Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Laika ik heb zelf ook 2 dagen van te voren al getest kon niet meer wachten en mijn test was ook POSITIEF, en 2 dagen later was die nog steeds dik positief.... volgens mij ben je gewoon zwanger!!!! alvast gefeliciteerd meid!!

• Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Neel, gefeliciteerd!!! Echt super dat het nu dan toch eindelijk gelukt is!!

Bij mij is het wat minder...ik heb inmiddels menstruatiepijn en bruine afscheiding...Helaas is deze eerste poging mislukt. Irritant dat ik pas woensdag de bloedtest heb maar ja, ik weet wel waar ik aan toe ben.

Gast Nienke79
Geplaatst

He Laika, wat jammer! Hoe kan de test dan eerder positief hebben aangegeven...

Geplaatst

Neel Geweldig nieuws!!!!

Laika wat een onzekerheid zeg, sterkte.

Allemaal veel succes hoor, en morgen ff opschuiven met zijn allen dan kom ik gezellig bij jullie zitten, om 2 weken peentjes te zweten en van alles in mijn lijf te voelen.

Sandra

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd Neel!!! Super voor jullie. Op een mooie een gezonde zwangerschap met een fantastisch nieuw leventje als eindresultaat.

Groetjes, Linda

Gast Nienke79
Geplaatst

He Sandra, gezellig! We schikken alvast wat in, past best :-) Succes morgen!

Geplaatst

Hoi dames,

Ik heb afgelopen woensdag een TP van een topcryo gehad.

Mag op 22 juni testen. Vinden jullie het goed dat ik aanschuif?

Gr. Esther

Geplaatst

Laika, wat balen! Dat is echt wel blijgemaakt worden met helemaal niks. Weet je zeker dat je echt ongesteld aan het worden bent? Er zijn meer dames geweest met pijn/afscheiding die toch gewoon zwanger zijn ..

He Laika, wat jammer! Hoe kan de test dan eerder positief hebben aangegeven...

Hele gevoelige testen die je al lang voor de eigenlijke datum zou kunnen gebruiken, schijnen niet atijd betrouwbaar te zijn (ik meen ... matcare of zoiets?). Dus al is de verleiding groot om ze te gebruiken, je schiet er niet veel mee op. Ik heb ook echt tot dag 15 gewacht met testen en ga de volgende keer nog langer wachten denk ik, want toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was, vond ik het allemaal hartstikke eng (en 3 dagen later ging het ook mis).

Geplaatst

Net getest en: POSITIEF

Had het niet verwacht, een paar dagen geleden nl een paar druppels rood bloed verloren, maar het heeft gelukkig niet doorgezet.

We gaan over een paar dagen weer testen voordat we het zknhuis bellen.

Geplaatst

Oh adriana wat geweldig. Gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan.

Het brusje is voorzichtig onderweg.

Sandra

Geplaatst

Adriana wat een supernieuws zo op de vroege ochtend! Van harte gefeliciteerd en lekker stralen vandaag !

Geplaatst

Adriana Gefeliciterd wat goed.

Ik ben vandaag ongesteld geworden,maar goed dat was geen verassing voor me.Toch heb je tot op de dag van vandaag stiekum nog de hoop.

Geplaatst

Maak alvast maar genoeg ruimte op het bankje, ik ben vanaf rond half 11 officieel wachtende.

En knorrie heeft vandaag ook haar tp dus 2 plaatsjes creëren aub!!

Sandra

Geplaatst

Goedemorgen dames

Wat lees ik nu allemaal? Slecht en goed nieuws....

Laika, je had dus een valse blijdschap. Erg vervelend meid. Heel veel sterkte!

ML2010, is het echt helemaal doorgezet bij je? Kl*TE!!! Sterkte....

Knorrie en Sandra, veel succes vandaag. Jullie plaatsjes zijn al gereserveerd en dat het maar lekker mag groeien in jullie buikjes. Veel succes met het wachten...

Zetten jullie jezelf op het lijstje straks?

Adriana, wat goed!!!!! Lekker zeg. Van harte gefeliciteerd vrouwtje

Liefs Sil

Geplaatst

Hoi Nienke79,

Spannend hé!! Ik heb afgelopen donderdag een tp gehad van 2 embryo's en ik mag 23 juni testen, maar eerst jij!!

Geplaatst
Hoi allemaal,

Knoer, ik zie dat je 12 juni een tp van een 5-cellige emmy hebt gehad. Ik heb mijn tp op 11 juni gehad van 2 emmy's, een van 6 en een andere 4 cellig.

Hoe voel je?

Ik voel wel wat in mijn baarmoeder maar niet echt pin of zo!

Suc6 voor jullie allemaal

Hoi Ana1972,

Ik heb op 12 juni een TP van 2 6-cellige emmy's gehad. Ik was eerst heel teleurgesteld over het aantal cellen, ze werden matig genoemd. Maar het blijkt dat dat niks zegt dus nu gewoon goede hoop houden.

Heb af en toe btje rommelig gevoel en lichte ong pijn, maar weet nooit goed of dat nou mn darmen zijn ofniet haha.

Maar ja, tis gewoon afwachten. Spannend he!!

Succes!!

En Adriana gefeliciteerd!!

Geplaatst

Hoi Knoer en iedereen

Ik was inderdaad ook teleurgesteld. Ik had maar 3 follicles tijdens de punctie en was wel blij dat van de drie, drie hadden een eicel, en 2 waren bevrucht! Dat was wel allemaal goed nieuws. Ik ben verteld dat allebei emmie's waren van goed kwaliteit, maar ja...ik had wel een 8-cellig verwacht!

Maar goed...positief blijven denken!

Bij mij rommelt ook een beetje. Ik vind wel dat andere soort pijn is dan als ik ongesteld moet worden, is meer in mijn uterus, helemaal onderin.

Groetzzzz.

Geplaatst

Hi Knoer,

Ik heb hetzelfde als jou......Ik heb een 08-06 een TP..

Rommelde gevoel.....en ongesteldheid heb ik nog steeds. Mijn borsten gevoeliger....en winderigheid....

Moeten wij allemaal wachten wachten wachten.

We blijven positief.........:hello:

Geplaatst

opzij opzij want ik wil erbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben en mooie 8 cellige embryo van score 4 teruggeplaatst gekregen.

Nu allemaal duimen dat het een plakkertje is.

Sandra

Geplaatst

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

Rose, IVF, 2 juni bloedtest,

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

Marchan, IVF, 4 juni testen, ongi geworden

Lonki, IVF, 5 juni testen, positief getest

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

Dinky, IVF, 5 juni bloedtest, positief getest

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen, positief getest

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest, positief getest

Marin, IVF, 8 juni bloedtest, ongi geworden

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest, ongi geworden

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen, positief getest

Sjuul, IVF, 10 juni bloedtest, ongi geworden&negatief getest

Esther (EDR), IVF, 11 juni testen, ongi geworden

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

Daan26, IUI, 11 juni testen

Karin (Katiepoe), ICSI, 12 juni testen, negatief getest

Neel, IVF, 14 juni testen, zwanger

Adriana, IVF, 16 juni testen, zwanger

Laika, IVF, 17 juni bloedtest,

Vanessa (dandy78) IVF 20-06 testen

Nienke, 21 en 23 juni bloedtest

Tiesam, 22 juni testen

Ester, 22 juni testen

Linda31, 24 juni testen

Ana1972, 25 juni testen

Sil IUI, 26 juni testen

Anouk (Knoer), 26 juni testen

ladies, ik heb Neel en Adriana aangepast. Ester en Ana1972 jullie zijjn toegevoegd.

Sandra: hoop inderdaad dat het een plakkertje is. Wanneer mag je testen? Dan zet ik je gelijk op de lijst...

Groetjes Sil

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden