Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo meiden!

Lexa, prima toch! Bijna jumpende eieren en 6,1 miljoen. Ik zeg zwemmen jongens!!!!!! Ga heel hard voor je duimen. Betekent dit dat je met een eventuele test niet je lief aan je zijde hebt? Als dat zo is, wil ik wel fungeren als stand-in hoor ;-)

Pammie, voor jou gaat het nu toch ook al wat opschieten. Duim ook keihard voor jou!

En Tammy, gefeliciteerd met je man. Inderdaad wel stoer als je nu nog uiteten bent hahaa. Waar blijft dat ukkie toch!!

Angel, fijn dat het vloeien nu zo'n beetje klaar is. Nu nog morgen de HCG weg en dan kun je weer een volgende stap zetten.

Nicole heb je al getest???????????????

Zomer veel succes morgen met de IUI.

En Mob veel succes met je FM.

Nou ik ga mezelf naar het hockeyveld slepen. Fijne avond allemaal.

November

26: Nicole testen

26: Tammy uitgerekend !!!!

27: Mob FM

27: Zomer 3e IUI

28: Bianca testen

30: Tammy controle vk

December

01: Evy FM

02: Doortje behandelplan gyn

05: Pammie testen.

11: Lexa testen

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey dames

Ben ik weer!!! ik geloof dat ik voorlopig toch nog op het iui hangplekkie blijf hangen, net telefoontje gehad van het zh,ze hebben besloten om toch eerst voor iui te gaan MMMAAAAAARRRRRR ik sta wel op de wachtlijst voor ivf,dus in plaats van 2 maanden w8 toch nog wat actie.....

Moet de pil(was ik sinds dinsdag weer mee begonnen,heel raar heel tegenstrijdig) doorslikken tot 27 december en dan de eerste dag van mn menstruatie bellen voor een echo en dan weer spuiten en alles...........

Ik weet eigelijk niet zo goed of ik er nou blij mee ben ofniet!!!!!!

Aan de ene kant wel want er gebeurd i.i.g iets maar aan de andere kant heb ik er totaal geen vertrouwen in.....en dan weer die teleurstelling steeds......pfffff.

Maar ja wie niet waagt wie niet wint en niet "geschoten" is altijd mis.

Ik moest het echt even met jullie delen dames...............

Tammy gefeliciteerd met je man!!!!

angel wat leuk van je bazen.........

Weet niet wie ik vergeten ben succes allemaal!!

November

December

27:**Men** stoppen met pil

Geplaatst

He Evy, dat klopt: Mannie is er niet bij als ik ga testen. Da's nog best link want bij een positieve test weet ik niet of ie wel terug komt: 'Gone surfing', haha. Maar lief dat je aanbiedt om me bij te staan. De vorige keer werd ik ongesteld op dag 11 na de inseminatie, dus dat zal nu ook weer een breekpunt worden voor me.

@***Men***Ik kan me zoooo goed voorstellen dat je niet weet of je hier blij mee moet zijn. Natuurlijk is iui voor jou gevoelsmatig een gepasseerd station, dat is logisch. Je kunt er ook voor kiezen om tijdens de wachtmaanden voor IVF niets te doen. Gewoon genieten van je leven met je man en met elkaar. Misschien nog even lekker op vakantie voor je dat loodzware IVF traject ingaat.

Voel je niet verplicht om alsnog iui te gaan doen omdat 'ze' het zeggen. Artsen willen soms te graag en te veel helpen, maar als jij je er niet lekker bij voelt, heb je een meer dan legitieme reden om hun goedbedoelde aanbod af te slaan. Ik zeg: Toedeloe met iui. :occasion18:

Maar eh... wel heel gezellig dat je weer komt buurten. We hebben je gemist!

Geplaatst

Jaaaaa Men, ook weer back in town! Ik snap je dubbele gevoel wel hoor. En je moet (net als wat Lexa zei) gewoon doen waar jij/jullie je goed bij voelen. Zooooo lang duren twee maanden ook niet meer, dus je hoeft niet perse IUI te doen als je er geen vertrouwen meer in hebt. Maar wel leuk als je hier schrijft.

Tja, Lexa dan maar niet vertellen als je een positieve test hebt..... Alsof je dat zou kunnen hahaha. Ja jij was vorige keer erg vroeg met je menstruatie he, maar dat wil niet zeggen dat dat deze keer weer zo is hoor. Ik zou er gewoon maar van uitgaan dat ook jij pas 14 dagen na inseminatie ongesteld wordt. Maar alleen word je dat dan dit keer niet ;-)

Zoooo, ik was echt tot op mijn onderbroek kletsnat geregend. Nu lekker heet gedoucht en even nog Law en Order. Trusten.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ben net van mijn werk vandaar nog zo laat aan het schrijven.

Lexa goede score van je Kiwi hopelijk heb je een kadootje als hij straks terug komt

Men jeetje zeg weer IUI weet zelf niet of ik het zou doen rust is ook even erg lekker

Angel wat lief van je bazen zeg dat ze langs kwamen en halve dagen beginnen is toch prima. Ik heb een goed geprek gehad met de H.a hij was erg aardig hij zij dat ik altijd mocht komen als het niet goed ging. Ik blijf ook nog steeds ups en down hebben maar ik wil het de tijd nog even geven er is teveel gebeurt om dat zomaar even te verwerken. En helaas ook al weken uitstraling van spierpijn vanuit mijn rug naar mijn li-been blijk ik toch weer een verschoven SI gewricht te hebben dit is de verbinding met je ruggegraat en je bekken waarschijnlijk wel door mijn zwangerschap gekomen heb dit al eerder gehad door verkeerde beweging tijdens sport maar nu helaas meer klachten ervan. Ik wordt geloof ik echt een oud wijf wordt..... Moet nu weer gekraakt worden door manuele therapeut staat erg scheef zei de huisarts gelukkig geen hernia.

Nou dat was het weer

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Angel: leuk van je bazen dat ze langs geweest zijn. En dan ook nog met een bos bloemen. Erg attent van ze. Wel lekker opzich dat je maandag voor halve dagen kan beginnen, heb je toch wat afleiding.

Lexa: mooie score van je kiwi. Mss brengt het wek geluk dat hij er niet is. Je weet tenslotte maar nooit. Maar zou wel leuk cadeautje zijn als hij terug komt. Sterkte met wachten.

Men: gezellig dat je er weer bent, maar voor jou wel tegenstrijdig. Opzich blijft er wqt gebeuren tijdens het wachten oo ivf, maar mss voor jezelf wel beter om 2mnd pauze te houden. Ivf is toch zwaarder en mss is de rust wel even goed. Maar goed je hebt nog even de denktijd.

Pammie: nog een beetje uit te houden op het bankje?

Iedereen tnx voor de felicitaties. We zijn gisteren lekker met zn moeder, mn moeder en vriend uiteten geweest. Was erg gezellig. Mn moeder had kaarsjes meegenomen met 30, die stonden in zn hoofdgerecht en zn koffie werd geserveerd in een mok met 30. Van het restaurant kreeg hij een ijsje met ook kaarsjes. Was echt super leuk. Het is idd toevallig dat we op zn verjaardag uitgerekend waren, we moesten ook erg hard lachen toen ze ons dat vertelden. Maar helaas heeft de kleine zich er niet aangehouden. En lijkt er ook niet op dat er vandaag iets gaat gebeuren, hopelijk het weekend.

Geplaatst

Zonneschijn, klinkt pijnlijk zeg. Hoop dat het snel verholpen kan worden?

Tammy, bikkel. Klinkt gezellig, en niet alsof je het niet meer trok. Mijn vriendinnetje is vandaag uitgerekend. Nou die had ik vanmorgen al in tranen aan de lijn. Eigenlijk nergens om hahaha. Daarna moest ze naar de gyn, en daarna belde ze me weer. Toen was ze helemaal vrolijk en vol vertrouwen. Jantje huilt, Jantje lacht zeg maar. En bij 41 weken wordt ze ingeleid als er nog niks is gebeurd. Dusse... ik vind jou wel lekker relaxt klinken.

Geplaatst

Nou Evy, wat je vriendin heeft heb ik ook hoor. Baal soms zo erg dat de kleine er nog niet is. Je kunt bijna niks meer en zit maar te wachten. Maar ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Dat is nog het beste. Dus vanmiddag lekker te een massage geboekt, speciaal voor zwangeren. Mss helpt het nog wel om de bevalling opgang te helpen haha.

Geplaatst

WPW! 1 dag niet meegelezen en meteen zoveel gebeurd:

* Tammy, dit wordt het derde weekend op een rij dat we allemaal niet lang uit kunnen slapen omdat we aan jou denken en benieuwd zijn hoe het met je gaat.... Succes hoor!

* Lexa, JIPPIE! Op naar die testdag! Handig dat je het hebt gevraagd wanneer je kan testen, want dan doe ik het gewoon een dag later!

(maar ik weet het denk ik al eerder omdat ik steeds 10 dagen na de Pregnyl ongesteld ben geworden.... dus volgende week maandag is al mijn NOD)

* Men; succes met de keuzes die je nu hebt, ik kan je geen raad geven alleen zeggen dat ik je succes wens!

* Zonneschijn: klinkt echt heel pijnlijk. BAH! Hoop dt het snel over zal gaan of dat ze je kunnen helpen met deze klachten.

* Angel: is het goed gegaan met de uitslag? Ben benieuwd!!!!!

* hoe ging het bij mij? 20 miljoen zijn er geteld en 90% bewegelijk. WHOEHA!!! Ik heb dus ook nu besloten dat:

- 3 maal is scheepsrecht

- we het nu verdienen

- met 2 goede follikels het niet anders dan goed kan gaan

- ik vandaag gewoon bevrucht ben

- ik daarom een grote bos bloemen van mijn lieve vriendje heb gekregen

- we vanavond met een lekker gebakje op de bank hangen om het te vieren

- ..... en dat ik morgen weer ga landen op de aarde en weet dat ik gewoon moet wachten en dat de kans heel klein is en dat ik ruimte in mijn agenda moet plannen voor de nieuwe ronde IUI en ..................

Meiden, allemaal een heel fijn weekend!

gr Zomer

Geplaatst

Zomer hahaha, goed uitgangspunt hoor!!! Ik moet wel om je lachen, maar ik geloof wel in je mantra's.

Tammy, ik kan het me heel goed voorstellen. Maar geniet lekker van die massage vanmiddag en wie weet waar het toe gaat leiden!!!

Geplaatst

November

December

12: Zomer testen

27:**Men** stoppen met pil

Geplaatst

Hoi allemaal,

Wow zomer goede score ik ga voor je duimen meid en dat het eens een keer gaat lukken.

Angel en hoe is de uitslag is alles uit je lijf??

Tammy geniet van je massage kan het mij voorstellen dat je het wachten zat bent je wilt gewoon een kindje in je armen houden wat spannend allemaal

Ja ,hier het oude wijf wordt steeds meer kreupel. Bij de therapeut kan ik pas volgende week... denk ik terecht.Ben vandaag maar wat langer in bed blijven liggen dan heb ik geen pijn maar zitten is een pijnlijke gebeurtenis. Ik moet helaas wel werken vandaag maar hoef niet te zitten dat scheelt. Het is al weken aan de gang maar ik geloof dat het nu erger is geworden dom,dom had eerder naar h.a. moeten gaan. Nou van het weekend dan maar een een wijntje proberen voor de pijn. Dat heb ik al maanden niet op en ben eens een weekend vrij moest vaak werken. Ga het er dus maar van nemen

En Tammy wij houden je in de gaten hoor..........

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Jeetje meiden,

Internet lag er een paar dagen uit en nu ben ik er weer! Heb bijna een uur moeten lezen om weer bij te zijn!! Wat is er toch veel gebeurt. Teveel om iedereen persoonlijk iets te zeggen.

Maar iedereen succes, sterkte en kracht in de periode waarin je nu zit.

Ik ben vandaag ongesteld geworden en ga nu dus op naar de 2e IUI poging. Ook deze poging weer zonder medicijnen oid. Ben benieuwd! IK heb in ieder geval nu het hele cirkeltje meegemaakt dus de ergste spanning van het onbekende is eraf.

Vandaag is mijn beste vriendin 30 geworden en we gaan haar verrassen met een surprise party dus dat komt voor mij nu goed uit! Lekker aan de borrel dus..

Iedereen alvast een fijn weekend!

Bianca

Geplaatst

Jammer Bianca! Inderdaad is het voor de tweede keer net even allemaal weer wat soepeler omdat je weet wat je te wachten staat. Geniet maar lekker van die borrel nu het nog kan.

Zonneschijn, zo oud ben je toch nog niet? Ben het even kwijt, maar aangezien je er zelf steeds over begint hahaha. Vind overigens dat iedereen te jong is voor pijn. Dus jij zeker!!!!

Geplaatst

Zomer; 90% beweegelijk!!!!!!!!!!!!! Wat goed!!

De gyn zegt tegen ons altijd; aantal is niet zo belangrijk,wél de beweegelijkheid. Dus kan niet anders dat het gewoon de goede kant op gaat,en ook nog eens met 2 follikels! Ga voor je duimen (voor iedereen natuurlijk).

Men; begrijpelijk dat je toch je verhalen met ons wilt delen. Het is toch wel verslavend,en dan ook de steun die je hier krijgt,dat is gewoon geweldig.

Wens je heel veel succes,met welke keuze je ook gaat maken!

Zonneschijn; het zit je niet mee meis. Wat klinkt het pijnlijk zeg,..

Bianca; wat jammer dat je 1e iui mislukt is! Geniet vanavond van je borreltje(s). Drink er maar één op mij. Ik heb ook verjaardag van een vriendin,en ben de BOB. Bewust hoor..drink toch niet tijdens de wachtweken.

Evy; ik kan het goed volhouden hoor,volgende week is t dé testdag al. Krijg toch wel de bibbertjes als ik eraan denk,vooral t nu de laatste keer is!!!! BRRRRR.

Ik zie t allemaal wel.

Tammy; we houden je in de gaten hoor! Je bent toch bijna elke dag nog aan het reageren over hoe t met je verloopt.

Mocht je nou een paar dagen niet gereageerd hebben,zul je vast je beebje hebben!...Zo denk ik maar hihi.

Iedereen een fijn weekend!

Geplaatst

Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier en ik denk dat ik het wel gezellig ga vinden om met jullie mee te kletsen.

Ik heb in sept. mijn 1e iui gehad mislukt,

daarna een ronde met cystes en nu een ronde met overstimulatie.

Als aandoening kan ik erbij vermelden PCO en geen top zaad. Helaas.

We hebben wel al een dochter van 4, die na 3 jaar is gekomen met clomid.

Maar nu staan de zaken er wat minder voor ivm zaad wat achter uit is gegaan.

We zijn nu 2 jaar bezig voor de 2e.

groetjes Welpie

Geplaatst

Bianca: balen dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde, hopelijk dan meer geluk.

Zonneschijn: ik denk dat ik ergens een bericht heb gemist, want wat heb je gedaan dat je ergens pijn hebt? Snap het niet helemaal :s

Zomer: wat een mooie score en ook nog 2 eitjes. Nu die vervelende wachtweken. Hopelijk over 2wk een positieve test samen met Pammie.

Nou massage was echt heerlijk, lekker alles losgemaakt en extra aandacht voor mn rug. Dat was wel nodig zei ze. Kan het iedereen aanraden. Verder hier alles rustig en nog steeds geen beeb.

Geplaatst

hallo lieverds

ff snel een kort berichtje van hier.

voor de gene die net op het wachtbankje zitten heeeeel veel succes duimen draaien heel hard voor jullie.

en voor de andere ook natuurlijk..

nog niks tammy ik kijk toch ff iedere dag hoor al is het alleen maar ff snel om te gluren hahah.

@bianca wat balen zeg sterkte hoop dat de volgende ronde beter gaat

@zonneschijn zit je ook niet mee eej meid sterkte met je rug/been

en zeker is er veel gebeurd en dat kan niet op de 1 op de andere dag helemaal weg zijn.

ben niemand vergeten hoop ik en anders sorry

nou vandaag dus weer bloedgeprikt en hij staat nu op 55 dus weer verbetering in nou moet ik volgende week vrijdag weer terug.

en dan hoop ik dat ie echt helemaal op nul staat.

maar ben het blijste dat het vloeien weg is alleen nog een heel klein beetje oud bloed vandaag de 2de dag. gelukkig maar.

alleen vanaf vanavond wat krampjes beetje menstruatie achtige pijn

en ook een beetje als een eisprong maar dat kan helemaal niet.omdat er nog hcg in me bloed zit..

nou dat was het weet

dikke knuffel voor iedereen..

liefssssssssss

maar ja dat zullen we allemaal wel weer zien.

Geplaatst

ow zie net dat er weer een nieuweling is welkom welpie

heel veel succes met alles. hoop dat je snel positief nieuws heb

en praat maar gezellig mee hoor je krijgt hier echt heel veel steun van iedereen. en vooral omdat iedereen hier elkaar goed begrijpt.

en hoe is het nu met je overstumulatie??

liefsss

Geplaatst

Tammy,Ik heb geen gekke dingen gedaan maar ik heb sinds mijn zwangerschap wat onderugpijn gehad en een trekkend been. Heb er eigelijk niet zoveel aandacht aan geschonken omdat ik dacht dat het kwam omdat die bekkenbanden wat weker waren. Gewoon te lang blijven rondlopen hiermee. En ik heb toen ook een week wat minder pijn gehad. Maar echt weg was het niet. Nu lijkt het erger te worden en heb geen reden waarom?? Maar de h.a. zei dat het helemaal scheef staat dus vandaar de klachten. Maar ik wordt zo moe van mijzelf er is elke keer wat kan er wel niets aan doen. Ik wilde lekker gaan sporten maar dat gaat nu niet echt. Ik heb deze kwaal al eerder gehad maar dan was de pijn wat milder. Kan wel verholpen worden hoor met Manuele therapie dus het komt wel weer goed.

Evy ik ben ook nog niet zo oud (36) maar ik voel mij soms zón oud wijfdoor die rug nu maar dat zeg ik zelf hoor tegen mijn collega's.

Bianca balen meid hopelijk 2e ronde meer kansen geniet van je borrel

Welpie welkom hier hopelijk kun je de steun hier vinden.

Angel ooh meid eindelijk een lager HCG valt wat duurt het trouwens lang voordat het eruit is.

nou dat was het weer

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Weer een nieuweling! Gezellig.

Welpie; Welkom hier,. Hopelijk voor jou een snel een 2e wonder.

Ga je gelijk door voor je 2e iui?.

Angel; Toch fijn dat het vloeien nu minder is geworden,en dat je dit snel een plekje kunt geven.

Sil??. Hoe bevalt t jou in je nieuwe paleisje????

Geplaatst

Welpie: welkom hier veel sterkte met ronde 2.

Pammie: nog een beetje te doen op het bankje met alle andere dames?

Hier nog steeds geen teken van een beeb. Hopelijk morgen, wel lekker op zondag. Maar goed denk zelf dat ik maandag gewoon bij de vk zit.

Iedereen fijne zaterdag.

Geplaatst

Goedemorgen!!!!!

Welpie welkom hier. Ik zou zeggen, voeg jezelf toe aan de lijst, want we zijn met zoveel!

Tammy, nog steeds stilte voor de storm?

Zonneschijn, wat balen dat je voor je gevoel elke keer wat hebt. Hoop echt dat je hier snel vanaf bent. En oooh, ja ik snap wel dat je jezelf een oud wijf noemt;-) Doe ik ook. Maar we zijn het natuurlijk niet.

Angel, fijn dat de HCG nu echt bijna weg is. Volgens mij kan je met een rest beetje HCG best al een eisprong hebben hoor. Ik weet van een vriendinnetje van mij dat zij ook vlak na een miskraam van de gyn te horen kreeg dat er alweer van alles aan het groeien was op die eierstokken.

Nu je het zo zegt Pammie, waar zijn SIL, Kammie, ALicia en wie vergeet ik nog meer...HoneyBee eigenlijk gebleven? Hoop niet dat ik verder nog iemand vergeet, maare.. dames laat je horen!!! Alles goed?

Hier een lekker relaxt dagje. Net verse broodjes en beleg gehaadl, de ALbert komt zo. En dan ga ik lekker met een boekje op de bank. Open haardje staat lekker al aan. Vanavond vier ik Sinterklaas met mijn hockey-team. Morgen laatste wedstrijd en feest op de club, dus ik zal me niet vervelen denk ik!

Iedereen fijn weekend!!!

Geplaatst

Oh oh Tammy; wat duurt wachten toch lang!

Wachtbankje bevalt me prima; nog even,en ik weet meer!

Heb me voorgenomen NIET te testen. Ben toch altijd na de testdatum ongi,en a.s. zaterdag vieren we Sinterklaas met de family en de kids...Heb dan eigenlijk niet veel zin om me dan zo ellendig te voelen.

Wil t die dag gezellig hebben. Dus ik hoop dat alles zo gaat zoals ik t wil.

Heb wel woensdag flinke steken en krampen gehad. En heb nog steeds tandpijn.

Evy; lekker open haardje aan,heerlijk hé. Dat gaan wij vanavond ook doen!

Het is wel binnenweer (wat een druil weer!!!!).

Manlief is naar voetbal met z'n neefje,en ik ga straks met m'n moeder,zus en schoonzus Sint inkopen doen.

Even zo min mogelijk denken aan mijn laatste IUI.!

Geplaatst

Pammie spannend weer he,wat denk je zelf ervan????

Tammy ,we wachten anders wel gewoon :misc_expressions-wh,hihi

Zomer wat goed zeg van je manneke,en ik heb zo gelachuh om je verhaaltje,hihi.

Bianca jammer zeg op na de volgende ronde........

Angel het gaat de goede kant op hopelijk volgende week er helemaal van af!!

Oud wief(haha grapje) hoop dat het snel beter met je rug gaat!!!

Welpie welkom hier en schrijf lekker mee.

Wij zitten ongeveer in het zelfde schuitje ik heb ook pco maar mijn man heeft heel slecht zaad!!!!

Heel veel succes met je tweede ronde,hopelijk nou meer geluk!

Even iets over ons,we gaan toch maar gewoon voor nog een rondje iui,ik geloof ook dat we eigelijk weinig keus hebben.

Ben der wel al 2,5 dag stront chaggie van,maar ja!

En omdat we voor nog een rondje gaan gaan we der ook echt HELEMAAL voor,proberen om er vol overtuiging weer tegen aan te gaan!!!!!!!

En dat gaat ons vast lukken met de nodige ups en downs!!!!!!

Maar i.i.g gaan we der voor!!!!

fijn weekend!!!!!!!!!!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden