Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi hoi

meld me eigen ook ff

het gaat nog niet zo goed hoor. vind het allemaal nog zo moeilijk

je denkt er elke dag aan vandaag zou ik 9 weken zijn moet ik miss niet doen maar je denkt er wel steeds aan.. pffffff

ja met werken gaat het op zich wel voor halve dagen.

maar ben blij als ik weer thuis ben. ben dan ook gebroken

tammy nog steeds niks je houd ons wel in spanning zeg.

alle andere meiden succes weet allemaal niet meer hoe en wat sorry

dikke knuffel voor allemaal

liefssssssssssss

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Lieve Angel,

Ik hoop toch dat je snel beter gaat voelen dat zal echt gebeuren ik heb deze week eindelijk een goede week en voel mij weer blij waarschijnlijk komt het omdat die hormonen uit mijn lijf zijn. Dat is bij jou denk ik ook nog niet het geval en het is niet niks wat je hebt meegmaakt. Kan je wel advies geven niet teveel aan het aantal weken dat je zwanger zou geweest zijn te tellen. Ik deed dit ook maar voelde mij er alleen maar slechter door. Ik heb het nog wel eens maar probeer dan aan iets anders te denken. Ik denk aan je hoor. En geef het de tijd ook ik zal zeker ook nog mijn slechte dagen krijgen maar ik geniet nu van elke leuke en goede dag.

Kus Zonneschijn

Geplaatst

Hier nog steeds geen baby....

Alicia: wat een heerlijk opbeurend verhaal. Maar met een normale bevalling kan dat ook gebeuren hoor. Mn schoonzus heeft er ruim 16 uur overgedaan en uiteindelijk met de pomp er letterlijk uitgetrokken. Dus ik ken de verhalen hoor. Ik ben er vrij nuchter onder en laat het allemaal over me heen komen. Het zal er toch uitmoeten haha.

Angel: probeer niet te veel aan de weken te denken, ook al zal het moeilijk zijn. Het zal allemaal tijd nodis hebben. Veel sterkte nog.

Nou net heeft de vk nog gebeld en moet donderdag om 0945 in het zh zijn, dan maken ze eerst een ctg en daarna op bezoek bij de gyn. Ben erg benieuwd wat ze dan gaan doen.

Pammie: houd je het nog uit op het bankje?

Geplaatst

Bij Tammy nog stééds geen baby nieuws zie ik. Maar wel lekker vroeg al op het ziekenhuis zijn..beter als zo laat op de dag!

Krijg je toch een december kindje!

Angel; wat vervelend dat het nog niet zo lekker met je gaat. Halve dagen werken zal je opzicht wel goed doen,en dan als je thuis bent,even lekker rustig aan!

Hoop voor je dat je je snel beter voelt.

Lexa; Hopelijk over 2 wkn een positief testje..en dan je mannetje bellen vanaf de andere kant van de wereld. Wanneer wordt hij weer thuis verwacht dan??

Alicia; al weer 22 weken! Wat gaat dat snel. Fijn dat alles goed gaat.

Welpie; hoe is het jou vergaan vandaag in het ziekenhuis??

Evy; Ik ben nooit zo vroeg ongi. Altijd laat.

Morgen is mijn officiele testdag!:misc_expressions-wh Maar dat ga ik niet doen. Ik voel me verder goed.,en deze paar dagen hou ik ook nog wel vol. Zal toch wel niet zwanger zijn..

Geplaatst

Hoi alllemaal

Pammie spannend ga je echt niet testen?? Nee, gewoon niet doen en ook niet ongi worden hoor.

JPK hopelijk succes morgen met je FM hopen op goede eicel(len)

Angel hou vol meid

Tammy jij moet ook een lange adem hebben duurt wel lang hoor wij willen gewoon babynieuws hier.

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Zo,t lijstje is weer aangepast.

Maand november verwijderd,en januari er weer bijgezet.

Tammy,bij jou vraagtekens..Haha,en maar afwachten.....

Jpf,jij staat ook in het lijstje toegevoegd.

Zonneschijn; nee ik ga niet testen. Voel me nu prima,kan morgen wel gaan testen,maar wie weet een dikke vette teleurstelling,en dan heb ik een ontzettende klote weekend. En dit weekend is Sinterklaas,en heb geen zin in ellende en verdriet. Zondag zien we weer verder. Maarja,mss is m'n ongi in die tijd al wel gekomen. Ooh,duim duim duim

Jpk,succes morgen! Op naar je 3e iui.

Evy,hoe was je fm vandaag???

December

?? Tammy BEEB

01: Evy FM

02: Doortje behandelplan gyn

02: Jpk 1e FM

05: Pammie testen.

11: Lexa testen

12: Zomer testen

27:**Men** stoppen met pil

Januari

06: Pammie gesprek bij Gyn.

Geplaatst

Hallo daar. Sorry, ik heb een verkeerde datum in het lijstje gezet. Moet morgen pas voor de FM. Dus ik loop gelijk met JPK, 1e FM bij de 3e IUI.

JPK welkom hier.

Tammy, ik vind je een heldin hoor met je nuchtere houding. En gewoon het geduldig afwachten. Petje af, en donderdag wordt het gewoon echt spannend. Ben benieuwd wanneer we dan hier een verlossend woord gaan horen. Geen nieuws betekent dan waarschijnlijk dat je bezig bent, en kunnen wij lekker speculeren.

Zonneschijn, wat fijn dat die manuele bedrijfsarts je al zo'n eind op weg heeft kunnen helpen, want die pijn klinkt echt niet grappig. En echt fijn dat je nu zo'n goede week hebt.

Lieve Angel, hopelijk ga jij je ook snel beter voelen. Hormonen blijven toch een spelletje met je gemoed spelen he! Maar ook voor jou gaat het straks beter.

Pammie, stoer hoor dat je morgen nog niet gaat testen, maar ik snap het heel goed. Zeker met een leuk weekend voor de boeg. Maare... jij werd toch altijd al voor de testdatum ongesteld???? Maar ok, als jij geduldig wilt zijn, dan ben ik dat ook voor jou hahaha.

Lexa, mis je je lover al? Nog misselijk van de Pregnyl? Ik heb trouwens het idee dat ik misselijk word van de Puregon (dus nog voor de eisprong, dus hoef ik er niks van te denken). Eigenlijk heb ik dat vorige maanden ook gehad, maar toen legde ik het verband niet. Heb volgens mij elke keer zo na een weekje spuiten die misselijkheid. Niet heel erg ofzo, gewoon een beetje.

Kom net van de massage. Au au au, maar daarna ook heerlijk. Viel gewoon in slaap op de bank!

Meiden trusten voor straks!

Geplaatst

Oh ja en lijstje

December

?? Tammy BEEB

02: Evy FM

05: Pammie testen.

Januari

Geplaatst

Echt raar hoor, geen nov beeb meer. Officieel dec alweer, mss wel met sinterklaas. Hoop het niet hoor, want zou niet leuk zijn voor het kind. Maar ja we zien het wel.

Pammie: knap hoor dat je niet gaat testen. Mss beter ook kan je lekker sinterklaas vieren zonder er aan te denken.

Evy en JPK: succes morgen bij de fm voor jullie beiden de 3de ronde.

Lexa: hoe gaat het bij jou? Is je kiwi al veilig aangekomen?

Geplaatst

Okee,even opnieuw dan; Evy,succes morgen bij de fm!

Maar ik ben nooit voor mijn testdatum ongi. Heb een cylcus tussen de 30 en 34 dagen.,dus altijd pas paar dagen ná de testdatum wordt ik ongi.

Ben één keer een avondje voor de testdatum ongi geworden,dus het broekloeren is wel begonnen hoor.

Trusten iedereen!

Geplaatst

Goedemorgen,

Angel wat vervelend voor je, sterkte hoor.

Pammie wat spannend, ik zal voor je duimen.

Ik was gister dus in het ziekenhuis en heb nu medicatie gekregen. Lijf in de war door plotseling stoppen met medicatie en hij weet niet waar ik nu ben in mijn cyclus. Er zat nog wel een ei, maar of die gaat springen wist hij niet.

Nu moet ik progynofa en profera nemen. Profera vanaf 8 december en de progynofa eerst 2 x per dag vanaf volgende week 1 x per dag. Dan rekken ze de boel nog even ivm kerst etc en dan mag ik 29 december weer komen zodat we hopelijk in janauri weer kunnen beginnen aan een nieuwe poging.

groetjes Welpie

Geplaatst

Even snel een berichtje op het werk... Ik lees en leef met jullie allemaal mee. Niet alleen met "wanneer komt de baby?" maar ook : hoe gaat het met nu weer moeten werken? Hoe gaat het met de FM meting? Hoe gaat het met de anderen die nu wachten? ENZ ENZ ENZ

Ik ben alleen zo moe de afgelopen dagen, echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO moe... Ik werk en dan is de energie echt geheel op. Ik ben net met een andere baan begonnen en dat vraagt heel veel van me....

Dus, ook al zien jullie me niet, ik denk aan jullie en jullie zitten in een mooi plekje in mijn hart!

Lieve groet, Zomer

Geplaatst

Ik ben er weer hahaha, kan eigenlijk wel weer janken maar goed. Morgen naar de gyn en hopelijk dan meer duidelijkheid. Verder gaat het goed hoor, beeb zit nog steeds lekker in mn buik en heeft het volgens mij wel goed daar.

Pammie: blijf voor je duimen dat de rode duivels lekker weg blijven en dat ze dan ook voorlopig niet komen :)

Welpie: wat een gedoe zeg, maar waar zijn nu ineens die andere medicatie dan voor??? Snap dat niet helemaal, dacht dat je te veel eitjes had of heb ik het nu verkeerd :S

Zomer: doe rustig aan hoor, kan me voorstellen dat als je net met een nieuwe baan bent begonnen dat het dan natuurlijk extra energie kost. Vooral zijn dit natuurlijk de hormonen van de Pregnyl die nog in je lichaam zitten. Lekker na het werk je laten verwennen door je mannetje.

Lexa: hoe gaat het bij jou???

Geplaatst

Nou hier gaan we aankomende dinsdag weer voor de FM en de 6e en laatste IUI poging ... we krijgen een gesprek met de gyn ivm IVF kijken of we daar voor in aanmerking komen dus dan gaan we een ander traject in ... ik had zo gehoopt dat het deze 5e keer raak zou zijn met 3 follikels en 1,4 miljoen zwemmers .... maar helaas hebben ze elkaar ook deze keer niet kunnen vinden. Hopelijk brengt het nieuwe jaar wat moois met zich mee het zou toch wel heel fijn zijn ( voor ons allemaal )

December

?? Tammy BEEB

02: Evy FM

05: Pammie testen

08: Nicole 5e FM

Januari

42 jaar- sinds mei 2006 actieve kinderwens - 20-05-08 zwangerschap afgebroken ivm het niet aanwezig zijn van de urinewegen, dochtertje Nikkie* geboren en overleden

1e IUI - mislukt (juli)

2e IUI - mislukt (augustus)

3e IUI - mislukt ( september )

4e IUI - mislukt ( oktober )

5e IUI - mislukt ( november )

6e IUI - ( december )

gr. Nicole

Geplaatst

Dag lieve meiden, alleen even een kort berichtje om te zeggen dat alles goed gaat, vriendlief veilig is geland aan de andere kant van de wereld. Ik geniet (nu nog wel!) van het weer alleen wonen, 'just me en de afstandsbediening' hihi. Maar ik zal 'm nog vreselijk gaan missen, want hij komt pas op Oudjaarsdag terug, lang he?

Geen tijd om alles bij te lezen, maar iedereen succes met alles en ik reageer zsm.

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Het is een tijdje geleden voor mij dat ik wat geschreven heb. Er is ook niet zoveel gebeurd bij mij op dat gebied. Het is nog steeds wachten en wachten. Denk dat ik deze week ergens ongesteld ga worden omdat ik wat krampen/steekjes heb en dat zijn bij mij meestal voortekenen. Het wachten is nu ook wel weer mooi geweest en dan kunnen we hoop ik nog net voor de kerst een iui doen, want ons ziekenhuis/lab doet ook geen iui's tussen de kerst en geloof zelfs die week ervoor ook niet.

Maargoed heb de meeste verhalen wel meegelezen. Maar teveel om op iedereen te reageren. Helaas (nog) niet echt leuke nieuwtjes...zou leuk zijn zo aan het eind van het jaar, dat hebben we wel even nodig. Nou binnenkort iig 1 goed nieuwtje want Tammy (en wij) zitten met smart te wachten op het blijde nieuws:binkybaby:

Voor iedereen succes!

liefs

Geplaatst

Nicole: wat enorm balen dat rond 5 mislukt is. Veel sterkte voor de laatste ronde in het iui traject. Hopelijk kan je 2009 nog net afsluiten met positief nieuws.

Lexa: geniet nog maar even van het alleen zijn hahaha. Denk dat je volgende week wel weer anders erover denkt. Maar tot oudjaarsdag, jeetje zeg dat is wel heel lang idd. Nou geniet nog even van je huisje alleen.

Geplaatst

Nicole; balen dat je 5e iui ook mislukt is.Ik weet wat je voelt. Ik ben bezig met de wachtweken van mijn 6e iui.

Daarna moeten we ook het ivf traject in. Hopelijk heb je bij je 6e iui meer succes! duim duim.

Tammy; 5 december komt steeds dichterbij. Zou het dan toch? Wens je veel succes morgen!!

Annie;Geef de moed nog niet op; mss komt je ongi helemaal niet! Zou mooi zijn toch!!

Zomer; een nieuwe baan vergt veel energie. Logisch dat je zo moe bent! Zorg goed voor jezelf.

Lexa; Poeh,oud en nieuw klinkt nog zo ver weg joh! Al die tijd zonder je mannetje. Maar je zal t wel gewend zijn toch?. En fijn je eigen series kijken hihi!! Ook wel weer een voordeel,maarja,t gemis zal er zowiezo zijn.

Jpk en Evy; hoe was jullie "op zoek naar de eieren" echo???

Geplaatst

Stiekem hoop je dat toch wel een beetje Pammie, maarja eigenlijk weet ik ook wel beter maargoed we wachten gewoon af!

Welterusten alvast voor straks

Geplaatst

Hoi hoi,

Tammy had idd overstimulatie en die medicatie is om mijn cyclus te verlengen want dat komt beter uit ivm de feestdagen en om eventuele cystes alvast de das om te doen.

Zodat we hopelijk meteen kunnen beginnen in januari met poging 2.

Nog steeds geen baby Tammy.

Pammie we duimen, veel succes!

groetjes Welpie

Geplaatst

Hoi hoi. Hoop dat het met iedereen goed gaat.

Bij mij gaat de IUI niet door deze maand. Wel 2 eitjes. Morgen eigenlijk iui afspraak, maar vandaag al eisprong. Niet handig gepland dus. Het is een lang verhaal, maar helaas gaat het nu dus even niet door. Geen 2009 feestje meer voor mij dus. Reken op de andere dames!!!!!!!! ;-)

Moet nu echt aan de slag. Drukke tijden!!.

Liefs voor iedereen.

En voor Tammy! MEid, zet hem op vandaag/morgen? Ik duim voor een voorspoedige bevalling. Jhebt het nu wel echt verdiend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Evy: wat enorm balen dat je iui niet door kan gaan. Maar je hebt dit toch al eerder gehad dat je eisprong sneller was dan ze verwachten. Hopelijk gaan ze dat nu beter in de gaten houden volgend jaar. Veel sterkte en zelf nu maar druk gaan klussen.

Welpie: Nu is het wat duidelijker, tnx. Hopelijk kan je het jaar dan nu goed afsluiten en in januari met een nieuwe poging beginnen.

Pammie: hoe gaat het bij jou??? Sinterklaas komt steeds dichterbij....

Hier nog steeds geen baby nieuws. Hopelijk kunnen ze straks in het zh meer duidelijkheid geven, want wil echt zoooooo graag mn beeb hebben nu.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Tammy wat spannend allemaal weet je al wat meer??? Wat hou je ons in spanning.

Evy Hoe kan dat nou eerder je eisprong je hebt dat toch al vaker gehad?? Ooh wat balen zeg moet je weer een maand wachten.

Welpie jij hebt ook geen geluk zeg toch overstimulatie, las ik. Jeetje meid ook jij moet weer geduld hebben.

Dus tammy wij willen wel wat leuk nieuws van je horen.....

Hoe gaat het met Angel??? en Sil???

Hier voor rest niet veel te melden nog steeds pijnlijke rug net van therapeut terug heeft mij flink pijn gedaan maar alle spieren voelen nu wel losser aan. Mijn rug staat erg scheef dus ben er nog niet vanaf maar komt wel goed. Helaas dus nog even niet sporten voor mij, baal baal. Ik ben nogal fanatiek maar... afgelopen half jaar weinig kunnen doen door alles had mij erop verheugd om weer lekker te trainen Dus nog even geduld hebben.

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

@Evy: Jeetje wat lullig, zeg. Net als de eerste keer, toch? De vorige keer hadden ze het toch prima onder controle met hormonen? Waarom hebben ze dat nu niet gedaan? Ga je vanavond zelf nog aan de bak?

@Tammy: Heb je meer nieuws voor ons? Hoe was het in het zh?

@Zonneschijn: Je bent aan de beterende hand, dus! Goed zo.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden