een mooi bosje bloemen mee genomen vond dat wel heel lief.

ga maandag weer beginnen voor halve dagen zodat ik toch onder de mensen ben en rustig aan kan beginnen.

morgen weer naar het zh voor bloedprikken nou hoop dat me hcg nu helemaal weg is hoor.

en het bloeden is eindelijk veeeel minder alleen nog wat afschijding gelukkig. heeft ff geduurd zeg.

ik duim voor jullie allemaal weer. en hoop dat we dit jaar nog hele blije meiden hebben.

veel liefsssss

Geplaatst

Hoi meiden, IUI ging goed vandaag, en net op tijd want ik voelde dat ei op links groter en groter worden, had er echt last van. Mannie had 6,1 miljoen zwemmers. Nog steeds geen mega-aantal, maar wat een verbetering vergeleken bij de vorige keer, en ook de verpleegkundige zei dat het gewoon goed was. Nou ja, ze gaat daar niet ook niet hardop zeggen dat het niet zo is, haha. Ik moest 10 minuten blijven liggen (is daar standaard) en mocht de rest van de dag gewoon weer alles doen wat ik wilde. M'n testdag wordt maandag 13/12, maar ik mag zelf al thuis in het weekend ervoor testen, zelfs al na 14 dagen, maar ik hou 't voor mezelf op zaterdag 11/12. Mocht het al zover komen, natuurlijk.

Waar ik trouwens wel pissig over was is dat de IUI/IVF afdeling maar liefst TWEE weken gesloten is tussen kerst en oud en nieuw, en als gevolg daarvan kun je vrijwel de hele maand niet terecht. Dus pas in januari weer. Voor mij maakt dat niet uit omdat m'n Kiwi er niet is, maar voor alle andere meiden die wel gewoon door willen en kunnen, die kunnen het dus schudden. Echt suf.

@Tammy: ook van mij gefeliciteerd met mannie, gaan jullie nog wat leuks doen vanavond? Je zal wel op je tandvlees lopen, he? Kan me niet voorstellen dat je nog gezellig uit eten wilt. Die baby moet eruit!

@Angel: blij dat het weer wat betere gaat en dat je weer halve dagen gaat werken. Afleiding is altijd goed en het zal je hopelijk helpen met het verwerken van je miskraam. Erg lief van je bazen dat ze langs zijn geweest!

@Zomer: jij gaat morgen voor de iui. Wat leuk, we lopen vrijwel gelijk op. Heel veel succes morgen en heel veel zwemmers!

Tot later, meiden.

Geplaatst

November

27: Zomer 3e IUI

December

11: Lexa testen

Geplaatst

Hi meiden!

Angel; wat attent dat je bazen bij je op bezoek zijn geweest! Gelukkig is het vloeien nu ook een stuk minder. En Maandag beginnen met halve dagen. Helemaal niet verkeerd,lekker rustig opbouwen!

Tammy; was je uitgerekend op de verjaardag van je mannetje? Wat bijzonder!

Lexa; Fijn dat de iui goed ging,en 6.1 miljoen is toch harstikke netjes! Je hebt er tenslotte maar één nodig meid!

Welkom op het wachtbankje....and i keep my fingers crossed!

Zomer; jij mag morgen. Veel succes!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden