Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heee meiden, ik ben pas ECHT een oud wijf, volgens mij ben ik zowat de oudste hier. Maar ja, wat moet je als je de man van je dromen pas op je 35e ontmoet, hij aan de andere kant van de wereld woont en dan nog een jaar heel hard moet nadenken of hij wel kinderen wil... ja, dan schiet 't niet op, natuurlijk. Lekker dagje vandaag, we hebben elkaar vandaag precies 4 jaar geleden ontmoet dus wij gaan vanavond onbeperkt Chinees bufetten voor 25 euries, want wij hebben klasse, hahaha.

@Evy: Ik had al vaker het gevoel dat wij raakvlakken hebben en op dezelfde manier in het leven staan, maar nu weet ik het zeker: Jij bent ook een Albert-meisje!!! Ik HOU van Albert! Wat een uitvinding. Kiwi vond het eerst geldverspilling maar hij bond in toen ik zei dat mijn vrije tijd in het weekend me meer waard was dan die lullige 9 euro bezorgkosten.

@Men: Er is geen goed of fout in jouw verhaal. Als je nog een IUI poging doet, snappen we dat allemaal en steunen we je. Als je het niet had gedaan, dan snappen we dat allemaal en steunen we je!

@Angel: Goed dat die hcg zo zakt. Je zult je beslist beter voelen.

@Zonneschijn: hopelijk ben je snel van de pijn af. Zit je al aan de wijn?

@Tammy: We houden in je gaten, hou vol.

@Welpie: Welkom, leuk dat je meeschrijft.

@Bianca: Jammer van de mislukte poging, maar ga er weer vol tegenaan voor de 2e. Even kijken of ik het nog weet: Dit was donorzaad, toch? Of zit ik er helemaal naast? We worden zo'n groot cluppie, ik hou 't soms niet meer bij. Krijg je voor alle rondes dezelfde donor?

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben, heb allemaal een lekker weekend, liefs van mij

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ben er ook weer even. Straks visite en eters, dus lig nu nog even op de bank te releaxen. We wachten en wachten en wachten op de kleine. Hopelijk morgen een teken dat het echt gaat komen.

Ieman vroeg waar Sil was, denk dat die druk bezig is in haar huisje. Kammie zit nog lekker in Mexico en Honeybee komt niet meer zoveel hier, maar had haar op hyves gesproken en het gaat goed met haar.

Geplaatst

Hoi meiden,

leuk zo'n ontvangst. Ik moet natuurlijk nog even inlezen en iedereen "leren kennen" maar ik zal proberen om een paar keer per week wat te schrijven.

De overstimulatie vroeg iemand tja dat gaat op zich wel, ik heb er geen last van het enige is dat ik wel al sinds woensdag bloedverlies heb. Het lijkt sinds vandaag minder te zijn. Ik dacht misschien knapt er iedere dag wel een eitje??? Geen idee eigenlijk.

Ik denk dat ik pas over 1,5 wk ongesteld wordt en dan mag ik weer bellen, ben allen bang dat er dan week cystes zitten omdat ik dit de vorige keer ook had. Dus we wachten af.

Ik denk eigenlijk dat het allemaal heel lang kan gaan duren en daar baal ik eigenlijk wel van. Ik dacht hup effe 6 mnd doorknallen en dan kunnen we door voor IVF, maar nu zijn we dus in sept begonnen en straks kan ik misschien in januari een 2e poging doen. Nou goed allemaal onzekerheden die jullie ook vast herkennen.

groetjes Welpie

Geplaatst

Welpie: het kan soms heel lang duren idd en vooral als je dan ook nog overstimulatie hebt. Maar waarschijnlijk kan je idd echt pas in januari weer beginnen, want meeste zh's zijn die afdelingen gesloten tussen Kerst en oud/ nieuw. Vaak in de zomer vakanties ook.

Nieuwe jaar weer beginnen mss voor iedereen hier wordt 2010 hun jaar om zwanger te worden. Je moet ook positief blijven denken, nu kan je straks met de feestdagen een lekker wijntje drinken.

Geplaatst

Hoi hoi,

ja Tammy met dat kerst en oud en nieuw verhaal had ik al rekening gehouden.

Jij kunt elk moment bevallen, wat fantastisch en als straks de baby op je buik ligt dan weet je meteen waarvoor je het allemaal gedaan hebt! Ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis?

Men wij zitten echt in hetzelfde schuitje, alleen kan ik jouw leeftijd omdraaien ha ha. Bij de 1e IUI zaten we net boven de miljoen, bewegelijkheid ben ik even kwijt.

Hoe moet ik me toevoegen aan de lijst????

Vandaag lekker relaxt doen, mama even paardrijden, dochter even naar oma en vanacht komt mijn man weer terug van werkreis.

groetjes Welpie

Geplaatst

Men; toch nog een rondje iui. Je moet doen waar je zelf het beste bij voelt meid!

Lexa; hoe was het chinezen?.

Welpie; wel vreemd dat je elke dag bloedverlies hebt. Mss toch iets te maken met je overstimulatie. Zelf is bij mij één keer de iui niet doorgegaan wegens 7 eitjes. Kan me wel herinneren dat ik onzettende krampen/steken en buikpijnen had tijdens eisprong(en).

Als je weet wanneer je begint aan je 2e iui poging,dan voeg ik je wel toe aan het lijstje.

Geplaatst

* Welpie, welkom hier, hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen, geen rare dingen en dat je snel kan starten met de 2e keer IUI.

Laatste keer IUI had ik 5 uur na de inseminatie ineens erge steken (meer dan normaal bij stimulering met hormonen) in mijn eierstok. Toen was er 1 heftige steek en erna was het over. Wie weet was er toen dus een sprong?

Aan de ene kant snap ik wel dat de ziekenhuizen dicht gaan rond de feestdagen, ik heb zelf jarenlang in de zorg gewerkt en weet hoe fijn het is als je ook met de feestdagen met de fam. kunt zijn.

Maar.... het geeft voor mij als klant toch wel een gevoel van:"hoezo????.... ik wil gewoon door!!!!"

Nou ja, hopen dat iedereen hier er niet zoveel last van zal hebben en dan op naar een vruchtbaar 2010!

gr Zomer

Geplaatst

Welpie: het liefste wil ik thuis bevallen, maar ik ben die hoop langzaam aan het opgeven. Ben wel heel benieuwd wat de vk morgen gaat zeggen. Ik ben het wcht zo zat inmiddels.

Iedereen fijne zondag en ik blijf nog even verder hopen op de beeb.

Geplaatst

Ok Pammie, als ik wat weet horen jullie het.

Zomer idd als "klant" wil je door, maar ik begrijp ook dat de mensen bij hun familie willen zijn.

Net dochter naar bed gebracht en ze had het over de centjes in haar spaarleeuw. Ze wil ze allemaal houden, en als hij nou vol is. Dan bewaar ik het gewoon. Waarvoor dan? Nou eh voor een baby, want ik krijg toch geen broetje of zusje! Nou mijn mond viel open, ze weet helemaal van niets! Ik moest echt even een brokje wegslikken. Als ze eens wist hoe goed we ons best doen!

Tammie succes, ach je moet maar zo denken, het loopt vast helemaal anders dan je vooraf denkt dat het zal gaan. Als je kindje er maar uit komt!

groetjes Welpie

Geplaatst

Welpie, wat lief van je dochter. Tja, wat zou er toch allemaal omgaan in zo'n klein hoofdje.

Tammy, ooooooh ik snap dat je het zat bent. Nog even meis, kan nu echt niet lang meer duren. Maar snap dat je nu wel aan de beurt wilt zijn. Als het een 'troost' is, mijn vriendin is ook nog niet bevallen hoor ;-)

Geplaatst

Tja, hier ben ik weer eens. Heftig weekend gehad.

Afgelopen vrijdag hadden we de FM. Zag er heel goed uit, 2 mooie follikkels. Zondag moest ik bloed laten prikken en zou ik in de loop van de dag gebeld worden.

Gisterenmiddag ging dus de telefoon met de mededeling dat de inseminatie maandag (vandaag dus) zou moeten zijn, maar dat ze geen plek meer hadden! Ze zitten vol....

Vanochtend nog flink heen en weer gebeld, maar we komen er niet meer tussen.

Ik baal echt vreselijk!

Geplaatst

He gatver Mob! Dat kan toch niet? Ik vind dat echt onbegrijpelijk dat er geen plek meer is!! Kunnen ze niet even een kwartiertje doorwerken? Zoveel tijd hoeft dat toch allemaal niet te kosten? Ik kan me voorstellen dat je baalt!!!!!!!! Zou het ze ook goed laten merken in het ziekenhuis. Ze snappen toch wel dat het voor de 'patiënten' in kwestie een mega-teleurstelling is!?

Knuffel voor jou!!!!

Geplaatst

Jeetje Mob, wat is dat voor raar zh zeg, geen plek meer. Ze weten toch dat je bezig bent, dan houden ze daar toch rekening mee dat ze niet te veel mensen laten starten. En dan ook nog wel 2 mooie eitjes die je gekweekt hebt. Soms snappen de artsen echt niet dat het om mensen gaat die gevoelens enzo hebben.

Nou veel sterkte de komende tijd en ik zou zeggen....dan maar zelf flink klussen, je weet maar nooit. Iig hele dikke knuf.

Nou hier nog steeds geen baby nieuws, vanmiddag naar de vk. Ben echt benieuws wat ze gaat zeggen. Ik houdt jullie op de hoogte.

Geplaatst

* Mob, ik snap er helemaal niks van! Hoe kan dat nou? Bij ons is het zo dat je een paar dagen ervoor al wordt ingepland in de agenda.... Hoe kan het nu zo zijn dat je deze maand niet mag?

Zou als ik jou was wel navragen hoeveel % van de gevallen dit zo is en daar een gesprek over hebben met de artsen.

JE hebt dan dus "voor niks" ook een maand de hormonen in je lijf die je anders niet zou hebben.

Nou ja, ik BAAL met je mee!

gr Zomer

Geplaatst

Hoi meiden, vanochtend m'n kiwi op het vliegtuig gezet en ik kijk uit naar een maandje rust, haha. We hadden op het laatste moment zo'n druk en chaotisch weekend, volgens mij ben ik nu aan vakantie toe.

Chinezen ging niet door, helaas. Wij zijn niet het enige stel met klasse, woeha, want het hele restaurant zat mudjevol. Uiteindelijk naar de Thai geweest, ook erg lekker. Verder nog borrels, laatste boodschappen doen, inpakken, nou ja, jullie kennen 't wel.

@Mob: Wat een idiote gang van zaken in dat ziekenhuis. Bij mij zeggen ze het altijd meteen aan het begin van de ronde als er geen plek vrij is. Ze sturen je dan niet eerst het hele traject in om aan het einde te zeggen: Oepsie, we hebben geen plek voor je. Kwestie van plannen, lijkt me, maar ondertussen zit jij met de gebakken peren. Echt lullig!

@Tammy: Laat je ons weten wat de verloskundige zei?

Verder niets te melden, geen nieuws. Heb last van ochtendmisselijkheid maar dat is de pregnyl. Ze krijgen mij niet meer gek ;-) Nee, dit is pas de 4e dag sinds de inseminatie dus dat kan niets anders zijn. De shoarma van gisteravond misschien, hahaha.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Ja hoor mob wat belachelijk! Ik denk dat ik echt zou ontploffen dan!!!

grrrrrrrr, het enige wat je kunt doen is klussen met je man!

Ik moet morgen komen bij de gyn. Heb al een paar dagen bloedverlies maar het zet niet door. 9.15 uur komen.

Verder geen nieuws.

groetjes Welpie

Geplaatst

Ohh Lexa, je kiwi op het vliegtuig en nu lekker rust voor jezelf. Hopelijk heb je over 2wk een hele positieve test in handen en moet je kiwi 2wkjes eerder naar huis komen haha.

Nou ben bij de vk geweest en einde komt langzaam inzicht!!! Ze gaat voor donderdag een afspraak maken in het zh om te kijken wat ze daar kunnen gaan doen. Mss dat ze me in het zh meteen gaan strippen of wel meteen gaan inleiden. Maar inleiden kunnen ze ook vrijdag nog doen. Dus wordt een spannende week!!! Mn man is iig donderdag ook vrij, dus die gaat mee.

Oh ja en graag geen dingen hierover op mn hyves zetten, want we hebben tegen iedereen gezegd dat we donderdag gewoon naar de vk moeten en nog niks gezegd over inleiden.

Ergens heb ik nog een kleine hoop dat het gewoon natuurlijk gaat komen, gewoon lekker thuis. Maar die hoop is heel heel heel erg klein hoor.

Geplaatst

Hoi allemaal

Ooh mob wat achterlijk zeg dat ze geen plek hebben echt schandalig. Ik zou woedend zijn vooral omdat je al die hormonen voor niets heb gespoten denk ook eens aan wat het allemaal kost (bij de meeste van ons dekt de verzekering dit maar toch). ik heb erg met je te doen meid je hebt hiervoor al zoveel pech gehad. Sterkte ermee meid

Tammy beeb blijft gewoon eigenwijs en wil niet echt komen lees ik.

Lexa inderdaad laat je niet van de wijs brengen ik was ook altijd misselijk van de Pregnyl maar ik hoop wel eens dat het voor jou prijs is deze maand

Hier nog steeds zere rug maar het wijntje smaakte van het weekend heerlijk ik heb zolang niet gedronken dus smaakte het extra lekker. En ik begin mij ondanks mijn rug wel steeds beter te voelen(geestelijk). Morgen kan ik via mijn werk bij de bedrijfsfysio terecht omdat ik pas donderdag terecht kan bij mijn eigen therapeut maar zo lang kan ik het niet meer volhouden. Ik loop als kreupel dier dus er moet echt wat aan gedaan worden.

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Dank voor de reacties. Ik ben ook erg teleurgesteld in het ziekenhuis. Het is al eens eerder voorgekomen. Toen nog met ovulatie-testen, maar toen was er ook een keer geen plek meer....

We hebben wel laten weten dat we er echt niet blij mee zijn. E.e.a. is wel iets uit de hand gelopen omdat mijn baas (= huisarts) ook nog gebeld heeft zonder dat met mij te overleggen en de gyn even verteld heeft dat dit echt niet kan.... Aankomende woensdag heeft mijn man een telefonische afspraak gepland met de gyn en hopelijk kunnen we e.e.a. dan uitpraten.

Maar we denken er wel over na om over te gaan naar een ander zkh. Niet om de artsen, want die zijn erg lief. Maar meer om organisatorische redenen.

Vind dit gewoon ook niet kunnen. Aan het spuiten, er helemaal op gerekend en dan gebeurd dit....

Nu idd maar zelf klussen en wie weet... Heb toch wel 2 eicellen die vandaag gesprongen zijn ;-)

@Tammy spannend zeg! Het eind is nu wel echt in zicht!

Geplaatst

Mob; Jeetje,jij hebt ook écht geen geluk hé met je iui's!

De 1e kon niet doorgegaan,de 2e niet. En nu met je 3e iui geen plek???? Wat een ballentent daar. Sorry voor het taalgebruik.

Hier snap ik helemaal niks van.

Tammy; oei spannend joh! Het zal nu niet lang meer duren!

Lexa; fijn dat je rug beter wordt....Wordt maar weer snel de oude!

Hier ook geen nieuws verder......

Geplaatst

Hee meiden!

Tammy....... SPANNEND!!!!! Maar inderdaad wie weet komt de kleine nog gewoon voor donderdag. Maar fijn dat je anders in ieder geval achter de hand hebt dat er donderdag wat gaat gebeuren. Mijn vriendinnetje denkt zelf echt dat ze vrijdag ingeleid gaat worden, die heeft echt totaal geen vertrouwen meer in dat het vanzelf gaat komen! Overigens wordt aan haar steeds gezegd dat jongetjes meestal overtijd komen, en lekker willen blijven zitten.... Zij krijgt inderdaad een jongetje... dus nu denk ik ineens, zou Tammy ook...? Hoewel ik eerder steeds het idee had dat je een meisje zou krijgen. Nou aan mijn Jomanda-eigenschappen heb je dus helemaal niks hahahaha.

Lexa, only the lonely dus. Kan ook wel lekker zijn ja. En ach, straks blijkt dat je een beginnende baby in je buik hebt, dus dan ben je niet alleen ;-) Wanneer komt je surf-boy terug? Na oud en nieuw?

Zonneschijn, fijn dat je je beter begint te voelen. Elke dag een stukje sterker dus. Wel echt balen dat je nog zo'n last hebt van die rug, moest wel lachen om je omschrijving van een kreupel dier, maar het is natuurlijk erg vervelend.

Pammie........... op dag hoeveel zit je nu? Volgens mij is elke dag geen bloed wel al positief toch? Want meest al word je vroeg ongesteld toch? Oooohhh, duim duim duim!!!!!!!!!!!!!!!

Welpie, wat raar van dat vloeien. Of is dat normaal bij overstimulatie?Lijkt me toch niet. Ben benieuwd wat je te hore krijgt.

Mob, nou iedereen is wel duidelijk he. Dit kan gewoon echt niet. Hoop dat jullie het wel goed kunnen bespreken in het ziekenhuis, want uiteindelijk moet het daar wel gebeuren. Maar wel fijn dat je zegt dat de artsen wel aardig zijn, en dat het daar niet aan ligt.

Geplaatst

Nou hier wederom geen baby nieuws. Het zit nog steeds bij me in mn buik. Ook echt nog geen enkel teken dat het nog gaat komen hoor. Ik denk net als je vriending Evy, dat het niet meer gaat komen. Toch heb ik ergens verweg nog een heel heel klein beetje hoop van wel. Ik hoor idd ook heel vaak dat jongens te laat zijn, maar mn neefje was 4jr geleden netjes op tijd en bij mn nichten waren de heren ook netjes op de uitgerekende datum geboren. Aan de andere kant weer, mn man was 10dg te laat en mn broer ook haha. Terwijl ik juist 10 dg te vroeg was. Het zegt dus helemaal niks en zal gewoon nog moeten afwachten.

Hoe gaat het verder met de dames op het wachtbankje??? Jullie waren toch met zn 3en of niet....ben echt de hele lijst kwijt hoor.

Angel: hoe gaat het met jou nu, ben je na al weer aan het werk of wat dat nu voor halve dagen?!?! En zo ja gaat het een beetje met je.

Geplaatst

Heyyy Dames!!

Tammy: Ik lees al een tijdje gespannen mee maar nog geen baby zeg!!! Ik hoop voor je dat je beebje nog spontaan gaat komen want inleiden is dus echt geen pretje!! sorry!! was van mijn zoon 2 weken overtijd dus ook gesprek gehad in het ziekenhuis en direct de volgende dag moest ik al komen!! 8 uur s,morgens waren we de volgende dag aanwezig en hebben ze me een "vetertje" om de baarmoedermond gedaan omdat die nog helemaal niet week of rijp was... Af gewacht tot een uurtje of 2 s,middags toen kreeg ik een beetje weeen maar die hebben niet doorgezet dus aan het infuus met weeenopwekkers!! En dat heb ik geweten!!!! heb een weeenstorm gehad en met 8 cm ontsluiting al persweeen waar ik nog 2 uur in heb gezeten... eindelijk op 10 cm daalde het hartslagje van mijn zoon en moest hij ook direct geboren worden dus hebben ze een flinke knip gezet en hard op me buik gedrukt dat hij in 1 perswee is geboren.... totaal 20 uur weeen gehad!! vond het een bevalling uit hel...

Bij mij was het ook inderdaad een jongetje die langer is blijven zitten 2 weken overtijd hihi

Mijn dochter is spontaan geboren en was in 3 uurtjes gepiept!! heerlijk!! ook zij was te laat een week...

Wil je heel veel succes wensen en hoop dat ik deze week nog blijde nieuws mag lezen hihi

Hier gaat alles goed!! alweer 22 weken waar blijft de tijd zeg pfff de kleine is een mooi druktemakertje en is de hele dag lekker aanwezig!!! verder eigelijk niks te melden hier!!

Pammie en de andere dames die IUI hebben gehad of binnenkort krijgen heel veel succes!!!

En Mob: belachelijk gewoon!!! zelf druk aan de klus dan maar!!

Alicia

Geplaatst

Alicia wat een opbeurende teksten heb jij voor Tammy!!!!!! Ik dacht dat je hoogzwangere vrouwen juist GEEN bevallingservaringen vertelde. Ik moet re wel om lachen hoor. Hoop dat voor Tammy hetzelfde geldt...;-)

Bij jou schiet het wel lekker op zeg. 22 weken. Voel je je momenteel wel goed enzo?

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Mijn vraag is ook al Angel hoe gaat het met jou en het werken???

Alicia ben blij dat het goed gaat jij schiet ook al aardig op.

Evy ik ben ook net zo'n kreupel dier maar het kreupel dier is vandaag onder handen genomen door de bedrijfsfysio hij bleek ook manuele therapeut te zijn kwam dat even goed uit. Nou ik heb het geweten hij zorgde voor een flinke krak in mijn rug het deed pijn maar van de ergste rugpijn heeft hij mij van verlost de verlosser... Oorzaak inderdaad week worden van mijn bekkenbanden vertelde hij en ik stond wel heel erg scheef zij hij dus vandaar dat de pijn alleen maar erger werd. Donderdag naar mijn eigen therapeut want ik ben er nog niet vanaf. Wat moet je als vrouw er eigenlijk toch veel voor over hebben om kinderen te krijgen.

Groetjes, Zonneschijn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden